Todella loistavaa

Anonyymi

että tällä sivulla on kävijät kadonneet!

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin "kadonneet"? Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA eikä vaan huvin vuoksi. Ei sentään kymmentä viestiketjua päivässä ja se on todella järkevää, löytää nopeasti asialliset kirjoitukset.

      • Anonyymi

        "Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA"

        Laittaisitko esimerkin järkevästä ja hyödyllisestä ketjusta joka ei perustu pelkkiin luuloihin ylläpidon mieliksi.


    • Anonyymi

      Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa.

      • Anonyymi

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

        Vanha sanonta; meitä on moneksi ja jotkut jäävät vielä asemallekin. Siellähän sinäkin varmasti tutkailet "aikaansaannostasi". Myötähäpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.

        "Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

        Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

        Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

        Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

        Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.

        Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).

        "Sivustolla on nyt häiriötilanne"

        Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sivustolla on nyt häiriötilanne"

        Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????

        Tuolla sivustolla tarkoitettiin koko Suomi24 palvelua. Häiriö syntyi kun varmistustoiminta yksinkertaistettiin viestien kirjoittamisen helpottamiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        No positiivisena asiana on tietysti se ettei vekun höpötyksiäkään lue kujaan.


    • Anonyymi

      Minä niistä lukijoista, mutta ku viestejä katoaa sillä niissä voi olla hirmuisesti järkeä. Sehän on sitten lukijan vastuulla mitä uskoo.

      • Anonyymi

        Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.

        "Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa."

        Siltä näyttää.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe