perheniemen tuulivoima!

Anonyymi

pitääkö paikkansa että kunnanvaltuutetuilla ja tuulivoiman yrityksillä on sukulaisuus suhteita? kovasti huhut kertoo että ei ole puhtaita jauhoja pussissa...

2

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni kylä. Todennäköistä tuttuus ja/tai suhteet jo siksi, että johonkin metsään tällaista on ylipäänsä kuvitetukaan.

Tuulivoimaloista on ollut monenlaista harmia. Viimeksi luin, että oli osia irronnut ja lennellyt maahan.

Nykyisin aurinkovoima on edullisin ja äänetön. TIetysti myös energiayhtiöltä ostettu, jos tuotantopaikka on riittävän kaukana.

Talossamme on maalämpö. Asun konehuoneen viereeä. Varsinaista ääntä ei kuulu, mutta ähkintää, vinkua, jytinää tuntee ja kuulee, kun päänsä tyynyyn kallistaa. Äänet tulevat rakenteiden kautta .
      Näin luulen viuhuvoimlaiteäänienkin tulevan ja tekevän ihmisen hulluksi.

Omakohtainen kärsimys täydentyy vielä seinänaapurin asentamalla omalla ilmalämpöpumpullaan, mikä on asuntojen välisellä seinällä hänen patiollaan.

Kokemus on, että mielenterveyttä tällaiset rasittavat, vaikka desibelimittari ei sanoisi mitään.

Vertautuu kerrostaloasumniseen, jos jossain asunnossa jumputetaan bassoa ympäri vuorokauden. Tämä on melkeinpä pirullisempaa .

Ilo kuitenkin siitä, että en ehtinyt alueelta hankkia taloa, mitä olen pitkään ollut katselemassa!

• Anonyymi

Näinhän se taitaa olla. Itse olen tuulivoiman kannalla, mutta eihän se kuulu keskelle asuttua kylää. Vaan meren rannoille ja autolle paikoille. Mutta kun kaikki lasketaan rahassa. . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      640
      2954
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      110
      1595
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1566
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1410
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      117
      1323
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      140
      1282
    7. 105
      1157
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1061
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      949
    Aihe