Mitä se sinun onnelliseksi tekeminen vaatii

Anonyymi

Pystysinkö edes siihen? En tiedä.
Olisinko sinulle parasta mikä tulee pääsemään lähellesi,sydämmeesi.
Olisitko sinä sitä minulle. Todella hämmentävää ajatella näitä näin syvällisiä.
Kuitenkin sait minut ajattelemaan näitä. Yhtään en ymmärrä miksi.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet sairaanhoitaja tiedät paremmin kuin joku muu.

      • Anonyymi

        Ei nyt osu tähän aloitukseen.


    • Anonyymi

      Se vaatii sitä, että tulet luokseni ja annat pitää hyvänä.

      Voit helposti tehdä minut onnelliseksi olemalla lähellä ja olemalla oma itsesi. Olen siitä varma. Minäkin rakastan sinua niin plajon, että uskon voivani pitää sinut onnellisena.

      • Anonyymi

        Heti alkuun esität vaatimuksia? Olet varma mutta et voi tulla luokseni?
        Jos tunteeni olisivat samanlaiset kuin sinulla uskaltaisin huutaa rakkaani nimen koko maailmalle. Et taida olla niin rohkea kuin annat ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti alkuun esität vaatimuksia? Olet varma mutta et voi tulla luokseni?
        Jos tunteeni olisivat samanlaiset kuin sinulla uskaltaisin huutaa rakkaani nimen koko maailmalle. Et taida olla niin rohkea kuin annat ymmärtää.

        Ehkä ei kannata tulla luoksesi jos tunteesi ei kerran ole samanlaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei kannata tulla luoksesi jos tunteesi ei kerran ole samanlaiset?

        Saatat olla oikeassa. Kun en ole edes sukupuoltani ilmaissut ketjussa.
        Mistä siis tunnistit minut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti alkuun esität vaatimuksia? Olet varma mutta et voi tulla luokseni?
        Jos tunteeni olisivat samanlaiset kuin sinulla uskaltaisin huutaa rakkaani nimen koko maailmalle. Et taida olla niin rohkea kuin annat ymmärtää.

        Et ollut kovin rakkaudellinen ja epäilenkin meidän olevan toisillemme tuntemattomia.


    • Anonyymi

      Minä tulisin onnelliseksi, jos saisin hänen (erään tietyn miehen) rakkauden. Mutta ilmeisesti intuitioni on ihan pihalla. Tänään, kun istuimme vierekkäin, puhuen työasiaa, ja ilmeisesti tulin liian lähelle, hän lähti äkisti karkuun. Jatkoi keskustelua kauempaa. En haluaisi syyllistyä seksuaaliseen häirintään, mutta kun en vain pääse irti tunteesta, että hänkin haluaa minua. Siitä huolimatta, että olen vanhempi. Ja siitäkin huolimatta, että hän on sanonut 'ettei lähde tommoseen juttuun' - mitä ikinä se tarkoittikaan. Tämä on kauheata. Miksi ei rakkaus ole molemminpuolista, jos se on näin voimakasta? Joka ikinen soluni reagoi hänen läsnäoloonsa. Eikä tunne ole vain seksuaalinen. Hän kai luulee, että olisi minulle vain hetken lelu, ja sitten palaisin sen miehen luokse, jonka jätin. Mutta kun se ei ole totta! En minä voisi ikinä jättää miestä, jota rakastan. Tai sitten hän on bi ja luulee, etten hyväksyisi häntä sellaisena kuin hän on. Mutta kun se ei olisi minulle ongelma, jos hän suhteessa olisi yksin minun. Ehkä minä vain kuvittelen turhia. Miten tästä tunteesta pääsee?

    • Anonyymi

      En ehkä koskaan tule olemaan kovin onnellinen. Olen niin pettynyt maailmaan, yhteiskuntaan ja ihmisiin. Mutta eräs mies olisi kyllä parasta. ❤️

      • Anonyymi

        Niin olisi eräs nainen on sitä myös. Esittele itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi eräs nainen on sitä myös. Esittele itsesi.

        Olen nuori nainen ja kaipaan nuorta miestä. Kerro vuorostasi jotain jos osui?


      • Anonyymi

        Kai sinä tiedät että olet edelleen tunteideni kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä tiedät että olet edelleen tunteideni kohde.

        En tiedä. Irl ei ole mitään mikä viittaisi siihen, päinvastoin. Ja luotan enemmän siihen mitä on irl, kuin tähän palstaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Irl ei ole mitään mikä viittaisi siihen, päinvastoin. Ja luotan enemmän siihen mitä on irl, kuin tähän palstaan.

        Tiedät sinä. Kumpikin meistä tietää. Ei nämä viestit sitä muuta suuntaan eikä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät sinä. Kumpikin meistä tietää. Ei nämä viestit sitä muuta suuntaan eikä toiseen.

        Hän tietää varmasti minun tunteeni, mutta minä en voi olla ollenkaan varma. Sitäpaitsi epäilen, että hän vihaa.


    • Anonyymi

      Elämässäni on moni asia tosi hyvin. Vain romanttinen rakkaus puuttuu. Kaipaan keskustelua kumppanin kanssa, tukea ja lohdutusta sillon kun on vaikeaa, haluan tukea, kannustaa ja tukea.

      Se mitä onnellisuudestani puuttuu, syvä tunneyhteys ja asioiden jakaminen. En odota luxusta, enkä ihmeelllisyyksiä. Ihan tavallinen arki riittää, kunhan tunneyhteys löytyy. Se löytyy juttelemalla, kuuntelemalla, olemalla lähellä, koskettamalla, silmiin katsomalla ja rakastelemalla. Ei siinä ihmeellisyyksiä tarvita. S

    • Anonyymi

      Puhuisit ja olisit itsesi. Näyttäisit tunteesi ja koskisit minuun.. Tulisit lähelleni ja olisit siinä.. olisin onnellinen, jos saisin sinut.. Pystymme yhdessä ihmeisiin ja sitä haluan, mutta enemmän myös sinusta..
      Olen nyt vaikea sinua kohtaan, koska asiani eivät ole hyvin

      • Anonyymi

        Millä lailla vaikeutesi ilmenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla vaikeutesi ilmenee?

        Välttelen hymyä katseita kommunikointia..yritän olla vain asiallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelen hymyä katseita kommunikointia..yritän olla vain asiallinen

        Kuulostat kyllä niin häneltä.

        On ikävää aukaista jääkellari, kun odottaa lämpiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat kyllä niin häneltä.

        On ikävää aukaista jääkellari, kun odottaa lämpiötä.

        Soitan sulle huomenna🤔 Vai järänkö soittamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitan sulle huomenna🤔 Vai järänkö soittamatta?

        Soita!


    • Anonyymi

      Kai se olisi se kun olisimme onnellinen pari tai ihan perhe. Onnellinen ja tyytyväinen elämääni olen nytkin mutta hän on järisyttänyt harmoniaani ja laittoi kaipaamaan yhtä tiettyä naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe