Vappu Pimiä ilman meikkiä

Anonyymi

Olisi saanut jättää meikittömän kuvansa julkaisematta. Järkyttävän näköinen.

15

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin aika muumio ilman paksua meikkiä

    • Anonyymi

      Osoitus, että kilolla pakkelia saa ihmeitä aikaan. Luonnonkauneudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta tuohon yhdistettynä narsisitinen luonne ja oman äänen rakastaminen, niin minusta ei ole ihan 10 pakkaus. Tosin en pakkeloitunakaan pysty häntä kuuntelemaan 30 sek kaumpaa, muuten pitäs vetää ranteet auki.

      Miellipiteenä siis, ei vihapuheena tämän haluan kommentoida. Eihän ulkonäköä saisi arvostella, mutt jos itse suoltaa itsestään julkisuuteen kaikkea mahdollista, uskalllan ehkä mielipiteeni sanoa. En itsekään ole kovin kummonen ulkonäöltäni ja hyväksyisin arvostelun, jos vastavarten postaisin itsestäni kuvia päivittäin ihmeteltäväksi, en edellytä että jokainen pitäisi minua komeimpana maailmassa ja arvostelijat pitäisi hiljentää.

      Ihmettelen vähän sitä, miten toiset eivät kehity työssään, vaan ovat vuodesta toiseen yhtä amatöörimaisia. Vappuhan ratsastaa olemalla yksinkertainen ja hompsimainen kaikkine hölmöine muilta matkittuine kliseineen , luonnollisuus ja aitous kaukana, kuten tästä luomukuvastakin näkee. Kemianteollisuudelle kunnia hyvistä meikkituotteista, töitä riittää maskeeraajille.

      • Anonyymi

        Olen huolestunut Vapun kyvystä estää silavan karttumista kehoon.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä saa meikeillä ihmeitä aikaan näköjään... on se melkonen siansilmä ilman meikkiä tämä Pimiä

    • Anonyymi

      Missä tämän kuvan voi nähdä?

    • Anonyymi

      Ihan normi. Eipä meistä kukaan ole häävin näköinen heti aamutuimaan.Olipa mies tai nainen.

      • Anonyymi

        Vappu rohkeasti on todella ilman meikkiä, eikä leikisti, niinkuin Jasmin ja Torppa. Ihan tavallisen ja mukavan näköinen Vappu!


      • Anonyymi

        Äläpäs yleistä, heh heh..

        Tiedän, että tämä herättää monissa nyt närää kun kerron että olen niin sanotusti kaunis ihminen.

        Minä olen aidosti luomunainen. En omista mitään tekohärpäkkeitä, en värjää karvojani enkä valkaise hampaitani.. En käytä meikkiä, en käsittele hiuksiani tököteillä enkä raudoilla. En edes omista fööniä tai muita vastaavia vempeleitä.

        Omasta mielestäni olen aina ollut selkeäpiirteinen, mutta en ole osannut arvioida omaa 'kauneutta' tai sen puutetta sen kummemmin. Ulkonäkö ei ole ollut elämässäni asia, josta olisin ollut äärettömän innostunut tai kiinnostunut, mutta toisaalta minulla ei ole koskaan myöskään ollut mitään epävarmuuksia tai komplekseja ulkonäköni suhteen.

        Tässä ajan kuluessa on ollut pakko myöntää itselleni, että taidan sitten olla poikkeuksellisen kaunis yksilö, koska kuulen jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni. Jopa tuntemattomat ihmiset tulevat kommentoimaan julkisilla paikoilla.

        Välillä se on hämmentävää, välillä herttaisen hellyttävää, välillä koen tilanteet rasittavina. En edelleenkään ole ulkonäkökeskeinen ihminen itseni tai muiden suhteen, enkä näe 'rumuutena' joitain muiden ihmisten erikoisuuksia, kuten vaikkapa hörökorvia, erikoisia hammaskalustoja, nenän kokoa tai mitä näitä nyt onkaan mistä ihmiset kehittelevät elämää suurempia ongelmia itselleen.

        Mutta totta tosiaan, olen ns. kaunis niin nukkumaan mennessä kuin herätessänikin. Sori siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs yleistä, heh heh..

        Tiedän, että tämä herättää monissa nyt närää kun kerron että olen niin sanotusti kaunis ihminen.

        Minä olen aidosti luomunainen. En omista mitään tekohärpäkkeitä, en värjää karvojani enkä valkaise hampaitani.. En käytä meikkiä, en käsittele hiuksiani tököteillä enkä raudoilla. En edes omista fööniä tai muita vastaavia vempeleitä.

        Omasta mielestäni olen aina ollut selkeäpiirteinen, mutta en ole osannut arvioida omaa 'kauneutta' tai sen puutetta sen kummemmin. Ulkonäkö ei ole ollut elämässäni asia, josta olisin ollut äärettömän innostunut tai kiinnostunut, mutta toisaalta minulla ei ole koskaan myöskään ollut mitään epävarmuuksia tai komplekseja ulkonäköni suhteen.

        Tässä ajan kuluessa on ollut pakko myöntää itselleni, että taidan sitten olla poikkeuksellisen kaunis yksilö, koska kuulen jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni. Jopa tuntemattomat ihmiset tulevat kommentoimaan julkisilla paikoilla.

        Välillä se on hämmentävää, välillä herttaisen hellyttävää, välillä koen tilanteet rasittavina. En edelleenkään ole ulkonäkökeskeinen ihminen itseni tai muiden suhteen, enkä näe 'rumuutena' joitain muiden ihmisten erikoisuuksia, kuten vaikkapa hörökorvia, erikoisia hammaskalustoja, nenän kokoa tai mitä näitä nyt onkaan mistä ihmiset kehittelevät elämää suurempia ongelmia itselleen.

        Mutta totta tosiaan, olen ns. kaunis niin nukkumaan mennessä kuin herätessänikin. Sori siitä.

        Tässä se juju onkin, on olemassa näitä pyrkyribimboja, joiden kauniiksisaaminen vaatii tuntien työn ja sitten he pitävät itseään jotenkin mukamas kauniina. Ei Vapppu ole edes ainoa. Toisaalta on kaltaisiasi luonnonkauniita naisia, joille ulkonäkö on vain pieni hippu elämästä, toisin kun juuri vaikka Vapulla.

        En oikein osaa arvostaa näitä kaikenmaailman VappuMaisaMartinoita, jotka eivät edes ole oikeasti kauniita, vaika itseään niin rakastavatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs yleistä, heh heh..

        Tiedän, että tämä herättää monissa nyt närää kun kerron että olen niin sanotusti kaunis ihminen.

        Minä olen aidosti luomunainen. En omista mitään tekohärpäkkeitä, en värjää karvojani enkä valkaise hampaitani.. En käytä meikkiä, en käsittele hiuksiani tököteillä enkä raudoilla. En edes omista fööniä tai muita vastaavia vempeleitä.

        Omasta mielestäni olen aina ollut selkeäpiirteinen, mutta en ole osannut arvioida omaa 'kauneutta' tai sen puutetta sen kummemmin. Ulkonäkö ei ole ollut elämässäni asia, josta olisin ollut äärettömän innostunut tai kiinnostunut, mutta toisaalta minulla ei ole koskaan myöskään ollut mitään epävarmuuksia tai komplekseja ulkonäköni suhteen.

        Tässä ajan kuluessa on ollut pakko myöntää itselleni, että taidan sitten olla poikkeuksellisen kaunis yksilö, koska kuulen jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni. Jopa tuntemattomat ihmiset tulevat kommentoimaan julkisilla paikoilla.

        Välillä se on hämmentävää, välillä herttaisen hellyttävää, välillä koen tilanteet rasittavina. En edelleenkään ole ulkonäkökeskeinen ihminen itseni tai muiden suhteen, enkä näe 'rumuutena' joitain muiden ihmisten erikoisuuksia, kuten vaikkapa hörökorvia, erikoisia hammaskalustoja, nenän kokoa tai mitä näitä nyt onkaan mistä ihmiset kehittelevät elämää suurempia ongelmia itselleen.

        Mutta totta tosiaan, olen ns. kaunis niin nukkumaan mennessä kuin herätessänikin. Sori siitä.

        Minä olen myös kaunis - sekä nukkumaan mennessä että herätessäni. Keskipäivällä iltapäivällä ihan koko ajan - Olen niiiin kaunis - sori vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs yleistä, heh heh..

        Tiedän, että tämä herättää monissa nyt närää kun kerron että olen niin sanotusti kaunis ihminen.

        Minä olen aidosti luomunainen. En omista mitään tekohärpäkkeitä, en värjää karvojani enkä valkaise hampaitani.. En käytä meikkiä, en käsittele hiuksiani tököteillä enkä raudoilla. En edes omista fööniä tai muita vastaavia vempeleitä.

        Omasta mielestäni olen aina ollut selkeäpiirteinen, mutta en ole osannut arvioida omaa 'kauneutta' tai sen puutetta sen kummemmin. Ulkonäkö ei ole ollut elämässäni asia, josta olisin ollut äärettömän innostunut tai kiinnostunut, mutta toisaalta minulla ei ole koskaan myöskään ollut mitään epävarmuuksia tai komplekseja ulkonäköni suhteen.

        Tässä ajan kuluessa on ollut pakko myöntää itselleni, että taidan sitten olla poikkeuksellisen kaunis yksilö, koska kuulen jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni. Jopa tuntemattomat ihmiset tulevat kommentoimaan julkisilla paikoilla.

        Välillä se on hämmentävää, välillä herttaisen hellyttävää, välillä koen tilanteet rasittavina. En edelleenkään ole ulkonäkökeskeinen ihminen itseni tai muiden suhteen, enkä näe 'rumuutena' joitain muiden ihmisten erikoisuuksia, kuten vaikkapa hörökorvia, erikoisia hammaskalustoja, nenän kokoa tai mitä näitä nyt onkaan mistä ihmiset kehittelevät elämää suurempia ongelmia itselleen.

        Mutta totta tosiaan, olen ns. kaunis niin nukkumaan mennessä kuin herätessänikin. Sori siitä.

        Minä kanssa olen kaunis ihminen, myös sisältä. Lääkäri totesi suolistokuvauksessa, että onpa kaunis suoli.


    • Anonyymi

      no on teillä jutut...

    • Anonyymi

      Ei voi ainakaan kauniiksi sanoa, se on varma. Eipä toi kyllä ole kummoinen Oli sitten meikkiä tai ei.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe