Todella loistavaa

Anonyymi

että tällä sivulla on kävijät kadonneet!

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin "kadonneet"? Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA eikä vaan huvin vuoksi. Ei sentään kymmentä viestiketjua päivässä ja se on todella järkevää, löytää nopeasti asialliset kirjoitukset.

      • Anonyymi

        "Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA"

        Laittaisitko esimerkin järkevästä ja hyödyllisestä ketjusta joka ei perustu pelkkiin luuloihin ylläpidon mieliksi.


    • Anonyymi

      Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa.

      • Anonyymi

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

        Vanha sanonta; meitä on moneksi ja jotkut jäävät vielä asemallekin. Siellähän sinäkin varmasti tutkailet "aikaansaannostasi". Myötähäpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.

        "Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

        Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

        Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

        Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

        Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.

        Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).

        "Sivustolla on nyt häiriötilanne"

        Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sivustolla on nyt häiriötilanne"

        Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????

        Tuolla sivustolla tarkoitettiin koko Suomi24 palvelua. Häiriö syntyi kun varmistustoiminta yksinkertaistettiin viestien kirjoittamisen helpottamiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        No positiivisena asiana on tietysti se ettei vekun höpötyksiäkään lue kujaan.


    • Anonyymi

      Minä niistä lukijoista, mutta ku viestejä katoaa sillä niissä voi olla hirmuisesti järkeä. Sehän on sitten lukijan vastuulla mitä uskoo.

      • Anonyymi

        Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.

        "Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa."

        Siltä näyttää.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe