Valttikortit

Anonyymi

Saitko Elämän valttikortit siinä tärkeässä jaossa ? Mitkä ne sinun valttikorttisi ja vieläkö tallessa ?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sain ja ei ole tallessa, kaik meni,

    • Anonyymi

      Sain jaossa kohtuullisen hyvät valttikortit ja jopa osasin pelata korttien mukaan oikein. Sitten nuo perkeleet vaihtoivat valttivärin minulta lupaa kysymättä ja ei ole enää kehumista. Nitkutellaan eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kiitollisuus , joka toi mukanaan onnellisuuden.

    • Anonyymi

      Ei valittamista vaikka ei mitään valttikortteja silloin ollut jaossakaan, melko köyhissä oloissa synnyin heti sodan jälkeen. Nälkää ei sentään koskaan nähty.

      Onneksi järki on pelannut kohtuullisesti ja ulkonäkökään ei ole kovin montaa säikäyttänyt. Itse asiassa oletan että ulkonäöstäni on ollut pientä hyötyäkin, esim. työmarkkinoilla. Näillä mennään.

      • Anonyymi

        Minulla oli ulkonäöstä hyötyä avioliittomarkkinoilla. Näillä mennään yhä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli ulkonäöstä hyötyä avioliittomarkkinoilla. Näillä mennään yhä vaan.

        Pitkällä ja salskeella on vientiä riittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli ulkonäöstä hyötyä avioliittomarkkinoilla. Näillä mennään yhä vaan.

        Pitkällä ja salskeella on vientiä riittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli ulkonäöstä hyötyä avioliittomarkkinoilla. Näillä mennään yhä vaan.

        Pitkällä ja salskeella on vientiä riittänyt.


    • Anonyymi

      Sain ehjän ja rakastavan kodin mallin jo lapsuudessa ja se on kantanut omassakin liitossa yli vaikeiden aikojen. Anteeksianto, huolenpito ja kiitollisuus omalta puolelta saa vastakaikua.

    • Valinnoistani opiskelussa ja työ-elämässä juoksee minulle paljon Seteleitä.
      Näin eläkeläisenäkin.
      Seteleistä on aina osa tallessa.
      Jokunen kortti tulee Jouluisin.

      H.

    • Tavanomaiset työläisperheen kortit ne oli niin kuin monilla muullakin.
      Eikös se liene tärkeänpää, mitä niillä korteilla teki.
      Hävittikö nekin vai vetikö uusia korttia matkansa varrella.

    • Anonyymi

      Ihan riittävästi sain, mutta muutaman viime vuoden tapahtumat ovat vieneet elämäniloa ja taspainoa pois.

    • Anonyymi

      Sain. En osannut käyttää niitä. Tai piilotin ne. Tai en vain löytänyt / keksinyt tietä ... - Nm. Kynttilä jäi vakan kannen alle

    • Kiitos vaan jakajalle näistä korteista, joita olen elämääni saanut ja tosi hieno asia,
      että tänne asti ovat riittäneet.
      Ei kaikki valtteja ole olleet, vaikka kuvakorteista tykkäänkin,
      ja joskus olen onnistunut jopa huonon kortin kasvattamaan valtiksi
      tai jopa kuppaamaan sopivassa elämän tilanteessa.
      Yllätykseksi ässätkin ovat piipahtaneet kädessä.

    • Anonyymi

      Täällä leivotaan laulujen piirakkaa ja se paistetaan riemujen voissa :)

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu23.39 ❤️🌹👍😊Hyvää yötä, enkelit myötä ⭐️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe