olisin halunnut saada, ja haluan vieläkin. Haaveleilen mahdottomia, mutta en voi mitään, kun olen toivottoman rakastunut. Tiedostan, että ajatukseni on irti todellisuudesta, silti vain sydämeni sanoo mitä se sanoo. Vastustettaessakin sydämessä roihuaa rakkaus sinua kohtaan. Se on kuin huuto, kuuletko. Sinulle.
Haluan sanoa sen.
Sinut, niin juuri sinut
35
752
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin sinua. K
- Anonyymi
taisi tämä kirjoitus olla naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taisi tämä kirjoitus olla naiselle
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Kenelle naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle naiselle?
Ihanalle Nuoremmalle naiselle.
- Anonyymi
Onko kaivattusi varattu?
- Anonyymi
minkkilaukku kirjoitti:
Vai vattusi karattu?
Heh heh.
- Anonyymi
Sano, haluan kuulla sen sinulta.
- Anonyymi
En halua sinua mies. Ei ole minulta nämä viestit vaan ite kirjottelet.
- Anonyymi
Sanoit sen jo. Pelkään, että liekit roihahtaa tässäkin sydämessä, ja mikä ne sitten sammuttaa. Se kyti sitten vieläkin eikä tällaisen lukeminen ainakaan vähennä lämpöä. Pian kieritään taas tuhkassa, sano mun sanoneen.
- Anonyymi
Kauanko sinulla on ollut tunteita häntä kohtaan?
- Anonyymi
12 vuotta. Sivusta
- Anonyymi
Niin pitkään kuka on hää?
- Anonyymi
Miksi tämä jää vaan haavetasolle? Mikä estää?
- Anonyymi
Silmät kosteina luen ap tekstiäsi. Tiedän mistä puhut, sillä minäkin olen rakastunut. Ei se tästäkään sydämestä irtoa. Ei sitä saa pois. Rakkaus on ja kasvaa. Ässältä Hänelle, rakkaalle.
P.s. Ap kerro se hänelle, hän on varmaankin sen ansainnut.- Anonyymi
Miksi ette tajua että palsta on täynnä trolleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette tajua että palsta on täynnä trolleja.
Ap:n teksti liikuttaa minua. Ei siksi, että
kuvittelisin olevan häneltä, vaan koska jaan samat tunteet. Ei täällä voi tunnistaa ilman aukottomia tunnisteita.
Jos ap on trolli, sanoittaa hän silti tunteen hyvin. Eikä se ole mahdollista ellei ole tunnetta elänyt itse. En usko, että rakkauden kokenut selkeästi ajatteleva henkilö näkisi trollauksessa mitään järkeä. - Anonyymi
onks se hän rakas taas joku J ?
- Anonyymi
Samoin minä yhden miehen ja teen kaikkeni etten nauraisi tai hymyilisi hälle. Haluan selvitä tästä ehjänä.. jotta voin elää kulissiani.. muuta minulla ei ole
- Anonyymi
Jos olisit hän...
Miksi teet tuota minulle jos kerta tunteita on?
Tiedätkö kuinka tuo satuttaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän...
Miksi teet tuota minulle jos kerta tunteita on?
Tiedätkö kuinka tuo satuttaa?Koska en tiedä sinun tunteista varmaksi. Sinä satuta minua huomaamattasi tai tahallaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en tiedä sinun tunteista varmaksi. Sinä satuta minua huomaamattasi tai tahallaan..
Olenko koskaan kertonut tunteistani tai ilmaissut kiinnostustani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko koskaan kertonut tunteistani tai ilmaissut kiinnostustani?
Olet kyllä kehunut minus, mutta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en tiedä sinun tunteista varmaksi. Sinä satuta minua huomaamattasi tai tahallaan..
En tahallani,tykkään sinusta,tiedät tilanteeni.Se vaan vaatii aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä kehunut minus, mutta..
(Itse) olen sanonut enemmän kuin vain kehunut. En sentään suoraa rakkaudentunnustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ei ole suurelle rakkaudelle este. Tunteista voi puhua, vaikka ei voisi alkaa suhteeseen. Itse ainakin olisin valinta odottamaan sen aikaa kun tarvitsee, jos tietäisin hänen tunteensa. Ei minulle olisi vaikea odottaa, vaikka olisi olemassa mahdollisuus ettei hän voikaan irrota. Tunteet ja mahdollisuus olisi riittävä syy odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ei ole suurelle rakkaudelle este. Tunteista voi puhua, vaikka ei voisi alkaa suhteeseen. Itse ainakin olisin valinta odottamaan sen aikaa kun tarvitsee, jos tietäisin hänen tunteensa. Ei minulle olisi vaikea odottaa, vaikka olisi olemassa mahdollisuus ettei hän voikaan irrota. Tunteet ja mahdollisuus olisi riittävä syy odottaa.
Nyt menin hiljaiseksi.. Tämä juuri, mutta samalla on tunne että jos tä vaam päättyy ilman tunnustuksis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaatii meiltä molemilta, mutta onko kosketus väärin... edes hipaisu tai kehut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Itse) olen sanonut enemmän kuin vain kehunut. En sentään suoraa rakkaudentunnustusta.
Niin tulevaisuuttako tarkoitat..
- Anonyymi
Sano se vaan sitten. Kuin myös rakastan sua palavasti. 🔥
- Anonyymi
En kuule. Onneksi aloitus ei ole minulle.
- Anonyymi
Kuulen minä. Joku huusi minun nimeäni jo muutama vuosi sitten. Niin suurta myrskyä ei ole, ettenkö kuulisi. Olen antanut toivonrippeitä palstalla. Mutta pitääkö ne kaikki linnut tosiaan tappaa noin vain naps.
- Anonyymi
No sano hänelle, kun kerta sitä sinä tahdot.
- Anonyymi
Maailma on täynnä surullisia tarinoita ja ihmisiä niissä.
Naurettavaksi itsensä tekemisen uhallakin on hyvä osoittaa tunteensa. Jos vastakaikua ei tule, tietää ainakin yrittäneensä eikä jää loppuelämäkseen katumaan sanomattomia sanoja ja käyttämättä jättämiänsä mahdollisuuksia. Jokaisella meistä ne vuodet kuitenkin jossakin vaiheessa loppuvat.
Henkilökohtaisesti olen saanut yleensä torjuntoja. Elämäni aikana useammankin kuin yhden. Sattui aikansa, mutta kun saa varmuuden, ettei minkäänlaista toivoa ole, on helpompi jatkaa matkaa. Tiedättekö, sillä tavalla tyylikkäästi taakseen katsomatta, prinsessana oman elämänsä sadussa taivaanrannan taakse matkustaen, tuulen ja usvaisen hämärän huuhtoessa jäljet ikuisesti löytymättömiin.
Tärkeintä on olla edes jossakin oma itsensä. Jos ei parisuhteessa tai ystävien seurassa niin sitten varjona netissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667