Avustajista

Anonyymi

Sanna Marinin hallituksella on avustajillakin avustajia. Hallitus ei ole tehnyt mitään näkyvää, paitsi kasvattanut valtion velkaa. Kyllä on avuton hallitus avustajista huolimatta. En ole persu.

13

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on yksi muoto suomalaista korruptiota. Se ei näy korruptiotutkimuksissa.

    • Anonyymi

      Aloittaja on kylläkin persu!

    • Anonyymi

      ne talousrikolliset siellä häärää niinkuin esim se entinen pääministeri ja mitä ne muut turkulaiset onkaan ehtineet tehdä tiedä siittä kukaan ei kun media vaan lässyttää rumpin juttuja kun itsekin on mukana siinnä pääministerikeississä

    • Anonyymi

      Hallituksen kärkihankkeista on kysymys siksi palkkaavat apulaisille apulaisia.

      • Anonyymi

        Nyt he valitsevat avustajien avustajille pääluottamusmiehen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt he valitsevat avustajien avustajille pääluottamusmiehen!

        No, ei se haittaa.


    • Anonyymi

      Kun Sanna luetteli hallituksen saavutuksia, niin kaikki olivat menolisäyksiä. Kun Sanna luetteli muita saavutuksia... Ei kuulu... Puhu lujempaa, mitä!

    • Tuon havaitsemiseen ei todella persua tarvita vaan ainoastaan hieman valveutunut kansalainen (siis ei sosialisti).

      Nyt viime vaalien jälkeen kaksikaan hallitusta ei ole kyennyt tippaakaan ideoimaan miten saada aikaan lisää työpaikkoja mutta menoja on heti vedetty hatusta ilman sen lupauksen täyttämistä jottei koroteta menoja enempää kuin mitä uudet työpaikat tuottavat verotuloja.

      Nyt keskusta, ainakin aienmmin ei sosialistisena, on paikalla jossa sen pitää näyttää mikä se on. Jos ei ala työllisyyteen mitään löytymään ovat hallituksen päivät luetut tai vanha "Kepu pettää aina", saa taas uutta pontta!

      • Anonyymi

        Ennen oli politiikan eliitin teema kaveria ei jätetä nyt , nyt on teema kaverin kaveria ei jätetä , 15 alivaltiosihteeriä ja 70 erikoisavustajaa palkatiin ja rahaa menee miljoonia !
        Nyt palkattiin näille avustajia rahaa palaa miljoonia ,myös heidän palkkoihin ja kulu korvauksiin ,sekä jopa edustus kuluihin ? Olisiko jopa määrä rahaa karkeihin ?
        Niinkuin oli butjetti neuvotteluihin 3000 euroa karkeihin , muun menojen lisäksi ,kun rahaa oli varattu 183000 kaiken kaikkiaan meni 600000 muutaman viikon neuvotteluissa!
        EU parlamentin huomautukset on ollut häpeäksi Suomelle ,mutta ei ole lopettanut tuhlailu toimintaa , EU parlamentin huomautukset koskee noita asioita mutta ,myös vanhusten ja pieneläkeläisten inhimillisen elämänlaadun heikentymisen ja uusköyhiksi todettun nimityksen kautta , on siis todettu eläkkeiden riittämätön määrä laalulliseen elämään !
        Eli hallitus hoitaa nuo kaveri asiat ,mutta missä viipyy työeläkeläisten - kansan - takuu eläkkeisiin ,kokonaisesti luvattu 💯 euroa ja hoitotakuun 0.7 hoitajaa !
        Kysyy tosiaan moni rehellinen , oikeudenmukaisuutta ja inhimillisyyttä kaipaava hyvällä eläkkeellä oleva tai työelämässä oleva veromaksaja ja ei edes perussuomalainen !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli politiikan eliitin teema kaveria ei jätetä nyt , nyt on teema kaverin kaveria ei jätetä , 15 alivaltiosihteeriä ja 70 erikoisavustajaa palkatiin ja rahaa menee miljoonia !
        Nyt palkattiin näille avustajia rahaa palaa miljoonia ,myös heidän palkkoihin ja kulu korvauksiin ,sekä jopa edustus kuluihin ? Olisiko jopa määrä rahaa karkeihin ?
        Niinkuin oli butjetti neuvotteluihin 3000 euroa karkeihin , muun menojen lisäksi ,kun rahaa oli varattu 183000 kaiken kaikkiaan meni 600000 muutaman viikon neuvotteluissa!
        EU parlamentin huomautukset on ollut häpeäksi Suomelle ,mutta ei ole lopettanut tuhlailu toimintaa , EU parlamentin huomautukset koskee noita asioita mutta ,myös vanhusten ja pieneläkeläisten inhimillisen elämänlaadun heikentymisen ja uusköyhiksi todettun nimityksen kautta , on siis todettu eläkkeiden riittämätön määrä laalulliseen elämään !
        Eli hallitus hoitaa nuo kaveri asiat ,mutta missä viipyy työeläkeläisten - kansan - takuu eläkkeisiin ,kokonaisesti luvattu 💯 euroa ja hoitotakuun 0.7 hoitajaa !
        Kysyy tosiaan moni rehellinen , oikeudenmukaisuutta ja inhimillisyyttä kaipaava hyvällä eläkkeellä oleva tai työelämässä oleva veromaksaja ja ei edes perussuomalainen !

        Sosialisti on aina tuhlannut vaikka ei tiedäkään miten sitä uutta tuhlattavaa saisi aikaan. Siihen tuhlattavan hankintaan taas sopivat kapitalistiset riistäjät, heidän kielellään ilmaistuna!


    • Anonyymi

      Hallitus on pölvästejä täynnä , rahaa osaa kyllä tuhlata opetettu apinakin , ei siihen tarvita Sanna Marinia eikä apulaisia , joutosakkia koko jengi .

    • Anonyymi

      Vihervasurit repivät hillotolpasta palasia jokasuuntaan ja jäljelle jää varras.
      Maailmanparantamisen maksaa työmies, HÄVETKÄÄ!!!

    • Anonyymi

      Tämän keskustelun aloittaja ei ole persu. Miksi kaikki hallituksen arvostelijat maalitetaan perussuomalaisiksi? Äänestin nuorempana SDP:tä. Nykyinen SDP on jotain aivan muuta kuin parikymmentä vuotta sitten. Hallituksen kärkihankkeet on oman edun tavoittelua. Äänestäjien toiveita ei kuunnella eikä epäkohtia tunnusteta todeksi.
      Nukkuva

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe