Israelin lähetystö valitti ystävällisissä väleissä olevan maan edustajan antisrmitismiä.
Juutalaisten vihaaminen on ilmeisesti nk. "parempaa vihaa", jota kommunistit ovat maailman sivu harrastaneet.
Parempaa vihaa...
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
Erkki Tuomioja, sd tuomitsee kaiken vihapuheen, paitsi jos se kohdistuu Israeliin, Usaan tai Suomessa persuihin.
- Anonyymi
Rajoitettua vihapuhetta. Mutta näinhän se on.
Vasemmisto ja Demarit määrittelevät mihin aiheeseen voidaan "vihapuhetta" tai "maalittamista" hyödyntää.
- Anonyymi
Kiukun paremmalla puolella ei ole valitusta.
- Anonyymi
Kommunistien harrastama juutalaisvastaisuus on osa kommumismin konkurssia.
Antisemitismi on parempaa vihaa...- Anonyymi
Hävettääkö kommunisteilla?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Feministit ja muut kommunistit harrastavat antisemitismiä eli juutalaisvastaisuutta samalla, kun he vaativat isis-kalifaatin terroristeille konsulikyyyiä Suomeen.
Kommunistien toiminta liittyy pitkään juutalaisvastaiseen perinteeseen, jota edustavat mm. pogromit ja tuhoamisleirit.- Anonyymi
Meinasi jo totuus unohtua,kun komuloisista ei ole kuulunut mitään....onneksi nuo terroristin tukijat paljastavat välillä aatteensa palon. Pitäisi tutkia komujen toimia,saavatko pimeää rahaa esim plo:lta tai jopa isisiltä. Saihan komut rahaa aikoinaan kremliltäkin.
- Anonyymi
Kontula kävi hankkimassa niskaansa antisemiitin viitan juuri ennen Ausschwitsin 75-vuotispäivää...
- Anonyymi
On se vaan ihme että suomalainen ns.poliitikko viitsii ilmaista tukensa terrorijärjestölle ja syrjiä pientä juutalaisvaltiota.
Ottakaa oppia Israelista kuinka rakastaa lähinmäistä.
Sitten olette kuten mME!
Me ja Israelin kansa olemme parasta a-luokkaa.- Anonyymi
letkajenkka jatkuu ja Kontula hyppää jonon hännille antisemitismin viitta hulmuten, dum dum dummudummudum. ..samalla katsoen piikkilangan tekemiä nirhaisuja sormissaan. Ja Haavisto nyökkää liiille ja hymyilee dum dum dummudummufum
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913