Israelin lähetystö valitti ystävällisissä väleissä olevan maan edustajan antisrmitismiä.
Juutalaisten vihaaminen on ilmeisesti nk. "parempaa vihaa", jota kommunistit ovat maailman sivu harrastaneet.
Parempaa vihaa...
16
89
Vastaukset
- Anonyymi
Erkki Tuomioja, sd tuomitsee kaiken vihapuheen, paitsi jos se kohdistuu Israeliin, Usaan tai Suomessa persuihin.
- Anonyymi
Rajoitettua vihapuhetta. Mutta näinhän se on.
Vasemmisto ja Demarit määrittelevät mihin aiheeseen voidaan "vihapuhetta" tai "maalittamista" hyödyntää.
- Anonyymi
Kiukun paremmalla puolella ei ole valitusta.
- Anonyymi
Kommunistien harrastama juutalaisvastaisuus on osa kommumismin konkurssia.
Antisemitismi on parempaa vihaa...- Anonyymi
Hävettääkö kommunisteilla?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Feministit ja muut kommunistit harrastavat antisemitismiä eli juutalaisvastaisuutta samalla, kun he vaativat isis-kalifaatin terroristeille konsulikyyyiä Suomeen.
Kommunistien toiminta liittyy pitkään juutalaisvastaiseen perinteeseen, jota edustavat mm. pogromit ja tuhoamisleirit.- Anonyymi
Meinasi jo totuus unohtua,kun komuloisista ei ole kuulunut mitään....onneksi nuo terroristin tukijat paljastavat välillä aatteensa palon. Pitäisi tutkia komujen toimia,saavatko pimeää rahaa esim plo:lta tai jopa isisiltä. Saihan komut rahaa aikoinaan kremliltäkin.
- Anonyymi
Kontula kävi hankkimassa niskaansa antisemiitin viitan juuri ennen Ausschwitsin 75-vuotispäivää...
- Anonyymi
On se vaan ihme että suomalainen ns.poliitikko viitsii ilmaista tukensa terrorijärjestölle ja syrjiä pientä juutalaisvaltiota.
Ottakaa oppia Israelista kuinka rakastaa lähinmäistä.
Sitten olette kuten mME!
Me ja Israelin kansa olemme parasta a-luokkaa.- Anonyymi
letkajenkka jatkuu ja Kontula hyppää jonon hännille antisemitismin viitta hulmuten, dum dum dummudummudum. ..samalla katsoen piikkilangan tekemiä nirhaisuja sormissaan. Ja Haavisto nyökkää liiille ja hymyilee dum dum dummudummufum
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288