Mailbox kuukausimaksut

Anonyymi

Siirryin käyttämään mailboxia ja asetuksissa näkyy olevan paljon vaihtoehtoja maksamiselle.
https://mailbox.org/en/suomi-faq
Kolme euroa on jo valmiina(current credit balance) ja ilmeisesti nyt pitäisi maksaa
yhdeksän euroa jos haluaa käyttää mailboxia koko vuoden halvimmalla vaihtoehdolla?
Maksutapoja näkyy olevan paljon:Bank transfer,PayPal,Bitcoin,käteismaksu jne
Pankkisiirrossa saa tilinumeron .Onko reference tiedot sama kuin mitä yleensä pankkisiirrossa kirjoitetaan viestikohtaan?
Millä tavalla aiotte maksaa mailboxin käytöstä?

6

91

Vastaukset

• Kyllä ootte yksiä sopuleita. Ensin tyydytte heikkoon palveluun, Sitten sanotaan, että vaihtakaa ja maksakaa. Ja tehän maksatte, vaikka ilmaisia boxeja olisi pilvin pimein.

• Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?

Niin että rahat vaan ulkomaille. Ei Mailbox ole kotimainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin että rahat vaan ulkomaille. Ei Mailbox ole kotimainen.

Miten sitten käytän omaisuuteni kun nyt vaihdan sähköpostia ja seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa perintörahoilla uusi auto,älypuhelin,yms.Mitkä on kotimaiset vaihtoehdot auton ostoon?

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatatko sitä että kaikki tekisivät ilmaista työtä?Miten yhteiskunta voi toimia jos kukaan ei maksa palkkaa?

Käyttäjälle ilmainen sposti ei tarkoita, etteikö operaattori saisi rahaa.

• Mitä se sinulle kuuluu maksanko minä vai en. Jokaisella on valinnan vapaus. Kyllä mulla on käytössä myös ilmainen mail.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b

194
    • MOT mustamaalaa ja valehtelee

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen riittää se, että joku toimittaja olettaa asian olevan mielestään jotenkin, ottamatta kuitenkaan selvää onko asia todellisuudessa niin. Kaverini yrityksen MOT mustamaalasi huijariksi ja siihen riitti vain, että joku oli soittanut ja antanut uutisvinkin MOT toimitukseen ja valehdellut kaverini firmasta ja siitähän MOT innostui ja teki nettiin jutun missä mustamaalasi kaverini yrityksen niin pahasti, että kaverillani ei ollut enää edellytyksiä jatkaa toimintaansa. On vaikea uskoa, että veronmaksajien rahoilla rahoitetaan tällaista sontaa. MOT:n toimittajat olivat olleet erittäin agressiiviä ja uhkailevia soittaessaan ja haastatellessaan ystävääni. Uhkailivat että mustamaalaavat hänet oikein huolella, tietämättä asiasta faktoja. Kaverini koitti selvittää heille miten asiat todellisuudessa olivat, mutta häntä kutsuttiin vain huijariksi ja valehtelijaksi. Tämä MOT:n toiminta on todella härskiä eikä heillä ole aikomustakaan kuunnella toista osapuolta jos he ovat päättäneet toisen huijariksi.

150
    • Pahin myrkky parisuhteessa

Kyllä ainakin meidän parisuhteessa se on ollut SOME. Se vei naisen eikä ole takaisin tuonut. Meillä oli oikein antoisa ja tasapainoinen elämä ennen somea, kaikkea tuli tehtyä niin makkarissa kuin sen ulkopuolella. Naisesta pursui oikein into läpi usein. Meillä oli tapana viedä lapsikin yökylään mummille jotta vaimo sai haluamansa "seksiillan" kotona ilman häiriötekijöitä. Olihan se villiä menoa usein, Sitten tuli se perkeleen SOME, jota olen kutsunut parisuhteen tappajaksi. Vaimo alkoi kiinostua somesta, pikkuhiljaa, viihtyi siellä useammin ja pidempään. Kun ehdotin seksiä vaimo sanoi et joo lopetan pian, se lopetus kesti usein tunti pari kun vaimo hipsi sänkyyn ja lopun tiedätte, hyvät yöt ja se siitä seksistä kuten monesta muustakin asiasta. Puhelinkin on siinä käden ulottuvilla sarjoja ja leffoja katsellessa, aina pitää ottaa käteen ja näplätä. Sanoin kerran vaimolle et tuntuu toi puhelinkin olevan kuin huume sulle, jukolauta et toihan oikein suuttu. Aamulla kun vie vaimon töihin välillä se puhelin on heti kädessä kun istuu penkkiin ja näpyttely alkaa, ihan sairasta. Vaimolle on tietty kova pala myöntää totuus, some on nujertanut parisuhteesta hekuman pois eikä olla ainoa pariskunta, kuultu on aika vierestäkin kuinka toista kiinostaa vain puhelin ei kumppani. Minäkin ole somessa joskus tai pelaan, teen sen kuitenkin silloin kun vaimo ei ole kotona, huomioin mielummin naisen kuin somen toki sekin on jos laantunut se into.

60

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      194
      5436
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      145
      4842
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      204
      3794