Mulla nyt aluvanteilla 215x60x26 nastarenkaat. Ovat jo aikalailla finaalissa. Voikohan samalle vanteelle asentaa 205x55x16 renkaan? Ovat jonkun verran edullisempia ja kapeampi rengas voisi toimia talvikeleissä paremmin.
Talvirenkaan leveyskyssäri
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
ei mee 16" rengas 26" vanteelle.. vitsi vitsi.. jos kantavuus riittää niin antaa mennä.
- Anonyymi
Nyt etuakselilla 385 / 65R 22.5
- Anonyymi
Liian leveesti ei kannata renkastaa kevyttä kuormaa näin talvis aikaan, kesäaika on asia erikseen?
- Anonyymi
Taitaa olla liian suuri kokoero:
https://rengasnuora.fi/rengastietoa/vaihtoehtotaulukko/
Mites 205/55/16? - Anonyymi
Auton rekisteritiedoissa on rengaskoot joita voi käyttää. Aloittaja on keksinyt huonon vitsin.
- Anonyymi
Siis vannekoko pitää olla 16 " eikä 26 ", kuten älykkäimmät huomasivatkin...
- Anonyymi
Riippuu vanteen leveydestä mitkä renkaat siihen menee. Yleensä vanteissa on joku merkintä leveydestä. Aika usein on tietty leveys -10mm.
- Anonyymi
Laita mielummin 205/60-16.
- Anonyymi
En lähtisi mataloittamaan rengasta vaan siirtyisin korkeampaan ja pehmeämpään profiiliin Suomen kuoppaisilla ja karkeiksi jyrsityillä teillä.
Aloittajalle suosittelen esim. 215/65-16 rengastusta , mikä rullaa alla hyvin juostavasti ja löytyy vakiona mm. Nissan Qashqaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065