Millaisia kädentaitoja olet elämässäsi käyttänyt.

Ennen vanhaan oli jo koulussa tytöillä rättikässyt ja pojilla puukässyt.
Nykyisin lienee rajat tasoittuneet.
Tekemisen tuloksena koemme usein joko onnistumista tai pieleen meni tunnelmaa.
Oletko kenties lyönyt vasaralla peukaloosi vai oletko 10 kerroksen kutomisen jälkeen huomannut, että silmukka on karannut puikolta.
Entä ilo, kun itseäänkin epäilleenä huomaa onnistuneensa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä kommenttini edelliseen jankutuklseen aiheesta.
      Olen siis tuottanut aivojeni älykkyyttä näkyville sormillani.
      Eläkkeeni taso kertoo että en ole epä-onnistunut.
      -
      Olen ollut ikäni ammatiltani verkottunut nörtti.
      Jo silloin, kun sinäkään et tienyt koko asiasta.
      30v. pelannut Lento-Palloakin.
      Sarjoissa jopa.
      "muissa harrastuksissa" :?

      H.

    • Anonyymi

      Joku taas tuli matkan varrelle, kun avasin ketjun, tuli vaan valkoinen sivu , ei mitään muuta.
      Vaihdoin toiseen selaimeen, täällä näyttää toimivan.
      En kuitenkaan aio rekisteröityä tänne.

      Eliaana

      • Anonyymi

        Etkö ole jo rekisteröitynyt Eliaanaksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole jo rekisteröitynyt Eliaanaksi?

        Kun muutin tähän selaimeen mikä toimi. Tarjosi vaan rekisteröimistä.
        Ylälaitaan ei tullut ollenkaan ´´kirjaudu´´- kohtaa.
        Kun välillä olin poissa ja tulin uudelleen, nyt oli kirjaudu-kohta.


    • Anonyymi

      Tein kansakoulussa puutöitä - 50-luvulla. Sitten lähdinkin oppikouluun ja puutyöt jäivät.
      Tein ainakin jakkaran ja puuhöylän. Molemmat ovat tallessa. Jakkara on jopa käytössä. Puuhöylää ei ole käytetty, mutta kyllä se käyttökuntoinen olisi, jos vain terän siihen ostaisi.
      Se oli kyllä tosi nikkarointia. Kolme arpea muistona vasemmassa kädessä, koska olen oikeakätinen.

      • Anonyymi

        Ne ovat mukavia muistoja vuosikymmenten takaa.