Huomasin ihastuneen kaveriin...

Anonyymi

Hei! (16v tyttö)

Back story:Aloitin lukion tänä vuonna ja sain ihanan kaveriporukan sieltä. Siinä porukassa oli sit yks tyyppi (16v trans poika eli poika) ja ystävystyttiin sit tosi äkkiä hiukan paremmin yhteisten tuntien kautta... Huomasin että hän oli tosi mukava ja oli kevyt olo olla yhdessä, kuitenkin huomasin olevani ehkä hiukan kiinnostunut hänestä. Sysäsin ajatuksen kuitenkin syrjään, koska olemme kavereita, ei kavereihin ihastuta. Niin...

Sitten yksi ilta olimme tulossa yhdessä samalla bussilla kotiin lukiosta ja kanssamme oli yksi toinen kaveri kaveriporukasta. Toinen kaveri kertoi, että on ihastunut kaveriporukkamme tyyppiin ja että heillä on säätöä (seurustelevat nykyään ja hyvin menee). Sitten aloimme lähestyä ihastukseni lähtöpysäkkiä ja no hän sanoi että on ihastunut yhteen tyyppiin ja että miettikääpä sitä xD (hän on kiusallinen puhuessaan tunteista) No tietenkin katsoin häntä ja hän sattua sitten katsomaan minua ja oma ihastuksen tunne tietenkin puski läpi... Kuitenkin katsoimme vain toisiamme hetken ja varmaan siksi että oli ihastunut katse tuntui tosi en tiedä xD intesiiviseltä ja no kuitenkin aloitin sanomaan heipat, koska tilanne alkoi tuntua minulle kiusalliselta ja vilkutin ja katsoin edelleen häntä silmiin ja hymyilin, koska niin kavereille teen. Hän itseasiassa vastannut ensin hän vain katsoi ja hetken katsomisen jälkeen sanoi heipat...

Näimme seuraavana päivänä kauppakeskuksessa koulun jälkeen ja no luonnollisesti menimme samalla bussilla. Hengasimme siellä ihan normaalisti ja no sitten istuskeltiin siellä ja ööö en tiedä mistä se puski mutta tuumasin vain että minäkin olen ihastunut yhteen tyyppiin ja kaduin heti perään. XD No hän uteli että keneen ja kyseli sanomaan edes jotain... En tietenkään voinut sanoa mitään... (teini ajat xD) kuitenkin hän vain tuumasi perään että hän ei ikinä uskalla kertoa ihastukselleen että on ihastunut häneen. Tuumasin että en minäkään... (nykyään en tiedä mietin olosiko pitänyt vain kertoa hieno varaisesti ( en tiedä miksi oikeastaan tai niin mmm) )

(Nähtiin pari kertaa Vapaa-ajalla lisää ja niin koitin olla ajattelematta ja ajatella kaverina. Sitten olimme yötä kaveriporukalla ja makasin patjalla ja hän istui vieressä ja yhtäkkiä tunsin kun hän koski hiuksiini ja no naurahdin ja hän laittoi ne namalleni ja tyrskähti... Koitin olla ajattelematta liikaa, mutta huomasin yökylässä entesestäön kun juteltiin että olen oikeasti ihastunut häneen...)

Koulussa XDd minulla siis on aina kylmät kädet ja no sitä vain tapahtui että välillä minä olin niiku et kokeile et on kylmät kädet ja välillä hän halusi kokeilla onko minulla...

Koulun jälkeen kerran menimme porukalla opiskelemaan kirjastoon ja istuimme ihastukseni/ystäväni kanssa vierekkäin nurkkaan ja hän halusi auttaa minua opiskelemaan ja tajusin jo silloin että ei tästä tule mitään, en osaa olla ajattelematta häntä vain ystävänä... XD

Olimme taas käymässä kaupassa ihastus kaverini kanssa ja näin söpö pehmon ja no olin sillee et tää on niin söpö ja hän sai että näyttää ihan sulta... Ei autanut yhtään selvittämään mun aivoja....

Päätin että ajattelen häntä vain kaverina, koska ei ole mitään järkeä olla ihastunut ystävään ja kaikki yllämäinitut jutut voi ihan hyvi olla vaan kaveri juttuja, mutta koen ne niin isoina ihastuneena ja menen ylianalisoimaan tilanteita. Ja sisimmissäbni tiedostan että hän ajattelee minua vain kaverina, mutta ihastuneena luonnollisesti haluan ajatella toista.

Ei kestänyt kauaa se yritys koska olimme koko ajan koulussa vuorovaikutuksessa ja en ollut pitänyt häntä aluksi edes viehätävånä, mutta aloin pitää hänestä tulikin yhtäkkiä söpö ja samalla hyvännäköinen... Ja alkoi tuntua hankalalle katsoa ja olla katsomatta häntä. Koulussa huomasin, että pidimme outoja katsekontakteja välillä ja jakeli me katseita, joka on normaalia kavereitten kesken tietenkin mutta en tiedä omista tunteista johtuen ei ja en tiedä miksi ne tuntuvat välillä niin intensiivisiltä vaikka luultavasti eivät edes ole.

