Siirryin käyttämään mailboxia ja asetuksissa näkyy olevan paljon vaihtoehtoja maksamiselle.
https://mailbox.org/en/suomi-faq
Kolme euroa on jo valmiina(current credit balance) ja ilmeisesti nyt pitäisi maksaa
yhdeksän euroa jos haluaa käyttää mailboxia koko vuoden halvimmalla vaihtoehdolla?
Maksutapoja näkyy olevan paljon:Bank transfer,PayPal,Bitcoin,käteismaksu jne
Pankkisiirrossa saa tilinumeron .Onko reference tiedot sama kuin mitä yleensä pankkisiirrossa kirjoitetaan viestikohtaan?
Millä tavalla aiotte maksaa mailboxin käytöstä?
Mailbox kuukausimaksut
6
2938
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ootte yksiä sopuleita. Ensin tyydytte heikkoon palveluun, Sitten sanotaan, että vaihtakaa ja maksakaa. Ja tehän maksatte, vaikka ilmaisia boxeja olisi pilvin pimein.
- Anonyymi
Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?
Niin että rahat vaan ulkomaille. Ei Mailbox ole kotimainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että rahat vaan ulkomaille. Ei Mailbox ole kotimainen.
Miten sitten käytän omaisuuteni kun nyt vaihdan sähköpostia ja seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa perintörahoilla uusi auto,älypuhelin,yms.Mitkä on kotimaiset vaihtoehdot auton ostoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäjälle ilmainen sposti ei tarkoita, etteikö operaattori saisi rahaa.
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu maksanko minä vai en. Jokaisella on valinnan vapaus. Kyllä mulla on käytössä myös ilmainen mail.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883