Thaihieronta nuottaniementie 2

Anonyymi

Siellä on siviilit parkissa hyvä kun tutkivat nämä "hieronta" liikkeet. Kannattaa varoa

61

8080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs siellä, kokonaisvaltainen hieronta lihaksistolle itämaiseen tyyliin. Rentouttaa ja tekee ihan hyvää, mitäs pahaa siinä on?
      Ei siellä mitään seksipalveluita tarjota, puhdasta hierontaa ihan kilpailukykyiseen hintaan. Ei siinä mitään kytättävää ole.

      • Anonyymi

        Hieronta maksu menee talolle ja muu palvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500 lähetetään jotain kautta thaikkuun.


      • Anonyymi

        Tiedät isekkin puhuvasi paskaa pelkästä thai hieronnasta ehkä kerran voit sen 10min saada ennenkä kysyvät tahdotko muuta jos et ota muuta nii kyllä lähdet pihalle joutuin etkä ole enään tervetullut sen naisen luo


      • Anonyymi

        Salli mun nauraa...vai pelkkää hierontaa 😂😂😂😂...jos et muuta ota niin olet ulkona ja joutuin...kuultu on ja monessa kaupungissa kun olen ollut. Sisäpiirin tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli mun nauraa...vai pelkkää hierontaa 😂😂😂😂...jos et muuta ota niin olet ulkona ja joutuin...kuultu on ja monessa kaupungissa kun olen ollut. Sisäpiirin tietoa.

        Olen ollut nimittäin kuulemassa piilossa kun asiakkaita ollut


      • Anonyymi

        Salli minun nauraa tuolle sun valheelle..tosissasiko itsekkin uskot tohon. Jos et muuta ota niin pihalle lähdet ja takasi ei samalle neidolle ole asiaa. Nähty ja kuultu..olen ollut monessa paikassa todistajana kun asiakas pihalle joutuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieronta maksu menee talolle ja muu palvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500 lähetetään jotain kautta thaikkuun.

        Mitäs sitten? Jos hyvästä hoidosta maksaa niin kai se hoitajan asia on mihinkä rahansa pistää. Iloista antajaa Jumalakin rakastaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten? Jos hyvästä hoidosta maksaa niin kai se hoitajan asia on mihinkä rahansa pistää. Iloista antajaa Jumalakin rakastaa...

        Jos hieroja saisi pitää kaikki rahat asiakkaalta niin sitten ok. Vaan joka asiakkaasta täytyy antaa rahaa mitä liikkeen vuokraaja eli vanhempi hieroja sitten ottaa päältä. Kyllä tämä tämä parituksen merkit jo on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hieroja saisi pitää kaikki rahat asiakkaalta niin sitten ok. Vaan joka asiakkaasta täytyy antaa rahaa mitä liikkeen vuokraaja eli vanhempi hieroja sitten ottaa päältä. Kyllä tämä tämä parituksen merkit jo on

        Maksetaanko sulle tommosten pohtimisesta vai ootko muuten vaan niin kyylä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut nimittäin kuulemassa piilossa kun asiakkaita ollut

        Missä piilossa olit thaikkulassa? Olit siis asiakkaana... Pata kattilaa soimaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä piilossa olit thaikkulassa? Olit siis asiakkaana... Pata kattilaa soimaa...

        Ei ole ollut tarvetta käydä asiakkaana. Tukena ja turvana ollut monessa paikassa..enkait minä kerro missä oon hiljaa kun asiakas on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli minun nauraa tuolle sun valheelle..tosissasiko itsekkin uskot tohon. Jos et muuta ota niin pihalle lähdet ja takasi ei samalle neidolle ole asiaa. Nähty ja kuultu..olen ollut monessa paikassa todistajana kun asiakas pihalle joutuu..

        Onko joku valmis m


    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa..verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta. Hieronta liikkeen omistajat kaikki toimivat seksinmyyjinä parittaa niitä naisia. Tiedän paljon asioista.

      • Anonyymi

        Sinähän se tiedät. Minäkin tiedän että sinut pitäisi pyöreään koppiin laittaa, mokoma kyylä ja kansalaispoliisi. Ihan hyvä että tuollaisia paikkoja on, antaa niiden olla vaan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tiedät. Minäkin tiedän että sinut pitäisi pyöreään koppiin laittaa, mokoma kyylä ja kansalaispoliisi. Ihan hyvä että tuollaisia paikkoja on, antaa niiden olla vaan rauhassa.

        Tulen taistelemaan tämän asian puolesta ja sulkea joka ikisen thaikku kopin suomesta. Ja eliminoimalla asiakkaat myöskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen taistelemaan tämän asian puolesta ja sulkea joka ikisen thaikku kopin suomesta. Ja eliminoimalla asiakkaat myöskin.

        Eliminoi itsesi vaikka kirjoituskurssille ensin. Hirveää kieltä kirjoitat.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eliminoi itsesi vaikka kirjoituskurssille ensin. Hirveää kieltä kirjoitat.😂

        Jossain vaiheesa uskon että tulet tuntemaan kipua jos olet astumassa hierontaan. Jumala armahtaa minä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen taistelemaan tämän asian puolesta ja sulkea joka ikisen thaikku kopin suomesta. Ja eliminoimalla asiakkaat myöskin.

        Siinäpä sulle taistelemista riittää, jottei vaan loppuisi ikä kesken...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sulle taistelemista riittää, jottei vaan loppuisi ikä kesken...😂

        Kerkiää tässä vielä touhuta...ei ikä lopu vielä moniin kymmeniin vuosiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen taistelemaan tämän asian puolesta ja sulkea joka ikisen thaikku kopin suomesta. Ja eliminoimalla asiakkaat myöskin.

        Don Quiotekin taisteli tuulimyllyjä vastaan, höpelö kun oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkiää tässä vielä touhuta...ei ikä lopu vielä moniin kymmeniin vuosiin

        Elähän sano. Tuommosella nipottamisella voipi verisuoni rapsahtaa päästä milloin vaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elähän sano. Tuommosella nipottamisella voipi verisuoni rapsahtaa päästä milloin vaan...

        Olen jo ilmoittanut verottajalle ja poliisille miten näissä hieromoissa toimitaan. Eipä tuo suoni oo pullistunu että napsahtais..ei pelkoa. On käytössä myös tuo omalaki jota käyttää näitä kusipäitä vastaan jotka käyttää hyväksi näitä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ilmoittanut verottajalle ja poliisille miten näissä hieromoissa toimitaan. Eipä tuo suoni oo pullistunu että napsahtais..ei pelkoa. On käytössä myös tuo omalaki jota käyttää näitä kusipäitä vastaan jotka käyttää hyväksi näitä naisia.

        Sinulla on varmaan ihan itse hankitut ja omaan kokemukseen perustuvat, vedenpitävät todisteet niille ilmoituksillesi, eiväthän ne muuten johda mihinkään.
        Omat luulot ja arvailut kun eivät oikein riitä todisteiksi missään asiassa.

        Siinä on sekin riski että jos ilmoitus osoittautuukin perättömäksi, eli todisteet ei ole pätevät, niin saattaa kapsahtaa kipeästi omaan nilkkaan...

        Taidat olla niitä omapoliiseja jotka kuvailevat liikenteessä toisten rekisterinumeroita ja linkittävät niitä poliiseille naurettavaksi, ikäänkuin ne johonkin johtaisivat.

        Tyhmien imoitusten tekijöitä kun on 13 tusinassa, eikä poliisit jouda moisille höyryille korvaansa lotkauttamaan kun oikeitakin rikoksia on yllinkyllin selvitettävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ilmoittanut verottajalle ja poliisille miten näissä hieromoissa toimitaan. Eipä tuo suoni oo pullistunu että napsahtais..ei pelkoa. On käytössä myös tuo omalaki jota käyttää näitä kusipäitä vastaan jotka käyttää hyväksi näitä naisia.

        Se on tuo omalaki itelles vaarallinen jos se on noin tyhmän ihmisen käytössä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tiedät. Minäkin tiedän että sinut pitäisi pyöreään koppiin laittaa, mokoma kyylä ja kansalaispoliisi. Ihan hyvä että tuollaisia paikkoja on, antaa niiden olla vaan rauhassa.

        Ei todellakaan tollasia paskapaikkoja pidä olla!Hyi helvetti!Huoraamista ja kumppanille viedään sitten kunnon taudit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on varmaan ihan itse hankitut ja omaan kokemukseen perustuvat, vedenpitävät todisteet niille ilmoituksillesi, eiväthän ne muuten johda mihinkään.
        Omat luulot ja arvailut kun eivät oikein riitä todisteiksi missään asiassa.

        Siinä on sekin riski että jos ilmoitus osoittautuukin perättömäksi, eli todisteet ei ole pätevät, niin saattaa kapsahtaa kipeästi omaan nilkkaan...

        Taidat olla niitä omapoliiseja jotka kuvailevat liikenteessä toisten rekisterinumeroita ja linkittävät niitä poliiseille naurettavaksi, ikäänkuin ne johonkin johtaisivat.

