Sanotaan että ystävät ovat rikkaus ja voimavara. Niinkai kun näkis heitä vaan. Se olen aina mä joka otan yhteyttä näihin muutamaan ja kysyn tavattaisko. En tyrkytä joka päivä seuraani mutta kyllä siloin tällöin olisi kiva tavata. Kyllä mä yksinkin osaan käydä kävelemässä ja kahvilla ym ym. Eräälle sanoin että "se on seuraavaksi sun vuoro ottaa yhteyttä", "Eeeeii,ku ota sä vaan". Kerran kysyin lähtisikö hän mun kanssani kävelemään keskustaan ja ehkä kauppoihin. "En mä lähde, siellä kuluu rahaa vaan" Sanoin että ei pelkkä käveleminen mitään maksa,ja vaikka kauppoihin menisikin,ei ole ostopakkoa. En oikein ymmärrä miksi lähettää ystävänpäiväkorttia ,miksi yhtenä päivänä esitetään ystävää, mutta siihen korttiin se jää.Toinen ystävä taas vetoaa milloin mihinkin tekosyyhyn että ei tarvitsisi nähdä mua, milloin on justiinsa tullut suihkusta, tai siivoaa varastoaan tai on just tullut matkalta "on noi laukutkin viel purkamatta,että en mä nyt voi". Sanoisivat suoraan jos ei meikäläisen seura kiinnosta.Suora puhe satuttaa vähemmän ,kuin alituinen syiden keksiminen. Omasta mielestäni olen hyvää seuraa, olen huumorintajuinen ja iloinen nainen. En haise pahalle,en myöskään kaada hajuvettä niin paljon ,että puoli seurakuntaa pökertyy. Tuli parempi mieli ,kun sain kirjoitettua tämän. Kiitos ja hyvää vuotta kaikille.
Heippa vaan täältä Salosta
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää tätä vuotta sinullekin sinne Saloon ! En osaa vastata sinulle,
miksi ystäväsi ovat nuivia nyhrääjiä, joihin ei vauhtia saa,
mutta on pakko sen verran vastata,
koska kuulostat niin mukavalta ja hauskalta ihmiseltä,
että sinun olisi helppo saada uusia ystäviä,
mukavampia ja seurallisempia !
Älä ole vanhojen varassa. He eivät ansaitse sinua !
Kaikkea hyvää sinulle toiselta puolelta Suomea !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886