Onko teillä miehet niin, että tekee mieli molempia sukupuolia yhtä paljon vai tapahtuuko siinä muutoksia? Olen mielestäni bi mutta munaa tekee koko ajan mieli joka päivä. Tuntuu että jos olisin parisuhteessa naisen kanssa, niin siitä seksistä ei tulisi mitään.
Himojen vaihtelu
10
67
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit parisuhteessa,se olisi tuhoon tuomittu koska et voisi olla kumppanillesi uskollinen.Älä vain ala suhteeseen kenenkään kanssa,säästä toiset ihmiset pettymyksiltä.
- Anonyymi
Toisilla tekee, toisilla ei. Itselläni ei. Sanoisin sinun kannattavan seurustella homon kanssa, jotta halut osuvat yks yhteen
- Anonyymi
Parasta kuitenkin että et ryhdy pitempiaikaiseen suhteeseen kummankaan sukupuolen kanssa,pysy irtosuhteissa,et kuitenkaan pysty olemaan uskollinen.
- Anonyymi
Uskollinen pystyy olemaan, kun löytää oikean kumppanin. Homoidsta todella moni pettää, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskollinen pystyy olemaan, kun löytää oikean kumppanin. Homoidsta todella moni pettää, miksi?
Niin,heterothan eivät petä kumppaniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,heterothan eivät petä kumppaniaan.
Jospa vastaisit kysymykseen, miksi homot niin usein pettää? Heterot pettävät kanssa, mutta vähemmän
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä, kannattaa jutella seksiasioista myös puolison kanssa.
- Anonyymi
Oli kyllä. Aika näyttää. Nykyään oon homo. Oikeesti. Tai siis aina oon ollu. Meitä on joka junaan. Aika näyttää mihin sitte kallistu.
- Anonyymi
Olitko naisten kanssa mutta suhteet eivät oikein sujuneet eikä seksi ollut sulle kovin tyydyttävää? Naisten kanssa ei ollut koskaan oikein eroottista jännitettä kun et ole naisiin päin.
- Anonyymi
Seksiä tekee kovasti mieli ja siihen kelpaa molemmat sukupuolet.
Lähes aina seksiäon kuitenkin bi/gay miesten kanssa, koska heitä löytyy seksiin paljon helpommin kuin naisia. Miehethän ovat seksuaalisestasuuntautumisestaan riippumatta paljon aktiivisempia, kuin naiset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619