Hei,
osaako kukaan sanoa, miten ulosoton vapaakuukausi toimii lomarahojen kohdalla? Eli jos anon vapaakuukautta ulosotosta kesäkuuksi ja se myönnetään, saanko koko palkan puhtaana käteen, vaiko vaan palkan osuuden ja lomarahasta menee normaalisti ulosotto? Olen kuullut toimittavan niin, että lomarahoista menee aina ulosotto vapaakuukaudesta huolimatta, mutta en ole löytänyt siitä mistään mustaa valkoisella. Kokemuksia?
Lomarahat ja ulosotto
6
2748
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaakuukausi koskee vain jatkuvaa tuloa ei lomarahoja eli voi viedä 100% lomarahat. Riippuu ulosottomiehestä j avoihan kokeilla jotta pyydät lomarahat muuhun aikaan ja siihen kuukaudeksi vapaakuukausi.Takautuvasti mitään ei ulosotto voi viedä onneksi.
- Anonyymi
Tuo lomarahojen siirto ei onnistu, maksetaan vuosittain aina samaan aikaan. Pitänee sitten kysyä, josko saisi vapaakuukauden vaikka seuraavalle kuulle, siten saisi kaksi normaalisuuruista tiliä peräkkäin.
Ap - Anonyymi
Mulla ei ainakaan vienyt kaikkia lomarahoja vaan sen laskennallisen osuuden. Palkka lomaraha yhteensä reilut 3000 e, ulosottoon meni reilu 1000 e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ainakaan vienyt kaikkia lomarahoja vaan sen laskennallisen osuuden. Palkka lomaraha yhteensä reilut 3000 e, ulosottoon meni reilu 1000 e.
No ei tietenkään saa viedä kaikkia vaan normaalisti suojaosuus laskien, kuten sulla niin menikin
- Anonyymi
Eipä sitä vapaakuukautta tosiaan saa lomarahakuukaudelle...
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa myös täällä, sillä uo-mies sanoi ulosoton alkaessa, että vapaakuukaudet on mulla kesä- ja heinäkuu. Ja nämä myönnetään siis viran puolesta. En tiedä yhtään, voiko uo-miehen sanaan luottaa. Olen ajatellut, että vaihdan lomarahat vapaaksi. Näin saan niistä ainakin jotain hyötyä, sillä vapaa-aikaa uo-mies ei sentään voi viedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759