pitääkö paikkansa että kunnanvaltuutetuilla ja tuulivoiman yrityksillä on sukulaisuus suhteita? kovasti huhut kertoo että ei ole puhtaita jauhoja pussissa...
perheniemen tuulivoima!
2
1692
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni kylä. Todennäköistä tuttuus ja/tai suhteet jo siksi, että johonkin metsään tällaista on ylipäänsä kuvitetukaan.
Tuulivoimaloista on ollut monenlaista harmia. Viimeksi luin, että oli osia irronnut ja lennellyt maahan.
Nykyisin aurinkovoima on edullisin ja äänetön. TIetysti myös energiayhtiöltä ostettu, jos tuotantopaikka on riittävän kaukana.
Talossamme on maalämpö. Asun konehuoneen viereeä. Varsinaista ääntä ei kuulu, mutta ähkintää, vinkua, jytinää tuntee ja kuulee, kun päänsä tyynyyn kallistaa. Äänet tulevat rakenteiden kautta .
Näin luulen viuhuvoimlaiteäänienkin tulevan ja tekevän ihmisen hulluksi.
Omakohtainen kärsimys täydentyy vielä seinänaapurin asentamalla omalla ilmalämpöpumpullaan, mikä on asuntojen välisellä seinällä hänen patiollaan.
Kokemus on, että mielenterveyttä tällaiset rasittavat, vaikka desibelimittari ei sanoisi mitään.
Vertautuu kerrostaloasumniseen, jos jossain asunnossa jumputetaan bassoa ympäri vuorokauden. Tämä on melkeinpä pirullisempaa .
Ilo kuitenkin siitä, että en ehtinyt alueelta hankkia taloa, mitä olen pitkään ollut katselemassa! - Anonyymi
Näinhän se taitaa olla. Itse olen tuulivoiman kannalla, mutta eihän se kuulu keskelle asuttua kylää. Vaan meren rannoille ja autolle paikoille. Mutta kun kaikki lasketaan rahassa. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230