        Tyhmien imoitusten tekijöitä kun on 13 tusinassa, eikä poliisit jouda moisille höyryille korvaansa lotkauttamaan kun oikeitakin rikoksia on yllinkyllin selvitettävänä.

        Olet tyhmä tai niin hyväuskoinen.Kyllä jokainen järkevä ihminen tietää että thai-paikat ei ole rehellistä hierontaa.Puolustelijat ovat niitä runkkuja ja pettäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyhmä tai niin hyväuskoinen.Kyllä jokainen järkevä ihminen tietää että thai-paikat ei ole rehellistä hierontaa.Puolustelijat ovat niitä runkkuja ja pettäjiä.

        Jaaa, että semmosta...? Vai siellä se äijäsikin käy.... Miettiiköhän naiset koskaan miksi heidän äijänsä käy hieromoissa? Puuttuisikohan kotoa jotakin oleellista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tollasia paskapaikkoja pidä olla!Hyi helvetti!Huoraamista ja kumppanille viedään sitten kunnon taudit

        Onpa hyvä kumppani jos miehen pitää seksi hakea muualta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on varmaan ihan itse hankitut ja omaan kokemukseen perustuvat, vedenpitävät todisteet niille ilmoituksillesi, eiväthän ne muuten johda mihinkään.
        Omat luulot ja arvailut kun eivät oikein riitä todisteiksi missään asiassa.

        Siinä on sekin riski että jos ilmoitus osoittautuukin perättömäksi, eli todisteet ei ole pätevät, niin saattaa kapsahtaa kipeästi omaan nilkkaan...

        Taidat olla niitä omapoliiseja jotka kuvailevat liikenteessä toisten rekisterinumeroita ja linkittävät niitä poliiseille naurettavaksi, ikäänkuin ne johonkin johtaisivat.

        Tyhmien imoitusten tekijöitä kun on 13 tusinassa, eikä poliisit jouda moisille höyryille korvaansa lotkauttamaan kun oikeitakin rikoksia on yllinkyllin selvitettävänä.

        Lue kirjoitettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ilmoittanut verottajalle ja poliisille miten näissä hieromoissa toimitaan. Eipä tuo suoni oo pullistunu että napsahtais..ei pelkoa. On käytössä myös tuo omalaki jota käyttää näitä kusipäitä vastaan jotka käyttää hyväksi näitä naisia.

        ilmoittelut ei auta mitään vaan tutustu suomen oikeuskäytäntöön ja tee syyte ja katsotaan sitten ja kirjoita sitten että kuinka kävi ,siten tulet kuulluksi ja suomessa saa myydä ja ostaa seksiä ja jos olet joskus ollut esim palkkatyössä niin varmaan ymmärrät ettei ilmaisia työtiloja ole se asiakaskohtainen vuokraus on myös käytössä partureissakin ja monissa muissakin töissä jossa työskennellään toiminimellä .Täälä on turha hakea oikeutta .Ne hierojat vain kiittää sinua kun tulee taas lisää kosketuksen tarpeessa olevia asiakkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ilmoittanut verottajalle ja poliisille miten näissä hieromoissa toimitaan. Eipä tuo suoni oo pullistunu että napsahtais..ei pelkoa. On käytössä myös tuo omalaki jota käyttää näitä kusipäitä vastaan jotka käyttää hyväksi näitä naisia.

        Kukahan noita muka hyväksi käyttää! Itse änkeävät tänne myyntipuuhiin ja sinä idiootti luulet että muiden vika.Taidat nyt olla mieltä vailla.


    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa.. verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta. Hieronta liikkeen omistajat kaikki toimivat seksinmyyjinä parittaa niitä naisia. Olen nähnyt ja tiedän paljon. Hieronta maksu menee talolle ja seksipalvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500kk lähetetään jotain kautta thaikkuun.

    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa.. verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta. Hieronta liikkeen omistajat kaikki toimivat seksinmyyjinä parittaa niitä naisia. Olen nähnyt ja tiedän paljon. Hieronta maksu menee talolle ja seksipalvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500kk lähetetään jotain kautta thaikkuun.

    • Anonyymi

      Antakaa niille naisille vaikka lähetin tai siivoojan paikka, niin hierontapalvelut löytyy vain fysikaalisesta hoitolaitoksesta ja sokeilta.

    • Anonyymi

      Thaihierontaa on yleisesti saatavana kaikkialla Suomessa. Työntekijöiden määrä on hyvin suuri ja ogranisaatiot toimivat tehokkaasti. Palvelu pelaa ja rahaa tulee ja maasta lähtee miljoonat toistensa perään. Eihän ulkomaalaisten mitään veroja ja maksuja tule maksaa, eiväthän Virolaisetkaan mitään veroja maksa, kun käyvät Suomesta kuorman tavaraa ja milloinka te olette kuulleet, että mustalaiset olisivat koskaan maksaneet yhtään veroja. Kunhan vain käyvät hakee rahaa ja tavaraa.

    • Anonyymi

      Itsekkään usko tuohon..älä valehtele itsellesi..asiakkaasta maksetaan talolle aina

    • Anonyymi

      Hieroja maksaa talolle aina asiakkaasta 30-50. Ne liikkeen vanhat pierut on kotona ja nuori tekee työtä 2 viikoa ja vaihto

    • Anonyymi

      Onkos tuossa jotakin pahaa? Ei kai niitä hieromoita olisi jos ei kysyntää olisi...
      On se kummaa kateutta kun ei peräkamarin pojille edes naisen kosketusta ja lämpöä suotaisi.

    • Anonyymi

      Kyl miekii oon kovast sitä mieltä et tommoset palavelupaikat pitäs olla ihan laillissii. Paremmin ne siellä ihmisen hyvivointii hoitaat ku terveyskeskuksessa.
      Ei se kaikki assiit ihmisessä pillerillä ja laastarilla parane.

      • Anonyymi

        Ja hiilijalanjälki jää pienemmäksi kun ei tarvitse lentää kohteeseen Thaimaaseen ja/tai Amsterdamiin tukemaan pienyrittäjien toimintaa, kotimaan kulutuksesta pois. Tosin nykyhallitus tulee kohinalla tekemään päätöksiä joihin voi onneksi vaikuttaa valinnoilla, onko se hyvä vaihtoehto vai ei!?


      • Anonyymi

        Niin ei ja ymmärtäähän sen, jos kiinni jää, sattuu alaikänen hai olee, niin menee siinä aikoo telkienkin takana ja mikä häpee siitä tulloo.
        Ymmärrä sen vertoo Marinin tyttöhallitus poikii, että poistoo rangastus kokonaan, että sais panna iliman ikärajoo. Niillä pojilla kun on sitä rahoo millä maksoo ja sitähän ne tytöt haluu. Terveeskin paranoo pojilta ja muut sosiaali palvelut korvoo haitytöt, hierootkin niin kovoo, ettei kipeetä paikkoo mitää jiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei ja ymmärtäähän sen, jos kiinni jää, sattuu alaikänen hai olee, niin menee siinä aikoo telkienkin takana ja mikä häpee siitä tulloo.
        Ymmärrä sen vertoo Marinin tyttöhallitus poikii, että poistoo rangastus kokonaan, että sais panna iliman ikärajoo. Niillä pojilla kun on sitä rahoo millä maksoo ja sitähän ne tytöt haluu. Terveeskin paranoo pojilta ja muut sosiaali palvelut korvoo haitytöt, hierootkin niin kovoo, ettei kipeetä paikkoo mitää jiä.

        Melekeen sanoit kohalleen. Paitsi ei siellä alaikäsii oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei ja ymmärtäähän sen, jos kiinni jää, sattuu alaikänen hai olee, niin menee siinä aikoo telkienkin takana ja mikä häpee siitä tulloo.
        Ymmärrä sen vertoo Marinin tyttöhallitus poikii, että poistoo rangastus kokonaan, että sais panna iliman ikärajoo. Niillä pojilla kun on sitä rahoo millä maksoo ja sitähän ne tytöt haluu. Terveeskin paranoo pojilta ja muut sosiaali palvelut korvoo haitytöt, hierootkin niin kovoo, ettei kipeetä paikkoo mitää jiä.

        Nii viel että ne on nuo tainaiset semmosta rotuu että hyö nelkymppisenähi näyttäät 18 kesäsilt...


    • Anonyymi

      Yrittäjyys kunniaan, sanoo Kokoomus.

    • Anonyymi

      Kehon ja mielen hoitoa siitä parhaasta päästä.

      • Anonyymi

        Paljonko maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksaa?

        Mihin aukkoon hoito annetaan, eteen, taakse vai ylös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aukkoon hoito annetaan, eteen, taakse vai ylös?

        Kehotan kokeilemaan kun kerran noin kovin asia kiinnostaa... ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehotan kokeilemaan kun kerran noin kovin asia kiinnostaa... ; )

        Ja tilaajalahjana AIDS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tilaajalahjana AIDS.

        Niinhän sitä saa arvella... ;D


    • Anonyymi

      antakaa vaan hierontaa, etenkin peräkammareiden pojille niillä on painkin paksulompakko ja varmaan myös muna. Toivottavasti ne naisenpuutteessa olavat saavat helpotusta täältä, niin tarvitse kirjoitella täällä mitä sattuu, kun kyrpä seisoo kirjoitaessa niin sitä kirjoittaa mitä sattuu, kun ei tahdo vertä riittää molenpiin päihin. Onnneksi itsellä ei ole sitä ongelmaan saan hierontaa kotona. Silloin ei haittaa jos veri ei riitä molempiin päihin. Toiotan Hyvää kevättä Hierojille ja Hierottaville se on hyvä jo on tarjontaa

      • Anonyymi

        Tyypillinen kitkerän vanahanpiian kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kitkerän vanahanpiian kommentti.

        Kuinka perustelet väitteesi että on vanahanpiian kommentti tuo aiempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kitkerän vanahanpiian kommentti.

        Kuinka perustelet väitteesi että on vanahanpiian kommentti tuo aiempi, Lue loppuun asti kommentti ja sitten päättele olenko Piika Vai Isäntä


    • Anonyymi

      Kummaa porukkaa kun seksiä pidetään pahempana kuin henkirikosta.
      Pitäisikö tutkituttaa pää. Siis se yläpää?

      • Anonyymi

        Paritus ja veronkierto on rikos


      • Anonyymi

        Paritus ja veronkierto on rikos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paritus ja veronkierto on rikos

        Noinko epävarma olet asiastasi että pistit kommenttisikin tänne varalta kahteen kertaan?
        Ei nimittäin pitäisi ketään syytellä rikoksista ennenkuin on tutkittu. Siinä voi joutua itse vastaajan paikalle.


    • Anonyymi

      En ole epävarma ja välillä tämä sivusto temppuilee ei ihan heti kirjoitus näy

      • Anonyymi

        Kumma että temppuilee vain sulla...

        No mutta, onpa täällä paljon thai-hieronnan asiantuntijoita! Hyvin on alaan perehdytty varmasti ihan lähituntumalta kun kaikki yksityiskohdat noin hyvin tiedetään ihan veroja ja lakipykäliä ja rahaliikennettä myöten. Jokuhan on ollut ihan piilossakin hieromossa ja "kuullut asioita..."

        Eipä noin vankkaa harrastuneisuutta ja perehtyneisyyttä voi kuin ihailla. Pakkohan se on uskoa kun asiantuntijat kokemuksen syvällä rintaäänellä niin vakuuttavat. Kaikki AIDSit ja muut taudit ja kumppanien lähtemisetkin olette saaneet kokea ja nyt kokemuksenne täällä niin vakuuttavasti jaatte meille muillekin. Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma että temppuilee vain sulla...

        No mutta, onpa täällä paljon thai-hieronnan asiantuntijoita! Hyvin on alaan perehdytty varmasti ihan lähituntumalta kun kaikki yksityiskohdat noin hyvin tiedetään ihan veroja ja lakipykäliä ja rahaliikennettä myöten. Jokuhan on ollut ihan piilossakin hieromossa ja "kuullut asioita..."

        Eipä noin vankkaa harrastuneisuutta ja perehtyneisyyttä voi kuin ihailla. Pakkohan se on uskoa kun asiantuntijat kokemuksen syvällä rintaäänellä niin vakuuttavat. Kaikki AIDSit ja muut taudit ja kumppanien lähtemisetkin olette saaneet kokea ja nyt kokemuksenne täällä niin vakuuttavasti jaatte meille muillekin. Kiitos siitä.

        Suomessa nyt on vaan niin kateellista porukkaa että naapuri maksaa satasen ettet saa 50 kymppiä..Ihan varmaan ne naiset on siellä naapurin Pertin vastuulla tai Liperin Veikon orjina kun kukaan ei tajua että itse ne tänne on osannut tulla hommia hoitamaan jonkun avustuksella..Sokea reettakin tietää.miksi noita paikkoja tarvitaan: kun täällä on suurimmaksi osaksi pihtari ladyja joilta ei irtoa normimiehille, niin pitää hoitaa hommat sitten näin! Pääsee ne naiset pois jos haluavat mutta parempi bisnes se heille on..voitte tietysti palkata heidät oikeisiin töihin jos rahkeet riittävät. Turha alkaa kaikessa moralisoimaan
        varsinkin tällaisessa asiassa joka pitäisi olla kansalaisoikeus heteromiehelle.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe