halvin savuke toppa/aski 2020

Anonyymi

onko tietoa mitä maksoo

103

35823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on halpaa kuin tupakki kun saatana työttömät juopot ja muut luuserit ainakin on kovia polttaan.
      Onnea siitä vastuullista näkymystä edustavalla työnantajalle ,oliko se jenkeissä joka antaa jokaiselle polttamattomalle 4 palkallista vapaapäivää koska sehän aika siihen minimissään menee jos kun polttaa 4-8 tupakka työpäivän aikana , miten muuten yllyttää lopettamaan.
      5min /tupakki x4krt pv=20min x5pv=100min x työviikot= paljon aikaa eli neljä palkallista työpäivää on liian vähän........

      • Anonyymi

        Työnanatajille tulisi säästöä myös jos kustantaisi Acetiumit työntekijöille. Usein polttavat ovat niin tapoihin pinttyneitä etteivät edes ajattele tuollaista. Acetiumilla todennäköisesti saisi aika monet lopettamaan tupakoinnin. Nuo nikotiinpurkat ei ole hyviä, kun aiheuttavat sitten muita terveydellisiä vaivoja ja sitä kautta pitkiäkin sairaslomia. Joitakin lisäksi ärsyttää tuo mäiskytys mikä siitä jauhamisesta kuuluu.


      • Anonyymi

        Ohhoh ollaanpas sitä niin isoa herraa, että olla ja voi. Saanen arvata, että satut olemaan joku 45-v taksikuski tai korjaaja? Monikin ihminen voi kovin helposti loukkaantua sana valinnoistanne ja toivoa että tukehdut kaikkeen siihen paskaan mitä suollat. Muuten se että arvostelet muita ihmisluokkia ja lokeroit jotkin ihmiset luusereiksi jotka automaattisesti polttavat, kertoo myös sen että olet toden näköisesti rasisti. Saaneen vielä ilmoittaa että isäni (valitettavasti) sattuu olemaan juoppo MUTTA hän EI polta EIKÄ ARVOSTELE JA HAUKU MUITA ANONYYMINÄ, vaan jätää muiden tavat omiin oloihinsa. Ja muuten tupakalla käydään TAUOILLA joten se ei ole niin paljoa työ ajasta pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh ollaanpas sitä niin isoa herraa, että olla ja voi. Saanen arvata, että satut olemaan joku 45-v taksikuski tai korjaaja? Monikin ihminen voi kovin helposti loukkaantua sana valinnoistanne ja toivoa että tukehdut kaikkeen siihen paskaan mitä suollat. Muuten se että arvostelet muita ihmisluokkia ja lokeroit jotkin ihmiset luusereiksi jotka automaattisesti polttavat, kertoo myös sen että olet toden näköisesti rasisti. Saaneen vielä ilmoittaa että isäni (valitettavasti) sattuu olemaan juoppo MUTTA hän EI polta EIKÄ ARVOSTELE JA HAUKU MUITA ANONYYMINÄ, vaan jätää muiden tavat omiin oloihinsa. Ja muuten tupakalla käydään TAUOILLA joten se ei ole niin paljoa työ ajasta pois

        Samaa mieltä. Kellä varaa haukkua toisia luusereiksi,juopoiksi jne. Toivon että kyseinen ihminen tukehtuu omaan paskaansa ja jää työttömäksi, yksinäiseksi ja sairastuu vielä keuhkosyöpään, kun kerran noin anonyymisti vara haukkua ja lokeroida ihmisiä.


      • Anonyymi

        Höpö sua,ruokapaussi on työntekijän omaa aikaa ja silloin voi vetää vai 5 röökii kerralla,kahvipausseja on 2 ja kestoltaan 12min eli kahviuki käteen ja röökille.


      • Anonyymi

        Aloittaja kysyi hintaa,eikä moralisointia tupakanpoltosta. Ja joillekin työnantajalle sopii röökinpoltto,ei kitistä asiasta.


