Onko teillä miehet niin, että tekee mieli molempia sukupuolia yhtä paljon vai tapahtuuko siinä muutoksia? Olen mielestäni bi mutta munaa tekee koko ajan mieli joka päivä. Tuntuu että jos olisin parisuhteessa naisen kanssa, niin siitä seksistä ei tulisi mitään.
Himojen vaihtelu
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit parisuhteessa,se olisi tuhoon tuomittu koska et voisi olla kumppanillesi uskollinen.Älä vain ala suhteeseen kenenkään kanssa,säästä toiset ihmiset pettymyksiltä.
- Anonyymi
Toisilla tekee, toisilla ei. Itselläni ei. Sanoisin sinun kannattavan seurustella homon kanssa, jotta halut osuvat yks yhteen
- Anonyymi
Parasta kuitenkin että et ryhdy pitempiaikaiseen suhteeseen kummankaan sukupuolen kanssa,pysy irtosuhteissa,et kuitenkaan pysty olemaan uskollinen.
- Anonyymi
Uskollinen pystyy olemaan, kun löytää oikean kumppanin. Homoidsta todella moni pettää, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskollinen pystyy olemaan, kun löytää oikean kumppanin. Homoidsta todella moni pettää, miksi?
Niin,heterothan eivät petä kumppaniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,heterothan eivät petä kumppaniaan.
Jospa vastaisit kysymykseen, miksi homot niin usein pettää? Heterot pettävät kanssa, mutta vähemmän
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä, kannattaa jutella seksiasioista myös puolison kanssa.
- Anonyymi
Oli kyllä. Aika näyttää. Nykyään oon homo. Oikeesti. Tai siis aina oon ollu. Meitä on joka junaan. Aika näyttää mihin sitte kallistu.
- Anonyymi
Olitko naisten kanssa mutta suhteet eivät oikein sujuneet eikä seksi ollut sulle kovin tyydyttävää? Naisten kanssa ei ollut koskaan oikein eroottista jännitettä kun et ole naisiin päin.
- Anonyymi
Seksiä tekee kovasti mieli ja siihen kelpaa molemmat sukupuolet.
Lähes aina seksiäon kuitenkin bi/gay miesten kanssa, koska heitä löytyy seksiin paljon helpommin kuin naisia. Miehethän ovat seksuaalisestasuuntautumisestaan riippumatta paljon aktiivisempia, kuin naiset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa605376Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2573594Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2873496Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403303Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3022710Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3312008Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun721997En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1461852Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201205