Hei! Olen 21 vuotias nainen jolla on jo aiempi koulutus, mutta aloin syksyllä opiskelemaan unelma alaani kunnes sitten sairastuin masennukseen ja poissaoloja alkoi kertymään sekä aloin jäämään reilusti jälkeen. Olen niin uupunut ja ahdistunut että olen alkanut harkita koulun keskeyttämistä kunnes saan asiani kuntoon. Haluaisin siis kuulla PELKÄSTÄÄN kokemuksia niiltä jotka ovat koulun keskeyttäneet ja jatkaneet myöhemmin syystä tai toisesta.
Masennus ja koulun keskeyttäminen.
5
1311
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mulla oli sama juttu. Opiskelin unelma-alaani ja masennuin. Oli pakko keskeyttää koulu, siitä on kolme vuotta ja koulu aina vain kesken. Ei se ollutkaan unelma-ala oikeasti, luulin vain.
- Anonyymi
Sama täällä, opiskelin aika tylsän alan. Masennuin opintojen jälkeen, opiskelin sitten talouden joka oli ihan hyvä. Auttoi nk.jaloilleen. Minua kiinnosti merenkulku, mutta alaikäisyyden takia en päässyt alalle.Sitten ihan harrastuksen omaisesti historiaa, teologia kiinnosti joten sitä nykyään yksityisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, opiskelin aika tylsän alan. Masennuin opintojen jälkeen, opiskelin sitten talouden joka oli ihan hyvä. Auttoi nk.jaloilleen. Minua kiinnosti merenkulku, mutta alaikäisyyden takia en päässyt alalle.Sitten ihan harrastuksen omaisesti historiaa, teologia kiinnosti joten sitä nykyään yksityisesti.
Miten opiskelet teologiaa yksityisesti? Onko sinulla joku tavoite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten opiskelet teologiaa yksityisesti? Onko sinulla joku tavoite?
Ihan lukemalla ortodoksista teologiaa netistä, elän etsikkoaikaa joten mitään tavoitetta ei ole.
Esim. blogi ortodoksina tänään on hyvä, ortodoksi.net, tsasounan suunnalta.
- Anonyymi
Hei. Sähän voit hakea sairaslomaa. Itse kävin kuraattorin juttusilla (opiskelen ammattikorkeakoulussa) ahdistuksen takia ja hän sanoi että jos tuntuu siltä niin koulustakin voi saada sairaslomaa. Tärkeintä on että saisit asiasi kuntoon. Olisiko sulla mahdollisuutta opiskella etänä joitain kursseja? Että saisit opintoja vähän eteenpäin. Suosittelen menemään kuraattorin juttusille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232