      • Anonyymi

        Tupakointi on nautinto ja ehkä samalla harrastus?Ei tunnu silloin laittavansa elämäänsä uhkapeliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnanatajille tulisi säästöä myös jos kustantaisi Acetiumit työntekijöille. Usein polttavat ovat niin tapoihin pinttyneitä etteivät edes ajattele tuollaista. Acetiumilla todennäköisesti saisi aika monet lopettamaan tupakoinnin. Nuo nikotiinpurkat ei ole hyviä, kun aiheuttavat sitten muita terveydellisiä vaivoja ja sitä kautta pitkiäkin sairaslomia. Joitakin lisäksi ärsyttää tuo mäiskytys mikä siitä jauhamisesta kuuluu.

        Pitäisi saada työ tupakat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh ollaanpas sitä niin isoa herraa, että olla ja voi. Saanen arvata, että satut olemaan joku 45-v taksikuski tai korjaaja? Monikin ihminen voi kovin helposti loukkaantua sana valinnoistanne ja toivoa että tukehdut kaikkeen siihen paskaan mitä suollat. Muuten se että arvostelet muita ihmisluokkia ja lokeroit jotkin ihmiset luusereiksi jotka automaattisesti polttavat, kertoo myös sen että olet toden näköisesti rasisti. Saaneen vielä ilmoittaa että isäni (valitettavasti) sattuu olemaan juoppo MUTTA hän EI polta EIKÄ ARVOSTELE JA HAUKU MUITA ANONYYMINÄ, vaan jätää muiden tavat omiin oloihinsa. Ja muuten tupakalla käydään TAUOILLA joten se ei ole niin paljoa työ ajasta pois

        Jossain ei saa edes ruokatunnilla polttaa


      • Anonyymi

        Ite ainakin oon kuullu tauoista joita on 2x12 min ja 1x25 min.. :') Että se siitä hienosta laskennasta miten siihen 5min/krt menee.


    • Anonyymi

      Pall Mall ei ainakaan kalleinta ole, vaikka ei toki ilmaista sekään.

      • Anonyymi

        Armiro ja Partner nuo ohut tupakit, hintaa en nyt muista juuri. Voi tietysti pyöräyttää sätkän Aroma pussista.


      • Anonyymi

        Asiallinenkin viesti tähän väliin, 7,60 maksaa ja itse ostan sitä. Ostan aina halvinta punaista ja tällä hetkellä se taitaa olla Pall Mall, sitä ennen poltin Westiä.


    • Anonyymi

      Mene pummimaan röökiä linja-autoasemalle. Tosin siellä on runsaasti muitakin harjoittamassa samaa ammattia.

    • Anonyymi

      Kaikki kommentoijat. Hirveetä arvostelua! Ei tainnu teillä mennä elämän annit tasan.

      • Anonyymi

        Jotkut polttaa,juovat alkoholia,käyttävät huumeita ja syövät lihaa?On kuitenkin sitten niittä jotka ei ole samanlaisia kuin nämä jotkut.Meitä on joka lähtöön?


    • Anonyymi

      Suomessa joka vuosi noin 5000 kuolee sairauksiin jotka johtuvat tupakoinnista.
      Keuhkosyöpään sairastuneista 90% polttaa tupakkaa.
      Sairastuneita on noin 2500/vuosi.Vain pieni prosentti elossa vielä 5 vuoden kuluttua.
      Keuhkoahtautuma.Suurin syy tähän tautiin on tupakointi.
      Sitä sairastaa jopa noin 300000 Suomalaista.

      • Anonyymi

        Tääl puhutaan röökin hinnoista eikä niist vaikutuksist


      • Anonyymi

        Voi että ja sekö on teiltä pois? Jos ihminen pilaa omat keuhkonsa se on hänen asiansa ja onhan maapallolla muutenkin ylikansoitusta niin vähentää vähän. Moniko on miettinyt että tupakka on joillekkin tapa käsitellä pahaa oloa tai kurjaa elämän tilannetta? Moni ihminen joka ei hyväksy tupakointia voisi olla hyväksymättä MUTTA hiljaa, koska ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Montaks maksa kiroosiin


      • Anonyymi

        niin ja kuinka monta kuolee alkoholiin! mieti nyt vähän mitä höpötät ameeba


      • Anonyymi

        Syöksy sudaniin. Ja moniko ei tupakoija kuolee eri syöpiin? Itsellä useampi läheinen kuollut tuohon joten ota pilleris.


      • Anonyymi

        Mites alko? Moni juoppohan ei polta? Käytkö alkolla yhtä lailla, pitämässä palopuheita? Haluan heti kuulla, ajoko juopot vittuun vai öähditkö omasta tahdosta


    • Anonyymi

      Suomessa joka vuosi noin 5000 kuolee sairauksiin jotka johtuvat tupakoinnista.
      Keuhkosyöpään sairastuneista 90% polttaa tupakkaa.
      Sairastuneita on noin 2500/vuosi.Vain pieni prosentti elossa vielä 5 vuoden kuluttua.
      Keuhkoahtautuma.Suurin syy tähän tautiin on tupakointi.
      Sitä sairastaa jopa noin 300000 Suomalaista.

      • Anonyymi

        Taitaa kaikki kuolla aikanaan, kuka mihinkin. On onnettomuuksia, sairauksia, joillakin jopa pitkä ikä jne. Parempi kuolla aikaisemmin kuin kitua sängynpohjalla vaipoissa vuosikausia, jopa kymmenenkin vuotta pahimmillaan. Jos vanhaksi elää, niin harva hyvässä kunnossa pysyy, on vaivaa ja kipuja ja vaikka mitä.


      • Anonyymi

        Mummoni omisti enne keuhkosyövän ja setäni on siihen menehtynyt, valitettavasti kumpikaan ei koskaan ole polttanut yhden ainuttakaan, vai fafa joka edelleen kessuu kiskoo 87v... mites menikäää? Alkoholista maksakiroosin ja Norjasta uuden maksan, jolla pitää palopuheita tupakan haitoista?


    • Anonyymi

      Mitäs jos alettaisi viinan hintaa nostaa. Ja voisi helvetti lopettaa kaikki koko viinan juonnin olis raitis suomi ja menis rahat muualle teilläkin kun olueen

    • Anonyymi

      Ei hitto, miten voi olla näin vaikeata löytää listaa tai tietoa tupakoiden hinnoista. Uskomatonta.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, kiinnostas muakin asialliset vastaukset


      • Anonyymi

        Äläpä muuta sano... asiasta hypättiin jo aivan eri svääreihin😀 Onneksi sait vastauksen edes yhdeltä.


    • Mistä olette tilanneet sätkäpaperit, kiinasta vai jostakin muualta, miten homma toimii ja mihin hintaan. Ymmärtääkseni sätkäpaperi on tupakointivälineitä, ei siis tupakkatuotteita. Tulli ei rajoita, mut miten on valmisteveo ja ALV.

      • Anonyymi

        Osta kaupasta. Tilattuihin sätkäpapereihin tulee aina myös mukaan lähetyskulut ja tulevat siten kalliimmiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta kaupasta. Tilattuihin sätkäpapereihin tulee aina myös mukaan lähetyskulut ja tulevat siten kalliimmiksi.

        Mitenniin tulee halvemmaksi, jos yksi luiska maksaa kaupassa 1,50 euroa, ja siinä on 50 paperia, sama luiska maksaa paketissa ostettuna esim Tallinnassa noin 11 senttiä. ja siinä on 60 paperia. Ei vaan pääse nyt sieltä hakemaan.


      • Anonyymi
        rokkivaari69 kirjoitti:

        Mitenniin tulee halvemmaksi, jos yksi luiska maksaa kaupassa 1,50 euroa, ja siinä on 50 paperia, sama luiska maksaa paketissa ostettuna esim Tallinnassa noin 11 senttiä. ja siinä on 60 paperia. Ei vaan pääse nyt sieltä hakemaan.

        Ei niitä kukaan sulle lähetä maksamalla itse lähetyskulut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kukaan sulle lähetä maksamalla itse lähetyskulut.

        kiitos vaan ohjeista, mutta jengi tietää, mitä tavaran rahti on esim kiinasta suomeen. Kysyin helitä, miten ovat toimineet. Sinä voit jakaa ohjeita, mutta ne ei liity mun kysymykseen.


      • Anonyymi

        On olemassa sellainen kun paper guru,itse olen tilannut tuubeja sieltä,1000 kpl kerralla.
        Suomessa 100 kpl maksaa 3,50€,sieltä 1,50€ postikuluineen.
        Kannattaa tutustua.


      • Anonyymi

        Osta ebaysta, silloin saa halvimmillaan.


      • Anonyymi
        rokkivaari69 kirjoitti:

        kiitos vaan ohjeista, mutta jengi tietää, mitä tavaran rahti on esim kiinasta suomeen. Kysyin helitä, miten ovat toimineet. Sinä voit jakaa ohjeita, mutta ne ei liity mun kysymykseen.

        Suosittelen tilaa ebaysta, joltakin jokq myy esim Kreikasta tai Virosta. Ranskan etelästä, osta jumbopakki 10€ ja saat sen ilmasen kyydin niille suomeen.


      • Anonyymi

        Tilaa netistä,kiinasta saat 100kpl paketteja 6€.En tiedä sit laadusta mitään,ehkäpä ne toimii niinku muutkin jos oikein säilyttää.


    • Anonyymi

      Suomi24 on idioottien ulostus kanava. Ääliöitä lähes kaikki.

    • Anonyymi

      Paljon ruisleipä maksaa. Tosin mua alkaa se närästää voin saada vatsahaavan ja kuolla mut kiinnostais ruispeipä. Vaikka ihan koristeeksi seinälle Vehnää kun ei voi vetää ku se on myrkkyä ja aika ruma klöntti yleensä. Et mitä ruisleipä MAKSAA

      • Anonyymi

        0,49 lidlistä. K- supermarket 0.59€, ässäs on salee sama hinta, kun lidlissä, tosin nimellä reissumies


    • Anonyymi

      siis mitä helvettiä te muuta täällä inisette kuin se mitä on kysytty eli jos et ymmärtänyt niin HALVVINTAN Vitun askia joten jos ei tämä aihe kiinnosta kiitos säästä minut ja kaikki muutki pois tästä ja mene saarnaamaan jonnekkin muualle.

    • Anonyymi

      On se kumma juttu Aloittaja kysyi tupakan hintaa Onko teillä luetun ymmärtämisessä vikaa TUPAKAN HINTAA kaikkia paskaa kirjoittelette kyllä jokaisen oma asia polttaako tai mihin rahansa laittaa Kommentoikaa vain ja ainoastaan silloin sitä MITÄ KYSYTÄÄN ja jättäkää muu paska pois

      • Anonyymi

        Aloittaja on samanlainen nynny kuin sinäkin. Ei osaa lopettaa tupakointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on samanlainen nynny kuin sinäkin. Ei osaa lopettaa tupakointia.

        "nynny" :D Oletko kenties ala-asteen koulukiusaajani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on samanlainen nynny kuin sinäkin. Ei osaa lopettaa tupakointia.

        Noh, eipä ole ainoa nynny. Tämä anonyymi jätkähän ei vissiin ole nähny töitä tai päivänvaloa ja jakaa kelan kotouttamisrahoilla, kiljumisen ja muiden arvostelun.


      • Anonyymi

        4,90 sanoi tuomas kun tallinnasta osti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on samanlainen nynny kuin sinäkin. Ei osaa lopettaa tupakointia.

        Voi pidä ny turpas kiinni! On ihmisen täysi oma asia mitä keuhkoihinsa vetää. Sä et oo mikään saatanan sankari kun et tupakoi. Joten jos ystävällisesti tekisit yhteiskunnalle palveluksen ja menisit töihin ja lakkaisit vikisemästä ihmisten täysin omista asioista, niin se olisi mahtava juttu! Saatat saada jopa jonkun tarran suorituksestasi! :D


    • Anonyymi

      Minä ostin aikas päheän järjestelmäkameran sillä rahalla, minkä olisin laittanut puolessa vuodessa tupakkaan.
      Ihan sama mitä iniset urpo. Kukaan ei tule sinulle täällä askin hintaa kertomaan.

      • Anonyymi

        Vittu kysykö kukaan su järkkäristä jos joku kysyy askin hintaa ja sä tuut puhuu jostai su järkkäreistä mite voi olla noi vitun tyhmä ihmine


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu kysykö kukaan su järkkäristä jos joku kysyy askin hintaa ja sä tuut puhuu jostai su järkkäreistä mite voi olla noi vitun tyhmä ihmine

        Ahdistaako pikku tupakkapelleä nikotiininpuutteessa. Jos et pysty lopettamaan tupakointia niin olet nynny ruikuttaja. Tosimiehillä ei ole riippuvaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaako pikku tupakkapelleä nikotiininpuutteessa. Jos et pysty lopettamaan tupakointia niin olet nynny ruikuttaja. Tosimiehillä ei ole riippuvaisuuksia.

        Sun elämäs on vissii aika perseestä ku ei muuta tekemistä ku trollata suomi24:ssa.
        Kai se on sun riippuvuus, että etpä säkään sitte mikää tosimies oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämäs on vissii aika perseestä ku ei muuta tekemistä ku trollata suomi24:ssa.
        Kai se on sun riippuvuus, että etpä säkään sitte mikää tosimies oo.

        Tupakoinnin lopettaminen auttaa myös jatkuvaan ärsyyntyneisyyteen. Kokeile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaako pikku tupakkapelleä nikotiininpuutteessa. Jos et pysty lopettamaan tupakointia niin olet nynny ruikuttaja. Tosimiehillä ei ole riippuvaisuuksia.

        Nonii, mene hönö ottamaan kuvia kamerallas.
        Varmaan vanhapoika kyttää naapurin rouvaa kamerallaan...onko zoomi kunnossa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaako pikku tupakkapelleä nikotiininpuutteessa. Jos et pysty lopettamaan tupakointia niin olet nynny ruikuttaja. Tosimiehillä ei ole riippuvaisuuksia.

        Tosimiehet polttaakin piippua ja omistaa parikin järkkäriä. Ja ajaa jaggel mites sun laitas?


      • Anonyymi

        Mä sain taas ilmaiseksi Digilehden mukana ja tilauski oli alle 20€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakoinnin lopettaminen auttaa myös jatkuvaan ärsyyntyneisyyteen. Kokeile!

        Enemmän täällä näkyy ärsyyntymistä röökin arvostelijoissa.
        Ja kyllä minä röökaan ja omistan myös järkkärin. Oon vissiin aika kova jätkä.

        Ruskee bonus ei maxi 8.50€


    • Anonyymi

      Punainen West maksaa 7,70. Verrattuna esim. Marlboro maksaa 8,30.

      • Anonyymi

        Tästä on tehty ylläpidolle ilmoitus asiattomana viestinä.


      • Anonyymi

        Laivalla taitaa maksaa puolet tuosta, Latviassa Mallu on 3,90 askilta, ja L&M on 3,65 euroa.

        Onhan se hyvä että kallis hinta motivoi lopettamaan, mutta aski kerrallaan ostettuna sitä ei huomaa että vuodessa voi mennä yhden kuukauden nettopalkka tupakointiin.

        Toisaalta tuolla EU:ssa puolen litran viinapullon saa hintaan 4,99 euroa.

        Itse lopetin tupakoinnin jo vuosia sitten. Vaikeata se oli, mutta lopulta onnistuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on tehty ylläpidolle ilmoitus asiattomana viestinä.

        Itse asiaton.


