perheniemen tuulivoima!

Anonyymi

pitääkö paikkansa että kunnanvaltuutetuilla ja tuulivoiman yrityksillä on sukulaisuus suhteita? kovasti huhut kertoo että ei ole puhtaita jauhoja pussissa...

2

1942

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni kylä. Todennäköistä tuttuus ja/tai suhteet jo siksi, että johonkin metsään tällaista on ylipäänsä kuvitetukaan.

Tuulivoimaloista on ollut monenlaista harmia. Viimeksi luin, että oli osia irronnut ja lennellyt maahan.

Nykyisin aurinkovoima on edullisin ja äänetön. TIetysti myös energiayhtiöltä ostettu, jos tuotantopaikka on riittävän kaukana.

Talossamme on maalämpö. Asun konehuoneen viereeä. Varsinaista ääntä ei kuulu, mutta ähkintää, vinkua, jytinää tuntee ja kuulee, kun päänsä tyynyyn kallistaa. Äänet tulevat rakenteiden kautta .
      Näin luulen viuhuvoimlaiteäänienkin tulevan ja tekevän ihmisen hulluksi.

Omakohtainen kärsimys täydentyy vielä seinänaapurin asentamalla omalla ilmalämpöpumpullaan, mikä on asuntojen välisellä seinällä hänen patiollaan.

Kokemus on, että mielenterveyttä tällaiset rasittavat, vaikka desibelimittari ei sanoisi mitään.

Vertautuu kerrostaloasumniseen, jos jossain asunnossa jumputetaan bassoa ympäri vuorokauden. Tämä on melkeinpä pirullisempaa .

Ilo kuitenkin siitä, että en ehtinyt alueelta hankkia taloa, mitä olen pitkään ollut katselemassa!

• Anonyymi

Näinhän se taitaa olla. Itse olen tuulivoiman kannalla, mutta eihän se kuulu keskelle asuttua kylää. Vaan meren rannoille ja autolle paikoille. Mutta kun kaikki lasketaan rahassa. . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe