Heh...palstan "eliitti" napit vastakkain!

Anonyymi

"Kärpästen juhlat, pitopöytään on koukattu,
mässäävät toukat, taas rajoja on loukattu"

312

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sen joukon johtajaksi nimittäisin, ken pitkäkaulaisin on, pienipäisin ja takapuoleltansa täyteläisin. Kas, kun jää painopiste matalalle, voi nousta kukonnuppi korkealle ja loistaa tunkiolta maailmalle!"

      • En tästä aloituksesta välitä enkä ketjuun halua kommentoida muuten kuin että tämä riimitys on hauska ja hyvä!

        Se vaan taitaa olla jonkun muun kuin Anonyymi 13:50'n tekaisema? Kenen, sitä en tiedä.
        Voin olla väärässäkin... Kerro ihmeellä :)


      • Anonyymi
        Mrs.Winterbutton kirjoitti:

        En tästä aloituksesta välitä enkä ketjuun halua kommentoida muuten kuin että tämä riimitys on hauska ja hyvä!

        Se vaan taitaa olla jonkun muun kuin Anonyymi 13:50'n tekaisema? Kenen, sitä en tiedä.
        Voin olla väärässäkin... Kerro ihmeellä :)

        Tutkailin riimitystä itse. Taitaa olla Lauri Viidan Betonimylläristä.
        Kiva teksti !

        Mrs.W


    • Anonyymi

      Ehdottomasti korppis on ykkösluu
      vasta sitten tulee huru-ukko muu
      tollukka kovaa yrittää
      mut palovamma kampittaa

    • Anonyymi

      Kun elämä pettää ja ystävä jättää kun kaikki mättää
      palsta jää ja pysyy jämäkkää persettä se vain kysyy

      • Anonyymi

        Muutamat ovat perseestä ja persettä riittää.


    • Anonyymi

      Ei keskustelukulttuurista väliä... terroristit päättää tyylin.

      • Anonyymi

        "Minua kannattaa kuunnella ja lukea. "
        "Olen aina ollut eturivissä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minua kannattaa kuunnella ja lukea. "
        "Olen aina ollut eturivissä."

        Paitsi järkeä ja leipää jaettaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minua kannattaa kuunnella ja lukea. "
        "Olen aina ollut eturivissä."

        Nuo "kirjailijan" sanat äimistyttivät. Mikä vaatimattomuus !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo "kirjailijan" sanat äimistyttivät. Mikä vaatimattomuus !

        Ihan pikaisesti vain, kysymys ei ole lainkaan mistään kerskumisesta vaan tosiasian toteamisesta. Ellen itse ajattelisi että kirjoittamani on lukemisen arvoista en todellakaan laittaisi sitä esille.
        Ja tuo toinen sitaatti? Onko se todellakaan minun kirjoittamani?
        Paikkani on harvoin ollut eturivissä. Jos sain itse valita, niin se olisi ollut luokkahuoneen keskivaiheilla, ikkunan vieressä, jonkun leveähartiaisen pojan takana; sinne oli hyvä piiloutua tarkkailemaan mitä ulkona tapahtui ja haaveilemaan olevansa jossain muualla, kaukana poissa.


      • Anonyymi

        Ei korppis mitään keskustelu hän höpöttää omista tekemisistään ja syyttelet muita. Pahansisuinen ihmisraunio.


    • Anonyymi

      eturivin Eeva

      Tyrsk...kröhöm

      • Anonyymi

        Rumuuskin jaettiin ensin, ja eturivistä rynnivät sen kahmimaan.


    • Anonyymi

      Voi taivahan vallat, ootteko te jossain tilassa, en ymmärrä koko ketjua.

      • Ohi minullakin meni, mutta ei lie ollut ensimmäinen kerta, kun en älykköjen tekstiä ymmärrä.
        Liian korkeatasoista meikäläiselle.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ohi minullakin meni, mutta ei lie ollut ensimmäinen kerta, kun en älykköjen tekstiä ymmärrä.
        Liian korkeatasoista meikäläiselle.

        Siihen vaaditaan luovuutta, että ymmärtäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaaditaan luovuutta, että ymmärtäisi.

        Sitähän sinulla näyttää riittävän.
        Oikein luovuutesi supernäyte taas tämäkin ketjusi.

        Sinunko rajojasi on loukattu ja tultu mässäilemään pitopöytääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaaditaan luovuutta, että ymmärtäisi.

        siivoojan älykkyys osamäärä ei ehkä riitä


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Sitähän sinulla näyttää riittävän.
        Oikein luovuutesi supernäyte taas tämäkin ketjusi.

        Sinunko rajojasi on loukattu ja tultu mässäilemään pitopöytääsi?

        Älä sinä ruotsalais vahvistus puhu mitään rajoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä ruotsalais vahvistus puhu mitään rajoista.

        Ei aloituksesi minun kirjoittamani ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siivoojan älykkyys osamäärä ei ehkä riitä

        Minä olen siivonnut työkseni ja älykkyyteni riittää reippaasti yli sinun tasosi !
        En tuollaista älytöntä möläystä päästäisi ikinä suustani.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Sitähän sinulla näyttää riittävän.
        Oikein luovuutesi supernäyte taas tämäkin ketjusi.

        Sinunko rajojasi on loukattu ja tultu mässäilemään pitopöytääsi?

        En minä tätä ketjua aloittanut. Sanoin vain, että luovuutta tarvitaan. Luovuus on päivän sana jopa tuolla ihailemallasi korppiksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siivoojan älykkyys osamäärä ei ehkä riitä

        Asianlaita on vielä heikommin kuin kuvitteletkaan.
        Ei minulla ole siivoojan älykkyysosamäärää, vanhalla eläkeläismummolla.

        Kuinka korkeaa älykkyysosamäärää vaativaa työtä tehnet vieläkin sinä, joka kirjoittelet jo 70 palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tätä ketjua aloittanut. Sanoin vain, että luovuutta tarvitaan. Luovuus on päivän sana jopa tuolla ihailemallasi korppiksella.

        Aloititpas.
        Sama nikki kuin kommentissasi.


      • Tellukka kirjoitti:

        Aloititpas.
        Sama nikki kuin kommentissasi.

        Tämä sama kristiina-nikki, jolla on monta elämää erimuodoissa. Ei siitä kannata välittää, seko mikä seko.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei aloituksesi minun kirjoittamani ole.

        Oikeasti. Olen asunut vain suomessa, mutta käymäseltään useinkin ruotsissa. Toki kielessä pärjään. Oikeasti olen siivonnut vai opiskelurahaa tienatakseni.
        > Tellu.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tämä sama kristiina-nikki, jolla on monta elämää erimuodoissa. Ei siitä kannata välittää, seko mikä seko.

        Kristiinasta on korppis tehnyt nyt syntipukin. Alhaista käytöstä jälleen korppikselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristiinasta on korppis tehnyt nyt syntipukin. Alhaista käytöstä jälleen korppikselta.

        Sitähän tässä keskustelussa nauretaan, korpikuusen kuningatar kurjuuden hollannikkaineen.


    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet kuinka korppis on ihastunut tuohon bloggaamis sanaan?

      Se on varmaan uutta ja jotenkin hienoa.

      • Anonyymi

        se tykkää viljellä kaikkea vieraskielistä sanastoa. Jonkinlaista pätemistä, kannattaisiko kuitenkin varmistaa ansioluettelosta puhuttaessa kirjoitetaanko se CV vai CW?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tykkää viljellä kaikkea vieraskielistä sanastoa. Jonkinlaista pätemistä, kannattaisiko kuitenkin varmistaa ansioluettelosta puhuttaessa kirjoitetaanko se CV vai CW?

        Tai WC


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai WC

        Korppikotkan mukaan kasvokkain kirjoitetaan fasetoface , koska se lausutaan feistofeis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppikotkan mukaan kasvokkain kirjoitetaan fasetoface , koska se lausutaan feistofeis :)

        huomannut ihan saman kuinka käyttää ulkomaisia sanoja vaikka itse on lähtöisin synkimmästä kainuusta mitä ihminen voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomannut ihan saman kuinka käyttää ulkomaisia sanoja vaikka itse on lähtöisin synkimmästä kainuusta mitä ihminen voi

        Hänen suomenkielensäkin on täynnä niin alkeellisia virheitä, että se nolottaa, mutta niin käy kun ihminen yrittää "esittää" fiksumpaa kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen suomenkielensäkin on täynnä niin alkeellisia virheitä, että se nolottaa, mutta niin käy kun ihminen yrittää "esittää" fiksumpaa kuin on.

        Palstalla voi kirjoittaa murteella, kirjoitus virheet ei häiritse tavallista palstalaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla voi kirjoittaa murteella, kirjoitus virheet ei häiritse tavallista palstalaista.

        Eihän kyse olekaan murteesta vaan korppiksen tunkemassa englannista ja sivistyssanoista joita se ei hallitse. Peräkylän mummu hienostelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kyse olekaan murteesta vaan korppiksen tunkemassa englannista ja sivistyssanoista joita se ei hallitse. Peräkylän mummu hienostelee.

        Voi että, sehän on vaan viihteellistä , omaperäistä, ihmeellistä saivartelua, minäkin satun kirjoittaa " presitentti " heti hyökätään etkö osaa kirjoittaa presidentti. Tämän laatuinen palsta kohan kirjoittaa suurinpiirtein ymmärrettävästi, sairasta arvostelua.


      • Pertikki kirjoitti:

        Voi että, sehän on vaan viihteellistä , omaperäistä, ihmeellistä saivartelua, minäkin satun kirjoittaa " presitentti " heti hyökätään etkö osaa kirjoittaa presidentti. Tämän laatuinen palsta kohan kirjoittaa suurinpiirtein ymmärrettävästi, sairasta arvostelua.

        Resitenttikin on vielä ymmärrettävää.
        Etelä-Pohjanmaan murteessa on paljon sanoja jotka vähän naurattaa. Pojan Datsun oli varastettu ihmetteli:" Mihinähän mun ratsuni on."
        Akkosissakin on Ree kirjan D kirjaimen paikalla.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Resitenttikin on vielä ymmärrettävää.
        Etelä-Pohjanmaan murteessa on paljon sanoja jotka vähän naurattaa. Pojan Datsun oli varastettu ihmetteli:" Mihinähän mun ratsuni on."
        Akkosissakin on Ree kirjan D kirjaimen paikalla.

        Nyt kyllä erehdyt, ainakin silloin kun minä opiskelin suomen kieltä yliopistossa, pohjalaismurteissa sanan keskellä d muuttui r-äänteeksi. Sanan alussa se muuntui t-äänteeksi. Mä tahron, mä tairan, meirän poika...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä erehdyt, ainakin silloin kun minä opiskelin suomen kieltä yliopistossa, pohjalaismurteissa sanan keskellä d muuttui r-äänteeksi. Sanan alussa se muuntui t-äänteeksi. Mä tahron, mä tairan, meirän poika...

        En ole asiantuntija.
        Vanhapoika setäni opetti minua lukemaan, hän luetteli minulle aakkoset omalla tavallaan, Hän lausui D-kirjaimen reeksi ja F-kirjaimen feeksi.
        Hyvin kuitenkin opin, osasin lukea jo viisi-vuotiaana.
        Tuo mä tahron lausuttiin siellä taharon.
        Meillä asui saman katon alla tätejä, setä ja mamma, sitten talon toisessa päässä meidän perhe.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        En ole asiantuntija.
        Vanhapoika setäni opetti minua lukemaan, hän luetteli minulle aakkoset omalla tavallaan, Hän lausui D-kirjaimen reeksi ja F-kirjaimen feeksi.
        Hyvin kuitenkin opin, osasin lukea jo viisi-vuotiaana.
        Tuo mä tahron lausuttiin siellä taharon.
        Meillä asui saman katon alla tätejä, setä ja mamma, sitten talon toisessa päässä meidän perhe.

        Olet oikeassa, lähetettyäni viestini huomasin, että olin pudottanut tuon ylimääräisen a-ääntiön pois. Näin sitä tulee mokailtua, eikä auta kuin tuunustaa vajavaisuutensa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppikotkan mukaan kasvokkain kirjoitetaan fasetoface , koska se lausutaan feistofeis :)

        Sinulle tuli virhe kirjoitusmuodossa: se on face to face


    • Anonyymi

      Korppis on provoaloituksen laittanut luultavimmin.
      Leikkisi vaan nukeillaan.

      • Anonyymi

        Olisiko niin ovela!


      • Anonyymi

        Palomaa käy vähän sääliksi, kun kaveraa korppiksen kanssa. Siinä menee lapsi pesuveden (korppis) mukana. Kannattaisi harkita kuinka kauan roikkuu korppikotkan kynsissä. Parempi olisi antaa hullun kärvistyä omissa liemissään. Ihan hyvin voisi sanoa suoraan kuten sanoo tellukallekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko niin ovela!

        Kröhöm


    • Anonyymi

      Eikö näillä palstoilla kaikki ole yhdenvertaisia, muutama kuvittelee olevansa muita parempi, haittaako se mitään.

      • Anonyymi

        Suurin osa ei ota heitä tosissaan. Joku korppis on niin pihalla normaalista elämästä ettei edes huomaa omaa yksinkertaisuuttaan.


      • Anonyymi

        Haittaa se kun nälvivät muita. Kirjoitelkoot mitä mielivät, mutta pitäisivät turpansa kii muitten suhteen ja menkööt itseensä, onko varaa nälviä ketään. Raatelulintu pahin kaikista.


    • Anonyymi

      Ottaako joku tosissaan palstan, kirjoittaja saa olla oma itsensä, teennäisyys ja mielistely ei mistään kotoisin.

      • Anonyymi

        Ja korppis saa olla niin tyhmä minkälaisen vaikutelman itsestään antaa. Älkää pyytäkö häntä käyttäytymään asiallisesti, hän ei pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja korppis saa olla niin tyhmä minkälaisen vaikutelman itsestään antaa. Älkää pyytäkö häntä käyttäytymään asiallisesti, hän ei pysty.