Meillä oli lusikan päivä ja meillä oli hämäränä koko koulu ja jouluvaloja... Sesoimme piirissä juttelemassa ja hän vain tavallaan yhtäkkiä huudahti, että minulla on hymykuoppa ja en tiedä sain pidettyä ulkokuoren yllä, mutta tietenkin ylianalisoin, koska hymykuoppan ei oikeastaan juuri edes erotu eikä kukaan ole huomannut sitä aikaisemmin.

Ennen jomaa ja meillä oli iltakoulua... Annoin hänelle kortin joka oli hänen rakastamaan eläin xD ja hän oli niin onnellinen siitä xD olin piirtänyt sen itse. Ei ollut pointtia halusin sanoa, toisaalta onko missään mitä olen kirjoittanut xD. Minulla oli hiukan outo olo hänen kanssaan...johtuen ihastumisestani xD

Näimme kaveriporukalla uudenvuoden jälkeen muutamia kertoja ja koulut alkoivat taas... Pidin ylä kaverillista profiilia, vaikka se oli aika hankalaa välillä ja koitin päästä tunteesta eroon, mutta pidän hänestä ihmisenä ja sitä on hankala saada katkeamaan....

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuu sama viesti xD

      Koulussa hän huomasi heti uudet kaula korut mitä käytin ja olen vasta huomannut hän katsoo katseellaan läpi aina päivän asun xD VAU ja en tiedä ja laitoin hiuksia kiinni ponnarille ja no luonnollisesti nostan kädet ja paita nousee samalla hiukan (kaytän löysöhklja ja peittäviä vaatteita en ole tyttömäinen tyttö (hän on kehunut tyyliäni)) hän kuitenkin katsoi suoraa paidan helmaank koko sen ajan kun laitoin hiukset....

      Olemme puhuneet koulussa paljon.... En tiedä nyt olen huomannut että olen todella ihastunut häneen ja sen voi varmasti päätellä viestisra ja väistämättä ajattelen voisiko hän pitää minusta vaikka kaverikin voi toimia täysin samalla tavalla kai... Kuitenkin ihastusta on hankala pitää sisällä koska en tiedä haluaisin halta häntä, vaikka en edes juuri pidä ihmiskontaktista ja kaikki kaveriporukassa tietävät sen ja olen ihmeissäni siitä miksi päässäni on edes se ja en tiedä haluaisin koskea hänen hiuksiin sä kertoa hänen olevan todella mukavaa seuraa ja välillä hän tääs on niin söpö että on hankala olla katsomatta häntä. Minulla on jopa fyysisesti ns huono olo välillä hänen seurassaan koska minua on alkanut jännittää ja minua pelottaa että en saa pidettyä tunnettani kurissa, enkä halua kiusallisia välejä xD.

      Olimme hänellä jopa yötä viime viikonloppuna kaveriporukalla ja pelasimme mariokarttia ja puhuimme. Huomasin aamulla heratessamme ja makasimme vielä sängyllä ja minä sohvalla hän oli huoneen toisessa päässä mutta hän katsoi minua.... Olimme siis yötä la su välisen yön ja hän antoi lauantaina myöhainen joululahjan yhdelle ystävällemme ja hän oli silleen et kohta ymmärrätte, että miks en anna muille joululahjoja ja no se oli yksi paita mitä se oli himoinni mun ihastuksrlta ja mun ihastus ei ees käyttäny sitä niin se anto sen ja me kaikki naurettiin sille porukalla. Sit sunnuntaina kaikki muut kerkes jo lähtee me jäätiin viel pelaa yks Mariokart erä ja puhuu ja se vaan nousee ulös ja menee pois ja palaa takas ja antaa mulle joululahjan. Ne oli mun lempi suklaita, enkä ollu maininnut noist ees ku kerran ja mä vaan mietin miks muut ei saanu koska se on yhtä hyvin ystäviä muidenkin ku mun kans... Ja mä vaan muistin ku se oli aikaisemmin sanonu et se on sen mielestä aika ilmisrlvää keneen se on ihastunu...

      Ja eilen oltiin koulussa yhes nurkkauksessa ja yks meijän kaveri oli siin nurkas ja kerto meille yht juttuu ja mä olin sen toisella puolella ja tää mun ihastus toisella puolella ja no mää katon tätä mun kaveria luonnollisesti joka puhuu ja no nään sivusilmällä et tää mun ihastus kaveri kattoo mua eikä tätä äänessä olevaa... Käännän mun silmät siihen ja se tuijottaa mun kasvoja muuttamatta ilmetta ja me katotaan toisiamme hetki ja mä käännän pään pois.... Et en tuijota liian pitkään xD

      Kuitenki lopetus: oon tosi hukassa koska en saa mun ihastusta loppumaan ja se yltyy koko ajan mitä enemmän nään sitä ja en usko et se tykkää mistä koska en usko et se on ees miettiny noit loppujen lopuks, mut ihastuneena kyseenalaistan kaiken. Oon tosi hukassa ja mulla on vaan tosi tuakla olo...

      • Anonyymi

        Minusta tuo vaikuttaa aika selvältä, joskus kannattaa ottaa riski


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe