Sinut, niin juuri sinut

olisin halunnut saada, ja haluan vieläkin. Haaveleilen mahdottomia, mutta en voi mitään, kun olen toivottoman rakastunut. Tiedostan, että ajatukseni on irti todellisuudesta, silti vain sydämeni sanoo mitä se sanoo. Vastustettaessakin sydämessä roihuaa rakkaus sinua kohtaan. Se on kuin huuto, kuuletko. Sinulle.

Haluan sanoa sen.
35817
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 35

Vanhimmat

Minäkin sinua. K

Äänestä
  • taisi tämä kirjoitus olla naiselle

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

taisi tämä kirjoitus olla naiselle

Kyllä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

Kenelle naiselle?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kenelle naiselle?

Ihanalle Nuoremmalle naiselle.

Äänestä

Onko kaivattusi varattu?

Äänestä
  • Vai vattusi karattu?

Äänestä

• minkkilaukku kirjoitti:

Vai vattusi karattu?

Heh heh.

Äänestä

Sano, haluan kuulla sen sinulta.

Äänestä

En halua sinua mies. Ei ole minulta nämä viestit vaan ite kirjottelet.

Äänestä

Sanoit sen jo. Pelkään, että liekit roihahtaa tässäkin sydämessä, ja mikä ne sitten sammuttaa. Se kyti sitten vieläkin eikä tällaisen lukeminen ainakaan vähennä lämpöä. Pian kieritään taas tuhkassa, sano mun sanoneen.

Äänestä

Kauanko sinulla on ollut tunteita häntä kohtaan?

Äänestä
  • 12 vuotta. Sivusta

Äänestä

• Niin pitkään kuka on hää?

Äänestä

Miksi tämä jää vaan haavetasolle? Mikä estää?

Äänestä

Silmät kosteina luen ap tekstiäsi. Tiedän mistä puhut, sillä minäkin olen rakastunut. Ei se tästäkään sydämestä irtoa. Ei sitä saa pois. Rakkaus on ja kasvaa. Ässältä Hänelle, rakkaalle.

P.s. Ap kerro se hänelle, hän on varmaankin sen ansainnut.

Äänestä
  • Miksi ette tajua että palsta on täynnä trolleja.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette tajua että palsta on täynnä trolleja.

Ap:n teksti liikuttaa minua. Ei siksi, että
    kuvittelisin olevan häneltä, vaan koska jaan samat tunteet. Ei täällä voi tunnistaa ilman aukottomia tunnisteita.

Jos ap on trolli, sanoittaa hän silti tunteen hyvin. Eikä se ole mahdollista ellei ole tunnetta elänyt itse. En usko, että rakkauden kokenut selkeästi ajatteleva henkilö näkisi trollauksessa mitään järkeä.

Äänestä

• onks se hän rakas taas joku J ?

Äänestä

Samoin minä yhden miehen ja teen kaikkeni etten nauraisi tai hymyilisi hälle. Haluan selvitä tästä ehjänä.. jotta voin elää kulissiani.. muuta minulla ei ole

Äänestä
  • Jos olisit hän...

Miksi teet tuota minulle jos kerta tunteita on?

Tiedätkö kuinka tuo satuttaa?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän...

Miksi teet tuota minulle jos kerta tunteita on?

Tiedätkö kuinka tuo satuttaa?

Koska en tiedä sinun tunteista varmaksi. Sinä satuta minua huomaamattasi tai tahallaan..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Koska en tiedä sinun tunteista varmaksi. Sinä satuta minua huomaamattasi tai tahallaan..

Olenko koskaan kertonut tunteistani tai ilmaissut kiinnostustani?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko koskaan kertonut tunteistani tai ilmaissut kiinnostustani?

Olet kyllä kehunut minus, mutta..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En tahallani,tykkään sinusta,tiedät tilanteeni.Se vaan vaatii aikaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä kehunut minus, mutta..

(Itse) olen sanonut enemmän kuin vain kehunut. En sentään suoraa rakkaudentunnustusta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aika ei ole suurelle rakkaudelle este. Tunteista voi puhua, vaikka ei voisi alkaa suhteeseen. Itse ainakin olisin valinta odottamaan sen aikaa kun tarvitsee, jos tietäisin hänen tunteensa. Ei minulle olisi vaikea odottaa, vaikka olisi olemassa mahdollisuus ettei hän voikaan irrota. Tunteet ja mahdollisuus olisi riittävä syy odottaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aika ei ole suurelle rakkaudelle este. Tunteista voi puhua, vaikka ei voisi alkaa suhteeseen. Itse ainakin olisin valinta odottamaan sen aikaa kun tarvitsee, jos tietäisin hänen tunteensa. Ei minulle olisi vaikea odottaa, vaikka olisi olemassa mahdollisuus ettei hän voikaan irrota. Tunteet ja mahdollisuus olisi riittävä syy odottaa.

Nyt menin hiljaiseksi.. Tämä juuri, mutta samalla on tunne että jos tä vaam päättyy ilman tunnustuksis.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin vaatii meiltä molemilta, mutta onko kosketus väärin... edes hipaisu tai kehut

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

(Itse) olen sanonut enemmän kuin vain kehunut. En sentään suoraa rakkaudentunnustusta.

Niin tulevaisuuttako tarkoitat..

Äänestä

Sano se vaan sitten. Kuin myös rakastan sua palavasti. 🔥

Äänestä

En kuule. Onneksi aloitus ei ole minulle.

Äänestä

Kuulen minä. Joku huusi minun nimeäni jo muutama vuosi sitten. Niin suurta myrskyä ei ole, ettenkö kuulisi. Olen antanut toivonrippeitä palstalla. Mutta pitääkö ne kaikki linnut tosiaan tappaa noin vain naps.

Äänestä

No sano hänelle, kun kerta sitä sinä tahdot.

Äänestä

Maailma on täynnä surullisia tarinoita ja ihmisiä niissä.

Naurettavaksi itsensä tekemisen uhallakin on hyvä osoittaa tunteensa. Jos vastakaikua ei tule, tietää ainakin yrittäneensä eikä jää loppuelämäkseen katumaan sanomattomia sanoja ja käyttämättä jättämiänsä mahdollisuuksia. Jokaisella meistä ne vuodet kuitenkin jossakin vaiheessa loppuvat.

Henkilökohtaisesti olen saanut yleensä torjuntoja. Elämäni aikana useammankin kuin yhden. Sattui aikansa, mutta kun saa varmuuden, ettei minkäänlaista toivoa ole, on helpompi jatkaa matkaa. Tiedättekö, sillä tavalla tyylikkäästi taakseen katsomatta, prinsessana oman elämänsä sadussa taivaanrannan taakse matkustaen, tuulen ja usvaisen hämärän huuhtoessa jäljet ikuisesti löytymättömiin.

Tärkeintä on olla edes jossakin oma itsensä. Jos ei parisuhteessa tai ystävien seurassa niin sitten varjona netissä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

olisin halunnut saada, ja haluan vieläkin. Haaveleilen mahdottomia, mutta en voi mitään, kun olen toivottoman rakastunut. Tiedostan, että ajatukseni on irti todellisuudesta, silti vain sydämeni sanoo mitä se sanoo. Vastustettaessakin sydämessä roihuaa rakkaus sinua kohtaan. Se on kuin huuto, kuuletko. Sinulle.

Haluan sanoa sen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu