Muista Elisan asiakas pyytää sinun tietosi, he lähettävät ne sähköpostilla
Oma elisasta omien tietojen pyyntö.
Kannattaa, voit yllättyä ja tehdä tarvittavia toimia.
Muista pyytää mitä tietojasi sinusta on kerätty ja tallennettu !
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Muista poistaa oma elisasta " Haluan Elisan markkinointiviestejä" teksiviestejä ei kohtaan.
Oletuksena on kyllä ja sen saa pois !
Puhelimeen ei tule enää markkinointia sms viesteinä - Anonyymi
Kannattaa myös siirtää OFF kohtaan oma elisasta, eli kun kirjaudut niin "omat tiedot" ja oikealla oleva palkki VIESTINTÄ viestintäasetukset.
Verkkosijainti- ja päätelaitetiedot
Annan Elisalle luvan olla minuun yhteydessä sähköpostitse sekä puhelimitse ja yhdistää verkosta saatavia tietoja, kuten päätelaite- ja sijaintitietoa, asiakastietojeni kanssa hyödyntää niitä viestinnän ja markkinoinnin kohdentamisessa. OFF
Etuni yhteistyökumppaneilta
Annan Elisalle luvan lähettää minulle Elisan yhteistyökumppanien etuja sähköpostilla ja tekstiviestillä. OFF
Evästetietojen yhdistäminen asiakastietoihin
Yhdistämisen perusteella voimme tarjota juuri sinulle soveltuvia sisältöjä ja tarjouksia Elisan verkkosivuilla. Lue lisää tietosuojaperiaatteistamme.
Annan luvan yhdistää selailutietoja asiakastietoihini. OFF
Kaikki OFF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043