Sovittaisko me yhteen

Anonyymi

Mietityttää 🤔 en ole täysin varma asiasta, ollaan hieman erilaisia, kuitenkin

67

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekin mietittyttää minua sovittaisikosrn miehen kanssa..

      • Anonyymi

        Ei heppoa ole yritään kuitekin.Oon rauhallinen


    • Anonyymi

      Tushkin tuiki tuntemattoman kanssa mitään kumppania etsi.

      • Anonyymi

        Oom 2 kertaa leski. Koitetaan ydessä


    • Anonyymi

      Lähemmäs 20v. kokemuksella voin sanoa, että parempi jos olette sopivasti erilaisia. Tulee pieniä yhteentörmäyksiä, kitkaa ja tunteita laidasta laitaan. Pysyy suhde paremmin elävänä. Näin miehenä olen huomannut asian, kantapään kautta...

      M40

    • Anonyymi

      Joo ollaan. Sä oot mies ja mä oon nainen🙃

      • Anonyymi

        Olit nopeempi kommentoimaan saman :)


    • Anonyymi

      Totta kai, jos könsorganit sopii 👌👈

    • Anonyymi

      Aikalaillakin. Olisin huolestunut jos olisit sanonut olevamme samanlaisia Sinussa taitaa olla myös pyrkyrin vikaa. Ei se toki minua haittaa. Lievä kunnianhimo on ihan hyvä asia - naisellakin.

      Et taida pitää matkailustakaan sen isommin. Itse pidän hullun lailla..

      • Anonyymi

        Ai naisen lievä kunnianhimo on pyrkyryyttä? Mitä tarkoitat kunnianhimolla? Että esim. vain miehet saavat opiskella ja naiset vain pyrkyröivät kouluissa ja yliopistoissa?


      • Anonyymi

        Mistä päättelet ettei hän pidä matkailusta? Koska hän ei matkusta? (Oikeasti, sano ettet)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai naisen lievä kunnianhimo on pyrkyryyttä? Mitä tarkoitat kunnianhimolla? Että esim. vain miehet saavat opiskella ja naiset vain pyrkyröivät kouluissa ja yliopistoissa?

        No näin se minun kokemukseni mukaan menee. Akateemisilla naisilla tuntuu tuo ura olevan jopa miehiä tärkeämpää, samoin kuin miehen koulutus, ansio ja yleinen status No ei se minua vaivaa. Saapahan olla itse enemmän rauhassa:-)


      • Anonyymi

        Pidän matkailusta, mutta siihen liittyu jotain.. mistä saatkin hyvän keskusteluaiheen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän matkailusta, mutta siihen liittyu jotain.. mistä saatkin hyvän keskusteluaiheen😊

        Toivottavasti ei, mutta leuhotuksesi tietäen ehkä näin on😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet ettei hän pidä matkailusta? Koska hän ei matkusta? (Oikeasti, sano ettet)

        Matkustaa vain suomen sisällä. Tietääkseni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän matkailusta, mutta siihen liittyu jotain.. mistä saatkin hyvän keskusteluaiheen😊

        Musta saat hyvän


    • Anonyymi

      Millä tavalla erilaisia?

    • Anonyymi

      Ei, ei sovittas! Älä hulluja puhu

    • Anonyymi

      Ei, ei sovittas! Älä hulluja puhu

    • Anonyymi

      En jaksa aamuisin kauheaa metakkaa 🙄🙄🙄 ,,

    • Anonyymi

      Eipä tuota voi kokeilematta tietää.

    • Anonyymi

      En tiedä kun en sua tunne. Haluisin kokeilla ja pitää kiinni.

      • Anonyymi

        Saat pitää kiini nin kauan haluat


    • Anonyymi

      Huono idea. Aina oltais myöhässä töistä :D

      • Anonyymi

        Niinpä ;D


    • Anonyymi

      Ei me mies tunneta niin et sinä voi tietää :) ja et tehnyt mitään tutustumisen eteen ja vuosia mennyt, jätit minut hiljaisuuteen niin ole sitten palstalla ihmettelemässä täällä omassa rauhassasi. Minä jatkan elämääni.

      • Anonyymi

        Jatkat elämääsi täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat elämääsi täällä palstalla.

        Ihan oikeassa elämässä, täällä vain tapan tylsyyttäni ja aikaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat elämääsi täällä palstalla.

        Ihan oikeassa elämässä, täällä tapan tylsyyttäni ja aikaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeassa elämässä, täällä vain tapan tylsyyttäni ja aikaani.

        Niinpä niin...


      • Anonyymi

        Teitkö itse jotain tutustumisen eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeassa elämässä, täällä vain tapan tylsyyttäni ja aikaani.

        Et tapa aikaasi. kun näet mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeassa elämässä, täällä vain tapan tylsyyttäni ja aikaani.

        Samaa tee myös🤗


    • Anonyymi

      Ei me sovittais, enkä haluaisi, en ketään . Vain satunnaista ja ohimenevää.

    • Anonyymi

      Pariskunnat voivat olla erilaisia mutta silti sopia yhteen..
      Kahta täysin samanlaista ihmistä tuskin onkaan..
      Eipä ainakaan tule tylsää.
      Turha miettiä etukäteen tuollaisia. Eihän se ole pakko naimisiin mennä jos tuntuu ettei sovikaan yhteen..😊

    • Anonyymi

      Pariskunnat voivat olla erilaisia mutta silti sopia yhteen..
      Kahta täysin samanlaista ihmistä tuskin onkaan..
      Eipä ainakaan tule tylsää.
      Turha miettiä etukäteen tuollaisia. Eihän se ole pakko naimisiin mennä jos tuntuu ettei sovikaan yhteen..😊

    • Anonyymi

      Mä miettisin alotusta ihan kehen kanssa tahansa, sillä pienellä tuntemisella ei tommosta voi tietää. Mutta jos arvella pitää niin pitäisin toista hieman tiukkapipoisena, joustamattomana ja jääräpäisenä ihmisenä mikä kyllä suhteessa kuin suhteessa olisi iso haaste.

    • Anonyymi

      Eiväthän ketkään ihmiset ole keskenään täysin samanlaisia. Pieni erilaisuus on vaan hyvästä mun mielestä. :) meissä on paljon samaa miehen kanssa ja jos molemmat haluavat, uskoisin meillä olevan hyvät mahdollisuudet onnistua. Haluaisin ainakin kokeilla. ❤️

      • Anonyymi

        Hieno :) Aivan samoin ajattelen eräästä naisesta että paljon meissä on jotain samaa, ollaan kuin jotenkin saman tahtisia ja melkein "samiksia" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno :) Aivan samoin ajattelen eräästä naisesta että paljon meissä on jotain samaa, ollaan kuin jotenkin saman tahtisia ja melkein "samiksia" :)

        Kuinka kauan olette tunteneet?:)


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo sopivuus testata puhumalla. Eli kuinka hyvin ymmärrät toista ja miten juttu luistaa. Ovatko hiljaiset hetket vaikea sietää.

    • Anonyymi

      Sovitaan, pannaan sopimaan 🙈😗

      • Anonyymi

        Joo, tehdään niin😉


      • Anonyymi

        Sovitaan varmaan. Jyväskylä


    • Anonyymi

      Ei voi tietää sopisimmeko.

      • Anonyymi

        Sitähän ei kun näkee ja juttelee


    • Anonyymi

      Kyllä se varmaan on niin että ei sovita toisillemme,sä oot lukeva mää oon tekevä.

      • Anonyymi

        Höpsö. Kaksi tekevää astuu toisensa varpaille. Kaksi lukevaa uppoutuvat omiin ajatuksiinsa. Vastakohdat täydentävät toisensa. Ja onhan meissä paljon samaakin.


      • Anonyymi

        Minusta minulla on molemmat puolet tilanteesta riippuen. Olen mielestäni siltä väliltä.


      • Anonyymi

        Voi olla että olet oikessa,toivo elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö. Kaksi tekevää astuu toisensa varpaille. Kaksi lukevaa uppoutuvat omiin ajatuksiinsa. Vastakohdat täydentävät toisensa. Ja onhan meissä paljon samaakin.

        Oletko gogo tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö. Kaksi tekevää astuu toisensa varpaille. Kaksi lukevaa uppoutuvat omiin ajatuksiinsa. Vastakohdat täydentävät toisensa. Ja onhan meissä paljon samaakin.

        Oletko gogo tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö. Kaksi tekevää astuu toisensa varpaille. Kaksi lukevaa uppoutuvat omiin ajatuksiinsa. Vastakohdat täydentävät toisensa. Ja onhan meissä paljon samaakin.

        Oletko gogo tyttö.


    • Anonyymi

      Aika monesti henkilökemiat huomaa nopeasti. Eli kyse sitten kaveriudesta / ystävyydestä tai rakkaudesta!

      Jos mietin omia tilanteita niin epäsopivat:

      Ei ole kauheesti puhuttavaa.
      Toisen huumorintaju on outoa tai sitä ei ole
      Toisen asenteet asioihin on jotenkin ahdistavia, katkeria tai kireitä
      Hän suhtautuu maailmaan hirveän tiukkis asenteilla.
      Hänen seurassaan ei pysty rentoutuun ja oleen oma itsensä.

      Esim. Ihan kaveritasolla on jäänyt monia ihmisiä pelkiks tuttaviksi pelkästään siks et henkilö on asenteiltaan ollut sellainen et hän pitää itseään parempana väkenä eli on ”aatelinen” kun muut on ”rahvaita”

      Mulla lyö siinä jumiin eka kerran. Sit seuraava jumi tulee jos toinen on kovin tuomitseva muita kohtaan ja hirveen tosikko. Ei naura itselle eikä osaa ottaa asioita niin ettei ota turhan vakavasti. Jatkuva valittaja ja sellainen ettei ole aito saa viimeisen jumin.

      Sit on todettava et henkilökemiat ei tän aatelisen prinsessan tän prinssin kans oikein toimi

    • Anonyymi

      Hyvin menee jos panettaa.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Pitääkö kaikki tietää valmiiksi? Uuden ihmisen kohtaaminen on aina seikkailu johon kannattaa suhtautua ennakkoluulottomasti.

    • Anonyymi

      Minusta meissä on pelottavan paljon samaan. Vaikka ollaan aivan erilaisia 🤨 Olit heti kuin vanha tuttu vaikka ei vielä edes tunnettu. Tulee vaan eräästä ihmisestä mieleen.

      • Anonyymi

        Jos joku tuntuu tutulta ja oikealta, älä pelkää. Tutustu rohkeasti enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku tuntuu tutulta ja oikealta, älä pelkää. Tutustu rohkeasti enemmän.

        Kyllä se olisi aika tuhoon tuomittu. Erilaisuus kuitenkin niin voimakasta. Monen asiat ahdistavat koko asetelmassa.


    • Anonyymi

      Joo..soppii ku nyrkki silimää..

    • Anonyymi

      Eliittikumppaneilla näkyy vielä olevan tonttumyssyt kaakossa.

    • Anonyymi

      Joo samaa mieltä. Me ei sovita yhteen.

      • Anonyymi

        Mulla on nyt hyvä en tarvi muita kiitos.Naiselle tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt hyvä en tarvi muita kiitos.Naiselle tämä.

        Oletko varattu ja tarkoitat ettet tarvitse muita naisia? Tietääkö nainen jolle kirjoitit, että olet varattu?


    • Anonyymi

      En saa aloituksesta selvää onko se Introverttin vai ekstroverttin tekemä.
      Vaikea siis sanoa. Todennäköisesti ei.

    • Anonyymi

      Oletko Sirke , kerro .mistä tunnistan sut

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe