rukoilen voimaa jaksaa yli!!

Anonyymi

oon niin tuskaisen ahdistunut kun tajuaa olleensa niin sinisimäinen ja mennyt mukaan naamion takana olevan ihmisen leikkiin..
luulin jotain ihan muuta ja totuus on että kohtasin epävarman hirviön.
ja peli jatkuu toisen kanssa, olen irti mutta jälkipyykki on raastavaa ja odottaa sitä hetkeä kun mikään ei enää liikuta omia tunteita!!

jälkipeli on rumaa kun exä haluaa satuttaa ja polkea sut maanrakoon.
herkkänä persoonana tämän kaiken läpivieminen itsensä kanssa maaliin on raastavan piinaavaa!
auttakaa joku sanoilla surunsa kanssa painivaa todella arvottomaksi tällä hetkellä kokevaa.
tiedän olleeni todella sinisilmäinen..

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet joutunut pettymään ihmiseen,
      mutta ei se sinua huonommaksi tee,
      ole iloinen kun asia paljastui
      etkä pahempaan joutunut.
      Ihmisten kanssa on pakko olla varovainen,
      naiivit voi saada "turpiin",
      kaikki ihmiset eivät ole sitä miltä näyttää
      valitettavasti,
      mutta sinulla on elämä edessä,
      jätä mennyt taaksesi ja
      jatka uutta päin !
      Ahdistus kyllä hellittää,
      joka päivä, vaikka nyt tuntuu vaikealta !
      Tsemppiä !

      • Anonyymi

        <3


    • Anonyymi

      Irrottaudu kokonaan, lukitse ja lopeta. Ei sinua voi satuttaa, jos et pidä kontaktia.
      Irrota vaan rauhassa ja huomaat kuinka onnellinen tulet olemaan.
      Kiität sitä päivää, kun sait katkaistua tuon.

      • Anonyymi

        Juu ymmmärtäni kyllä sen ei kontaktia jutun täysin ja ymmärtänyt että narsisti testaa tätäkin ottamalla välillä yhteyttä. kyllä mä tästä ylitse menen,nyt vaan on se päivä taas pitkästä aikaa ettei mieli voi järjellä ymmärtää tuollaista käytöstä. kiitos lohdullista teksteistänne <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmmärtäni kyllä sen ei kontaktia jutun täysin ja ymmärtänyt että narsisti testaa tätäkin ottamalla välillä yhteyttä. kyllä mä tästä ylitse menen,nyt vaan on se päivä taas pitkästä aikaa ettei mieli voi järjellä ymmärtää tuollaista käytöstä. kiitos lohdullista teksteistänne <3

        Voimahali, oikein iso sellainen. Parantuminen ottaa aikaa. Olet nyt pohjakerroksesssa. Ylösnousu tapahtuu hitaasti. Älä anna periksi.
        Itse sain hyvän neuvon mitä ensin vähätellen naureskelin. Ota itsellesi murehtimis aika. Esim 30 min kun annat itsellesi aikaa surra. Tee se omassa rauhassa. Sen jälkeen pakkaa suru pois ja teet saman seuraavana päivänä. Itse tiedät tarvitko useita suruaikoja päivässä vai riittääkö yksi. Näin pääsin itse pahimmasta olosta. Pakotin itseni keskittymään muuhunkin elämään. Aivot ovat siitä ikävä elin että jos pakkaat ne täyteen murheita niin sairastut.
        Uskon , että olet vahva! Usko sinäkin !! Tsemppiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimahali, oikein iso sellainen. Parantuminen ottaa aikaa. Olet nyt pohjakerroksesssa. Ylösnousu tapahtuu hitaasti. Älä anna periksi.
        Itse sain hyvän neuvon mitä ensin vähätellen naureskelin. Ota itsellesi murehtimis aika. Esim 30 min kun annat itsellesi aikaa surra. Tee se omassa rauhassa. Sen jälkeen pakkaa suru pois ja teet saman seuraavana päivänä. Itse tiedät tarvitko useita suruaikoja päivässä vai riittääkö yksi. Näin pääsin itse pahimmasta olosta. Pakotin itseni keskittymään muuhunkin elämään. Aivot ovat siitä ikävä elin että jos pakkaat ne täyteen murheita niin sairastut.
        Uskon , että olet vahva! Usko sinäkin !! Tsemppiä!!!

