pitääkö paikkansa että kunnanvaltuutetuilla ja tuulivoiman yrityksillä on sukulaisuus suhteita? kovasti huhut kertoo että ei ole puhtaita jauhoja pussissa...
perheniemen tuulivoima!
2
1637
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni kylä. Todennäköistä tuttuus ja/tai suhteet jo siksi, että johonkin metsään tällaista on ylipäänsä kuvitetukaan.
Tuulivoimaloista on ollut monenlaista harmia. Viimeksi luin, että oli osia irronnut ja lennellyt maahan.
Nykyisin aurinkovoima on edullisin ja äänetön. TIetysti myös energiayhtiöltä ostettu, jos tuotantopaikka on riittävän kaukana.
Talossamme on maalämpö. Asun konehuoneen viereeä. Varsinaista ääntä ei kuulu, mutta ähkintää, vinkua, jytinää tuntee ja kuulee, kun päänsä tyynyyn kallistaa. Äänet tulevat rakenteiden kautta .
Näin luulen viuhuvoimlaiteäänienkin tulevan ja tekevän ihmisen hulluksi.
Omakohtainen kärsimys täydentyy vielä seinänaapurin asentamalla omalla ilmalämpöpumpullaan, mikä on asuntojen välisellä seinällä hänen patiollaan.
Kokemus on, että mielenterveyttä tällaiset rasittavat, vaikka desibelimittari ei sanoisi mitään.
Vertautuu kerrostaloasumniseen, jos jossain asunnossa jumputetaan bassoa ympäri vuorokauden. Tämä on melkeinpä pirullisempaa .
Ilo kuitenkin siitä, että en ehtinyt alueelta hankkia taloa, mitä olen pitkään ollut katselemassa! - Anonyymi
Näinhän se taitaa olla. Itse olen tuulivoiman kannalla, mutta eihän se kuulu keskelle asuttua kylää. Vaan meren rannoille ja autolle paikoille. Mutta kun kaikki lasketaan rahassa. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869