Ei ainakaan Pukki!

Anonyymi

KUKA on Vuoden paras urheilija 2019?.Toivottavasti parhaaksi valitaan se jolla on parhaat saavutukset,Teemu Pukillahan ei ole mitään voittoja arvokisoissa ,eikä ole edes päässyt edustamaan Suomea arvokisoihin joten hän ei kuulu kahdenkymmenen parhaan joukkoon,Suomessahan oli v. 2019. Paljon menestyneitä urheilijoita.

27

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on kaikkien aikojen visti, kun vielä katsoo noita ko. maaleja , tulee siihen ajatukseen, että nuo äänestäjät ovat lähempänä SOPULEITA ja SILAKOITA kuin urheilutoimittajia ja paljonkin lähempänä. Ensinnäkin jalkopallo, huom. siis JALKAPALLO eli nyt ei puhuta Suomalaisesta POTKUPALLOSTA. Niin se on JOUKKUELAJI kuten jääkiekko. Jääkiekossa tuli mailmanmestaruus, potkupallossa ei tullut , eikä tule mitään, tuo rupusakki kanervan johdolla ei saavuta mitään. Marko Anttila teki kaksi maalia mm. loppuottelussa ja toi MAILMANMESTARUUDEN Suomeen. Miten näistä saavutuksista voidaan edes puhua samana päivänä. Kyllä on URHEILUTOIMITTAJAT maasta kadonneet. Sanoisin enemmänkin ja suoremmin, mutta anti olla.

      • Anonyymi

        Kyllä useampi ihminen maailmalla tuntee Teemu Pukin kuin rääpälelaji jääkiekon edustajan Marko Anttilan.

        Lätkän mm-kisoissa ei edes pelaa parhaimmat lätkän pelaajat ja jääkiekon emämaassa Kanadassakaan ei arvosteta lätkän mm-kisoja eli ns. Skoda-cupia.


    • Anonyymi

      Kertoo suomalaisen harrastelu-urheilun alennustilasta. Ensi vuonna tulee sitten pokaali varmaan yhdestä maalista, jos se tehdään.

    • Anonyymi

      Eipä ollut nyt keihäänheittäjää tai hiihtäjää joka olisi valittu vuoden parhaaksi,valinnat mielestäni kohdallaan mutta Henri Kontinen olisi ansainnut enemmän arvostusta

      • Anonyymi

        Nuo kaksi ensimmäistä olisi kuulunut sarjaan jotka eivät ole koskaan voittaneet mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaksi ensimmäistä olisi kuulunut sarjaan jotka eivät ole koskaan voittaneet mitään!

        Jos Pukki olisi ollut herrasmies niin ei oli ottanut vastaan parhaanurheilijan palkintoa,koska Suomessa oli v.2019 paljon Pukkia menestyneempiä urheilijoita.


      • Anonyymi

        Kontinen, Nieminen ja Ilonen, on tietenkin muitakin mailman katsotuimpien yksilöurheilulajien edustajia joita ei ole noteerattu!


      • Anonyymi

        Kontinen, Nieminen ja Ilonen, on tietenkin muitakin mailman katsotuimpien yksilöurheilulajien edustajia joita ei ole noteerattu! Golf on maailman katsotuin yksilöurheilu.


    • Anonyymi

      Pukkihan ei ole voittanut edes Suomen mestaruutta. Kuten TV:ssa usein näkyy, hukkaa hyviäkin paikkoja maa- ja seurajoukkueessa.

    • Anonyymi

      Niin Pukki ei ole voittanut ikinä mitään ja vuoden urheilija???? Sama viime vuonna suuren äänimäärän saanut Markkanen ei ole voittanut ikinä mitään????

    • Anonyymi

      Voittaminen ei ole tärkeintä vaan osallistuminen. Sillä saa vuoden Suomen paras urheilija palkinnon.

    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin, kuinka voi olla että jääkiekon maailman mestaruutta ei noteerata miksikään. Jalkapallossa ei ole vielä mitään voitettu, vasta saavuttivat välietapin että pääsevät pelaamaan.
      Saattaapi olla että ensi vuoden gaalassa pelaajat istuu kuin häntä koipien välissä,
      jää nähtäväksi.

      • Anonyymi

        Itse olen jääkiekon ystävä en oikeastaan katso jalkapalloa, mutta jääkiekko on marginaalilaji ja jalkapallo on kylläkin kuningaslaji, se vaan on tosiaisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen jääkiekon ystävä en oikeastaan katso jalkapalloa, mutta jääkiekko on marginaalilaji ja jalkapallo on kylläkin kuningaslaji, se vaan on tosiaisa.

        No Euroopan mestaruus ei ole mikään iso asia ja vielä vähemmän se, että vasta on karsinnat selvitetty ja siihen se taitaa sitten jäädäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Euroopan mestaruus ei ole mikään iso asia ja vielä vähemmän se, että vasta on karsinnat selvitetty ja siihen se taitaa sitten jäädäkin.

        Kyllä se on niin että jos Suomesta ei löydy Olympivoittajaa tai Maailmanmestaria niin jätetään paras äänestämättä,koska silloin Suomessa ei ole yhtään hyvää urheilijaa!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin että jos Suomesta ei löydy Olympivoittajaa tai Maailmanmestaria niin jätetään paras äänestämättä,koska silloin Suomessa ei ole yhtään hyvää urheilijaa!.

        Ennen kun kaikki oli paremmin niin kymmenen parhaan joukkoon ei päässyt jos ei ollut mitaleilla arvokisoissa!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Euroopan mestaruus ei ole mikään iso asia ja vielä vähemmän se, että vasta on karsinnat selvitetty ja siihen se taitaa sitten jäädäkin.

        Euroopan jalkapallon kisat kovempi tasoinen kuin jalkapallon MM, se nyt kaikkien pitäisi tietää varsinkin jos seuraa jalkapalloa!


    • Anonyymi

      Oliko kuitenkin Putinin upea kyberoperatio? Muistakaa, miten Trump voitti vaalinsa!
      Huomasitteko, kunka tarkkaan operatio oli ohjattu. Jopa Jalosen ilmeet oli ennakoitu ja oivalisesti skrinattiin ajassa ja tapahtumassa jokaiseen kotiin.

      • Anonyymi

        Jalkapallo EM ottelu Suomi Venäjä Pietarissa. Nöyryytys on seuraava Suomen parhaimmalle. Jääkiekossa on hieman toisin. Jalonen on Putinille perkele.


    • Anonyymi

      Marko Anttila ei minkään mittakaavan Suomen paras änäristä monta parempaa Barkov Aho Teräväinen jne,Oisko pitänyt valita joku hiihto uuno taas parhaaksi olisitte tyytyväisiä,Pukki oli kiistatta paras pelas hyvin Maajoukkueessa ja Englannin champparissa ja syksyn valioliiga.Sitä seurataan ympäri maailmaa.Jääkiekko on siihen verrattuna hyttysenpaska valtameressä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ranking siitä kertokoon. Hyvä Suomi ja Pukki. Suomi on kohta ainakin hyvä- Nyt Suomi on sijalla 52. Tästä kun lähtee niin...... Kyllä kelpaa hypettää jalkapalloa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkapallon_maailmanranking

        Kuinkas jääkieakko. Tamperelaisena ymmärrän jalkapallostakin. Mutta sitä en ymmärrä, että Suomi on jalkapallossa rankingissa sijalla 52 ja Suomessa kuitenkin sijalla YKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas jääkieakko. Tamperelaisena ymmärrän jalkapallostakin. Mutta sitä en ymmärrä, että Suomi on jalkapallossa rankingissa sijalla 52 ja Suomessa kuitenkin sijalla YKSI!

        Suomen paras urheilija 2019 on kyberoperation tulos.


    • Anonyymi

      Jääkiekossa on 4-6 mahdollista maailmanmestaria,Jalkapallossa mahdollisia eoroopanmestari ehdokasta 10-15ja maailmanmestareita 15-20 Jalkapallon pelajaajia ja harrastajia satoja miljoonia jääkiekkoa taitaa olla kymmenissä tuhansissa.Olis kai teidän asian tuntemukseen perustella valita pesiksen ringeten jääpalloilija.

      • Anonyymi

        " Olis kai teidän asian tuntemukseen perustella valita pesiksen ringeten jääpalloilija. "

        Mitenkäs jos kuitenkin valittaisiin arvokisoissa Suomea edustaneista joukkueista sekä arvokisoihin osallistuneista ja niiden urheilijoista. Valitan yksinkerataisuuttani. En mitenkään käsitä pointtia jalkapallon osalta. Pointti millä jalkapallojoukkue valittiin tai miksi jääkiekkojoukkuetta ei valittu parhaaksi ontuu pahasti.
        Suvaitsevaisuus on päivän sana. Eriarvoisuus on mietinnän aihe. Vajavaisuus on minun puutteeni. Minä myönnän vajavaisuuteni tässä asiassa. Suomi on jalkapallon kääpiövaltio, jota pitää palkita ja nostattaa aivan kuten jotain vajavaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Olis kai teidän asian tuntemukseen perustella valita pesiksen ringeten jääpalloilija. "

        Mitenkäs jos kuitenkin valittaisiin arvokisoissa Suomea edustaneista joukkueista sekä arvokisoihin osallistuneista ja niiden urheilijoista. Valitan yksinkerataisuuttani. En mitenkään käsitä pointtia jalkapallon osalta. Pointti millä jalkapallojoukkue valittiin tai miksi jääkiekkojoukkuetta ei valittu parhaaksi ontuu pahasti.
        Suvaitsevaisuus on päivän sana. Eriarvoisuus on mietinnän aihe. Vajavaisuus on minun puutteeni. Minä myönnän vajavaisuuteni tässä asiassa. Suomi on jalkapallon kääpiövaltio, jota pitää palkita ja nostattaa aivan kuten jotain vajavaista.

        Kyllä minua hävettää olla Suomalainen,kun meillä ei ole yhtään huippu-urheilijaa,kun parhaaksikin jouduttiin valitsemaan potkupalloilija ja potkupallossahan suomalaiset eivät ole voittaneet koskaan mitään,eivätkä tule koskaan voittamaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua hävettää olla Suomalainen,kun meillä ei ole yhtään huippu-urheilijaa,kun parhaaksikin jouduttiin valitsemaan potkupalloilija ja potkupallossahan suomalaiset eivät ole voittaneet koskaan mitään,eivätkä tule koskaan voittamaan,

        Olihan vuonna 2019 vaikka kuinka monta suomalaista edustamassa arvokisoissa Suomea.
        Olihan tämä järkyttävää. Pukki ja jalkapalloilijat eivät edustaneet Suomea arvokisoissa, vaan valittiin siitä hyvästä, kun joukkue pääsi maanosamme mestaruuskilpailuihin. Olemme olleet jalkapallon kääpiöitä (ranking sijalla 56) ja tilanne ei siitä parane tällaisilla operaatioilla.

        Jos jollakin on edes hivenen verran järkikultaa tallella niin ymmärtää, onhan tämä "vuoden parhaaksi valittu" tapahtumana tullut tiensä päähän. Suvaitsevaisuus paisuu ylitse joka paikassa ja aivan kaikilla sfääreissä. Onko tosiaan niin hankalaa valita paras suomalainen urheilija?
        Jopa lapsetkin ihmettelevät. Jotain rotia mikä ja kuka on paras. Ei voi olla paras laji, tai lajissa paras urheilija, jos argumenteillä mitataan kuten on tehty aiempina vuosina.

        Vuoden urheilijoita ei olla ennen valittu argumentilä, että pelasi kakkosdivarissa ulkomailla ja siellä saadun menestyksen perusteella. Tai että >pääsi< maanosamme (EM jalakpallo) mestaruudesta kilpailemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe