Thai hieronta kauppakatu 19

Anonyymi

Siellä on siviilit parkissa hyvä kun tutkivat nämä "hieronta" liikkeet. Kannattaa varoa

49

7293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäikä copter kii, mahtavaa.

    • Anonyymi

      Kävikö kopterilla hinta liian suolaiseksi.

    • Anonyymi

      Mikä sinua ärsyttää. Paritus on rikollista,mutta itsensä myynti ei,eikä osto.

      • Anonyymi

        Mitä? Kuka copteria ostais, ei helevetti.


      • Anonyymi

        Hieroja maksaa talolle aina asiakkaasta 30-50. Ne liikkeen vanhat pierut on kotona ja nuori tekee työtä 2 viikoa ja vaihto


    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa..verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta

      • Anonyymi

        Olet siis käyny hierottavana.fuck yu


    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa..verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta. Hieronta liikkeen omistajat kaikki toimivat seksinmyyjinä parittaa niitä naisia.

      • Anonyymi

        Hieronta maksu menee talolle ja seksipalvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500kk lähetetään jotain kautta thaikkuun.


    • Anonyymi

      Eikö niil pöliiseil oo parempaaki tekemist,ku kytätä tommost.

      • Anonyymi

        Jos paritusta ja veron kiertoa sekä rahanpesua niin..kyllä nuo joutaa tutkia ja sulkea kaikki hieronnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paritusta ja veron kiertoa sekä rahanpesua niin..kyllä nuo joutaa tutkia ja sulkea kaikki hieronnat

        Talo ottaa tytöltä rahaa 30-50 pois..joka asiakkaasta.


      • Anonyymi

        Ei vissii oo muuta tekemistä😢😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paritusta ja veron kiertoa sekä rahanpesua niin..kyllä nuo joutaa tutkia ja sulkea kaikki hieronnat

        Tutkia pitää, ei ihmisen pidä alkaa paritettavaksi työn puutteen vuoksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkia pitää, ei ihmisen pidä alkaa paritettavaksi työn puutteen vuoksi!

        Entä jos nyy itsenäisesti,ihan vaan saadakseen vähän extratuloja ja nautintoa. Ja on suomalainen.


    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa.. verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta. Hieronta liikkeen omistajat kaikki toimivat seksinmyyjinä parittaa niitä naisia. Olen nähnyt ja tiedän paljon. Hieronta maksu menee talolle ja seksipalvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500kk lähetetään jotain kautta thaikkuun.

    • Anonyymi

      Hieronta maksu menee talolle ja muu palvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500 lähetetään jotain kautta thaikkuun.

    • Anonyymi

      Ihania paikkoja.Niitä on useita ja asioin kaikissa .En tykkää kyylääjä mummoista. Hierojat eivät ole kyylääjämummoja.Heillä se elämä on luiskahtanut jo sankavitun puolelle.

    • Anonyymi

      Nytkin kauppakatu 19 on 28-29 vuotias mut oikeasti hän on 41 vuotta.

      • Anonyymi

        Ihan kiva.Vanhemmil on enempi ammattitaitoa hieronnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva.Vanhemmil on enempi ammattitaitoa hieronnasta.

        Ei nämä koulutettuja ole. Ei ammattipätevyyttä.


    • Anonyymi

      warkauden omat naiset ei ole pariutumishalukkaita joten aikamiespojat käy noissa....kannattas pestä saippualla ittensä joka päivä ja deodoranttia kainaloinin niin flaksi kävis, ja sukat vois vaihtaa päivittäin samoin alkkarit...

      • Anonyymi

        Niin,miesten syytä vaihtaa kalsongit,sukat ym. No siltikään meille naisille ette kelpaa.


    • Anonyymi

      Voisivat tutkija Jämsänkin toimintaa

      • Anonyymi

        Olen sanonut että tätä tapahtuu ympäri suomea. Olen itse nähnyt ja kuullut kun ympäri suomea olen ollut itse paikalla.


    • Anonyymi

      "Prostituutio oli laillista 1800-luvun Helsingissä. " Varkauteenkin ,ja matkailijoita riittäs,kaupungin talous kohenisi.

      • Anonyymi

        Ei se nytkään oo kiellettyä,jos ei liity paritusta. On niitä ,jotka ei huutele tekemisistään ja aviomiehet ei halua jäädä kiinni. Kai ne nykyään sanoo sitä kahvilla käynniksi tai jotain ja tapahtuu salassa,vaikka päivällä. Minusta ihan hyvä,jos joku tarvii euroja ja toinen tyydytystä,kun ei kotona saa niin silloin se on hyvä homma.


    • Anonyymi

      Yrittäjyyteen kannustetaan, joten miksi kadehtia?

    • Anonyymi

      Onko se teiltä pois,jos kysyntä ja tarjonta kohtaa? Kateellisia rahasta eikö niin?

      • Anonyymi

        Rikollista tohua kun veroja ei makseta oikein sekä naisia paritetaan....eri asia jos hieroja saa kaikki rahat eikä tarvi talolle maksaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista tohua kun veroja ei makseta oikein sekä naisia paritetaan....eri asia jos hieroja saa kaikki rahat eikä tarvi talolle maksaa mitään.

        Parituksesta tästä on kyse ei kateudesta rahaan. Et ole sen parempi ihminen oliko sulla rahaa tai ei. Rahalla ei ratkota mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parituksesta tästä on kyse ei kateudesta rahaan. Et ole sen parempi ihminen oliko sulla rahaa tai ei. Rahalla ei ratkota mitään.

        No kyllä se rahan määrä tuntuu. Jos olet aivan pienituloinen niin onko muka helppoa elämä? Ei ole. Eli olet köyhä,joka uikuttaa,että rahalla ratkota mitään. Kyllä sillä ratkotaan. Ilman rahaa ei matkusteta,ei tehdä mitään kivaa. Niin paitsi,jos sulle riittää kävely ulkona,makaronin syönti jne. Asuminen maksaa,ruoka maksaa,matkustaminen maksaa,auto maksaa.


    • Anonyymi

      Innolla seuraa täällä ketkä siat käyttää hyväksi näitä naisia. Kannattaa miettiä käytkö vai et..

      • Anonyymi

        Eikö se eläimiin sekaantuminen ole rikos. (siat käyttää hyväksi näi...)


    • Anonyymi

      Ilotalo varkauteen. Ja kaikki on sen jälkeen iloisia.

    • Anonyymi

      Elekäähä tuppimulukut meuhtoko.

    • Anonyymi

      Tarkoitin teitä reppanoita äijiä jotka käyttää hyväksi näitä naisia..kutsun sioiksi.olen saanut monta osoitetta jossa tulen vierailemaan.

      • Anonyymi

        "noita äijiä jotka käyttää hyväksi näitä naisi"
        Normaalia kaupan käyntiähän se on. Molemmat hyötyy. Jos kotona ei saa,täytyy mennä sinne jossa saa.
        Ja paree ku piät vaa omist asioist huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "noita äijiä jotka käyttää hyväksi näitä naisi"
        Normaalia kaupan käyntiähän se on. Molemmat hyötyy. Jos kotona ei saa,täytyy mennä sinne jossa saa.
        Ja paree ku piät vaa omist asioist huolta.

        Tämä on minun asiani..uskoisin että tulemme vielä näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minun asiani..uskoisin että tulemme vielä näkemään.

        Rahoitatte rikollista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minun asiani..uskoisin että tulemme vielä näkemään.

        "ä tulemme vielä näkemään" Sinun onneksi emme varmasti tule näkemään.


    • Anonyymi

      No minkäs teet jos hieronnan aikana kevenee eli kuorma purkautuu manuaalihieronnassa !
      Tosi rentoutuneet ja rennot lihakset saa tuossa.
      En oo kokkeilna, mutta .

    • Anonyymi

      Miksi antaa ilmaiseksi,jos sillä voi tienata??

    • Anonyymi

      Miksi antaa ilmaiseksi,jos sillä voi tienata??

    • Anonyymi

      Raha ratkaisee asioita kyllä. Persaukisena ei voi tehdä kuin ulkona kävellä.

      • Anonyymi

        Ei rahasta pula ole.. Tämä maailma on vaan ajattelee idiootisti... Kellä rahaa on muka parempi ihminen.. Voit olla hyvä ihminen olit köyhä tai rikas.. Minä en arvostele ihmistä sillä perusteella mitä tekee työkseen ja paljon tienaa.


    • Anonyymi

      sohva

    • Anonyymi

      poronjäkälä

    • Anonyymi

      vp tisuri

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe