Heka Atlantinkatu 11 Jätkäsaari

Anonyymi

Aika kovia vuokrat uusissa Hekan asunnoissa. Onneksi tuossa kohteessa huoneitten nurkat 90-asteisia eikä monen muun uustuotannon tapaan omituisia kapeita kulmia, jotka ovat pienissä asunnoissa vain hukkatilaa.
Sitä ihmettelen, miksi vessaan mennään keittiöstä noissa pienissä asunnoissa, ei oikein tunnu mukavalta ajatukselta. Tai sitten pitää olla tosi tehokas ilmanvaihto.

No kai silti haettava on, että pääsisi hissilliseen taloon.

8

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vauva.fi aloitettu jo keskustelu näistä ja voitaisiin pitää keskustelu siellä hausta yms.

• Anonyymi

Mikä tarkempi osoite Vauva.fi:ssä, en löydä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tarkempi osoite Vauva.fi:ssä, en löydä?

Pitäis löytyy heka / atlantinkatu 11

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäis löytyy heka / atlantinkatu 11

Jossain väitettiin, että tuohon uuteen taloon olisi varattu 2-3 pientä asuntoa, yksiöitä (? ) vapautuville vangeille. Onko enempää tietoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain väitettiin, että tuohon uuteen taloon olisi varattu 2-3 pientä asuntoa, yksiöitä (? ) vapautuville vangeille. Onko enempää tietoa?

Onko se ongelma jos onkin vangeille asuntoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se ongelma jos onkin vangeille asuntoja?

Riippuu hiukan siitä onko murhatekoja ja ryöstöjä takana. Ei ne aina muuta tapojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu hiukan siitä onko murhatekoja ja ryöstöjä takana. Ei ne aina muuta tapojaan.

Ei ne naapureita murhaile ja ryöstele, keskenään toteuttavat kostoja pettureille tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun seinäni takana asuu vankilasta siviiliin päässeitä, ja kukaan heistä ei ole aiheuttanut ongelmia tässä talossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe