halvin savuke toppa/aski 2020

Anonyymi

onko tietoa mitä maksoo

46

5670

Vastaukset

• Lopeta sinäkin tupakointi. Tupakasta ei ole mitään hyötyä mutta vain ja ainoastaan haittaa. Kukaan ei kerro sinulle hintatietoja. On ihan turhaa täällä kysellä hintoja. Itse tiedän edullisen merkin mutta luuletko että kerron sen julkisesti ja edistäisin sillä tavalla tupakointia. Turha kuvitella

• Niin mä kysyn tupakka_askin hintaa

• Jos kysytään askin hintaa, keskustelun aloittaja ei varmaankaan olettanut tai halunnut kuulla jeesustelua.

• Kyllä on halpaa kuin tupakki kun saatana työttömät juopot ja muut luuserit ainakin on kovia polttaan.
      Onnea siitä vastuullista näkymystä edustavalla työnantajalle ,oliko se jenkeissä joka antaa jokaiselle polttamattomalle 4 palkallista vapaapäivää koska sehän aika siihen minimissään menee jos kun polttaa 4-8 tupakka työpäivän aikana , miten muuten yllyttää lopettamaan.
      5min /tupakki x4krt pv=20min x5pv=100min x työviikot= paljon aikaa eli neljä palkallista työpäivää on liian vähän........

• Työnanatajille tulisi säästöä myös jos kustantaisi Acetiumit työntekijöille. Usein polttavat ovat niin tapoihin pinttyneitä etteivät edes ajattele tuollaista. Acetiumilla todennäköisesti saisi aika monet lopettamaan tupakoinnin. Nuo nikotiinpurkat ei ole hyviä, kun aiheuttavat sitten muita terveydellisiä vaivoja ja sitä kautta pitkiäkin sairaslomia. Joitakin lisäksi ärsyttää tuo mäiskytys mikä siitä jauhamisesta kuuluu.

• Ohhoh ollaanpas sitä niin isoa herraa, että olla ja voi. Saanen arvata, että satut olemaan joku 45-v taksikuski tai korjaaja? Monikin ihminen voi kovin helposti loukkaantua sana valinnoistanne ja toivoa että tukehdut kaikkeen siihen paskaan mitä suollat. Muuten se että arvostelet muita ihmisluokkia ja lokeroit jotkin ihmiset luusereiksi jotka automaattisesti polttavat, kertoo myös sen että olet toden näköisesti rasisti. Saaneen vielä ilmoittaa että isäni (valitettavasti) sattuu olemaan juoppo MUTTA hän EI polta EIKÄ ARVOSTELE JA HAUKU MUITA ANONYYMINÄ, vaan jätää muiden tavat omiin oloihinsa. Ja muuten tupakalla käydään TAUOILLA joten se ei ole niin paljoa työ ajasta pois

• Kuka tää anonyymi urpo on, jolla on varaa haukkua muita??? Toivo, että sä et oo joku päivä työtön luuseri, josta tulee juoppo. Pilkka sattuu yleensä omaan nilkkaan.

• Pall Mall ei ainakaan kalleinta ole, vaikka ei toki ilmaista sekään.

• Armiro ja Partner nuo ohut tupakit, hintaa en nyt muista juuri. Voi tietysti pyöräyttää sätkän Aroma pussista.

• Asiallinenkin viesti tähän väliin, 7,60 maksaa ja itse ostan sitä. Ostan aina halvinta punaista ja tällä hetkellä se taitaa olla Pall Mall, sitä ennen poltin Westiä.

• Mene pummimaan röökiä linja-autoasemalle. Tosin siellä on runsaasti muitakin harjoittamassa samaa ammattia.

• Kaikki kommentoijat. Hirveetä arvostelua! Ei tainnu teillä mennä elämän annit tasan.

• Suomessa joka vuosi noin 5000 kuolee sairauksiin jotka johtuvat tupakoinnista.
      Keuhkosyöpään sairastuneista 90% polttaa tupakkaa.
      Sairastuneita on noin 2500/vuosi.Vain pieni prosentti elossa vielä 5 vuoden kuluttua.
      Keuhkoahtautuma.Suurin syy tähän tautiin on tupakointi.
      Sitä sairastaa jopa noin 300000 Suomalaista.

• Tääl puhutaan röökin hinnoista eikä niist vaikutuksist

• Voi että ja sekö on teiltä pois? Jos ihminen pilaa omat keuhkonsa se on hänen asiansa ja onhan maapallolla muutenkin ylikansoitusta niin vähentää vähän. Moniko on miettinyt että tupakka on joillekkin tapa käsitellä pahaa oloa tai kurjaa elämän tilannetta? Moni ihminen joka ei hyväksy tupakointia voisi olla hyväksymättä MUTTA hiljaa, koska ketään ei kiinnosta

• Montaks maksa kiroosiin

• niin ja kuinka monta kuolee alkoholiin! mieti nyt vähän mitä höpötät ameeba

• Suomessa joka vuosi noin 5000 kuolee sairauksiin jotka johtuvat tupakoinnista.
      Keuhkosyöpään sairastuneista 90% polttaa tupakkaa.
      Sairastuneita on noin 2500/vuosi.Vain pieni prosentti elossa vielä 5 vuoden kuluttua.
      Keuhkoahtautuma.Suurin syy tähän tautiin on tupakointi.
      Sitä sairastaa jopa noin 300000 Suomalaista.

• Taitaa kaikki kuolla aikanaan, kuka mihinkin. On onnettomuuksia, sairauksia, joillakin jopa pitkä ikä jne. Parempi kuolla aikaisemmin kuin kitua sängynpohjalla vaipoissa vuosikausia, jopa kymmenenkin vuotta pahimmillaan. Jos vanhaksi elää, niin harva hyvässä kunnossa pysyy, on vaivaa ja kipuja ja vaikka mitä.

• Mitäs jos alettaisi viinan hintaa nostaa. Ja voisi helvetti lopettaa kaikki koko viinan juonnin olis raitis suomi ja menis rahat muualle teilläkin kun olueen

• Ei hitto, miten voi olla näin vaikeata löytää listaa tai tietoa tupakoiden hinnoista. Uskomatonta.

• Mistä olette tilanneet sätkäpaperit, kiinasta vai jostakin muualta, miten homma toimii ja mihin hintaan. Ymmärtääkseni sätkäpaperi on tupakointivälineitä, ei siis tupakkatuotteita. Tulli ei rajoita, mut miten on valmisteveo ja ALV.

• Osta kaupasta. Tilattuihin sätkäpapereihin tulee aina myös mukaan lähetyskulut ja tulevat siten kalliimmiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Osta kaupasta. Tilattuihin sätkäpapereihin tulee aina myös mukaan lähetyskulut ja tulevat siten kalliimmiksi.

Mitenniin tulee halvemmaksi, jos yksi luiska maksaa kaupassa 1,50 euroa, ja siinä on 50 paperia, sama luiska maksaa paketissa ostettuna esim Tallinnassa noin 11 senttiä. ja siinä on 60 paperia. Ei vaan pääse nyt sieltä hakemaan.

• rokkivaari69 kirjoitti:

Mitenniin tulee halvemmaksi, jos yksi luiska maksaa kaupassa 1,50 euroa, ja siinä on 50 paperia, sama luiska maksaa paketissa ostettuna esim Tallinnassa noin 11 senttiä. ja siinä on 60 paperia. Ei vaan pääse nyt sieltä hakemaan.

Ei niitä kukaan sulle lähetä maksamalla itse lähetyskulut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä kukaan sulle lähetä maksamalla itse lähetyskulut.

kiitos vaan ohjeista, mutta jengi tietää, mitä tavaran rahti on esim kiinasta suomeen. Kysyin helitä, miten ovat toimineet. Sinä voit jakaa ohjeita, mutta ne ei liity mun kysymykseen.

• On olemassa sellainen kun paper guru,itse olen tilannut tuubeja sieltä,1000 kpl kerralla.
        Suomessa 100 kpl maksaa 3,50€,sieltä 1,50€ postikuluineen.
        Kannattaa tutustua.

• Suomi24 on idioottien ulostus kanava. Ääliöitä lähes kaikki.

• Paljon ruisleipä maksaa. Tosin mua alkaa se närästää voin saada vatsahaavan ja kuolla mut kiinnostais ruispeipä. Vaikka ihan koristeeksi seinälle Vehnää kun ei voi vetää ku se on myrkkyä ja aika ruma klöntti yleensä. Et mitä ruisleipä MAKSAA

• siis mitä helvettiä te muuta täällä inisette kuin se mitä on kysytty eli jos et ymmärtänyt niin HALVVINTAN Vitun askia joten jos ei tämä aihe kiinnosta kiitos säästä minut ja kaikki muutki pois tästä ja mene saarnaamaan jonnekkin muualle.

• On se kumma juttu Aloittaja kysyi tupakan hintaa Onko teillä luetun ymmärtämisessä vikaa TUPAKAN HINTAA kaikkia paskaa kirjoittelette kyllä jokaisen oma asia polttaako tai mihin rahansa laittaa Kommentoikaa vain ja ainoastaan silloin sitä MITÄ KYSYTÄÄN ja jättäkää muu paska pois

• Aloittaja on samanlainen nynny kuin sinäkin. Ei osaa lopettaa tupakointia.

• Minä ostin aikas päheän järjestelmäkameran sillä rahalla, minkä olisin laittanut puolessa vuodessa tupakkaan.
      Ihan sama mitä iniset urpo. Kukaan ei tule sinulle täällä askin hintaa kertomaan.

• Vittu kysykö kukaan su järkkäristä jos joku kysyy askin hintaa ja sä tuut puhuu jostai su järkkäreistä mite voi olla noi vitun tyhmä ihmine

• Anonyymi kirjoitti:

Vittu kysykö kukaan su järkkäristä jos joku kysyy askin hintaa ja sä tuut puhuu jostai su järkkäreistä mite voi olla noi vitun tyhmä ihmine

Ahdistaako pikku tupakkapelleä nikotiininpuutteessa. Jos et pysty lopettamaan tupakointia niin olet nynny ruikuttaja. Tosimiehillä ei ole riippuvaisuuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ahdistaako pikku tupakkapelleä nikotiininpuutteessa. Jos et pysty lopettamaan tupakointia niin olet nynny ruikuttaja. Tosimiehillä ei ole riippuvaisuuksia.

Sun elämäs on vissii aika perseestä ku ei muuta tekemistä ku trollata suomi24:ssa.
        Kai se on sun riippuvuus, että etpä säkään sitte mikää tosimies oo.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun elämäs on vissii aika perseestä ku ei muuta tekemistä ku trollata suomi24:ssa.
        Kai se on sun riippuvuus, että etpä säkään sitte mikää tosimies oo.

Tupakoinnin lopettaminen auttaa myös jatkuvaan ärsyyntyneisyyteen. Kokeile!

• Punainen West maksaa 7,70. Verrattuna esim. Marlboro maksaa 8,30.

• Tästä on tehty ylläpidolle ilmoitus asiattomana viestinä.

• Laivalla taitaa maksaa puolet tuosta, Latviassa Mallu on 3,90 askilta, ja L&M on 3,65 euroa.

Onhan se hyvä että kallis hinta motivoi lopettamaan, mutta aski kerrallaan ostettuna sitä ei huomaa että vuodessa voi mennä yhden kuukauden nettopalkka tupakointiin.

Toisaalta tuolla EU:ssa puolen litran viinapullon saa hintaan 4,99 euroa.

Itse lopetin tupakoinnin jo vuosia sitten. Vaikeata se oli, mutta lopulta onnistuin.

• Ainaikin minä hämmästyin kioskilla 19.7.2020 sitä, kuinka toppa oli 60 senttiä kalliimpi kuin aski🤔

• Minä tiedän tarkalleen mitä savukeaskit maksavat, koska olen kaupassa töissä. Mutta enpäs kerro sulle kun en itse polta ja sinunkin pitäisi lopettaa.

• Tulit urpo tuon kertomaan tupakkapalstalle :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tulit urpo tuon kertomaan tupakkapalstalle :D

Tämä palsta on osastolla "Päihteet ja riippivuudet", eli tarkoittaa yläotsikon "Terveys" alla sitä, että tupakointi on jotain mistä pitää päästä eroon. Suomi24:llä ei onneksi ole palstaa, jossa annetaan päihdeneuvoja tai miten pidetään riippuvuutta yllä. Eli sinä olet se "urpo".

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on osastolla "Päihteet ja riippivuudet", eli tarkoittaa yläotsikon "Terveys" alla sitä, että tupakointi on jotain mistä pitää päästä eroon. Suomi24:llä ei onneksi ole palstaa, jossa annetaan päihdeneuvoja tai miten pidetään riippuvuutta yllä. Eli sinä olet se "urpo".

Luuletko, että joku haluaa sun neuvojas?

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että joku haluaa sun neuvojas?

Aika monet haluavat tupakasta eroon ja siksi tulevat tälle palstalle. Mutta kuule vedä sinä tupakkaa niin maan perkeleesti, juo paljon viinaa ja syö rasvaista ruokaa. Perustetaan sinunlaisillesi ihan oma palsta. Nimeksi vaikka "Nuorena kuolevat".

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      318
      6197
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      364
      3474
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      150
      2930
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1456