        Ei niin.


    • Anonyymi

      Korppis korppikotka korpikirjailija

    • Anonyymi

      Se toinenkin luulee olevansa kirjailija.

    • Anonyymi

      Nappisuoritus tämä avaus 😀

    • Anonyymi

      Pohjalaisten "ärrä-vika" on aivan ymmärrettävä, se perustuu murteeseen.
      Ratsun, rotke ja riiselimersu oli pohjalaisen autosuosikit.

      Nm. Limperi, rumperi ja ramperi

      • Anonyymi

        Siinähän on kolme deellä alkavaa autoa.


    • Anonyymi

      Hupsista heijaa..laitoin googleen hakusanaksi korpikirjailija ja kas vain sieltä tuli pari ja ihan kuvien kera.

      • Anonyymi

        Oikea julkkis


    • Anonyymi

      Täällähän näyttää olevan vihapuhetta.

      • Anonyymi

        Niin on, minusta sais poistaa koko ketjun. Ei suomi 24 ole tällaista puhetta varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, minusta sais poistaa koko ketjun. Ei suomi 24 ole tällaista puhetta varten.

        Tarvitaanko näitä palstoja?


      • Anonyymi

        Se on vähän pakko!

        Lihapuhe on kielletty, kun liha on niin vaarallista.
        Hihapuhe puolestaan on mahdotonta, koska täällähän usein ne hihat vain palavat.
        Pihapuhekaan ei onnistu, sillä ulkona on pimeä ja sataa vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaanko näitä palstoja?

        Voi kyllä eturivi-eetlat tarvii tätä palstaa kun livessä ei eturivin paikkaa heru. Niillä on kans niin ankeat kotiolot, palsta sellanen pakopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä eturivi-eetlat tarvii tätä palstaa kun livessä ei eturivin paikkaa heru. Niillä on kans niin ankeat kotiolot, palsta sellanen pakopaikka.

        Siitä Hollannista se jaksaa hölistä.


      • Anonyymi

        Niin on. Joku Korppis sanoo jostain kristiinasta:
        seko mikä seko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Joku Korppis sanoo jostain kristiinasta:
        seko mikä seko

        tai järvenranta mökin kivenpyörittelyistä, normaali askareista keittiössä tai kun joku menee ravintolaan syömään tai kuinka paljon punaviini lasillinen maksaa jossain perähikiällä


      • Näkyy olevan paljon, ei vihapuhetta tai vainoamista, vaan "julkisia ilmiantoja", niinkuin Paloma sivistyneesti asian ilmaisi.


    • Anonyymi

      On ollut yksi kaamea äijä, jota on nimitetty korpikirjalijaksi,
      ja joka on saanut erinomaisen hyvänkin kirjan aikaiseksi,
      mutta yksityishenkilönä oli tasapainoton kaamea persoona.

    • Anonyymi

      Korppishan on näillä ikääntyneiden palstoilla verrattavissa Tuntemattoman sotilaan Antti Rokkaan.
      Kirjoituksia tulee ja laatu on hyvää. Häntä mollaaville en paljon arvoa anna, koska heillä ei juurikaan ole mitään annettavaa - pelkkää "räksytystä" vaan.

      • Anonyymi

        Kissan viikset! Korppikotkan tekstit ovat tyttömäisiä kodinhoitoon ja leikkimiseen, kuten nukkekotitouhut.

        Järkevää kirjoitusta saa hakea, paljon asia- ja tekstivirheitä.

        Aikuisen oikeasti, kuka on kiinnostunut mitä Kainuussa tänään syödään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissan viikset! Korppikotkan tekstit ovat tyttömäisiä kodinhoitoon ja leikkimiseen, kuten nukkekotitouhut.

        Järkevää kirjoitusta saa hakea, paljon asia- ja tekstivirheitä.

        Aikuisen oikeasti, kuka on kiinnostunut mitä Kainuussa tänään syödään?

        ...leikkimiseen liittyviä...


      • Anonyymi

        Vertaa itteensä Rokkaan. ei mitään rajaa suutuudenhulluudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaa itteensä Rokkaan. ei mitään rajaa suutuudenhulluudelle.

        Suuruudenhullu ihminen. Luulee olevansa maailmannapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissan viikset! Korppikotkan tekstit ovat tyttömäisiä kodinhoitoon ja leikkimiseen, kuten nukkekotitouhut.

        Järkevää kirjoitusta saa hakea, paljon asia- ja tekstivirheitä.

        Aikuisen oikeasti, kuka on kiinnostunut mitä Kainuussa tänään syödään?

        Vittuako se sinulle kuuluu kuka täällä on kiinnostunut mistäkin?

        Oikeus on kirjoittaa siitäkin mitä Kainuussa tänään syödään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako se sinulle kuuluu kuka täällä on kiinnostunut mistäkin?

        Oikeus on kirjoittaa siitäkin mitä Kainuussa tänään syödään.

        On toki, mutta ketä se kiinnostaa ? Ei ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaa itteensä Rokkaan. ei mitään rajaa suutuudenhulluudelle.

        Kyllä nyt tämän kommentoimani tekstin kirjoittajalla menee lujaa. Sinulla on harhoja.
        Väität, että Korppis vertaa itseään Rokkaan.
        Minä häntä vertaan, enkä ole Korppis.

        Helposti tulee mieleen, että kaikki mitä täällä kirjoitetaan Korppista vastaan on täyttä soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki, mutta ketä se kiinnostaa ? Ei ketään.

        Ei kyllä vaikuta ihan järkevän ihmisen puheelta. Kysyy, vaikka sitten sanoo tietävänsä (ei ketään).
        Kyllä minua ainakin kiinnostaa, enkä ole korppis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt tämän kommentoimani tekstin kirjoittajalla menee lujaa. Sinulla on harhoja.
        Väität, että Korppis vertaa itseään Rokkaan.
        Minä häntä vertaan, enkä ole Korppis.

        Helposti tulee mieleen, että kaikki mitä täällä kirjoitetaan Korppista vastaan on täyttä soopaa.

        Helposti tulee mieleen että korppis tarvitsee lääkäriä.


    • Anonyymi

      Nimimerkkiä käyttävät harvemmin esittävät aggressiivisesti lausuntoja, anonyymit saattavat käyttäytyä miten huvittaa, oikeassa elämässä sitten eivät ilkeä sanoa päin naamaa mitä vaan.

      • Anonyymi

        Nimimerkki/rekattua käyttävä voi kirjoittaa myös anonyyminä eli käyttäytyä miten huvittaa.


    • Anonyymi

      Minulla tuli mieleen lähinnä lastenopetukseen tarkoitettu kertomus Pekka Töpöhännästä. Se on opettavainen ja samalla hauska.

      Keromuksessahan ilkeä kissa Monni ja kaksi hänen sanomisiaan toistavaa taustakissa, Pilli ja Pulla, kiusaavat Pekka Töpöhäntää huutelemalla: Pekalla ei oo häntää, Pekalla ei oo häntää.

      Samoin tässä jotkut anonyymit huutelevat Korppiksesta kaikenlaisia asiaan kuulumattomia epäolennaisuuksia.

      • Anonyymi

        Sittenhän puntit on tasan, kun korppis huutelee vastaavia ilkeyksiä nimeltä mainiten muutamasta tappelukaveristaan. Onko vain korppiksella oikeus solvata ja miksi ? Palomakin puolustaa sitä oikeutta ja ”häntä kannattaa kuunnella” omien sanojensa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän puntit on tasan, kun korppis huutelee vastaavia ilkeyksiä nimeltä mainiten muutamasta tappelukaveristaan. Onko vain korppiksella oikeus solvata ja miksi ? Palomakin puolustaa sitä oikeutta ja ”häntä kannattaa kuunnella” omien sanojensa mukaan.

        Kun kirjoittajat esittäisivät lausuntoja virastokielellä suomen lakiin ja uskontoon perustuen, ei syntyisi väärin ymmärryksiä, matuttelu ja vihapuheet olisi tuntemattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän puntit on tasan, kun korppis huutelee vastaavia ilkeyksiä nimeltä mainiten muutamasta tappelukaveristaan. Onko vain korppiksella oikeus solvata ja miksi ? Palomakin puolustaa sitä oikeutta ja ”häntä kannattaa kuunnella” omien sanojensa mukaan.

        Kukaan ei huudellut mitään vastaavaa ennenkuin korppis aloitti muita halveksuvan
        herjanheittonsa paljastaen tasonsa, sivistynyt ihminen ei tee sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei huudellut mitään vastaavaa ennenkuin korppis aloitti muita halveksuvan
        herjanheittonsa paljastaen tasonsa, sivistynyt ihminen ei tee sellaista.

        Ja sinä otit nokkiisi, et voinu jättää omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei huudellut mitään vastaavaa ennenkuin korppis aloitti muita halveksuvan
        herjanheittonsa paljastaen tasonsa, sivistynyt ihminen ei tee sellaista.

        Se on onneton ja yksinäinen. Koittakaa ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on onneton ja yksinäinen. Koittakaa ymmärtää.

        Onko sinulla jotain erityistä tietoa korpikirjailijan onnettomuudesta ja yksinäosyyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain erityistä tietoa korpikirjailijan onnettomuudesta ja yksinäosyyydestä?

        Korpikirjailija on itse avannut elämäänsä vuodesta 2007.
        Ei hän muusta juuri ole kirjoittanutkaan.
        Hänen kirjoitustensa perusteella häntä kiinnostaa vain yksi aihe:
        minä itse.


    • Anonyymi

      Kun ei ole, ei jakseta tai ei osata keskustella asiallisesti, tehdään näitä pilkka-aloituksia, jotka eivät johda mihinkään.
      Sama jankutus ja möykkä vaan jatkuu vuosi vuoden jälkeen.

    • Huomenta sunnuntai aamuun.@

      On aika kritisoida Suomi24 ylläpitoa.
      Eihän sairasmieli tajua mitä kirjoittaa. Ylläpidon pitää puuttua vainoamista sisältäviin aloituksiin. Empstiasta kirjoitetaan, osaako kukaan samaistua tunteisiini. Pääsääntöisesti otan asian huumorilla, mutta lienee aika toimia sillä kysymys on kirjoittajien yllyttämistä yhtä kirjoittajaa vastaan. Tietenkin jos poistuisin se saisi aikaan muutoksen. Pääsisin vainoajasta (uskoisin), mutta joku toinen joutuisi tilalleni.

      Aloituksessa on kysumys rikoksesta. Seuraamisesta ja vainoamisesta. tällainen järjestäytynyt vaonoaminen on sairastuneen mielen aikaansaamaa.



      Järjestäytynyt vainoaminen

      On olemassa hyvin sairaita ja häiriintyneitä ihmisiä, jotka ottavat jonkun ihmisen kohteeksi ja alkaa systemaattinen valheiden tai puolitotuuksien levittely selän takana. He voivat
      tahallisesti vaikka vuosikymmeniä värvätä ihmisiä ja esim.järjestää tahallista haittaa ja tarkoitus on stressin kautta tappaa kohde sekä tietenkin hyvin nuoret lapset lähtötilanteessa.

      Näitä saadaan aikaan esim. niin mielisairaalta kuin se kuulostaa, varoittelemalla systemaattisesti, että älkää vain ja olkaa hiljaa.
      Kun ihmisiä varoitellaan he alkavat kytätä ja vahtia kohdetta ja hänen liikkeitään ja heille tulee pakkomielle tehdä sitä mistä on varoitettu. Yhden elämästä tulee kaikkien elämä.

      Esim tietynlaista erikoista käytöstä vuosia molemmin puolin manipuloijapomoa. Kyseinen manipuloiva sadisti ei tietenkään kerro aikaisempia tekojaaan uhria kohtaan ja mitä tällä saralla on aiemmin tehty.

      Järjestäytyneestä vainoamisesta on kyse, kun
      -systemaattinen ihmisten värvääminen haitantekoon
      -värvääjien värvääminen
      -kohteen yksityisyyden vieminen rikollisesti
      -kohteen seurailu ja vahtiminen porukassa
      -lavastukset
      -vakavan haitan tahallinen aiheuttaminen uhrille ja läheisille
      -valheiden systemaattinen levittäminen elinpiiriin, mustamaalaaminen

      Ote tuntemattomalta.

      Ketjuun osallistuvat. Älkää monipuloituko. Menkää vaikka blogiini lukemaan oikeasta elämästäni. Saatte oikean kuvan vääristetylle sairaan ihmisen minusta antamalle kuvalle.

      korpimandi blogspot.com

      Hyvää päivän jatkoa!

      • Linkki toimii kun lisäätte sen googlehakuun.


      • Anonyymi

        Teet sitä muille, mistä itse otat nokkiisi. Monessa ketjussa olet nikkejäkin maininnut mustamaalaten. Kyllä hyvinkin viesteistäsi välittyy yksinäinen ihminen.


      • Anonyymi

        Lopeta itse tuollaiset persoonin kohdistuvat panettelut ja mustamaalaukset, vasta sen jälkeen voit alkaa neuvoa muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta itse tuollaiset persoonin kohdistuvat panettelut ja mustamaalaukset, vasta sen jälkeen voit alkaa neuvoa muita.

        persooniin


      • Anonyymi

        Älä liioittele merkitystäsi.


      • Anonyymi

        Kaikkihan on lähtöisin sinusta itsestäsi ja nyt heittäydyt marttyyriksi.
        Miten on niitten ihmisten mielenterveyden laita, joita kollektiivisesti ole nimittänyt
        muun muassa lahopäiksi ?
        Mene itseesi vihdoinkin ja ota opiksesi: Niin metsä vastaa kuin sinne huudat.

        Oliko yllätys sinulle, ettet saakaan haukkua ihmisiä miten haluat ?


      • Anonyymi

        Sinusta täällä kirjoittavat siis sairasmieliset viitaten kolmanteen lauseeseesi ?


      • Anonyymi

        "Pääsisin vainoajasta (uskoisin), mutta joku toinen tulisi tilalleni".

        Lauseesi kertoisi psykologille,
        että manipuloit itseäsi kieltämään sen totuuden,
        että kritiikki kohdistuu juuri sinuun, ei kenenkään muuhun.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Linkki toimii kun lisäätte sen googlehakuun.

        EVVK.


    • Anonyymi

      Kyllähän tästäkin letkasta nähdään, millainen on nykyisen seitsenkymppisen eliitin taso.
      Dementia vaikuttaa yhä nuoremmilla ja nuoremmilla.
      Yksi oireista lienee yliminän korostuminen.

      • Anonyymi

        Eliittiin ei ole itseään korottanut kuin pari yksilöä.

        nm. sivustaseuraaja


      • Anonyymi

        Wau! Nyt saatiin jo Freudkin peliin!


    • Anonyymi

      Mitä te oikein kummailette? Eikö aloittaja olekaan
      H. ?
      Hänhän niitä runoelmia tänne kirjoittelee. Menette halpaan ja ryntäätte kirjoittamaan ns. mielipiteitä, joita ette itsekään muista huomenna.

      Ja kaikki samalla nimmarilla, niin minäkin.
      Sehän sitä sotkua vielä lisää.

      • Eikös jotkut tuolla jo todenneet aloituksen olevan Lauri Viidan käsialaa.
        Hänetkö, kuollut mies, nyt käräjille sitten mummojen vainoamisesta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Eikös jotkut tuolla jo todenneet aloituksen olevan Lauri Viidan käsialaa.
        Hänetkö, kuollut mies, nyt käräjille sitten mummojen vainoamisesta.

        Lauri Viidan käsialaa??????
        Kyllä se on Eppu Normaalin kappaleesta "Kärpästen juhlat".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lauri Viidan käsialaa??????
        Kyllä se on Eppu Normaalin kappaleesta "Kärpästen juhlat".

        Jaha.
        En ala väittelemään tekstistä, joka on minulle ennestään tuntematon.
        Huomasin tuolla vain kommentin:

        """Tutkailin riimitystä itse. Taitaa olla Lauri Viidan Betonimylläristä
        Kiva teksti !
        Mrs.W"""

        Nythän menikin sitten mielenkiintoisksi, että kumpaa vastaan pitää nostaa syyte mummojen vainoamisesta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jaha.
        En ala väittelemään tekstistä, joka on minulle ennestään tuntematon.
        Huomasin tuolla vain kommentin:

        """Tutkailin riimitystä itse. Taitaa olla Lauri Viidan Betonimylläristä
        Kiva teksti !
        Mrs.W"""

        Nythän menikin sitten mielenkiintoisksi, että kumpaa vastaan pitää nostaa syyte mummojen vainoamisesta.

        Pitää vähän oikaista. ALOITUS-runopätkä on hyvinkin Kärpästen juhlista.

        Minä kommentoin ja kyselin ketjun 1. KOMMENTIN runopätkän tekijää, se kun tuntui tutulta mutta en muistanut kuka, eikä runon lainannut kirjoittaja tekijää ilmoittanut - vaikka hyvien tapojen mukaan pitäisi. Tutkin asiaa ja löysinkin helposti, että runo on Lauri Viidan, teoksesta Betonimylläri. Siis tämä pätkä:

        "Sen joukon johtajaksi nimittäisin, ken pitkäkaulaisin on, pienipäisin ja takapuoleltansa täyteläisin. Kas, kun jää painopiste matalalle, voi nousta kukonnuppi korkealle ja loistaa tunkiolta maailmalle!"

        Jokainen voi helposti tarkistaa asian. Muuten en ketjua halua kommentoida.

        Mrs.W


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jaha.
        En ala väittelemään tekstistä, joka on minulle ennestään tuntematon.
        Huomasin tuolla vain kommentin:

        """Tutkailin riimitystä itse. Taitaa olla Lauri Viidan Betonimylläristä
        Kiva teksti !
        Mrs.W"""

        Nythän menikin sitten mielenkiintoisksi, että kumpaa vastaan pitää nostaa syyte mummojen vainoamisesta.

        Aloitusteksti oli tuo kärpästenherra. Toisena oli Lauri Viidan runo Johtaja. Näppärä runo, tarkistin Viidan kootuista runoista. Tuskin Viitaa voi 1947 julkaistun runpn takia syyllistää!


    • Anonyymi

      Korppis älä poistu
      Matkailun Heemsteden Haarlemin tavisjuttusi ovat hyvin luettavia
      Kuorrutuksen lisäksi ne paranevat kun lisäät mukaan jotain henkkoht arviota kuten että Hollanti on paska maa

      Mehän tiedämme että se on ärsyttävän monikulttuurinen ja vauras ja paska

      Meiiähän on siellä sama vaateliikekin zeeman binnenwegillä laatuvaatteille

      Oliko tarjoukset t-paidoissa kuosissa viimeksi?

    • Anonyymi

      Uutena kirjoittajana en tiennyt ollenkaan, että tässä on massahyökkäys yhtä kirjoittajaa kohtaan.
      Sitä suuremmalla uskolla ymmärrän, että olen joutunut dementikkojen keskelle.
      Täällä ei kyllä kauan nokka tuhise.
      Olen puolueeton ja sitoutumaton ja sellaisena kyllä poistunkin.

      • Anonyymi

        Ota huomioon että palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan. Korpikirjoittaja on pitkään jatkanut samaa napinaa muita kirjoittajia kohtaan ja saa nyt korkojen kanssa takaisin. Sanoisin että ihan oma vika.


      • Anonyymi

        Käy nyt ennen poistumista lukemassa noin 12 vuoden arkistot, tule sitten tuomitsemaan. Tosin ilmiselvää, että tuon kirjoittaja ei ole kovinkaan uusi vaan yli 12 v muita solvannut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomioon että palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan. Korpikirjoittaja on pitkään jatkanut samaa napinaa muita kirjoittajia kohtaan ja saa nyt korkojen kanssa takaisin. Sanoisin että ihan oma vika.

        "palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan" kirjoittaa Anonyymi tuossa ylempänä ja samaistaa itsensä jotenkin "palstaan" tarkoittaen sillä ehkä että hän juuri edustaa enemmistöä ja jakaa oikeutta täällä.

        Kukaan "anonyymi" joka voi kirjoittaa kymmenen kommenttia peräkkäin ikään kuin olisi eri henkilö joka kerta voi edustaa mitään palstaa.

        Minä uskallan olettaa että kyllä valtaosa palstalle kirjoittajista lukee mielellään ja kiinnostuksella korppiksen matkoista ja ruokaresepteistä, mutta jos alkaa puolustamaan häntä tulee iso, lihava riita.

        Suorasanaisena ja näkyvänä kirjoittajana, jolla on lisäksi vahva itsetunto hän on helppo maalitaulu. Ellei Korppis itse ota yhteyttä ylläpitoon tästä ikävästä ja palstan ilmapiiriä saastuttavasta vainoamisesta niin minä tulen tekemään sen.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan" kirjoittaa Anonyymi tuossa ylempänä ja samaistaa itsensä jotenkin "palstaan" tarkoittaen sillä ehkä että hän juuri edustaa enemmistöä ja jakaa oikeutta täällä.

        Kukaan "anonyymi" joka voi kirjoittaa kymmenen kommenttia peräkkäin ikään kuin olisi eri henkilö joka kerta voi edustaa mitään palstaa.

        Minä uskallan olettaa että kyllä valtaosa palstalle kirjoittajista lukee mielellään ja kiinnostuksella korppiksen matkoista ja ruokaresepteistä, mutta jos alkaa puolustamaan häntä tulee iso, lihava riita.

        Suorasanaisena ja näkyvänä kirjoittajana, jolla on lisäksi vahva itsetunto hän on helppo maalitaulu. Ellei Korppis itse ota yhteyttä ylläpitoon tästä ikävästä ja palstan ilmapiiriä saastuttavasta vainoamisesta niin minä tulen tekemään sen.

        Olen parillakin palstalla seurannut tätä joihinkin rekattuihin kohdistuvaa vainoamista, sama jatkuu tälläkin palstalla.
        Moni rekattu on kyllästynyt ja poistunut vuosien aikana, muutama jaksaa jatkaa.
        Olen itsekin ollut rekattu, mutta nimimerkkiini kohdistuvat hyökkäykset riittivät, kun kaikkeen mitä kirjoitin puututtiin ilkein sanoin.
        Surullista seurata nykyistä tilannetta.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan" kirjoittaa Anonyymi tuossa ylempänä ja samaistaa itsensä jotenkin "palstaan" tarkoittaen sillä ehkä että hän juuri edustaa enemmistöä ja jakaa oikeutta täällä.

        Kukaan "anonyymi" joka voi kirjoittaa kymmenen kommenttia peräkkäin ikään kuin olisi eri henkilö joka kerta voi edustaa mitään palstaa.

        Minä uskallan olettaa että kyllä valtaosa palstalle kirjoittajista lukee mielellään ja kiinnostuksella korppiksen matkoista ja ruokaresepteistä, mutta jos alkaa puolustamaan häntä tulee iso, lihava riita.

        Suorasanaisena ja näkyvänä kirjoittajana, jolla on lisäksi vahva itsetunto hän on helppo maalitaulu. Ellei Korppis itse ota yhteyttä ylläpitoon tästä ikävästä ja palstan ilmapiiriä saastuttavasta vainoamisesta niin minä tulen tekemään sen.

        Kuulostaa siltä että joittenkin ylivalta menee jo uhkailuksi ?
        Miten tuota olisi ymmärrettävä ?
        Joku saa piinata palstalaisia ja sitten uhkaa nostaa syytteet piinattaviaan kohtaan
        kun piinattavat vaativat ihmisoikeuksiaan.

        Niin kauan on hauskaa, kun itse saa kirjoittaa mitä sattuu loukkauksia,
        mutta kun toiset ei suostu enää siihen,
        menee herne nenään.

        Lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että joittenkin ylivalta menee jo uhkailuksi ?
        Miten tuota olisi ymmärrettävä ?
        Joku saa piinata palstalaisia ja sitten uhkaa nostaa syytteet piinattaviaan kohtaan
        kun piinattavat vaativat ihmisoikeuksiaan.

        Niin kauan on hauskaa, kun itse saa kirjoittaa mitä sattuu loukkauksia,
        mutta kun toiset ei suostu enää siihen,
        menee herne nenään.

        Lapsellista.

        Rekatut ovat tässä keskustelussa vähemmistönä ja valtaväestöä edustavat ilman nikkiä kirjoittavat. Mene sinä sinne korpparin blogiin lukemaan ruokareseptejä ja anna palstalaisten kertoi rehellinen mielipide kyseisestä räkäklimpistä (korppikotka).


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan" kirjoittaa Anonyymi tuossa ylempänä ja samaistaa itsensä jotenkin "palstaan" tarkoittaen sillä ehkä että hän juuri edustaa enemmistöä ja jakaa oikeutta täällä.

        Kukaan "anonyymi" joka voi kirjoittaa kymmenen kommenttia peräkkäin ikään kuin olisi eri henkilö joka kerta voi edustaa mitään palstaa.

        Minä uskallan olettaa että kyllä valtaosa palstalle kirjoittajista lukee mielellään ja kiinnostuksella korppiksen matkoista ja ruokaresepteistä, mutta jos alkaa puolustamaan häntä tulee iso, lihava riita.

        Suorasanaisena ja näkyvänä kirjoittajana, jolla on lisäksi vahva itsetunto hän on helppo maalitaulu. Ellei Korppis itse ota yhteyttä ylläpitoon tästä ikävästä ja palstan ilmapiiriä saastuttavasta vainoamisesta niin minä tulen tekemään sen.

        Niinkö että jos korppis ei ilmianna itseään ilmapiirin saastuttajana, sinä teet sen ?
        Nm. Oikeudet maalitetuille lahopäillekin


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan" kirjoittaa Anonyymi tuossa ylempänä ja samaistaa itsensä jotenkin "palstaan" tarkoittaen sillä ehkä että hän juuri edustaa enemmistöä ja jakaa oikeutta täällä.

        Kukaan "anonyymi" joka voi kirjoittaa kymmenen kommenttia peräkkäin ikään kuin olisi eri henkilö joka kerta voi edustaa mitään palstaa.

        Minä uskallan olettaa että kyllä valtaosa palstalle kirjoittajista lukee mielellään ja kiinnostuksella korppiksen matkoista ja ruokaresepteistä, mutta jos alkaa puolustamaan häntä tulee iso, lihava riita.

        Suorasanaisena ja näkyvänä kirjoittajana, jolla on lisäksi vahva itsetunto hän on helppo maalitaulu. Ellei Korppis itse ota yhteyttä ylläpitoon tästä ikävästä ja palstan ilmapiiriä saastuttavasta vainoamisesta niin minä tulen tekemään sen.

        Olen valittanut. Toivottavasti ylläpito tekee jotain. 60 palstalla ainakin pahimmat räkätit vaikenivat, toivottavasti ylläpidon taholta vaiennettiin.
        Mutta en minä tämän tietyn henkilön blogeja aio lukea, sittenkään. Inhorealismini toimii siinä kohdin. Mutta en ala haukkumaankaan, jotkut jopa tykkää. Olkoon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valittanut. Toivottavasti ylläpito tekee jotain. 60 palstalla ainakin pahimmat räkätit vaikenivat, toivottavasti ylläpidon taholta vaiennettiin.
        Mutta en minä tämän tietyn henkilön blogeja aio lukea, sittenkään. Inhorealismini toimii siinä kohdin. Mutta en ala haukkumaankaan, jotkut jopa tykkää. Olkoon niin.

        Kiitos kun valitit. Toivottavasti korppiksen ivailu nyt loppuu täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun valitit. Toivottavasti korppiksen ivailu nyt loppuu täälläkin.

        Niinpä. Siitä persoonasta on kärsitty tarpeeksi kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomioon että palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan. Korpikirjoittaja on pitkään jatkanut samaa napinaa muita kirjoittajia kohtaan ja saa nyt korkojen kanssa takaisin. Sanoisin että ihan oma vika.

        Hulluhan se on joka tällaiselle palstalle viitsii tulla. Mistä sitä tietää, joutuuko seuraavaksi oikeudenjakajien silmätikuksi.
        Miten oikeuskomissionne toimii?


      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt täysin väärin, yksi luonnehäiröinen (?) aloitti hyökkäyksen muita kirjoittajia kohtaan nimitellen muita halventavasti.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        "palsta on myös erittäin oikeudenmukainen sen suhteen kuka nyt saa lokaa niskaan" kirjoittaa Anonyymi tuossa ylempänä ja samaistaa itsensä jotenkin "palstaan" tarkoittaen sillä ehkä että hän juuri edustaa enemmistöä ja jakaa oikeutta täällä.

        Kukaan "anonyymi" joka voi kirjoittaa kymmenen kommenttia peräkkäin ikään kuin olisi eri henkilö joka kerta voi edustaa mitään palstaa.

        Minä uskallan olettaa että kyllä valtaosa palstalle kirjoittajista lukee mielellään ja kiinnostuksella korppiksen matkoista ja ruokaresepteistä, mutta jos alkaa puolustamaan häntä tulee iso, lihava riita.

        Suorasanaisena ja näkyvänä kirjoittajana, jolla on lisäksi vahva itsetunto hän on helppo maalitaulu. Ellei Korppis itse ota yhteyttä ylläpitoon tästä ikävästä ja palstan ilmapiiriä saastuttavasta vainoamisesta niin minä tulen tekemään sen.

        Älä oleta mitään muiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Siitä persoonasta on kärsitty tarpeeksi kauan.

        Kuinka kauan ? Odotin tästä palstasta jotain pientä piristystä, mutta yksi huutaja Kainuun korvesta pilaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluhan se on joka tällaiselle palstalle viitsii tulla. Mistä sitä tietää, joutuuko seuraavaksi oikeudenjakajien silmätikuksi.
        Miten oikeuskomissionne toimii?

        Oikeuskomissiossa päätuomari ollee korppis ja hän vastannee itsekin.
        Tuomiomme on jaettu tänään 10:01.
        Valitusoikeutta ei taida olla.
        Korjatkaa kernaasti jos olen väärässä.


    • Anonyymi

      En ymmärrä ilmeisesti vain palstan sisäpiiriä" koskevaa aloitusta ollenkaan,
      koska en kuulu "sisäpiireihin".
      En älynnyt, että se on vihapuhetta.
      Ulkopuoliselle se jää käsittämättömäksi.
      Uusia, mieluummin kaikkia kiinnostavia aiheita kehiin, kiitos !

    • Anonyymi

      En halua edes ymmärtää sisäpiiriläisten köydenvetoketjua. Mun mielestä ketju lukeutuu käytöshäiriöisyyden piikkiin kuuluvaksi, jos siitä tehdään pienelle piirille kuuluva höpinäketju.

    • Anonyymi

      Ko. henkilö ei siis tiedosta itse aloittamaansa keljuilua ollenkaan.
      Vika on "sairaissa" muissa kirjoittajissa.

      • Anonyymi

        Kyllä se varmaan tietää mitta tykkää niin olla huomion keskipisteenä ja valokiilassa mokoma horo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmaan tietää mitta tykkää niin olla huomion keskipisteenä ja valokiilassa mokoma horo.

        mitta=mutta


    • Anonyymi

      Ihmisellä on kaksi lapsuutta. Vanhuksillakin on hiekkalaatikkotappelut.

      • Anonyymi

        Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon.

        Eikö tässä mennä vähän liian pitkälle jonkun ihmisen, kirjoittajan, herjaamisessa? Ano 14:57 ja 14:37, teidät pitäisi saada hoitoon. Ei tämä voi olla todellista, mutta valitettavasti on!
        Voiko ylläpito mitenkään puuttua tähän herjaukseen ja vihapuheeseen juurikin Korppista vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon.

        Eikö tässä mennä vähän liian pitkälle jonkun ihmisen, kirjoittajan, herjaamisessa? Ano 14:57 ja 14:37, teidät pitäisi saada hoitoon. Ei tämä voi olla todellista, mutta valitettavasti on!
        Voiko ylläpito mitenkään puuttua tähän herjaukseen ja vihapuheeseen juurikin Korppista vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon.

        Eikö tässä mennä vähän liian pitkälle jonkun ihmisen, kirjoittajan, herjaamisessa? Ano 14:57 ja 14:37, teidät pitäisi saada hoitoon. Ei tämä voi olla todellista, mutta valitettavasti on!
        Voiko ylläpito mitenkään puuttua tähän herjaukseen ja vihapuheeseen juurikin Korppista vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässä mennä vähän liian pitkälle jonkun ihmisen, kirjoittajan, herjaamisessa? Ano 14:57 ja 14:37, teidät pitäisi saada hoitoon. Ei tämä voi olla todellista, mutta valitettavasti on!
        Voiko ylläpito mitenkään puuttua tähän herjaukseen ja vihapuheeseen juurikin Korppista vastaan?

        Miksi?

        Eivät korppiksen jyrän allekaan jääneet ole kerjänneet armoa tai itkeneet ylläpitoa apuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässä mennä vähän liian pitkälle jonkun ihmisen, kirjoittajan, herjaamisessa? Ano 14:57 ja 14:37, teidät pitäisi saada hoitoon. Ei tämä voi olla todellista, mutta valitettavasti on!
        Voiko ylläpito mitenkään puuttua tähän herjaukseen ja vihapuheeseen juurikin Korppista vastaan?

        Eikö mene kaaliin ? Itse korppis se aloitti. Sitä saa, mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?

        Eivät korppiksen jyrän allekaan jääneet ole kerjänneet armoa tai itkeneet ylläpitoa apuun.

        Siinähän itkette ja anelette armoa, jyräämiseni jatkuu edelleenkin tauotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän itkette ja anelette armoa, jyräämiseni jatkuu edelleenkin tauotta.

        H u o m i o ! Paloma ! Äkkiä puolustelemaan korppista !
        Vieläkö sisu antaa periksi puolustella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon.

        Tulinpahan katsomaan, miten te iloiset uudet tulokkaat nyt voitte täällä palstalla, kun ne vanhat kirjoittajat muuttivat kaheksankymppisiin ja istuvat siellä nojatuoleissa kaikessa rauhassa
        Mitä minä täällä sitten näenkään: " Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon".
        Ketju, joka mollaa yhtä kirjoittajaa suorastaan kunnianloukkaukseen asti, on sitten sitä mieltä, että mollattu pitää saada hoitoon.
        Uskomatonta.
        Toivottavasti menee vuosia, ennen kuin tämän palstan kirjoittajat siirtyvät seuraavaan kategoriaan, niin että me nykyiset kirjoittajat olemme ehtineet siirtyä sivuun luonnollisella tavalla.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tässä mennä vähän liian pitkälle jonkun ihmisen, kirjoittajan, herjaamisessa? Ano 14:57 ja 14:37, teidät pitäisi saada hoitoon. Ei tämä voi olla todellista, mutta valitettavasti on!
        Voiko ylläpito mitenkään puuttua tähän herjaukseen ja vihapuheeseen juurikin Korppista vastaan?

        Se on tämän aloittanut. Syököön keittämänsä myrkkysopan
        ja kuuluisi pyytää anteeksi loukkaamiltaan ihmisiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mene kaaliin ? Itse korppis se aloitti. Sitä saa, mitä tilaa.

        Niin aloitinkin vuonna 2007 kirjoittamaan palstalle.

        Mitä väliä sillä mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan. Olisi kurjaa olla hajuton ja mauton.

        Kyllä tämä palstajulkkiksena oleminen on jännittävää.

        Tylsäksihän tämä pimeä vuoden aika kävisi jos ei saisi lukea kuinka tärkeää osaa esitän elämässäsi. Ajatella on paljon meitä vanhuksia, joita kukaan ei noteeraa. Minulla ei sen suhteen ole ongelmia. Olen kahden ketjun pääosassa tässä saippuaoopperassa.
        Nopeita käänteitä kuten Kauniissa ja Rohkeissa. Kuka kamppaa ja kuka komppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulinpahan katsomaan, miten te iloiset uudet tulokkaat nyt voitte täällä palstalla, kun ne vanhat kirjoittajat muuttivat kaheksankymppisiin ja istuvat siellä nojatuoleissa kaikessa rauhassa
        Mitä minä täällä sitten näenkään: " Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon".
        Ketju, joka mollaa yhtä kirjoittajaa suorastaan kunnianloukkaukseen asti, on sitten sitä mieltä, että mollattu pitää saada hoitoon.
        Uskomatonta.
        Toivottavasti menee vuosia, ennen kuin tämän palstan kirjoittajat siirtyvät seuraavaan kategoriaan, niin että me nykyiset kirjoittajat olemme ehtineet siirtyä sivuun luonnollisella tavalla.
        Mkr.

        Mitä mieltä olet korppiksen anonyymi-kommentista eilen 16:14 ?
        "Siinähän itkette ja anelette armoa, jyräämiseni jatkuu edelleenkin tauotta".

        Onko se järjissään olevan ystävällisen ihmisen kommentti ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulinpahan katsomaan, miten te iloiset uudet tulokkaat nyt voitte täällä palstalla, kun ne vanhat kirjoittajat muuttivat kaheksankymppisiin ja istuvat siellä nojatuoleissa kaikessa rauhassa
        Mitä minä täällä sitten näenkään: " Korppis pitäisi ihan oikeasti saada hoitoon".
        Ketju, joka mollaa yhtä kirjoittajaa suorastaan kunnianloukkaukseen asti, on sitten sitä mieltä, että mollattu pitää saada hoitoon.
        Uskomatonta.
        Toivottavasti menee vuosia, ennen kuin tämän palstan kirjoittajat siirtyvät seuraavaan kategoriaan, niin että me nykyiset kirjoittajat olemme ehtineet siirtyä sivuun luonnollisella tavalla.
        Mkr.

        Putositko tuolista, vai mikä se risoo?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Niin aloitinkin vuonna 2007 kirjoittamaan palstalle.

        Mitä väliä sillä mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan. Olisi kurjaa olla hajuton ja mauton.

        Kyllä tämä palstajulkkiksena oleminen on jännittävää.

        Tylsäksihän tämä pimeä vuoden aika kävisi jos ei saisi lukea kuinka tärkeää osaa esitän elämässäsi. Ajatella on paljon meitä vanhuksia, joita kukaan ei noteeraa. Minulla ei sen suhteen ole ongelmia. Olen kahden ketjun pääosassa tässä saippuaoopperassa.
        Nopeita käänteitä kuten Kauniissa ja Rohkeissa. Kuka kamppaa ja kuka komppaa.

        "Mitä väliä sillä on mitä kirjoitetaan. Olisi kurjaa olla hajuton ja mauton".
        Ilkeys ja muitten mitätöinti korvaa siis sinulle sen, että olisit haiuton ja mauton.


    • Anonyymi

      Tulipa monta peräkkäin. Sorry!

      • Anonyymi

        Multa tuli jo - sanoi puutarhuri vaimolleen!


    • Olen ollut tovin pois palstalta, etten häiritsisi ketään, koska korppista olin loukannut ja hän jatkoi syyttelyä, että mukamas jo 50 palstalta? En todellakaan.

      Nyt huomasin tällaisen viestin, jolla ilmeisesti minua ja miestäni huomioitiin, koska olenhan kirjoittanut, että asumme eri osoitteissa, mutta "unohdin" kertoa, että mieheni kävi melkein viikottain ja yöpyi usein luonani, sillä onhan meillä täällä lapsi ja lapsenlapset ja minä hoidin sairasta lastani, joten siinä syy tähän erillään asumiseeni..

      Nyt on siis mieheni kuollut, mutta en halua muuttaa sinne Espoon isoon taloon, koska tämä pieni viihtyisä yksiö sopii minulle paremmin ja täällä on kaikki palvelut lähellä ja tietenkin nuo suloiset lapsenlapset.

      Vaan, näin läheisesti ja myötätunnolla sain lukea viestin korppikselta:

      "Sinulta se vuosikymmeniä erossa elänyt aviopuoliso kuolikin pois kuleksimasta.

      Miksipä tämä meidänkään yhteiselämä papinaamenella muuttuusi, ei miksikään.

      Korppis💍"

      Tuskin koskaan tätä pystyn anteeksi antamaan, eikä suinkaan ole tarkoituskaan kirjoittajan taholta, mutta unohdan sen heti, kun sain näin ilmi tuoda, mistä en pidä korppiksen kirjoituksista.

      • Älä valehtele. Kirjoitit puskasta ja vastasin puskalle. Yhdessä ketjussa kolme vuotta sitten kerroit 50-vuotta kestäneestä avioliitostasi.
        Toisessa 44-vuotta kestänyt avioliitto loppui miehesi kuolemaan viime vuonna. Ja kerran kun autosi sippasi kirjoitit, että apua et mieheltäsi pyydä niin tarvetta ei tule. jne jne...


      • Anonyymi

        Kirjoitukset on paras ottaa sen mukaan kenen suusta ne tulevat ja millä tasolla sanoja on.
        Olen pahoillani puolestasi.


      • korppis kirjoitti:

        Älä valehtele. Kirjoitit puskasta ja vastasin puskalle. Yhdessä ketjussa kolme vuotta sitten kerroit 50-vuotta kestäneestä avioliitostasi.
        Toisessa 44-vuotta kestänyt avioliitto loppui miehesi kuolemaan viime vuonna. Ja kerran kun autosi sippasi kirjoitit, että apua et mieheltäsi pyydä niin tarvetta ei tule. jne jne...

        Anonyymi
        Eilen 14:44

        Anonyymi kirjoitti:
        Aijjai. Jopas on pitkä kihlaus. Eikö jo hääkellot pian soi ? Olisi se asuminenkin sitten turvatumpaa.

        Sinulta se vuosikymmeniä erossa elänyt aviopuoliso kuolikin pois kuleksimasta.

        Miksipä tämä meidänkään yhteiselämä papinaamenella muuttuusi, ei miksikään.

        Korppis💍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitukset on paras ottaa sen mukaan kenen suusta ne tulevat ja millä tasolla sanoja on.
        Olen pahoillani puolestasi.

        Kommentti 17:15 oli siis Kristiinalle.


      • Anonyymi

        Hei Kristiina ! Ei kaikille hulluille tarvitsekaan antaa anteeksi !


    • Anonyymi

      En ole huomannut, että kukaan vainoaa ketään täällä,
      paitsi joku sairas pertikkiä,
      mutta sen voi panna merkille,
      että kuka on epäsuosituin
      eikä ihme,
      10:01 kirjoituksenkin perusteella,
      se on kuin vainoharhaisen kirjoittama.

      • Anonyymi

        Anonyymi 17:40 Tarkoitatko kirjoitusta tänään 10:01 ?
        Huhhuh. Pelottavaa, psykoosi päällä vai mitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi 17:40 Tarkoitatko kirjoitusta tänään 10:01 ?
        Huhhuh. Pelottavaa, psykoosi päällä vai mitä ?

        Se on psyykkisesti sairaan ihmisen kirjoitus.


    • Anonyymi

      Toinen hullu toista neuvoo ja molemmilta on tie hukassa!

      • Anonyymi

        Niin, korppis ja paloma.


    • "Anonyymi kirjoitti:
      Aijjai. Jopas on pitkä kihlaus. Eikö jo hääkellot pian soi ? Olisi se asuminenkin sitten turvatumpaa."

      Oletko sinä jotenkin tulkinnut väärin tuon Anonyymin kirjoituksen minun lähettämäksi?

      Miksi olisin tuollaista viestiä kirjoittanut, koska oma lapseni ei ole edes kihloissa miehensä kanssa ja heillä on jo kaksi lasta. Samoin veljeni ja siskoni ovat tahoillaan eläneet avoliitossa kauankin, edes mitää kihlausta, joka joskus "entivanhaan" tulkittiin avioliiton vakuudeksi.

      • Anonyymi

        Älä välitä korppiksen vainoharhaisuudesta, hänen suhteellisuudentaju katoaa kun hän yrittää muistaa mitä kukin on kenellekin kirjoittanut. Ihan kahjo täti.


      • Miten sinä vastauksestani itsesi tunnistit🤣


    • Siksi, että viittasit mieheni kuolemaan ja olemme asuneet eri osoiteessa jo kauan, vaikkakin melko lähekkäin, noin 100 km säteellä.

      Kerroppa nyt itse omin sanoin, että toista tarkoitit?

      • Totta, sinuahan minä tarkoitin ketäpä muuta.

        Tunnistit, miksipä et olisi tunnistanut.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Totta, sinuahan minä tarkoitin ketäpä muuta.

        Tunnistit, miksipä et olisi tunnistanut.

        Minun mielestä tämän on solvaus!


      • korppis kirjoitti:

        Totta, sinuahan minä tarkoitin ketäpä muuta.

        Tunnistit, miksipä et olisi tunnistanut.

        Oliko mielestäsi hienoakin kirjoitaa noin edesmenneestä miehestäni ja meidän asumisjärjestelyistä, koska et tiedä, miksi noin teimme?

        No, ehkä sinunkin kohdallesi sattuu noita kuolemantapauksia, joten joutavat sitten "pois kuleksimasta" sanojesi mukaan


      • Kristiina23 kirjoitti:

        Oliko mielestäsi hienoakin kirjoitaa noin edesmenneestä miehestäni ja meidän asumisjärjestelyistä, koska et tiedä, miksi noin teimme?

        No, ehkä sinunkin kohdallesi sattuu noita kuolemantapauksia, joten joutavat sitten "pois kuleksimasta" sanojesi mukaan

        Niin kuollaan meilläkin ei siitä päästä mihinkään. Kuka lähtee ennemmin ja kuka myöhemmin. Olitko rakkaasi hautajaisissa ? Käsitin, että laistoit.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Niin kuollaan meilläkin ei siitä päästä mihinkään. Kuka lähtee ennemmin ja kuka myöhemmin. Olitko rakkaasi hautajaisissa ? Käsitin, että laistoit.

        Käsitit taas väärin, joten älä palaa tähän aiheeseen, kuinka me on hautajaiset järjestetty, mutta olihan se mielestäsi aivan hyvä, että mieheni kuoli tapaturman vuoksi , joten mielestäsi joutui kuolemaan tältä pois kuleksimasta.?

        Minulle se tuotti pienen ongelman, sen Espoon kiinteistön suhteen, mutta onneksi tytäreni hoitaa sen homman käyden siellä usein, koska tämä talo 240 nel 3000 nel tontilla on aikamoinen hoidettava ja onhan meidän pakko sinne palkata kiinteistönhoitaja tulevaisuudessa.

        Onneksi minun eläke ja mieheni ansiosta saamani lisä eläke riittää mahtavasti näihin kuluihin, vaikka pitäisimmekkin sitä asuntoa vain ns. kesämökkinä, jota herrasväen mukaan hoitelisi siellä "kartanon talkkari" ja voisimme tulla sinne kuin Hotelliin, jossa olisikin palkattu kotiemäntä, joka loihtisi meille aina tullessa ruoat pöytään ja lämmittäisi saunan! Kaikki tämä olisi hyvinkin mahdollista, koska työllistäähän pitäisi.


    • Anonyymi

      Tunnistatko korppis itsesi tästä, koska syyttelet aikamonta nikkiä ja Anonyymejä milloin mistäkin kirjoituksista.

      "On olemassa hyvin sairaita ja
      häiriintyneitä ihmisiä, jotka ottavat jonkun ihmisen kohteeksi ja alkaa systemaattinen valheiden tai puolitotuuksien levittely selän takana."

      Huomaatko, että olet itse se sairas täällä?

      • "Järjestäytynyt vainoaminen

        On olemassa hyvin sairaita ja häiriintyneitä ihmisiä, jotka ottavat jonkun ihmisen kohteeksi ja alkaa systemaattinen valheiden tai puolitotuuksien levittely selän takana. He voivat
        tahallisesti vaikka vuosikymmeniä värvätä ihmisiä ja esim.järjestää tahallista haittaa ja tarkoitus on stressin kautta tappaa kohde sekä tietenkin hyvin nuoret lapset lähtötilanteessa."

        Ei ollut minun omaa tekstiä vaan lainattua, jonka ilmoitin kopioinnin jälkeen. Onko sinusta tämä normaalien ihmisten keskustelua? omieni joukossa kirjoittelen😁

        No, joo onhan noita vaivoja. Selkä oireilee. Olen menossa hoitoon. Puolihieronnan ja jalkahoidon, tilasin niin jotta apua tilattu.


    • Anonyymi

      Eikö tuota hirveää ihmistä saa ulos täältä millään ?

      • Anonyymi

        Sen loukkauksilla ei ole mitään rajaa. Katsokaa esim. vastaus 19:15 Kristiinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen loukkauksilla ei ole mitään rajaa. Katsokaa esim. vastaus 19:15 Kristiinalle.

        No mutta kohta kiitää eliittikaveri p puolustelemaan ja selittelemään kaiken parhain päin.....


      • Ei saa, vaikka selälleen lattialle asettuisit, huitoisit ja huutaisit. Ei auta, joten jatketaan, yritän parhaani mukaan roikkua mukana.


    • Anonyymi

      Miksi poistui korppiksen hirveät sanat kristiinalle 14.01.2020 ? Ne oli tähän ketjuun lainattu ketjusta Ryhmämme palstalla edelliseltä sivulla. ? Lukekaa ne sieltä ennenkuin poistuu (kenen toimesta?)

      • Anonyymi

        Siis sivulla 2 ? Millä otsikolla ? Mikä on aloitus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sivulla 2 ? Millä otsikolla ? Mikä on aloitus ?

        Se oli sivulla 2 Meidän ryhmämme 70 jne ja oli suorastaan ruokottoman ala-arvoista korppiksen tekstiä enemmänkin. Ei löydy sanoja niitä kommentoimaan.
        Kuinka ihminen kehtaa oikein naamallaan olla täällä vai onko se naapurin naama...
        en ihmettelisi enkä yllättyisi.


      • Anonyymi

        Huomaatteko, täältä poistuu "yllättäen" nopeasti korppikselle epäedullisia tai epämieluisia kommentteja. Outoa. Joskus kommentteja ei poisteta viikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sivulla 2 Meidän ryhmämme 70 jne ja oli suorastaan ruokottoman ala-arvoista korppiksen tekstiä enemmänkin. Ei löydy sanoja niitä kommentoimaan.
        Kuinka ihminen kehtaa oikein naamallaan olla täällä vai onko se naapurin naama...
        en ihmettelisi enkä yllättyisi.

        Kävin toteamassa saman myös, sen sanat ei ole tästä maailmasta ja sen on joutunut huomaamaan ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatteko, täältä poistuu "yllättäen" nopeasti korppikselle epäedullisia tai epämieluisia kommentteja. Outoa. Joskus kommentteja ei poisteta viikkoon.

        Sama pätee Telluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee Telluun.

        Tellun kommentit näkyvät poistuvan niin nopeasti, että en ole ehtinyt niitä vielä koskaan näkemään yhtäkään, mutta enhän niin tiiviisti täällä roikukaan kuin sinä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tellun kommentit näkyvät poistuvan niin nopeasti, että en ole ehtinyt niitä vielä koskaan näkemään yhtäkään, mutta enhän niin tiiviisti täällä roikukaan kuin sinä.

        Menit lankaan. Se oli testi sinulle kuinka tiiviisti roikut täällä.
        Kiitettävän tiivistä ja tarkkaa päivystystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menit lankaan. Se oli testi sinulle kuinka tiiviisti roikut täällä.
        Kiitettävän tiivistä ja tarkkaa päivystystä.

        Parhaani olen tehnyt, mutta kyllä minulla näköjään parantamisen varaa olisi, koska en ole ehtinyt nähdä yhtään nimimerkki Tellun kommenttia palstalla.

        Nämä palstan kommentitha on nopeasti käyty läpi (niin vähän kuin niitä nykyisin on)
        muuten, mutta kuulostaa poistetun jotain minun ehtimättäni näkemään.
        Yritän olla tarkkaavaisempi vastaisuudessa.


      • Anonyymi

        Kiusaajat on poistattavat itselleen epämieluisa viestejä.


    • Anonyymi

      Onko 70 palsta vallattu jostain hoitolaitoksesta käsin? Ei uskoisi normaalijärkisten kirjoittamiksi , kauhistus!

      • Anonyymi

        Täällä oli mukavaa kommentointia viime vuoden loppupuolella ja ihan vuoden alussa.
        Mikä helvetti nyt on päässyt on irti ?
        nm. uusi70


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli mukavaa kommentointia viime vuoden loppupuolella ja ihan vuoden alussa.
        Mikä helvetti nyt on päässyt on irti ?
        nm. uusi70

        Uutena tulit vuojen vaihteessa. Minä kiertelin silloin moalimalla ja sieltä käsin tuhosin laaserilla kahvipirtin ja nyt kun palasin niin korvesta käsin liikutan katiskaa.

        Olen oppivainen sitä saa mitä tilaa, toimitan tilaukset tänään perille. Huomenna teijän pitää tapella keskenänne.

        Uusia kirjoittajia näyttää tulevan harva se tunti, mutta tervetuloa hulluinhuoneelle😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli mukavaa kommentointia viime vuoden loppupuolella ja ihan vuoden alussa.
        Mikä helvetti nyt on päässyt on irti ?
        nm. uusi70

        En tiedä, olisiko kysymys loppukuun nälkäviikoista, kun rahat on mässäilty juhlapyhien aikoihin viimeistä euroa myöten.
        Ja eikös Suomessa ole se eläkkeenmaksupäivä vasta kuukauden vaihteessa joskus?
        Varmaan jotakuta nyppii, kun muutamat puhuvat matkoistaan ja syömisistään ja itsellään alkaa olla mahanahka selkärangassa kiinni.

        Jospa se sittä sitten taas riemuksi ratkeaa, kun eläke kopsahtaa tilille.


    • Anonyymi

      Ihmisellä on vintti ihan pimeenä.
      Makriina ja paloma puolustavat !?!

    • Anonyymi

      Sairaaksi meni kohtuullisen mukava palsta yhden ihmisen takia.

    • Anonyymi

      "Helvetti" tuli takaisin.

      • Anonyymi

        Niin tuli, tappelemaan sieltä hullujenhuoneestä tänne vai mistä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuli, tappelemaan sieltä hullujenhuoneestä tänne vai mistä ?

        Ei halua tietää !!! Kunhan lähtis vetää täältä.


    • Anonyymi

      Aika sairas täytyy olla jos tunnepuolella ei ole muuta kuin että on ihanaa olla inhottu.

      • Anonyymi

        Kehuu katiskaansa, jonka nielu on testattu tositoimissa, imasee isoa sisään.


    • Anonyymi

      Pakkohoitoon, parempi mitä pikemmin, meitä odottavia paljon.

      • Montako ihmistä koneellasi istuu, jos näet useamman niin kysäise tohtorisedältä apua harittavaan näköön, raskaana et enää voi olla.


      • Anonyymi

        Totta puhut. Meitä odottavia on paljon. Sen jutut menee niin sairaaksi,
        että painukoon vaikka helvettiin täältä.
        Mikä oikeus yhdellä mieleltään sairaalla on pilata palsta ainakin sadoilta ihmisiltä,
        joita täällä käy säännöllisemmin tai epäsäännöllisemmin ?
        Kuinka täällä on siedetty tällaista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Meitä odottavia on paljon. Sen jutut menee niin sairaaksi,
        että painukoon vaikka helvettiin täältä.
        Mikä oikeus yhdellä mieleltään sairaalla on pilata palsta ainakin sadoilta ihmisiltä,
        joita täällä käy säännöllisemmin tai epäsäännöllisemmin ?
        Kuinka täällä on siedetty tällaista ?

        Kommentti 21:21 on kommentti anonyymille 20:56.
        Ei tuo noitaämmä malta lähteä täältä ollenkaan.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Montako ihmistä koneellasi istuu, jos näet useamman niin kysäise tohtorisedältä apua harittavaan näköön, raskaana et enää voi olla.

        Ehkä heitä on leegio, niinkuin niitä saastaisia henkiä siinä riivatussa, jonka Jeesus paransi siirtämällä ne saastaiset henget sikoihin ja lähettämällä ryntäämään jyrkännettä alas.

        »Mikä sinun nimesi on?» Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: »Leegio, sillä meitä on monta.»


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti 21:21 on kommentti anonyymille 20:56.
        Ei tuo noitaämmä malta lähteä täältä ollenkaan.

        Eiköhän sille piipaa-auto tule kohta - - -


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ehkä heitä on leegio, niinkuin niitä saastaisia henkiä siinä riivatussa, jonka Jeesus paransi siirtämällä ne saastaiset henget sikoihin ja lähettämällä ryntäämään jyrkännettä alas.

        »Mikä sinun nimesi on?» Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: »Leegio, sillä meitä on monta.»

        Hehehee!

        Aina vain paranee!
        Puolet palstalaisista yrittää saada yhtä nyrjähtänyttä ruotuun ja sinä tulet vielä sekoittamaan sen päänuppia lasten saduilla.
        Voe Helevettiläinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehehee!

        Aina vain paranee!
        Puolet palstalaisista yrittää saada yhtä nyrjähtänyttä ruotuun ja sinä tulet vielä sekoittamaan sen päänuppia lasten saduilla.
        Voe Helevettiläinen...

        Kyllähän sinun ja leegiosi kommentit alkavat täyttämään enemmänkin kuin puolet palstasta vaikka oletkin yksi ja sama näppäilijä koko leegiosi puolesta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllähän sinun ja leegiosi kommentit alkavat täyttämään enemmänkin kuin puolet palstasta vaikka oletkin yksi ja sama näppäilijä koko leegiosi puolesta.

        Eipä ole Raamattu sulle järkeä antanut.
        Tämä on vasta toinen kommenttini aloitukseen.
        Taidat olla yhtä vainoharhainen uuden opetuslapsesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole Raamattu sulle järkeä antanut.
        Tämä on vasta toinen kommenttini aloitukseen.
        Taidat olla yhtä vainoharhainen uuden opetuslapsesi kanssa.

        Laskepa uudestaan montako kommenttia on nikilläsi.
        Vai etkö osaa laskea muuta kuin kahteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehehee!

        Aina vain paranee!
        Puolet palstalaisista yrittää saada yhtä nyrjähtänyttä ruotuun ja sinä tulet vielä sekoittamaan sen päänuppia lasten saduilla.
        Voe Helevettiläinen...

        Puolet palstalaisista 🤣🤣 sitäpaitsi sinun pääknuppiasi vai sekosi, ei minun, olen realisti. Pakko myöntää, että minulla ei ole ollut näin hauskaa sitten kun anoppia nahkiaisojasta naarattiin. En pyydä poistoa? itsestäsihän sinä olet kaiken irti repinyt, työstähän se käy olla noinkin monena.


    • Anonyymi

      Anteeks, mutta, mun mielestä täällä kirjoittaa aika moni epäasiallisesti, mut en voi tietää onko yks vai kaks vai paljon enemmän. Miks?

      Kysyy vielä alle seittemänkymmentä.

      • Anonyymi

        Moni on saanut tarpeekseen palstaterroristista, joka on itse aloittanut epäasialliset kirjoitukset
        ja jatkanut niitä vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on saanut tarpeekseen palstaterroristista, joka on itse aloittanut epäasialliset kirjoitukset
        ja jatkanut niitä vuosia.

        Ahaa, no tohon en osaa sanoa mitään, mutta joku viisas on joskus kirjoittanut että "kääntämällä nakökulmaa voi ratkoa monta pulmaa". Saattas ongelma ratketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no tohon en osaa sanoa mitään, mutta joku viisas on joskus kirjoittanut että "kääntämällä nakökulmaa voi ratkoa monta pulmaa". Saattas ongelma ratketa.

        Käännä sitten näkökulmasi korppis kohti pohjoisnapaa ja gudbai !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännä sitten näkökulmasi korppis kohti pohjoisnapaa ja gudbai !

        ...ja muist ottaa kaveris "osastolta" mukaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni on saanut tarpeekseen palstaterroristista, joka on itse aloittanut epäasialliset kirjoitukset
        ja jatkanut niitä vuosia.

        Palstaterroristit ovat sokeita kaikelle.
        He selittävät kaiken itselleen parhain päinmyöntämättä totuutta.
        Mitä ei halua nähdä, sitä ei ole olemassa.
        Itseäänkin voi manipuloida, kun ei halua uskoa epämiellyttävää totuutta.
        Ei muserra niin paljon heikkoa itsetuntoa, kun uskoo,
        että anonyymit on yksi ja sama, eli sillä perusteella
        täällä kirjoittaisi vain rekatut ja yksi anonyymi.
        Itsensäpettäjille totuutta voi olla äärettömän vaikea niellä.
        On pakko ylläpitää valheellista kuvaa itsestään,
        ettei oma maailma romahtaisi vanhalla iällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaterroristit ovat sokeita kaikelle.
        He selittävät kaiken itselleen parhain päinmyöntämättä totuutta.
        Mitä ei halua nähdä, sitä ei ole olemassa.
        Itseäänkin voi manipuloida, kun ei halua uskoa epämiellyttävää totuutta.
        Ei muserra niin paljon heikkoa itsetuntoa, kun uskoo,
        että anonyymit on yksi ja sama, eli sillä perusteella
        täällä kirjoittaisi vain rekatut ja yksi anonyymi.
        Itsensäpettäjille totuutta voi olla äärettömän vaikea niellä.
        On pakko ylläpitää valheellista kuvaa itsestään,
        ettei oma maailma romahtaisi vanhalla iällä.

        Olen lukenut jonkun viisaan todenneen, että kaikki muita voit yrittää pettää,
        mutta et itseäsi.

        Itsensäpettäjä haluaa ehkä sitten pitää kulisseja pystyssä
        viimeiseen asti.
        Kunhan ulospäin näyttää,
        että minulla "ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa",
        kuuluisan ihmistenlipomiskirjan oppien mukaan.


    • Anonyymi

      Onko tämä palsta todella vain sitä varten, että yksi sadistinen riidankylväjä saa täällä toteuttaa itseään vuodesta toiseen ?

      • Hyvinhän sinäkin olet saanut toteuttaa itseäsi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hyvinhän sinäkin olet saanut toteuttaa itseäsi.

        Ei ole kysymys minusta ollenkaan, josta et tiedä mitään,
        vaan kaikista, jotka ovat kyseisen häiriintyneen ihmisen uhreja ja loukkausten kohteena
        olleet (kuten sinunkin möläytystesi) ja erikoisesti niiden, jotka haluavat rauhallisen keskusteluilmapiirin ilman, että yksi päästään seonnut sabotoi kaiken täällä.
        Tämä palsta tuskin on perustettu yhden kainuulaisen sadistin mekastuspalstaksi
        avohoitotarkoituksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys minusta ollenkaan, josta et tiedä mitään,
        vaan kaikista, jotka ovat kyseisen häiriintyneen ihmisen uhreja ja loukkausten kohteena
        olleet (kuten sinunkin möläytystesi) ja erikoisesti niiden, jotka haluavat rauhallisen keskusteluilmapiirin ilman, että yksi päästään seonnut sabotoi kaiken täällä.
        Tämä palsta tuskin on perustettu yhden kainuulaisen sadistin mekastuspalstaksi
        avohoitotarkoituksessa.

        Missä sinua hoidetaan?
        Jos haluat rauhallisen palstan, niin lopeta, hyvä ihminen, tuo meuhkaamisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys minusta ollenkaan, josta et tiedä mitään,
        vaan kaikista, jotka ovat kyseisen häiriintyneen ihmisen uhreja ja loukkausten kohteena
        olleet (kuten sinunkin möläytystesi) ja erikoisesti niiden, jotka haluavat rauhallisen keskusteluilmapiirin ilman, että yksi päästään seonnut sabotoi kaiken täällä.
        Tämä palsta tuskin on perustettu yhden kainuulaisen sadistin mekastuspalstaksi
        avohoitotarkoituksessa.

        Ai onko onko vapaalla ?! Luulin, että se jäi sinne hoitolaitokseen
        jonka peitetarinana se kertoi kertoi lähtevänsä "idän risteilylle".
        tuskin on missään käynyt ikinä. Hourupäisen höpinöitä ja häpeää vaan.


      • Anonyymi

        Ei ole tullut vastausta. Hullut puolustaa toisiaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hulluilla on hullujen touhut. Ei ne itte huomaa ittessään mitään erikoista.
      Ne sekoavat lopuksi omiin pasmoihinsa. Tässä sairaan sadistin tapauksessa sekoaminen on alkanut jo aikaa päiviä, että eiköhän se ole kohta mennyt ongelma.
      Vauhti näyttää kiihtyvän lupaavasti ;))
      Kohta isopyörä alkaa heittää enemmän.

      Se on jo tosin siirtynyt 80 plussaankin tuhoamaan NOJA-tuolinkin.

      • Voe sun pieksut. Toivottavasti Suomen armeijan päälliköt lukisivat viestisi. Pirtit maantasalle ja nojatuolit säpäleiksi. Vihanniksilla ja juureksilla käyvä tuhoaja-female.

        Kasikymppisiä sanansaattajana kävit valistamassa, että korppis on ulkomailta käsin laaserilla ampunut pirtinhirret maantasalle.

        Makriina tätä se sun unesi tiesi.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Voe sun pieksut. Toivottavasti Suomen armeijan päälliköt lukisivat viestisi. Pirtit maantasalle ja nojatuolit säpäleiksi. Vihanniksilla ja juureksilla käyvä tuhoaja-female.

        Kasikymppisiä sanansaattajana kävit valistamassa, että korppis on ulkomailta käsin laaserilla ampunut pirtinhirret maantasalle.

        Makriina tätä se sun unesi tiesi.

        Olet onnistuneesti i t s e tuhonnut maineesi tällä palstalla.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Voe sun pieksut. Toivottavasti Suomen armeijan päälliköt lukisivat viestisi. Pirtit maantasalle ja nojatuolit säpäleiksi. Vihanniksilla ja juureksilla käyvä tuhoaja-female.

        Kasikymppisiä sanansaattajana kävit valistamassa, että korppis on ulkomailta käsin laaserilla ampunut pirtinhirret maantasalle.

        Makriina tätä se sun unesi tiesi.

        Kahvipirtistä ulos lempattuna perustit oman kahvipirtin.


    • Anonyymia vedätetään ja lujaa. Viedään kuin pässiä narusta. Tästä ketjusta on poistatettu nyt niin monta viestiä että on vaikeaa saada mitään kuvaa, kuin että joku häirikkö tai epätasapainossa oleva kirjoittaja (en usko alkuunkaan että kysymys on useammasta ,kuin yhdestä tai korkeintaan kahdesta) jatkaa tällä aloituksellaan vihakampanjaansa Korppista kohtaan ja kyllähän ystävästäni Korvesta vastaa niin kuin sille huudetaan,
      Menkää nukkumaan kaikki, huomenna on uusi päivä (sanoi Scarlett O'Hara).

      • Anonyymi

        Hyvä Paloma.se01. Korppiksella kuten Sinullakin Paloma kulkee. Kateelliset haistelkoot wanhoja kaiteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Paloma.se01. Korppiksella kuten Sinullakin Paloma kulkee. Kateelliset haistelkoot wanhoja kaiteita.

        Unohditko nyt Tellukan? Eikö Tellu rassukalla kulkekaan vaikka puolustaa korppista kynsin hampain? Kuuluuko tollukka siihen kateellisten sakkiin?

        Ei tämä kolmikko mikään enemmistö tällä palstalla ole, vaikka korppiksella on ollut hännystelijöitä vuosikaudet. Kannattaa aina muistaa, että parempi olla oikeasti rehellinen ja kertoa mielipiteensä esimerkiksi korppiksen tapauksessa, että kyseinen impi outolempi on umpeenkasvanut rakkauden kerjäläinen, jota omat lapsetkin häpeävät.


      • Anonyymi

        Teidän rajaton itserakkautenneko ja usko omaan ihanuuteenne saa teidät luulemaan
        että yhtä vain ei miellytä korppiksen sekoilu ?
        Herätkää todellisuuteen !


      • Anonyymi

        Korppis vie sinua kuin pässiä narusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis vie sinua kuin pässiä narusta.

        Katsos korppis näköjään herännyt, Buahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


      • Anonyymi

        Haha, ketjussa näyttää olevan yli kaksisataa viestiä ja 8 poistettu. Sekö sinusta on paljon?


      • Anonyymi

        Yök. Lue ylempää itsensäpettäjistä.


    • Anonyymi

      Aika pienestä lähtee melkoinen revohka. Minun mielestä korppis, Paloma ja Tellukka heittävät laukalle aivan suotta.

    • Anonyymi

      Täällä toteutuu taas kerran yksi psykologinen fakta. LAUMAN ÄLYKKYYSTASO ALITTAA HUOMATTAVASTI SEN YKSITTÄISTEN JÄSENTEN KESKIARVOTASON.

      • Anonyymi

        Ei yksittäisellä jäsenellä voi olla keskiarvotasoa. Keskiarvo lasketaan useamman henkilön tulos jaettuna henkilöiden lukumäärä.


    • Anonyymi

      On se ja hänen muita roiseja ja loukkaavia juttujaan luettavissa vielä
      esimerkiksi 70 otsikolla Meidän ryhmämme palstalla.

      • Anonyymi

        On kyllä pohjanoteeraus että iäkäs nainen solvaa toisen sukuelimiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä pohjanoteeraus että iäkäs nainen solvaa toisen sukuelimiäkin.

        Kuoitenkin ruotsalaisvahvistus puolustaa ja kehuu tätä henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoitenkin ruotsalaisvahvistus puolustaa ja kehuu tätä henkilöä.

        Ehkä on Ruottissa luonteva keskustelunaihe arvostella toisten sukupuolielimiä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on Ruottissa luonteva keskustelunaihe arvostella toisten sukupuolielimiä ?

        Mitäpä kukaan on mitään sanomaan. Kyllä eliitti tietää, mikä on sopivaa.


    • Anonyymi

      Itserakas vanhuudenseniili narsisti torjuu kritiikin
      voidakseen jatkaa nauttimistaan mädännäisestä ilkeydestään.

      • Anonyymi

        10 pistettä ! Kompaktisti tiivistetty koko raatolinnun olemus.

        Itserakas
        vanhuudenseniili
        narsisti
        torjuu
        kritiikin
        voidakseen
        jatkaa
        nauttimistaan
        mädännäisestä
        ilkeydestään.


    • Anonyymi

      jesus ku mä ihimittelen, onko nyt hyvä
      njjjjj

      • Anonyymi

        Aina on hyvä
        kun "eliitti" on poissa
        itseään kehumasta ja
        muita solvaamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on hyvä
        kun "eliitti" on poissa
        itseään kehumasta ja
        muita solvaamasta.

        Taidat olla sosialisti, joka vartoilee tappelukavereita. Sosialistit usein puhuvat eliitistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sosialisti, joka vartoilee tappelukavereita. Sosialistit usein puhuvat eliitistä.

        Eliitti-sanaa käyttävät jotkut tällä palstalla tarkoittaen palstalla itsensä eliittiin korottaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sosialisti, joka vartoilee tappelukavereita. Sosialistit usein puhuvat eliitistä.

        Korrpis on sitten sinun päätelmiesi mukaan kommunisti.
        Se ei hae tappelukavereita. Se järjestää tappelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korrpis on sitten sinun päätelmiesi mukaan kommunisti.
        Se ei hae tappelukavereita. Se järjestää tappelun.

        Kyllä pidän häntä maltillisempana.
        Tuskin hän tuollaisia määrätyn tahon poissaoloja tänne kirjoittaa - tuskin havaitseekaan. Ei ole niin paatoksellinen.
        Sinä sen sijaan osoitat jonkinasteista hyökkäysasennetta. Ihmisestä käytät termiä: se. Useat ihmiset eivät käytä sitä edes kissasta, vaan sanovat:hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pidän häntä maltillisempana.
        Tuskin hän tuollaisia määrätyn tahon poissaoloja tänne kirjoittaa - tuskin havaitseekaan. Ei ole niin paatoksellinen.
        Sinä sen sijaan osoitat jonkinasteista hyökkäysasennetta. Ihmisestä käytät termiä: se. Useat ihmiset eivät käytä sitä edes kissasta, vaan sanovat:hän.

        Korjaan sen verran, että en pidä Korppista kommunistina. Tarkoitin, että pidän häntä maltillisempana ihmisenä. Vahingossa tuli noin kirjoitettua, kun en huomannut tuota heittoa, joka tuli taholta, jolle vastasin. Sorry!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pidän häntä maltillisempana.
        Tuskin hän tuollaisia määrätyn tahon poissaoloja tänne kirjoittaa - tuskin havaitseekaan. Ei ole niin paatoksellinen.
        Sinä sen sijaan osoitat jonkinasteista hyökkäysasennetta. Ihmisestä käytät termiä: se. Useat ihmiset eivät käytä sitä edes kissasta, vaan sanovat:hän.

        Et tunne edes kielioppia. "Se" sana viittaa sanaan "kommunisti".
        Kommunisti ei hae tappelukaveria, se järjestää tappelun.
        Kommunisti on termi, josta voi käyttää sanaa "se".

        Ja huomio: Minä en aloittanut spekulaatiota kuka mikäkin on.
        Kukahan se hyökkäsi väittäen minua sosialistiksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne edes kielioppia. "Se" sana viittaa sanaan "kommunisti".
        Kommunisti ei hae tappelukaveria, se järjestää tappelun.
        Kommunisti on termi, josta voi käyttää sanaa "se".

        Ja huomio: Minä en aloittanut spekulaatiota kuka mikäkin on.
        Kukahan se hyökkäsi väittäen minua sosialistiksi ?

        En ole mitään väittänyt , arvelin vaan (taidat olla).
        Enkä ole havainnut kenenkään muunkaan niin vättäneen.
        Pitäs sinun nyt itse se tietää, kun tuollaista sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitään väittänyt , arvelin vaan (taidat olla).
        Enkä ole havainnut kenenkään muunkaan niin vättäneen.
        Pitäs sinun nyt itse se tietää, kun tuollaista sanot.

        Älä arvele vastaisuudessa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitään väittänyt , arvelin vaan (taidat olla).
        Enkä ole havainnut kenenkään muunkaan niin vättäneen.
        Pitäs sinun nyt itse se tietää, kun tuollaista sanot.

        Kommunisti on myös ihminen - totta kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne edes kielioppia. "Se" sana viittaa sanaan "kommunisti".
        Kommunisti ei hae tappelukaveria, se järjestää tappelun.
        Kommunisti on termi, josta voi käyttää sanaa "se".

        Ja huomio: Minä en aloittanut spekulaatiota kuka mikäkin on.
        Kukahan se hyökkäsi väittäen minua sosialistiksi ?

        Tuskin sinua kukaan on miksikään väittänyt. Itsekin puhut tuolla spekulaatiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinua kukaan on miksikään väittänyt. Itsekin puhut tuolla spekulaatiosta.

        Älä söperrä. Äläkä arvele. Ikinä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä söperrä. Äläkä arvele. Ikinä enää.

        Milläs oikeudella sinä tuollaisia puhut?
        On kai minulla ihmisoikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne edes kielioppia. "Se" sana viittaa sanaan "kommunisti".
        Kommunisti ei hae tappelukaveria, se järjestää tappelun.
        Kommunisti on termi, josta voi käyttää sanaa "se".

        Ja huomio: Minä en aloittanut spekulaatiota kuka mikäkin on.
        Kukahan se hyökkäsi väittäen minua sosialistiksi ?

        Tarkkaan ottaen sana kommunisti viittaa ihmiseen, jolloin oikea ilmaisu olisi hän. Jos kirjoitat kommunismi, se viittaa aatteeseen ja siitä voi sanoa se!


    • Anonyymi

      Kiitos kirjoitteluista!

      • Anonyymi

        Turhaan kiittelet. Ei sulle kukaan ole kirjoittanut.


    • Pitää aiheen olla mielenkiintoinen kun noin pitkä ketju on tuloksena.
      Ilkeys ja kiukuttelu kääntyy itseä vastaan, tekee huonon olon.
      Missä ovat herttaiset 70 mummelit ja ukkelit?
      Eipä silti että itsekkään aina olisin mummo aurinkoinen, koetan edes pyrkiä siihen :)

      • Anonyymi

        Aloitat vain uuden keskustelun ja merkitset siihen otsikoksi mummeleita ja ukkeleita kiinnostavan aiheen.

        Se systeemin jaosto tai sen tapainen, jossa otsikoksi oli merkitty tänne tulijan kuvitteellinen kirjoituspaikka (Kahvipirtti) on jäänyt jo muutaman sivun päähän, jos sitä etsit. Jos se sieltä vielä nostetaan uudeksi otsikoksi, sen säännöistä minulla ei ole tarkkaa tietoa. Voi olla samat kuin täällä muutoinkin, mutta kaikki aiheet eivät saata olla yhtä toivottuja, jos aiheuttavat kiistelyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitat vain uuden keskustelun ja merkitset siihen otsikoksi mummeleita ja ukkeleita kiinnostavan aiheen.

        Se systeemin jaosto tai sen tapainen, jossa otsikoksi oli merkitty tänne tulijan kuvitteellinen kirjoituspaikka (Kahvipirtti) on jäänyt jo muutaman sivun päähän, jos sitä etsit. Jos se sieltä vielä nostetaan uudeksi otsikoksi, sen säännöistä minulla ei ole tarkkaa tietoa. Voi olla samat kuin täällä muutoinkin, mutta kaikki aiheet eivät saata olla yhtä toivottuja, jos aiheuttavat kiistelyä.

        Kahvipirtti oli hyvä paikka. Skillan on sovitteleva ja tasapuolinen ihminen.
        Minusta ei ole sellaiseen, pidän välillä netti taukoja, enkä ole kovin kauan kiinnostunut samoista asioista. Ehdotuksesi on hyvä, minä ainakin osallistuisin käydessäni mikäli joku aloittaa.


      • Anonyymi

        Liekko, lienet ihana mummo. Tuntuu että täältä ihanat ihmiset ovat ovat kaikonneet!


    • Ja näin keskustelee maailman onnellisin kansa….

      • Anonyymi

        Onneksi sinä et kuulu tähän kansaan !


      • Anonyymi

        Onneksi sinä et kuulu tähän kansaan !


      • Anonyymi

        Kera yhden Ruotsalaisen.


    • Anonyymi

      Ette voi haukkua Plomaa hän on juuri tyyppiä joka on jokaisen miehen mieliomaisuutta,
      pehmeä metsänneito osita de peluche tan suave

      • Anonyymi

        Vai että taas Ploma...
        On puheistaan päätellen tainnut ollakin jokaisen miehen omaisuutta.


    • Anonyymi

      Säpinä käy. Jokainen kommentti missä palstan vanhat vakiokiusaajat saavat takkiin, poistetaan.

      • Anonyymi

        Siinähän se päivä hyvin kuluu, kun kyylää mitä itsestä on palstalla kirjoitettu. Pitää vaan koittaa ymmärtää niitä yksinäisiä ja onnettomia, palsta on ainut pätemispaikka. Ja onhan niillä turvaa toisissaan, oikeestaan hienoa että niillä on edes palstalla ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se päivä hyvin kuluu, kun kyylää mitä itsestä on palstalla kirjoitettu. Pitää vaan koittaa ymmärtää niitä yksinäisiä ja onnettomia, palsta on ainut pätemispaikka. Ja onhan niillä turvaa toisissaan, oikeestaan hienoa että niillä on edes palstalla ystävä.

        Yksinäisiä ja onnettomia on helppo ymmärtää,
        mutta pahansuopaisuutta on vaikea ymmärtää.
        Ehkä he toisiaan ymmärtävät samanlaisine ominaisuuksineen.


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan täälläkin monella itsetunto kovin alhaalla, kun muita haukkumalla täytyy yrittää itseään ylentää.......................säälittävää touhua, aikuistukaa edes hiukan!!!!

      • Anonyymi

        Hieno oliko Dannyn kappale?
        Donnykin lauloi aikoinaan juuri tuon Dannyn kappaleen Ylöjärven tapahtumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno oliko Dannyn kappale?
        Donnykin lauloi aikoinaan juuri tuon Dannyn kappaleen Ylöjärven tapahtumassa.

        Olikin Porissa Yyterissä Tämä Dannyn esittämä kappale.
        Dannyn sävellys ja teksti
        Vuosi oli siellä 1970 luvulla.


      • Anonyymi

        Se on kainuulaisten ja svedumatujen tyyli.


      • Anonyymi

        Alimmalla on korppiksella. 2) paloma
        Terveen itsetunnon omaava ei tarvitse mainostaa itseään eikä yrittää teeskennellä
        fiksumpaa kuin on, epäonnistuen.


    • Anonyymi

      Kyllä täällä on ihania naisia ja älykkäitä vaikka ei kaikki asu onnen maassa.

      Kiitos teille.

    • Anonyymi

      Parhaimmat naiset asuu Kainuun etelä- tai pohjoispuolella.

      • Anonyymi

        Onneksi, täällä korvessa ei asu parhaat vaan me keskiverrot ja sen alapuoliset. Muutoinhan paremmuus vietäisiin sinulta.

        Korppis😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi, täällä korvessa ei asu parhaat vaan me keskiverrot ja sen alapuoliset. Muutoinhan paremmuus vietäisiin sinulta.

        Korppis😊

        On sinulla sisua kun jaksat tuota jallittamista vuodesta toiseen.
        Minulla meinasi palaa käämit60 palstalla, onneksi huumorintajuni voitti. Aloin ihan kiinnostumaan että mitähän seuraavaksi.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        On sinulla sisua kun jaksat tuota jallittamista vuodesta toiseen.
        Minulla meinasi palaa käämit60 palstalla, onneksi huumorintajuni voitti. Aloin ihan kiinnostumaan että mitähän seuraavaksi.

        Mikä pahan tappais ?


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        On sinulla sisua kun jaksat tuota jallittamista vuodesta toiseen.
        Minulla meinasi palaa käämit60 palstalla, onneksi huumorintajuni voitti. Aloin ihan kiinnostumaan että mitähän seuraavaksi.

        Ei kai kukaan ota näitä tosissaan. Tietty kaikilla meillä on hetkemme, että nyt riittää.

        Olen ikäni taistellut vääryyttä vastaan. Siksi ajaudun tilanteisiin, joissa joudun vastakkain umpikierojen ihmisten kanssa.

        Selkäänpuukottajia ikävä kyllä on. Onneksi vain kuvainnollisesti. Pienet kouluttamattomat koirat räksyttävät, mutta kun oppivat tavoille niin räksytys loppuu.

        Esim. kun muutin tähän P.n asuntoon vuokralaiseksi. Omat lapsemme olivat onnellisia ratkaisustamme kuin myös me itsekin Pian huomasin, että taloyhtiössä naapurin leskirouva ei ollut ilahtunut muutostani ja nokkiminen alkoi. Lopuksi takapihamme kauniit puut kaadettiin.

        Pahan mielen haihduttua, viime kesänä jo nautimme takapihalla löhöilystä ja piknikeistä, P.n tytär uusi kukkapenkkejä, johon aurinko osui ja alkoivat kukoistamaan, teimme pihasta kauniin ja viihtyisän.

        Vastoinkäymiset voi kääntää onnistumisiksi.

        Tämä samainen leskiouva osoitti tänä aamuna mieltään jättämällä postilaatikkomme lumesta puhdistamatta, mutta puhdisti muiden laatikot. Myöhemmin kolasin postilaatikoiden ja jätekatoksen ympäristön lumesta ja hiekotin paikat. Eli tein hyvää pahan sijaan. Kostamalla ei voita mitään.

        No, en ota juurikaan kantaa taloyhtiön asioihin, mutta valtakirja siihen minulla on.

        Tänne tykkäisin toki asiaakin kirjoittaa, mutta se on nyt mahdotonta. En ole kuitenkaan kenenkään häädettävissä.

        Korppis



        Tänä aamuna samainen rouva oli puhdistanut ,umet muiden postilaatikoista paitsi ei meidän.
        Siis tällaisia mielenilmaisuja kuin ohimennen. Kuten täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan ota näitä tosissaan. Tietty kaikilla meillä on hetkemme, että nyt riittää.

        Olen ikäni taistellut vääryyttä vastaan. Siksi ajaudun tilanteisiin, joissa joudun vastakkain umpikierojen ihmisten kanssa.

        Selkäänpuukottajia ikävä kyllä on. Onneksi vain kuvainnollisesti. Pienet kouluttamattomat koirat räksyttävät, mutta kun oppivat tavoille niin räksytys loppuu.

        Esim. kun muutin tähän P.n asuntoon vuokralaiseksi. Omat lapsemme olivat onnellisia ratkaisustamme kuin myös me itsekin Pian huomasin, että taloyhtiössä naapurin leskirouva ei ollut ilahtunut muutostani ja nokkiminen alkoi. Lopuksi takapihamme kauniit puut kaadettiin.

        Pahan mielen haihduttua, viime kesänä jo nautimme takapihalla löhöilystä ja piknikeistä, P.n tytär uusi kukkapenkkejä, johon aurinko osui ja alkoivat kukoistamaan, teimme pihasta kauniin ja viihtyisän.

        Vastoinkäymiset voi kääntää onnistumisiksi.

        Tämä samainen leskiouva osoitti tänä aamuna mieltään jättämällä postilaatikkomme lumesta puhdistamatta, mutta puhdisti muiden laatikot. Myöhemmin kolasin postilaatikoiden ja jätekatoksen ympäristön lumesta ja hiekotin paikat. Eli tein hyvää pahan sijaan. Kostamalla ei voita mitään.

        No, en ota juurikaan kantaa taloyhtiön asioihin, mutta valtakirja siihen minulla on.

        Tänne tykkäisin toki asiaakin kirjoittaa, mutta se on nyt mahdotonta. En ole kuitenkaan kenenkään häädettävissä.

        Korppis



        Tänä aamuna samainen rouva oli puhdistanut ,umet muiden postilaatikoista paitsi ei meidän.
        Siis tällaisia mielenilmaisuja kuin ohimennen. Kuten täälläkin.

        "Olen ikäni taistellut vääryyttä vastaan". HAHHAHA. Täyttä skeidaa.
        Niin "hyvä ihminen", mutta kukaan ei halua olla sun kaveri.
        Ei ihme. Kertoohan kirjoituksesi miten asiat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen ikäni taistellut vääryyttä vastaan". HAHHAHA. Täyttä skeidaa.
        Niin "hyvä ihminen", mutta kukaan ei halua olla sun kaveri.
        Ei ihme. Kertoohan kirjoituksesi miten asiat on.

        Ei täällä kukaan uskalla mitään sanoa, arkoja ovat kun sinä tyrkit niitä kylkeen älkää vastatko, älkää huomioko, mutta onhan privaatit kanavat keskustella ilman häiriköintiä, onneksi.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan uskalla mitään sanoa, arkoja ovat kun sinä tyrkit niitä kylkeen älkää vastatko, älkää huomioko, mutta onhan privaatit kanavat keskustella ilman häiriköintiä, onneksi.

        Korppis

        Mistä kehitit tuon "älkää vastailko, älkää huomioiko" ???

        Ei ole sellaista tekstiä näkynyt täällä,

        ehkä sinä olet tai olet kuvitellut,

        mutta kiitos tosi paljon itsellesi vinkistä.

        Sinulle ei todellakaan kannata vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan ota näitä tosissaan. Tietty kaikilla meillä on hetkemme, että nyt riittää.

        Olen ikäni taistellut vääryyttä vastaan. Siksi ajaudun tilanteisiin, joissa joudun vastakkain umpikierojen ihmisten kanssa.

        Selkäänpuukottajia ikävä kyllä on. Onneksi vain kuvainnollisesti. Pienet kouluttamattomat koirat räksyttävät, mutta kun oppivat tavoille niin räksytys loppuu.

        Esim. kun muutin tähän P.n asuntoon vuokralaiseksi. Omat lapsemme olivat onnellisia ratkaisustamme kuin myös me itsekin Pian huomasin, että taloyhtiössä naapurin leskirouva ei ollut ilahtunut muutostani ja nokkiminen alkoi. Lopuksi takapihamme kauniit puut kaadettiin.

        Pahan mielen haihduttua, viime kesänä jo nautimme takapihalla löhöilystä ja piknikeistä, P.n tytär uusi kukkapenkkejä, johon aurinko osui ja alkoivat kukoistamaan, teimme pihasta kauniin ja viihtyisän.

        Vastoinkäymiset voi kääntää onnistumisiksi.

        Tämä samainen leskiouva osoitti tänä aamuna mieltään jättämällä postilaatikkomme lumesta puhdistamatta, mutta puhdisti muiden laatikot. Myöhemmin kolasin postilaatikoiden ja jätekatoksen ympäristön lumesta ja hiekotin paikat. Eli tein hyvää pahan sijaan. Kostamalla ei voita mitään.

        No, en ota juurikaan kantaa taloyhtiön asioihin, mutta valtakirja siihen minulla on.

        Tänne tykkäisin toki asiaakin kirjoittaa, mutta se on nyt mahdotonta. En ole kuitenkaan kenenkään häädettävissä.

        Korppis



        Tänä aamuna samainen rouva oli puhdistanut ,umet muiden postilaatikoista paitsi ei meidän.
        Siis tällaisia mielenilmaisuja kuin ohimennen. Kuten täälläkin.

        Ainakin julkisella palstalla otat kantaa taloyhtiösi , tai siis poikaystäväsi taloyhtiön asioihin, kyllä niistä olet juorunnut paljonkin ilkeään sävyyn . Isännöitsijästä etenkin ja niistä tappeluistanne pihan puista yms. Taitaa olla asunnon omistajalla kurjaa, kun vuokralainen rähisee kaikkien kanssa ja on kaikkien inhokki. Puhumattakaan että on hänen ja hänen perheensä asiat palstoille levitellyt.Me takarivin tyytyväiset nautitaan pihoistamme ja elämästämme ilman naapurien vihaa. Rivitaloissa on paljon yhteisiä alueita, tiloja ja töitä, raha-asioitakin ja on kammottavaa jos niissä on tuollaisia asukkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi, täällä korvessa ei asu parhaat vaan me keskiverrot ja sen alapuoliset. Muutoinhan paremmuus vietäisiin sinulta.

        Korppis😊

        Millaisia ovat parhaat naiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ovat parhaat naiset?

        Sinun vastakohtiasi.


    • Anonyymi

      Ohittakaa Kainuu ja Suomen Hyasint Bukee.

      • Anonyymi

        Sääli Richardia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli Richardia.

        Asiallista kehumista

        Onslow jolla ei ole sukunimeä ohjelmassa Daisyn mies siis,

        mutta joka opiskelee avoimessa ylipistossa
        mm. minun pääainettani eräässä jaksossa ja se aine on valittu siihen kun se on niin hieno kuten minäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista kehumista

        Onslow jolla ei ole sukunimeä ohjelmassa Daisyn mies siis,

        mutta joka opiskelee avoimessa ylipistossa
        mm. minun pääainettani eräässä jaksossa ja se aine on valittu siihen kun se on niin hieno kuten minäkin

        Hyasintti on naurettava. Sarjassa hauska koska sellaista ei onneksi ole suvussa
        eikä siitä tarvitse kärsiä. Voi nauraa vaan ja kiittää luojaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista kehumista

        Onslow jolla ei ole sukunimeä ohjelmassa Daisyn mies siis,

        mutta joka opiskelee avoimessa ylipistossa
        mm. minun pääainettani eräässä jaksossa ja se aine on valittu siihen kun se on niin hieno kuten minäkin

        Hyasintti on naurettava. Sarjassa hauska koska sellaista ei onneksi ole suvussa
        eikä siitä tarvitse kärsiä. Voi nauraa vaan ja kiittää luojaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista kehumista

        Onslow jolla ei ole sukunimeä ohjelmassa Daisyn mies siis,

        mutta joka opiskelee avoimessa ylipistossa
        mm. minun pääainettani eräässä jaksossa ja se aine on valittu siihen kun se on niin hieno kuten minäkin

        Hahhah joo - - Onslow'n pääaine oli juoksuttaa muijansa kaljaa hakemaan hänelle telkkarin ääreen, joka aukesi parilla nyrkiniskulla. Onko sun pääaine sama :)) ?
        Eikös Daisy ollut se puolihutsahtava hempukka, ei Onslow'n vaimo ?
        Se oli kohtuullisen hauska sarja,
        kuten Archie Bunkerkin.


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Anonyymi tänään 20:11
      kirjoittaa:
      "Olen ikäni taistellut vääryyttä vastaa. Siksi ajaudun tilanteisiin, joissa joudun
      vastakkain umpikierojen kanssa."

      Siinä taas Kainuun kuonaa.

      • Anonyymi

        Onko Kainuu paha paikkka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kainuu paha paikkka?

        Se on sitä korpikurjaliston asuinsijaa. Siitä kurhuudesta se korpikirjailija ILmari Kianto kirjoitti kirjassaan Ryysyranta. Maakuntalaulu on Nälkämaan laulu. Kun on lapsuudessa nähnyt nälkää ja pedot syöneet ainoan lehmän, ei ihme että ruoka on niin suuri kiinnostuksen kohde, että jokainen suupala on raportoinnin arvoinen. Nyt on Putouksessa uusi hahmo Tiltu Kurjakylä . Varmaan esikuva kainuulaisessa . Kainuun järvetkin Talvivaara saastutti,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä korpikurjaliston asuinsijaa. Siitä kurhuudesta se korpikirjailija ILmari Kianto kirjoitti kirjassaan Ryysyranta. Maakuntalaulu on Nälkämaan laulu. Kun on lapsuudessa nähnyt nälkää ja pedot syöneet ainoan lehmän, ei ihme että ruoka on niin suuri kiinnostuksen kohde, että jokainen suupala on raportoinnin arvoinen. Nyt on Putouksessa uusi hahmo Tiltu Kurjakylä . Varmaan esikuva kainuulaisessa . Kainuun järvetkin Talvivaara saastutti,

        Kiannon kirja ajoittui 100 vuoden taakse. Millaista oli silloin nykyisellä kotiseudullasi. Talvivaaran jälkeen perustetusta tuotantolaitoksesta on mahdollisesti tulossa Suomen tärkein yritys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä korpikurjaliston asuinsijaa. Siitä kurhuudesta se korpikirjailija ILmari Kianto kirjoitti kirjassaan Ryysyranta. Maakuntalaulu on Nälkämaan laulu. Kun on lapsuudessa nähnyt nälkää ja pedot syöneet ainoan lehmän, ei ihme että ruoka on niin suuri kiinnostuksen kohde, että jokainen suupala on raportoinnin arvoinen. Nyt on Putouksessa uusi hahmo Tiltu Kurjakylä . Varmaan esikuva kainuulaisessa . Kainuun järvetkin Talvivaara saastutti,

        Unohdit mainita Otanmäen, juoppojen ja epäsosiaalisten kiljun litkiöiden lähiön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mainita Otanmäen, juoppojen ja epäsosiaalisten kiljun litkiöiden lähiön.

        Otanmäessä turvapaikanhakijat ryöstivät, kiduttivat ja tappoivat suomalaisen miehen. Vokki kai lopetettiin sieltä.


      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Gainuun guonaa.

    • Anonyymi

      Lueskella ketjua. Käsittämätöntä? Vankimielisairaalan Lauermalle tutkimusaineistoksi. Yliopistontutkijat ilmeisesti tutkivat S24 kirjoituksia. Mitä konkreettista hyötyä kummastakaan on, ehkä niin ylilyöntistä.

      • Anonyymi

        Tutkijat tutkivat vain psyykenlääkkeittenkäyttäjien kommentteja,
        ilmeisesti lääketehtaitten tarkoituksiin löytääkseen kehumiskommentteja.
        En uskonut sen tutkimuksen rehellisiin tavotteisiin.


      • Anonyymi

        Tutkijat tutkivat vain psyykenlääkkeittenkäyttäjien kommentteja,
        ilmeisesti lääketehtaitten tarkoituksiin löytääkseen kehumiskommentteja.
        En uskonut sen tutkimuksen rehellisiin tavotteisiin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe