Laminaatti muovin päälle

Anonyymi

Olen muuttamassa asuntoon jossa on laitatettu laminaatti muovilattian päälle. Kerrostalo on rakennettu 2010 . Edelliset asukkaat jo muuttaneet sieltä enkä tiedä onko sinne alle laitettu väliin vielä jotain vai vain aiemman muovilattian päälle laminaatti.

Mietin nyt kannattaisiko purkaa se laminaatti pois vai antaa olla, jostain syystä mulla on mielikuva että noi ei välttämättä onnistu nuo muovilattian päälle laitetut prkleet ja luvassa olisi sisäilmahlvetti.

Voi-ko nuo onnistua nuo rempat?

3

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muovimaton mätiminen liittyy maaperästä nousevaan kosteuteen. Ei pitäisi kerrostalossa olla tätä vaivaa kuin ehkä alimmassa kerroksessa (jos maanvarainen laittia - aika harvinainen veto etenkin 2000-luvun talossa.

Vaan se toinen ongelma... askelääneneristävyys on PÄVI mikäli on vaan heitelty laminaatti muovimaton päälle, laittamatta väliin ääntä eristävää kerrosta. Olisi sinällään normi suoritus, koska oikein tehtynä lattian pinta saattaa nousta niin paljon, että väliovia pitää lyhentää.

• Anonyymi

En ole huomamnnut mitään ongelmia, Olen ollut isännöitsijänä 35 vuotta

• Anonyymi

Ok kiitos rauhoittamisesta. Keskikerroksissa on tosiaan asunto mutta tuosta onkin vuosien takaa kokemusta kun ei laminaatin alle oltu laitettu äänieristystä niin oli ikävä äänimaisema alakerrassa. En nyt ole varma onko tuohon asuntoon laitettu. Jos ei ole niin harkittava purkua.
      Jessus että ihmiset ylipäänsä haluaa laminaattia mutta makuasia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe