Kuinka moni käyttää stimmailuun leluja tai esineitä? Ostin tänään pari stressipalloa ja olen tutkinut kodista muita stimmailuun käytettäviä esineitä, kuten rannekoru, vanha vinkuva lelu, pieniä pehmoja ja pom pom-palloja.
Stimmailuleluja
Anonyymi
7
959
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmapalloon hienoa sokeria, hiekkaa tai riisiä. Sitä on kiva puristella.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa stimmailu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Stereotyyppinen_käytös Wikipediassa kerrotaan stimmailusta.
Etkös sit osaa omin sanoin kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sit osaa omin sanoin kertoa?
Stimmailu vaikka näin...päässä myllertävien ajatusten blokkailua. Mielihyvää tuottavaa puuhailua hyväksi havaitun sorminäpertelyn tms kanssa.
- Anonyymi
Leluja ja stimmailua kissan kanssa, jees! Meillä on yhteinen harrastus.
- Anonyymi
kyllä!! mulla on aika paljon erilaisia ja auttaa tosi paljon rauhoittumaan ja keskittymään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372