Israelin lähetystö valitti ystävällisissä väleissä olevan maan edustajan antisrmitismiä.
Juutalaisten vihaaminen on ilmeisesti nk. "parempaa vihaa", jota kommunistit ovat maailman sivu harrastaneet.
Parempaa vihaa...
16
136
Vastaukset
- Anonyymi
Erkki Tuomioja, sd tuomitsee kaiken vihapuheen, paitsi jos se kohdistuu Israeliin, Usaan tai Suomessa persuihin.
- Anonyymi
Rajoitettua vihapuhetta. Mutta näinhän se on.
Vasemmisto ja Demarit määrittelevät mihin aiheeseen voidaan "vihapuhetta" tai "maalittamista" hyödyntää.
- Anonyymi
Kiukun paremmalla puolella ei ole valitusta.
- Anonyymi
Kommunistien harrastama juutalaisvastaisuus on osa kommumismin konkurssia.
Antisemitismi on parempaa vihaa...- Anonyymi
Hävettääkö kommunisteilla?
- Anonyymi
Hävettääkö kommunisteilla?
- Anonyymi
Hävettääkö kommunisteilla?
- Anonyymi
Feministit ja muut kommunistit harrastavat antisemitismiä eli juutalaisvastaisuutta samalla, kun he vaativat isis-kalifaatin terroristeille konsulikyyyiä Suomeen.
Kommunistien toiminta liittyy pitkään juutalaisvastaiseen perinteeseen, jota edustavat mm. pogromit ja tuhoamisleirit.- Anonyymi
Meinasi jo totuus unohtua,kun komuloisista ei ole kuulunut mitään....onneksi nuo terroristin tukijat paljastavat välillä aatteensa palon. Pitäisi tutkia komujen toimia,saavatko pimeää rahaa esim plo:lta tai jopa isisiltä. Saihan komut rahaa aikoinaan kremliltäkin.
- Anonyymi
Kontula kävi hankkimassa niskaansa antisemiitin viitan juuri ennen Ausschwitsin 75-vuotispäivää...
- Anonyymi
On se vaan ihme että suomalainen ns.poliitikko viitsii ilmaista tukensa terrorijärjestölle ja syrjiä pientä juutalaisvaltiota.
Ottakaa oppia Israelista kuinka rakastaa lähinmäistä.
Sitten olette kuten mME!
Me ja Israelin kansa olemme parasta a-luokkaa.- Anonyymi
letkajenkka jatkuu ja Kontula hyppää jonon hännille antisemitismin viitta hulmuten, dum dum dummudummudum. ..samalla katsoen piikkilangan tekemiä nirhaisuja sormissaan. Ja Haavisto nyökkää liiille ja hymyilee dum dum dummudummufum
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436