    • Anonyymi

      Ainaikin minä hämmästyin kioskilla 19.7.2020 sitä, kuinka toppa oli 60 senttiä kalliimpi kuin aski🤔

    • Anonyymi

      Minä tiedän tarkalleen mitä savukeaskit maksavat, koska olen kaupassa töissä. Mutta enpäs kerro sulle kun en itse polta ja sinunkin pitäisi lopettaa.

      • Anonyymi

        Tulit urpo tuon kertomaan tupakkapalstalle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit urpo tuon kertomaan tupakkapalstalle :D

        Tämä palsta on osastolla "Päihteet ja riippivuudet", eli tarkoittaa yläotsikon "Terveys" alla sitä, että tupakointi on jotain mistä pitää päästä eroon. Suomi24:llä ei onneksi ole palstaa, jossa annetaan päihdeneuvoja tai miten pidetään riippuvuutta yllä. Eli sinä olet se "urpo".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on osastolla "Päihteet ja riippivuudet", eli tarkoittaa yläotsikon "Terveys" alla sitä, että tupakointi on jotain mistä pitää päästä eroon. Suomi24:llä ei onneksi ole palstaa, jossa annetaan päihdeneuvoja tai miten pidetään riippuvuutta yllä. Eli sinä olet se "urpo".

        Luuletko, että joku haluaa sun neuvojas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että joku haluaa sun neuvojas?

        Aika monet haluavat tupakasta eroon ja siksi tulevat tälle palstalle. Mutta kuule vedä sinä tupakkaa niin maan perkeleesti, juo paljon viinaa ja syö rasvaista ruokaa. Perustetaan sinunlaisillesi ihan oma palsta. Nimeksi vaikka "Nuorena kuolevat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet haluavat tupakasta eroon ja siksi tulevat tälle palstalle. Mutta kuule vedä sinä tupakkaa niin maan perkeleesti, juo paljon viinaa ja syö rasvaista ruokaa. Perustetaan sinunlaisillesi ihan oma palsta. Nimeksi vaikka "Nuorena kuolevat".

        Anteeksi, mutta ein ole eläessäni juonut viinaa saati alkoholia, ole. Absolustisti, mistähän sinä puhut? En minä rasvasta ruokaa, ei minun tarvitse, kun viinaa ei raha mene. Sinulle palsta ” katkera työtön” voisi olla sopiva


    • Anonyymi

      halvin aski Suomessa tällä hetkellä 8.€

      • Anonyymi

        Lucky srike aski 8€


    • Anonyymi

      En ole polttanut koskaan ja olen yli70v aika paljon olen säästänyt ne rahat on menneet veroihin muuta kautta.

    • Anonyymi

      Olen yksinelävä työtön. Vuokran ja laskujen jälkeen jää käytettäväksi noin 12 euroa per päivä. Jos polttaisin vielä tupakkaa niin eipä paljoa jäisi enää ruokaan tai vaatteisiin. Ei ihme että tuhkakupille haisevia urpoja kulkee huonoissa vaatteissa hakemassa ruokaa leipäjonoista tai alelaareista. Sitten kytätään linja-autoasemalla pummimassa röökiä.

      • Anonyymi

        Minä otin miesten miehestä MARLBORO miehestä mallia ja aloin polttamaan MARLBOROA! Saa syvän äänen josta naiset tykkää!!!


      • Anonyymi

        Näinpä. Köyhät lopettaa. Ite poltan piippua. Toppa maksaa 17€. Harrastelen muutakin.... Rahalla. Ja oon jo kohta 60v. Ja teen siinä mettä hommat kun nämä muka kovakuntoiset ruikuttajat. Voi olla että aortta jossain vaiheessa repeää siitä piipun poltosta kun hyppään rantteella ojan yli, mutta hei lähimpä saappaat jalssa, eikä tarvi olla muiden pyöriteltävånä niinku nämä tupakanpolton lopettajat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Köyhät lopettaa. Ite poltan piippua. Toppa maksaa 17€. Harrastelen muutakin.... Rahalla. Ja oon jo kohta 60v. Ja teen siinä mettä hommat kun nämä muka kovakuntoiset ruikuttajat. Voi olla että aortta jossain vaiheessa repeää siitä piipun poltosta kun hyppään rantteella ojan yli, mutta hei lähimpä saappaat jalssa, eikä tarvi olla muiden pyöriteltävånä niinku nämä tupakanpolton lopettajat :)

        Mahtaa ketuttaaa sinua, kun 25,v naine. Omistaa asunnon pk seudulta, vielä velattomana, tupakkaa kiskookin. Aytokin pihassa ja kissat kotona. Kun ei tarvitse maksaa paskoa ja urpolta näyttää höyryissään piippusuussa kylillä.


    • Anonyymi

      paljon lm toppa

    • Anonyymi

      paljonko maksaa lm toppa

      • Anonyymi

        Tiedän, mutta en kerro sulle. Lopeta tupakointi!


      • Anonyymi

        Westin punane toppa 7.30€


    • Anonyymi

      AP kysyi tupakan hintoja ja porukka alkaa moraalisoimaan tupakan vaikutuksista, ja että se on kallista. Pitäskö teidän hankkia vaikka elämä, eikä olla anonyymilla keskustelupalstalla pätemässä?

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille jotka vastas tähän kaikkea muuta kun mitä kysyttiin. Ihanaa tehdä tutkimusta

    • Anonyymi

      Itseäni kiinnosti hinta kans vaikka oon lopettanut monta vuotta sitten kun kaikki puhuu nykysin kui kallista se on ni oisin laskenut paljon maksais jos vielä polttasin niin eipä tähän ketjuun asiallisia vastauksia saa

    • Anonyymi

      Ei kukaan normaali mies katso tupakka-askin hintaa, jos tupakan pössyyttämisellä saa aina parempaa naisseuraa, kuten esim. armiroa polttava ei ole niin suosittu, kuin camelia polttava kaverinsa.

    • Anonyymi

      Yhdentekevää, mihin ja miten kukin kuolee. Pääasia, että kuolee.

      Aloittaja kysyy viimekädessä konstia rahan säästöön. Ja imemisrefleksi kiusaa vielä. Näistä lähtökohdista sopii suositella ratkaisua, joka on nähty käytössä poliisimiehellä Pasila telkkarisarjassa.

      • Anonyymi

        Joo, Pöysti!!


    • Anonyymi

      Marlboro kartsa maksaa 85 tällä hetkellä suomessa halvinta west ja chesterfield

    • Anonyymi

      Ainoastaan juntit puhuu topasta, jotain Väinämöistäkin vanhempaa kielenkäyttöä.

    • Anonyymi

      Halvin savuke/tupakka on se mitä et ikinä osta

      • Anonyymi

        Tupakointi on yllättävän helppo lopettaa. Tiedän kokemuksesta.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen järkeä on kysellä TÄÄLTÄ joitakin tupakkien hintoja. Kaupan tiskiltä saa kulloisenkin oikean hinnan, jos yleensä on tuon tarpeessa oikeasti.

      Mutta jos on todella kova hinku polttaa, ja rahaa ei ole, niin vinkki on tämä. Nosta sen verran takamustasi, että haet nk. seinäsammalta, joka vanhan hirsiseinän raosta tai suoraan mättäältä, nyysi jostain pala sanomalehteä, kääräise sätkä ja ano joltakin tulta, jos ei satu omia tulitikkujakaan olemaan.

      Siitä se lähtee!

    • Anonyymi

      Ja teille vitun jeesustelijoille sinne moraaliselle ylängölle hieman pohdittavaa, kun tiedän jo kertomattakin ettei helvetissä kukaan teidän seuranakaan siellä ole: miksei tätä omahyväistä paskaa koskaan kuulu alkoholin myynnin suhteen? Ysiin asti saa ostaa, mikä siirtää juoppojen tulvat vaan aiemmalle iltaan. Piilotetaan viinakset ja pönkitetään hintaa ni ei tarvitsis teitä juppojakaan katella.

    • Anonyymi

      Hienosti vedetty...keuhkoihin asti, niin herneet kun savutkin ; )
      Kukaan ei siis pystynyt listamaan tän hetken röökihintoja suomessa. Kaikkea muuta paskaa kyllä jaksettiin jauhaa.
      Siksi lisäänkin loppuun kysymyksen, että paljonko maksaa 1,20 euron postimerkki?

      • Anonyymi

        Tupakki, viina, nuuska, kahvi ja muut huumeet ovat aina hintansa väärtti kun niitä sattuu tarvitsemaan.
        Sota-ajalla mummonne olivat valmiita levittämään haaransa saadakseen jatkamatonta ja sikuritonta kahvia.


    • Anonyymi

      Terveys kärsii ,kukkaro kevenee,no vastapainoksi ennen aikainen kuolema odottaa.

    • Anonyymi

      West blue qs 7.70€
      Ehkäpä kuolen röökiin, no olenpa siitä myös maksanut. Voin kuolla myös liikenteessä 30k vuosi ajavana 10l/100km kulutuksella olen myös siitä maksanut. Ylipainoon en kuole, mutta miksei siihen kuolevia saada verolle? Enemmän kuolee vuodessa ylipainoon ku röökiin. Paljonko maksamme ylipainon aiheuttamien sairauksien kuluja. Joten pitäisikö makeis, virvoitusjuoma, pikaruoka yms muita veroja miettiä? Vai alammeko suoraan verottaa ylipainoisia esim 5€/kg vuodessa?

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi on epätotta. Tupakointiin ja siihen liittyviin sairauksiin kuolee huomattavasti enemmän kuin lihavuuteen. On valhetta väittää muuta. Tilastot ovat katsottavissa. Yksi kuolemansyy on erilaiset infraktit, Korkea kolesteroli, keuhoahtauma, syövät ja muut mukavat sairaudet. Lihavuus tappaa huomattavasti vähemmän. Mutta itsepä olet tiesi valinnut. Kiukaan terve ei halua kuolla ennen aikojaan muuten täytyy olla psyykkistä vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi on epätotta. Tupakointiin ja siihen liittyviin sairauksiin kuolee huomattavasti enemmän kuin lihavuuteen. On valhetta väittää muuta. Tilastot ovat katsottavissa. Yksi kuolemansyy on erilaiset infraktit, Korkea kolesteroli, keuhoahtauma, syövät ja muut mukavat sairaudet. Lihavuus tappaa huomattavasti vähemmän. Mutta itsepä olet tiesi valinnut. Kiukaan terve ei halua kuolla ennen aikojaan muuten täytyy olla psyykkistä vikaa

        Todellako epätotta? Suomessa lihavuus on kuolleisuudesta 11% mitä tulee mainittuihin mukaviin sairauksiin, niin lihavuus aiheuttaa: sydäninfarkteja, aivohalvauksia, kohonnutta verenpainetta, eteisvärinää, sydämen vajaatoimintaa, nivelrikkoa, uniapneaa, astmaa ja maksakirroosia.
        Voimme myös keskustella 2 tyypin diabetteksestä.
        Niin ja sit ne syövät maha ja suolisto, rinta, haima, jne.
        Ainoa ero näissä on et tupakoinnista ja liikenteestä kerätään haittaverot. Lihavuudesta ei.


    • Anonyymi

      Vittu saan aivoinfarktin ku luen näitä kommentteja. Kiva ku tyyppi haluaa tietää vaan tupakka askien hintaa ja tyypit tulee valittaan. Ketä kiinnostaa jos joku toinen tupakoi? Siinähän vaan satuttaa itseä nii miksi joillakin on tarve tulla urputtamaan ja kertomaan miten paljon parempia ovat kun eivät polta. Suurin osa tyypeistä jotka ei polta varmaan juovat alkoholia mikä on kans yhtä myrkkyä. Jos joku haluaa alkaa vittuileen mulle nii siitä vaan. En aio vastailla ku ei kiinnosta mutta pakko oli sanoa että aikamoisia mieslapsia tää sivu täynnä

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe