Miksi vyölaukku

Anonyymi

Naurettava
Sehän on kätevä!?

14

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuengirolassa aina sääripituiset tennissukat sandaaleissa ja musta vyölaukku, jossa passi ja käteistä rahaa.


      Kahta en vaihda, tennissukat ja vyölaukku! :)

    • Anonyymi

      Kätevä on.

      Näkee jo kaukaa, missä fyrkat, passit, kännykkä. Kolkkaa heebon, nappaa vyölaukun, nopsaa ja kätevää, sekä saapi kaiken tarpeelisen ilman turhaa taskujen tutkimista.

      En omista vyölaukkua, mutta setelivyötä olen joskus käyttänyt, vaatteitten alla.

      =DW=

      • Anonyymi

        Nout. Sinne voi tunkea kaikkea mätää ja piikkejä. Arvo kamat vaikka munissa shortsien sisällä.


    • Anonyymi

      Mitään tärkeää en vyölaukkuun laittaisi, koska on niin helposti ja näkyvästi kaikkien saatavilla, ja mitään järkevää, esim. vesipullo, ei sinne mahdu, joten aika turha tavara.

    • Anonyymi

      Kätevä joo siinä mielessä, että kädet on vapaat, mutta mitä siellä voi kuljettaa. Tossa jo edellä todettiin että rahaa ei ole viisasta siellä pitää, niin tupakatko sinne laittaa, vai mitä.

    • Anonyymi

      Vyölaukku lenkkeilyssä korvaamaton. Sillä cd-soitin ja vesipullo. Puhelin ja avaimet taskussa, ei lenkillä mitään turhaa mukana.

    • Kesän lämpimällä, kun vain kevyet vaatteet päällä mökillä. Ei taskuja vaatteissa.
      Kännykkä ja avaimet kulkee mukavasti mukana. Kädet vapaana muuhun, kun pussin kantoon.

    • Anonyymi

      Lenkkitrikoissa ei ole taskuja, vain pienenpieni lokero mihin korkeintaan jumppasalikortti tai vastaava mahtuu. Toki pankkikorttikin mutta en sitä lenkillä tarvitse, enkä jumpalla. Siksi varsinkin etelässä kuntolenkeillä pieni "mahalaukku" on kätevä, sellaisiakin on mihin pieni vesipullo sopii avainten, pikkurahakukkaron tms. lisäksi. Rumiahan nuo suomalaiset vyölaukut on. Mulla on Marimekon malli, ja sitä ilkeää käyttää iltamenoissakin. Kuvio ei ole tunnistettava MM, luojan kiitos ;)

      Suurempikin vyölaukku mulla on, sitä käytin vaelluksilla missä mukana oli opaskirja, älypuhelin sun muuta mitä ei viitsinyt matkan varrella selkärepusta kaivaa. Ja hiihtoretkillä vyölaukku on ihan ehdoton.

    • Taitaa olla naisten käyttämä tuo vyölaukku, voihan se olla kätevä, mutta jos on ylipainoa,niin vyölaukku lisää vyötärönympärystä. Mikä ei liene monenkaan mielestä tavoiteltava asia.

      • Anonyymi

        Vähän nauratti. Niin. Jos on vatsapömpylä, niin missä se vyötärö ja missä laukku kelluisi.
        Suosin pikkuruista selkäreppua. Sauvakävellessä hyvä.
        Matkoilla se nirunarun päässä roikkuva littana pussukka, valkoinenja musta. Hiostaa, kun ne ovat keinoa. Erillinen nyloninen vyötäröjuttu, puseron alle laitettava, on kehno, koska se menee kippuraisesti rymppyyn ja hiostaa.
        Vyötärölaukku olisi hyvä pyöräillessä, mutta eipä taida olla kovin turvallinen.
        Narkki kiskoi reppu selässä pyöräilevän katuun ja kohteelta meni taju ja kävelykunto. Paljon titaania. Nyt pärjäilee.

        Beng


      • Anonyymi

        Elä huolestu, ei se vyölaukku pulskalla mahan päällä pömpötä.
        Se killuu takana perskannikoiden varassa ja etupuolella suojaa hyvin munaskuita.
        Olen sellaisia nähnyt, en kylläkään kokeillut (?) mutta en ihmetellytkään.


    • Naurettava tai ei, en ole moista tarvinnut. Taskuissa kulkee vyölaukuun sopivat tavarat, ihan kätevästi.

    • Anonyymi

      Vyölaukku on seksikäs.

      • Anonyymi

        Niin iso edessä roikkuva. Kuntosalilla olen nähnyt trikoomiehellä.
        Beng
        Vyölaukun alla on mahalaukku, yleensä edessä.
        Sitä eivät kaikki voi vetää sisään, tyylillä vatsa sisään rinnat ulos.
        Toisaalta, onhan niitäkin, joilla ei ole mitään näistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe