Valttikortit

Anonyymi

Saitko Elämän valttikortit siinä tärkeässä jaossa ? Mitkä ne sinun valttikorttisi ja vieläkö tallessa ?

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sain ja ei ole tallessa, kaik meni,

• Anonyymi

Sain jaossa kohtuullisen hyvät valttikortit ja jopa osasin pelata korttien mukaan oikein. Sitten nuo perkeleet vaihtoivat valttivärin minulta lupaa kysymättä ja ei ole enää kehumista. Nitkutellaan eteenpäin.

• Anonyymi

Kiitollisuus , joka toi mukanaan onnellisuuden.

• Anonyymi

Ei valittamista vaikka ei mitään valttikortteja silloin ollut jaossakaan, melko köyhissä oloissa synnyin heti sodan jälkeen. Nälkää ei sentään koskaan nähty.

Onneksi järki on pelannut kohtuullisesti ja ulkonäkökään ei ole kovin montaa säikäyttänyt. Itse asiassa oletan että ulkonäöstäni on ollut pientä hyötyäkin, esim. työmarkkinoilla. Näillä mennään.

• Anonyymi

Minulla oli ulkonäöstä hyötyä avioliittomarkkinoilla. Näillä mennään yhä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkällä ja salskeella on vientiä riittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Sain ehjän ja rakastavan kodin mallin jo lapsuudessa ja se on kantanut omassakin liitossa yli vaikeiden aikojen. Anteeksianto, huolenpito ja kiitollisuus omalta puolelta saa vastakaikua.

• Valinnoistani opiskelussa ja työ-elämässä juoksee minulle paljon Seteleitä.
      Näin eläkeläisenäkin.
      Seteleistä on aina osa tallessa.
      Jokunen kortti tulee Jouluisin.

H.

• Tavanomaiset työläisperheen kortit ne oli niin kuin monilla muullakin.
      Eikös se liene tärkeänpää, mitä niillä korteilla teki.
      Hävittikö nekin vai vetikö uusia korttia matkansa varrella.

• Anonyymi

Ihan riittävästi sain, mutta muutaman viime vuoden tapahtumat ovat vieneet elämäniloa ja taspainoa pois.

• Anonyymi

Sain. En osannut käyttää niitä. Tai piilotin ne. Tai en vain löytänyt / keksinyt tietä ... - Nm. Kynttilä jäi vakan kannen alle

• Kiitos vaan jakajalle näistä korteista, joita olen elämääni saanut ja tosi hieno asia,
      että tänne asti ovat riittäneet.
      Ei kaikki valtteja ole olleet, vaikka kuvakorteista tykkäänkin,
      ja joskus olen onnistunut jopa huonon kortin kasvattamaan valtiksi
      tai jopa kuppaamaan sopivassa elämän tilanteessa.
      Yllätykseksi ässätkin ovat piipahtaneet kädessä.

• Anonyymi

Täällä leivotaan laulujen piirakkaa ja se paistetaan riemujen voissa :)

• Anonyymi

Ihanasti sanottu23.39 ❤️🌹👍😊Hyvää yötä, enkelit myötä ⭐️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1988
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1417
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      205
      1240
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1102
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      957
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      95
      868
    Aihe