pitääkö paikkansa että kunnanvaltuutetuilla ja tuulivoiman yrityksillä on sukulaisuus suhteita? kovasti huhut kertoo että ei ole puhtaita jauhoja pussissa...
perheniemen tuulivoima!
2
1880
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni kylä. Todennäköistä tuttuus ja/tai suhteet jo siksi, että johonkin metsään tällaista on ylipäänsä kuvitetukaan.
Tuulivoimaloista on ollut monenlaista harmia. Viimeksi luin, että oli osia irronnut ja lennellyt maahan.
Nykyisin aurinkovoima on edullisin ja äänetön. TIetysti myös energiayhtiöltä ostettu, jos tuotantopaikka on riittävän kaukana.
Talossamme on maalämpö. Asun konehuoneen viereeä. Varsinaista ääntä ei kuulu, mutta ähkintää, vinkua, jytinää tuntee ja kuulee, kun päänsä tyynyyn kallistaa. Äänet tulevat rakenteiden kautta .
Näin luulen viuhuvoimlaiteäänienkin tulevan ja tekevän ihmisen hulluksi.
Omakohtainen kärsimys täydentyy vielä seinänaapurin asentamalla omalla ilmalämpöpumpullaan, mikä on asuntojen välisellä seinällä hänen patiollaan.
Kokemus on, että mielenterveyttä tällaiset rasittavat, vaikka desibelimittari ei sanoisi mitään.
Vertautuu kerrostaloasumniseen, jos jossain asunnossa jumputetaan bassoa ympäri vuorokauden. Tämä on melkeinpä pirullisempaa .
Ilo kuitenkin siitä, että en ehtinyt alueelta hankkia taloa, mitä olen pitkään ollut katselemassa! - Anonyymi
Näinhän se taitaa olla. Itse olen tuulivoiman kannalla, mutta eihän se kuulu keskelle asuttua kylää. Vaan meren rannoille ja autolle paikoille. Mutta kun kaikki lasketaan rahassa. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715