Seksiäkö vai ei

Anonyymi

Oon yli 50-v nainen, 10 vuotta ilman seksiä, luulin aina et oon kovin seksuaalinen, orgasmit tuli tuosta vaan, nyt mietin et oonko mä kuitenkaan. Tätä on vähän vaikee selittää. Mietin et kun nykyään on näitä metroseksuaaleja yms lieveilmiöitä et josko mäkin kuulun sellaseen? Yhden kerran seurustellu tosissaan, kesti 5 vuotta. Kaks lasta. Ei muita suhteita. Onhan mussa nyt jotain vikaa oltava, eikö? Vai kuulunko mä johonkin epätavalliseen seksuaaliryhmään, mikä se sitten ois? Itse asiassa lopetin seksin kun olin liian herkkä, orgasmeja koko ajan, yhtä ilotulitusta, pelkäsin sydänkohtausta. Nyt elän epäseksuaalista elämää.

19

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitin jo 60 plus-palstan seksintoivojalle sinusta. Napatkaapa toisenne, ei siinä korkealta putoa jos ette toisillenne sovikaan. Minusta jokaisen joka kumppania toivoo, pitäisi sellainen löytää. Itselle parisuhde on tärkeä ja seksi, minulla ne on, toivon toisillekin.

    • Löytäisinpä naisen, joka ei paheksu sitä, kun tykkään ottaa vielä nakuna aurinkoakin. Se on joidenkin mielestä pahempaa kuin juopottelu. No jos en kelpaa, niin sit oltava yksin. Ihan vaki kumppania toivon kuitenkin yhä. Olen rehti ja luotettava m60v.

      • Anonyymi

        Mitä jos nainen tahtoo käytää trap vyötä rectumiis? olisiko ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos nainen tahtoo käytää trap vyötä rectumiis? olisiko ok?

        Ei. Olen hetero nakuna viihtyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos nainen tahtoo käytää trap vyötä rectumiis? olisiko ok?

        ois ihanaa jos nainen käyttäisi olen bi


      • Anonyymi
        veikkona kirjoitti:

        ois ihanaa jos nainen käyttäisi olen bi

        Miksi ostaa turhaan kalliita vimpaimia? Eikö vaikka pulloharja aja saman asian jos on joku tarve työntää tavaraa aukkoihin?


    • Anonyymi

      Seksi on yliarvostettua. Olen myös yli 50v nainen. Olin pitkässä suhteessa jossa ei loppuaikoina ollut mitään muuta sisältöä kuin paneminen. Orgasmeja sain kyllä, mutta mielikuvituksen ja mekaanisen hinkkaamisen avulla. Ei siis mitään eroa masturbointiin. Jos ei ole haluja niin ei kiinnosta ollenkaan. Sittemmin vähän epämääräisessä suhteessa, mikä päättynyt sekin, halut kyllä heräsivät henkiin silloin tällöin. En yleensä juurikaan ajattele seksiä, mutta harmittaa kun ei sitä elämänkumppania tai edes ystävää ole koskaan löytynyt.

    • Anonyymi

      M58.
      13-vuoden selipaatti nyt.

      • Anonyymi

        Miksi/mistä moinen??? T. Um54


    • Anonyymi

      No anonyymi taidat olla ihan ok .mutta meeppä vähän vieraisiin ja laita se pikku kätönen sinne lemmen lähteelle .kullä se siitä helpottaa

    • Anonyymi

      Tässä mies joka ollu melkein yhtä kauan ilman. Pitkä suhde loppu kauan sitten vuotta en muista noin 10v. Kyllä sexi haluja ois mut olen harkinnut maksullista koska en ole komea rikas ja en käytä alkoa eli en käy iltaisin kapakoissa niin sekin mahku.

      • Anonyymi

        Avoeron jälkeen ollut yksin, v.2004, ateistin kanssa oleminen on epämiellyttävää. En pitänyt, yssikseen mieluummin.

        Ryhdyin opiskelijaksi, hyvä valinta.


      • Anonyymi

        Onko käynyt mielessä tutustuminen pariskuntaan, jossa ajan kanssa tuttavuus/ystävyys etenisi ehkäpä niin pitkälle,että seksikin kuuluisi siihen...? Itse olen 54um H:gistä,ja pohtinut miespuolista kaveria pitkään,kun ei noi omat paikut oikein riitä...


    • Anonyymi

      Olen 60 mies. Kesällä tulee 12 vuotta kun pitkä avioliitto, jossa lapset tehtiin, päättyi. Oli aika tavan. Kun en paremmasta tiennyt. Lasteni äiti oli ok. sellainen normaali?
      Juttu päättyi, kun kohtasin vanhan koulukaverin vuosien takaa ja hän oli tod. seksuaalinen. Olen itse ollut sellainen, omasta mielestä koko ikäni. Tuo suhde päättyi syystä, mitä en avaa. Vanha koulukaveri kuitenkin sai minut heräämään ja ymmärtämään, mitä seksuaalisuus on.

      Nyt olen ollut kymmenen vuotta ikäiseni naisen kanssa. Alussa ja sen jälkeen oli vilkasta peiton alla. Lähes joka päivä. Parhaimillaan ueita kertoja päivässä. Nyt olemme tilanteessa, että seksiä on. Ehkä pari kertaa viikossa. Varmasti monen mielestä huimaa tämän ikäisille. Mutta niin tavallista.

      Haluaisin kuitenkin, että elämä olisi sellaista, missä seksi on kaiken muun edellä. Ja siitä voitaisiin puhua. Pikapano vaikka kesken kauppamatkan... ihan jossakin.

      Mutta se edellyttäsi, että puoliso olisi samassa fiiliksessä. Ei ihan taida olla ja tavallaan ymmärrän.
      Pitäisi osata puhua, mutta se on niin vaikeaa. Eikä toista voi vaatia muuttumaan itsensä kaltaiseksi.

      Eli aloittajalle. Meillä on seksiä, naiseni saa pari kertaa orgasmin joka kerta. Mutta minulla lievvästi tylsää, koska olo että voisin antaa enemmänkin.

      • Anonyymi

        nainen taitaa valehdella / näytellä sinulle orgasmeistaan niin että peitto heiluu vain sinun pikatahdille. teeskentelee että säilyttäisit sen tosimies kuvitelmasi.
        meinaan kun hän on haluton puhumaan juuri muistakaan asioista, miksi hän avaisi orgasmejaan?


      • Anonyymi

        nainen taitaa valehdella / näytellä sinulle orgasmeistaan niin että peitto heiluu vain sinun pikatahdille. teeskentelee että säilyttäisit sen tosimies kuvitelmasi.
        meinaan kun hän on haluton puhumaan juuri muistakaan asioista, miksi hän avaisi orgasmejaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen taitaa valehdella / näytellä sinulle orgasmeistaan niin että peitto heiluu vain sinun pikatahdille. teeskentelee että säilyttäisit sen tosimies kuvitelmasi.
        meinaan kun hän on haluton puhumaan juuri muistakaan asioista, miksi hän avaisi orgasmejaan?

        Eipä ole sanottavaa tähänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen taitaa valehdella / näytellä sinulle orgasmeistaan niin että peitto heiluu vain sinun pikatahdille. teeskentelee että säilyttäisit sen tosimies kuvitelmasi.
        meinaan kun hän on haluton puhumaan juuri muistakaan asioista, miksi hän avaisi orgasmejaan?

        Eipäs muuten valehtele :D
        Ollaan ajat sitten puhuttu pois, että kumpikin on vastuussa omasta orgasmistaan ja meillä ei näytellä näissä. Mutta kun vertaa mitä oli, on se sääli kun vanhuus hiipii hiljalleen. Ja vaikuttaa vähän kaikkeen muuhunkin elämässä.


    • Anonyymi

      Kokeiles trap on vyöllistä nais kaveria ykköseen ja kakkoseen. vois ongelmas ratketa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe