appelsiineja iltapalaksi liikaa? kyselee d2
onkohan kilo
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
Hirvittävä rasvamäärä jopa 3% energiasta.
- Anonyymi
Siitä vaan muputtamaan jos siltä tuntuu.
Jos tuo kilo on kuorimattomia appelsiineja niin rasvaa tuosta määrästä kertyy 1 g ja sokeria 64 g.- Anonyymi
"Siitä vaan muputtamaan jos siltä tuntuu. Jos tuo kilo on kuorimattomia appelsiineja niin rasvaa tuosta määrästä kertyy 1 g ja sokeria 64 g."
ts. suosittelet kuten Diabetesliiton ravintoasiantuntija diabeetikolle noin 23-25 palaa sokeria-eikä sitten paljon muuta.
- Anonyymi
paljonko d2 suosituksen mukaan saisi vuorokaudessa syödä rasvaa, ja sokeria?onkohan sillä väliä jos syö päivällä, tahi yöllä. itsellä paha tapa syödä öisin.
- Anonyymi
Se on aivan liian vähän! Et saa tarpeeksi C-vitamiinia!
Sinun pitää syödä iltapalaksi kaksi kiloa appelsiineja, että saat tarpeeksi C-vitamiinia ja vältyt flunssalta.
Minä syön varmuuden vuoksi joka ilta 3 kiloa appelsiineja, että pysyn varmasti terveenä.- Anonyymi
Minä syön joka ilta 3 kiloa siankylkee. Modernisti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213818
- 891890
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681261- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.521007Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849