        <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <3

        Vertaistukiryhmät, ylipäätään tieto auttavat. Läheisten tuki (jos on jäänyt jäljelle). Yritys keskittää ajatukset sellaisiin asioihin mistä tulee hyvä mieli. Katsominen peiliin ja taustalla soi samalla Juha Tapion "Kelpaat kelle vaan". Ymmärrys siitä että terve ihminen kohtasi sairaan. Jokainen päivä on tunteiden vuoristorataa. Kuuluu asiaan. Tietoisuus paluuta ei ole vanhaan. Ja mikä tärkeintä NC=no contact. Paras "kosto" on jättää täysin huomiotta. Tsemppiä kaikille jotka ovat kokeneet tai kokevat parhaillaan missä vaiheessa selviytymisprosessia olettekaan menossa. Ne on tärkeä käydä hitaasti mutta varmasti läpi. Ja huomaat vielä joku päivä että olet selviytyjä. Helppoa se ei tule olemaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmmärtäni kyllä sen ei kontaktia jutun täysin ja ymmärtänyt että narsisti testaa tätäkin ottamalla välillä yhteyttä. kyllä mä tästä ylitse menen,nyt vaan on se päivä taas pitkästä aikaa ettei mieli voi järjellä ymmärtää tuollaista käytöstä. kiitos lohdullista teksteistänne <3

        Kannattaa viettää mahdollisimman paljon aikaa ihmisten kanssa. Koin vanhempien julman henkisen väkivallan ja irtaantuessa istuskelin paljon kahviloissa ja juttelin ihmisten kanssa. Pääsi mukavien ja hyvien ihmisten äärelle ja se auttoi poistamaan pelot ihmisten kanssa olemisessa minkä he aiheuttivat. Pitää pyrkiä vain unohtamaan mitä on tapahtunut tekemällä kaikkea positiivista ja mikä itseä kiinnostaa. Vanhempani ovat minulle vain numerosarja puhelimessa joihin en reagoi sen kummemmin. Jos joutuu puhumaan on se kuin lehtimyyjä soittaisi eli toisesta korvasta suoraan ulos eikä sitä mieti puhelun jälkeen.

        Narsistien toimintaa ei pidä pyrkiä ymmärtämään sillä se pitää vain kiinni. Uudet ihmiset ja sisältö elämään niin mieli kirkastuu ja elämä maistuu taas oikein mukavalta.


      • Anonyymi

        En ole ap vaan vanhempi henkilö. Ennen näistä ei puhuttu. Suhteessa oli mm seksuaalista väkivaltaa. Siitä irrottautuminen on vaikeinta, sillä olen yhä samassa kehossa.


    • Anonyymi

      Menneisyys tarvitsee lepoa.
      Sen on poistuttava ikuisuuteen.
      Yö on mennyt.

      J.A.Hollo

    • Anonyymi

      Aloittajana sanon että tuo hätähuutoni on helpottanut ja olen alkanut toipumaan ja kaikki hyvin :) uskon taas kauniiseen itseeni ja luottamus on suuri elämään jälleen. ällöttävään otukseen piti törmätä ja nyt mitä enemmän näkee totuutta hänestä, tunteet hälvenee. olen juossut jo pitkän matkan ja se on niin sisällä ihana asia. helppo elämä on nyt kun ei enää tarvitse miettiä hänen touhujaan. olkoon mikä on.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä! Itse olen exnarskustani ollut erossa 3.5kk. Ensimmäinen ja tärkein ehdoton edellytys on ollut NC. Ja on kuulemma iloisesti jatkanut elämää uuden uhrin kans niin oon kutakuinkin saanut olla rauhassa. Tietoisuus ihmisen toimintaperiaatteesta miten on toiminut aina.. kirjallisuus.. vertaistuki ja ikuisesti kiitollisuus ystäville ja läheisille horjumattomasta tuesta näiden kk aikana ja rinnalla pysyminen edelleen. Tsemppiä sulle jatkossakin!
        Se että ei tarvitse enää sitä "huumepiikkiä" ja "korvaushoitokin" on kohta lopuillaan. Se tunne.


    • Anonyymi

      Toisaalta; ap hakee ns tekaistuin syin sympatiaa huonoksi tuntemalleen elämäntilanteelleen. Ei johdu hänen vanhemmistaan, koska he poistuivat jo tuonilmaiseen viime vuosisadan puolella.
      Ap:n ahdistus muodostuu "netissä asumisesta" addiktiivi ominaisuudesta. Tunnen hänen tapauksensa.
      Hän on avioliitossa, omien sanojensa mukaan jo 50 vuotta. Lapsenlapsiakin jo teini-iässä.
      Sydäntä särkevää, mutta vain aivojen sisällä: ei ulkoisten syiden perusteella. Nauttii hyvää eläkettä opettajan virkatehtävistä.
      > Nettikirjoituksia "striimaava" henkilö eteläisestä suomesta <.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe