Todella loistavaa

Anonyymi

että tällä sivulla on kävijät kadonneet!

16

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin "kadonneet"? Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA eikä vaan huvin vuoksi. Ei sentään kymmentä viestiketjua päivässä ja se on todella järkevää, löytää nopeasti asialliset kirjoitukset.

• Anonyymi

"Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA"

Laittaisitko esimerkin järkevästä ja hyödyllisestä ketjusta joka ei perustu pelkkiin luuloihin ylläpidon mieliksi.

• Anonyymi

Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa.

• Anonyymi

"Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha sanonta; meitä on moneksi ja jotkut jäävät vielä asemallekin. Siellähän sinäkin varmasti tutkailet "aikaansaannostasi". Myötähäpeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

"Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.

Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).

"Sivustolla on nyt häiriötilanne"

Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sivustolla on nyt häiriötilanne"

Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????

Tuolla sivustolla tarkoitettiin koko Suomi24 palvelua. Häiriö syntyi kun varmistustoiminta yksinkertaistettiin viestien kirjoittamisen helpottamiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No positiivisena asiana on tietysti se ettei vekun höpötyksiäkään lue kujaan.

• Anonyymi

Minä niistä lukijoista, mutta ku viestejä katoaa sillä niissä voi olla hirmuisesti järkeä. Sehän on sitten lukijan vastuulla mitä uskoo.

• Anonyymi

Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.

"Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa."

Siltä näyttää.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3874
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      90
      1914
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      90
      1319
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1281
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1139
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      55
      1042
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      190
      1018
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      896
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      849
    Aihe