Siirryin käyttämään mailboxia ja asetuksissa näkyy olevan paljon vaihtoehtoja maksamiselle.
https://mailbox.org/en/suomi-faq
Kolme euroa on jo valmiina(current credit balance) ja ilmeisesti nyt pitäisi maksaa
yhdeksän euroa jos haluaa käyttää mailboxia koko vuoden halvimmalla vaihtoehdolla?
Maksutapoja näkyy olevan paljon:Bank transfer,PayPal,Bitcoin,käteismaksu jne
Pankkisiirrossa saa tilinumeron .Onko reference tiedot sama kuin mitä yleensä pankkisiirrossa kirjoitetaan viestikohtaan?
Millä tavalla aiotte maksaa mailboxin käytöstä?
Mailbox kuukausimaksut
6
3038
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ootte yksiä sopuleita. Ensin tyydytte heikkoon palveluun, Sitten sanotaan, että vaihtakaa ja maksakaa. Ja tehän maksatte, vaikka ilmaisia boxeja olisi pilvin pimein.
- Anonyymi
Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?
Niin että rahat vaan ulkomaille. Ei Mailbox ole kotimainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että rahat vaan ulkomaille. Ei Mailbox ole kotimainen.
Miten sitten käytän omaisuuteni kun nyt vaihdan sähköpostia ja seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa perintörahoilla uusi auto,älypuhelin,yms.Mitkä on kotimaiset vaihtoehdot auton ostoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäjälle ilmainen sposti ei tarkoita, etteikö operaattori saisi rahaa.
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu maksanko minä vai en. Jokaisella on valinnan vapaus. Kyllä mulla on käytössä myös ilmainen mail.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402072Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411897Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611535Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831466Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok701269Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81241Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191013Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18995- 63954
- 8921