Parempaa vihaa...

Anonyymi

Israelin lähetystö valitti ystävällisissä väleissä olevan maan edustajan antisrmitismiä.

Juutalaisten vihaaminen on ilmeisesti nk. "parempaa vihaa", jota kommunistit ovat maailman sivu harrastaneet.

16

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erkki Tuomioja, sd tuomitsee kaiken vihapuheen, paitsi jos se kohdistuu Israeliin, Usaan tai Suomessa persuihin.

• Anonyymi

Rajoitettua vihapuhetta. Mutta näinhän se on.

Vasemmisto ja Demarit määrittelevät mihin aiheeseen voidaan "vihapuhetta" tai "maalittamista" hyödyntää.

• Anonyymi

Kiukun paremmalla puolella ei ole valitusta.

• KIUKKU pidentää ikää

• Anonyymi

Kommunistien harrastama juutalaisvastaisuus on osa kommumismin konkurssia.

Antisemitismi on parempaa vihaa...

• Anonyymi

Hävettääkö kommunisteilla?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Feministit ja muut kommunistit harrastavat antisemitismiä eli juutalaisvastaisuutta samalla, kun he vaativat isis-kalifaatin terroristeille konsulikyyyiä Suomeen.

Kommunistien toiminta liittyy pitkään juutalaisvastaiseen perinteeseen, jota edustavat mm. pogromit ja tuhoamisleirit.

• Anonyymi

Meinasi jo totuus unohtua,kun komuloisista ei ole kuulunut mitään....onneksi nuo terroristin tukijat paljastavat välillä aatteensa palon. Pitäisi tutkia komujen toimia,saavatko pimeää rahaa esim plo:lta tai jopa isisiltä. Saihan komut rahaa aikoinaan kremliltäkin.

• Anonyymi

Kontula kävi hankkimassa niskaansa antisemiitin viitan juuri ennen Ausschwitsin 75-vuotispäivää...

• Anonyymi

On se vaan ihme että suomalainen ns.poliitikko viitsii ilmaista tukensa terrorijärjestölle ja syrjiä pientä juutalaisvaltiota.

• Ottakaa oppia Israelista kuinka rakastaa lähinmäistä.

Sitten olette kuten mME!

Me ja Israelin kansa olemme parasta a-luokkaa.

• Anonyymi

letkajenkka jatkuu ja Kontula hyppää jonon hännille antisemitismin viitta hulmuten, dum dum dummudummudum. ..samalla katsoen piikkilangan tekemiä nirhaisuja sormissaan. Ja Haavisto nyökkää liiille ja hymyilee dum dum dummudummufum

• Letkis on jenkkaa

Me olemme askelammattilaiset.

liittykää MEIHIN.

Me tiedämme kaiken.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe