Osastohoidosta huomioitu

Anonyymi

Sairaanhoitomme järjestelmä toimii siten että psykiatriselle osastolle lähetetään sellaisiakin ihmisiä jotka eivät sinne kuulu. Osastolla täytyy löytyä aina jokin diagnoosi joka kirjoitetaan papereihin ja johon saa lääkkeet. Se ei läheskään aina ole oikea ja todellinen. Potilaalle aletaan heti muokkaamaan sairausidentiteettiä ja sopeuttamaan osaston rytmiin. Yleensä potilasta pidetään. monta viikkoa jopa kuukausia makaamassa osastolla. pillerit naamaan ja sänkyyn.

Lääkkeet ovat sellaisia että ne huumaavat useimmat lääkepökkyrään ja ihmisen olemus, ajatukset, olemus ja toimitakyky muuttuvat ja lamaantuvat. Lääkkeet ovat kaikille samanlaisia riippumatta siitä mihin vaivaan potilas on alun perin lähtenyt hakemaan apua. Sitten niitä lisätään tietyn kaavan mukaan, lopetetaan,aloitetaan uusia ja jätetään monelle lopun elämänsä ajaksi. Uusia diagnooseja tulee sitä mukaan mitä pitempään lääkkeitä syö.

Omaiset jotka tuntevat potilaan olemuksen parhaiten, huomaavat olemuksen muuttumisen helposti mutta eivät tajua miksi läheinen ihminen voi tulla huonompaan kuntoon kun on hoidossa ja lääkkeissä. Kun henkilökunta katselee tällaisia lääkkeillä lamaannutettuja potilaita he alkavat olla pian silmissä normaaleita, siten lääkehaitat muuttuvat lääkärin silmissä oikeiksi sairauksiksi joita aletaan hoitamaan. Tulee erilaisia fyysisiä oireita, jotka myös laitetaan potilaan oman tekaistun sairauden piikkiin. Henkilökunnan tärkeä työtehtävä on sitten aktivoida ja järjestää toimintaa lääkärin lamaannuttamille potilaille.

Tällaistakin hoitoa on olemassa. Kannattaa avata silmät huomaamaan.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvinaisen osuvaa havainnointia. Olen kokenut omalla kohdalla ja nähnyt muilla. Onneksi pääsin pois.

    • Anonyymi

      Voiko tällaiselle tehdä mitään että niin moni ei joutuisi kärsimään turhaan tätä psykiatrisen hoidon kauheutta. Ihmiset ovat liian arvokkaita pilattavaksi.

      • Anonyymi

        No kerropa kuinka psykiatrian tarpeessa oleva parannetaan ilman psykiatriaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa kuinka psykiatrian tarpeessa oleva parannetaan ilman psykiatriaa.

        Kerrohan sinä, miten määrittelet psykiatrian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan sinä, miten määrittelet psykiatrian?

        Miksi mun se pitäisi erikseen määritellä. Psykiatrisen hoidon tarpeessa olevat kuuluvat psykiatrisen hoidon pariin. Siinäpä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mun se pitäisi erikseen määritellä. Psykiatrisen hoidon tarpeessa olevat kuuluvat psykiatrisen hoidon pariin. Siinäpä se.

        Tuo on ns. kehäpäätelmä.


      • Anonyymi

        Kattokaa tekin tämä dokumentti Avoimen dialogin hoidosta Keroputaalla:

        keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattokaa tekin tämä dokumentti Avoimen dialogin hoidosta Keroputaalla:

        keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys

        Anteeksi, tuli vahingossa kopioitua väärä linkkirivi. Siis avoimen dialogin hoidosta videodokumentti:

        https://www.youtube.com/watch?v=c4aKg7gZZrk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ns. kehäpäätelmä.

        Miten mä voisin sinun terveydentilasi määritellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mä voisin sinun terveydentilasi määritellä?

        Miksi sinun pitäisi voida? Koita reppana käsittää, että tänne kirjoittaa muitakin kuin mielenterveysongelmaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitäisi voida? Koita reppana käsittää, että tänne kirjoittaa muitakin kuin mielenterveysongelmaisia.

        Viesteissä kyllä näkyy kenelle vastataan. Et näy ymmärtävän sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesteissä kyllä näkyy kenelle vastataan. Et näy ymmärtävän sitä.

        No mutta minullehan vastasit .
        Kehäpäätelmä, you know


    • Anonyymi

      Kerrotko vielä kenet ylipäänsä kuuluu vangita psykiatriseen laitokseen.

      • Anonyymi

        Siirsit ainoastaan kysymystä eteenpäin. Vastauksesi herättää suoraan jatkokysymyksen, mitä sitten tarkoitat tässä kontekstissa toimeentulemisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirsit ainoastaan kysymystä eteenpäin. Vastauksesi herättää suoraan jatkokysymyksen, mitä sitten tarkoitat tässä kontekstissa toimeentulemisella?

        Jokaisen sanan tarkoitusko on sulle erikseen selitettävä? Yritäpä nyt miettiä sen tarkoitus itse.


      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä. Olen itse ollut kerran suljetulla viikon verran ja menin sinne itse vapaaehtoisesti kun tarvin tuolloin apua ja tukea. Muut potilaat oli todella pahassa kunnossa. Meitä oli silloin kolme vapaaehtoista ja kymmenkunta väkisin sinne vietyä. Minutkin määriteltiin aluksi Pakkohoitopotilaaksi mutta muutamaa päivää myöhemmin pääsin pois kun saatiin lääkitys kohdilleen. Ystäväni on sinne viety kolmenkymmenen vuoden aikana ainakin kaksikymmentä kertaa vastoin omaa tahtoaan ja hän on itse sanonut myöhemmin että hän todella tarvitsi tukea mutta ei sitä sillä hetkellä tajunnut kun häntä vietiin poliisien voimin osastolle. Sekin saattaa järkyttää herkkää mieltä kun poliisit vievät hoitoon eikä esim ambulanssi. Yhden kerran olen itsekkin järjestänyt hänelle ambulanssikyydin päivystykseen ja sitä kautta osastolle. Kaveri kävi ihan oikeesti kiittelemässä minua jälkikäteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Olen itse ollut kerran suljetulla viikon verran ja menin sinne itse vapaaehtoisesti kun tarvin tuolloin apua ja tukea. Muut potilaat oli todella pahassa kunnossa. Meitä oli silloin kolme vapaaehtoista ja kymmenkunta väkisin sinne vietyä. Minutkin määriteltiin aluksi Pakkohoitopotilaaksi mutta muutamaa päivää myöhemmin pääsin pois kun saatiin lääkitys kohdilleen. Ystäväni on sinne viety kolmenkymmenen vuoden aikana ainakin kaksikymmentä kertaa vastoin omaa tahtoaan ja hän on itse sanonut myöhemmin että hän todella tarvitsi tukea mutta ei sitä sillä hetkellä tajunnut kun häntä vietiin poliisien voimin osastolle. Sekin saattaa järkyttää herkkää mieltä kun poliisit vievät hoitoon eikä esim ambulanssi. Yhden kerran olen itsekkin järjestänyt hänelle ambulanssikyydin päivystykseen ja sitä kautta osastolle. Kaveri kävi ihan oikeesti kiittelemässä minua jälkikäteen...

        Apua saa, kun on sitä halukas ottamaan vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen sanan tarkoitusko on sulle erikseen selitettävä? Yritäpä nyt miettiä sen tarkoitus itse.

        Tulkitsen niin, ettet osaa kysymykseen vastata tai vaihtoehtoisesti tiedät, että vastaus ei kestäisi moraalista tarkastelua ja osoittaisi siten ap-viestin kohdan virheelliseksi.

        Vastaan sitten itse.

        Vapaassa sivistyneessä oikeusvaltiossa kukaan ei kuulu psykiatriseen laitokseen (vasten omaa tahtoaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Olen itse ollut kerran suljetulla viikon verran ja menin sinne itse vapaaehtoisesti kun tarvin tuolloin apua ja tukea. Muut potilaat oli todella pahassa kunnossa. Meitä oli silloin kolme vapaaehtoista ja kymmenkunta väkisin sinne vietyä. Minutkin määriteltiin aluksi Pakkohoitopotilaaksi mutta muutamaa päivää myöhemmin pääsin pois kun saatiin lääkitys kohdilleen. Ystäväni on sinne viety kolmenkymmenen vuoden aikana ainakin kaksikymmentä kertaa vastoin omaa tahtoaan ja hän on itse sanonut myöhemmin että hän todella tarvitsi tukea mutta ei sitä sillä hetkellä tajunnut kun häntä vietiin poliisien voimin osastolle. Sekin saattaa järkyttää herkkää mieltä kun poliisit vievät hoitoon eikä esim ambulanssi. Yhden kerran olen itsekkin järjestänyt hänelle ambulanssikyydin päivystykseen ja sitä kautta osastolle. Kaveri kävi ihan oikeesti kiittelemässä minua jälkikäteen...

        Minä en ikinä hommaisi kenellekään tuntemalleni tai tuntemattomalle henkilölle kyydistystä psykiatriseen laitokseen ilman heidän nimenomaista pyyntöä. Tällöinkin varmistaisin ennen toimimista, että henkilö ymmärtää mitkä seuraamukset psykiatrisesta kontaktista voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ikinä hommaisi kenellekään tuntemalleni tai tuntemattomalle henkilölle kyydistystä psykiatriseen laitokseen ilman heidän nimenomaista pyyntöä. Tällöinkin varmistaisin ennen toimimista, että henkilö ymmärtää mitkä seuraamukset psykiatrisesta kontaktista voi olla.

        Olen joutunut siivoamaan jälkiä, kun ihmiselle ILKEYTTÄÄN koitettiin saada kyyditys (pahoinpitelijä pahoinpidellylle). Näyttää olevan varsin helppoa. Monta vuotta meni uhrilla toipuessa, enkä tiedä saiko pahoinpidelty lopulta koskaan ammattimaista tukea siihen, miten häntä kohdeltiin.
        Luottamus psykiatriaan romahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsen niin, ettet osaa kysymykseen vastata tai vaihtoehtoisesti tiedät, että vastaus ei kestäisi moraalista tarkastelua ja osoittaisi siten ap-viestin kohdan virheelliseksi.

        Vastaan sitten itse.

        Vapaassa sivistyneessä oikeusvaltiossa kukaan ei kuulu psykiatriseen laitokseen (vasten omaa tahtoaan).

        No tuo on sinun tulkintasi tilanteesta, jossa henkilö ei tule yhteiskunnassa lääkittynäkään toimeen, tuottamatta ongelmia ja huolta, sairaudestaan johtuen lähiympäristölleen. On sairaudentunnoton ja yhteiskuntavastainen, hyvästä käytöksestä välinpitämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on sinun tulkintasi tilanteesta, jossa henkilö ei tule yhteiskunnassa lääkittynäkään toimeen, tuottamatta ongelmia ja huolta, sairaudestaan johtuen lähiympäristölleen. On sairaudentunnoton ja yhteiskuntavastainen, hyvästä käytöksestä välinpitämätön.

        Olemattomat sairaudet eivät aiheuta mitään, kaikki psykiatriset sairaudet ovat keksittyjä.Huono käytös , ongelmien aiheuttaminen tai huoli eivät ole päteviä syitä kenenkään vangitsemiseen.Ne ihmiset joilla niitä huolia on ovat ne joiden sitä hoitoa pitäisi hakea.Lääkitseminen psyykenlääkkeillä on terveydelle haitallista ja heikentää toimintakykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemattomat sairaudet eivät aiheuta mitään, kaikki psykiatriset sairaudet ovat keksittyjä.Huono käytös , ongelmien aiheuttaminen tai huoli eivät ole päteviä syitä kenenkään vangitsemiseen.Ne ihmiset joilla niitä huolia on ovat ne joiden sitä hoitoa pitäisi hakea.Lääkitseminen psyykenlääkkeillä on terveydelle haitallista ja heikentää toimintakykyä.

        Vaikuttaa siltä, etteivät lääkkeetkään ole sinua parantaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on sinun tulkintasi tilanteesta, jossa henkilö ei tule yhteiskunnassa lääkittynäkään toimeen, tuottamatta ongelmia ja huolta, sairaudestaan johtuen lähiympäristölleen. On sairaudentunnoton ja yhteiskuntavastainen, hyvästä käytöksestä välinpitämätön.

        Mutta eihän se ole mikään rikos tuottaa "ongelmia" tai "huolta" läheisille tai muulle ympäristölle niin kauan kuin ei syyllistytä rikoksiin.

        Mitään sairautta ei ole, joten sellaiseen vetoaminen on vilunkia tai tietämättömyyttä. Sairaudeksihan tulet kutsuneeksi ei-toivottua käytöstä/ajattelua/tunteilua eikä sellainen ole koskaan sairaus. (Sairaudentuntoinen tai -tunnoton ei myöskään voi olla, kun ei ole sairauttakaan. Nekin vain kielikuvia.)

        Yhteiskuntavastainen tai huonokäytöksinen, mitä ikinä niillä kukin missäkin tilanteessa tarkoittaakaan, saa olla sivistyneessä vapaassa valtiossa, kunhan ei riko lakia. Mielenterveyslaki taas ei kuulu oikeusvaltioon, joten siihen ei voi vedota, ellei sitten nimenomaan kannata valtiomuotoa, joka ei ole oikeusvaltio. Lähtökohtaisesti oletan, että henkilö, jonka kanssa keskustelen ei kannata mielivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän se ole mikään rikos tuottaa "ongelmia" tai "huolta" läheisille tai muulle ympäristölle niin kauan kuin ei syyllistytä rikoksiin.

        Mitään sairautta ei ole, joten sellaiseen vetoaminen on vilunkia tai tietämättömyyttä. Sairaudeksihan tulet kutsuneeksi ei-toivottua käytöstä/ajattelua/tunteilua eikä sellainen ole koskaan sairaus. (Sairaudentuntoinen tai -tunnoton ei myöskään voi olla, kun ei ole sairauttakaan. Nekin vain kielikuvia.)

        Yhteiskuntavastainen tai huonokäytöksinen, mitä ikinä niillä kukin missäkin tilanteessa tarkoittaakaan, saa olla sivistyneessä vapaassa valtiossa, kunhan ei riko lakia. Mielenterveyslaki taas ei kuulu oikeusvaltioon, joten siihen ei voi vedota, ellei sitten nimenomaan kannata valtiomuotoa, joka ei ole oikeusvaltio. Lähtökohtaisesti oletan, että henkilö, jonka kanssa keskustelen ei kannata mielivaltaa.

        Niitä käytösongelmia, huolten tuottamista lähimmäisilleen, kun ei ole sairaudentuntoa, ongelmien tuottamista, kykenemättömyyttä itsestään huolehtimiseen edes lääkittynä, ja läheisten huomioon sairaalloisesta käyttäytymisestään johtaa juurikin hoitolaitokseen. On vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käytöksensä takia, siinä jo painavat syyt pakkohoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä käytösongelmia, huolten tuottamista lähimmäisilleen, kun ei ole sairaudentuntoa, ongelmien tuottamista, kykenemättömyyttä itsestään huolehtimiseen edes lääkittynä, ja läheisten huomioon sairaalloisesta käyttäytymisestään johtaa juurikin hoitolaitokseen. On vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käytöksensä takia, siinä jo painavat syyt pakkohoitoon.

        Lääkkeet eivät ainakaan toimintakykyä paranna eikä se ole tarkoituskaan.Lääkkeiden tarkoitus on tehdä potilaista hiljaisia ja helppohoitoisia.

        https://madinfinland.org/psykoosilaakkeet/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä käytösongelmia, huolten tuottamista lähimmäisilleen, kun ei ole sairaudentuntoa, ongelmien tuottamista, kykenemättömyyttä itsestään huolehtimiseen edes lääkittynä, ja läheisten huomioon sairaalloisesta käyttäytymisestään johtaa juurikin hoitolaitokseen. On vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käytöksensä takia, siinä jo painavat syyt pakkohoitoon.

        https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=lam00033

        Psykoosilääkkeiden haittavaikutukset

        Lihasjäykkyys ja pakkoliikkeet
        Hitaasti kehittyvät pakkoliikkeet
        Väsymys
        Suun kuivuminen, ummetus ja muut antikolinergiset haittavaikutukset
        Seksuaalitoimintojen häiriöt
        Painonnousu ja diabetes
        Kuukautishäiriöt ja maidoneritys
        Verenpaineen lasku ja huimaus
        Verisolujen määrien muutokset
        Sydänvaikutukset
        Kouristuskynnyksen alentuminen
        Syljen eritys
        Pahanlaatuinen neuroleptioireyhtymä
        Aivoverenkierron häiriöt
        Lämmönsäätelyn häiriöt
        Herkkyys auringonvalolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä käytösongelmia, huolten tuottamista lähimmäisilleen, kun ei ole sairaudentuntoa, ongelmien tuottamista, kykenemättömyyttä itsestään huolehtimiseen edes lääkittynä, ja läheisten huomioon sairaalloisesta käyttäytymisestään johtaa juurikin hoitolaitokseen. On vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käytöksensä takia, siinä jo painavat syyt pakkohoitoon.

        Läheisten osa on myös hyvin raskas joskus, mutta mikä se raja on?
        Rajan ei tosiaankaan pidä olla se, että tuottaa "ongelmia" tai "huolta" läheisilleen!
        Raja varmaan on siinä, että todella on vaaraksi itselleen ja muille.
        Tämä oli outo lause: "kykenemättömyyttä itsestään huolehtimiseen edes lääkittynä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä käytösongelmia, huolten tuottamista lähimmäisilleen, kun ei ole sairaudentuntoa, ongelmien tuottamista, kykenemättömyyttä itsestään huolehtimiseen edes lääkittynä, ja läheisten huomioon sairaalloisesta käyttäytymisestään johtaa juurikin hoitolaitokseen. On vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käytöksensä takia, siinä jo painavat syyt pakkohoitoon.

        Vapaassa valtiossa jokainen saa olla vaaraksi itselleen. Sen takia saamme harrastaa kilpa-autoilua, laskuvarjohyppyä, ajaa polkupyörällä ja niin edelleen. Toisille ei saa olla vaaraksi, mutta jos joku on, kuuluu asia poliisille. Psykiatriaa ei tarvita mihinkään.

        En ymmärtänyt mitä tarkoitit ensimmäisellä lauseella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaassa valtiossa jokainen saa olla vaaraksi itselleen. Sen takia saamme harrastaa kilpa-autoilua, laskuvarjohyppyä, ajaa polkupyörällä ja niin edelleen. Toisille ei saa olla vaaraksi, mutta jos joku on, kuuluu asia poliisille. Psykiatriaa ei tarvita mihinkään.

        En ymmärtänyt mitä tarkoitit ensimmäisellä lauseella.

        Vaikuttaa siltä että sinun lähipiirissäsi ei ole ketään psykiatrista hoitoa saanutta tai tarvinnutta.
        Asenne ja tietoisuus kyllä muuttuvat siinä vaiheessa jos/kun sellainen tilanne osuu kohdalle. On tuttu juttu tuo että ihminen joka ei tiedä asiasta mitään niin hankaa vastaan kaikilla tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että sinun lähipiirissäsi ei ole ketään psykiatrista hoitoa saanutta tai tarvinnutta.
        Asenne ja tietoisuus kyllä muuttuvat siinä vaiheessa jos/kun sellainen tilanne osuu kohdalle. On tuttu juttu tuo että ihminen joka ei tiedä asiasta mitään niin hankaa vastaan kaikilla tavoin.

        Millaista psykiatrista hoitoa vaativaa ongelmaa tarkoitat?
        (En ole aiempi kommentoija)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen sanan tarkoitusko on sulle erikseen selitettävä? Yritäpä nyt miettiä sen tarkoitus itse.

        eli et itsekkään tiedä mistä puhut tai kirjoitat piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemattomat sairaudet eivät aiheuta mitään, kaikki psykiatriset sairaudet ovat keksittyjä.Huono käytös , ongelmien aiheuttaminen tai huoli eivät ole päteviä syitä kenenkään vangitsemiseen.Ne ihmiset joilla niitä huolia on ovat ne joiden sitä hoitoa pitäisi hakea.Lääkitseminen psyykenlääkkeillä on terveydelle haitallista ja heikentää toimintakykyä.

        Juurikin näin, tämä muuta jankkaava saa leipänsä ja (ehkä tyydytyksen) varmaankin juuri kun saa tuhota ihmisen mielen lopullisesti, Noh sairaita sadisteja on aina ollut olemassa ja näköjään on vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, tämä muuta jankkaava saa leipänsä ja (ehkä tyydytyksen) varmaankin juuri kun saa tuhota ihmisen mielen lopullisesti, Noh sairaita sadisteja on aina ollut olemassa ja näköjään on vieläkin.

        Älä viitsi, eihän tuo voi mieliä tuhota kun ei niitä sairauksiakaan ole olemassa.
        On teillä riidan aiheet.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi, eihän tuo voi mieliä tuhota kun ei niitä sairauksiakaan ole olemassa.
        On teillä riidan aiheet.....

        En nyt tiedä.. tämä mielentervesongelmalla päähän tyyppi on nyt riehut täällä pitkään. Erityisesti lääkepakko ja pakkohoitoasioissa.
        Vaikea arvata miksi. Joku syvä henkilökohtainen katkeruus. Kenties mielenterveysongelma 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että sinun lähipiirissäsi ei ole ketään psykiatrista hoitoa saanutta tai tarvinnutta.
        Asenne ja tietoisuus kyllä muuttuvat siinä vaiheessa jos/kun sellainen tilanne osuu kohdalle. On tuttu juttu tuo että ihminen joka ei tiedä asiasta mitään niin hankaa vastaan kaikilla tavoin.

        Vanha, usein kuultu ja tyhjä argumentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, tämä muuta jankkaava saa leipänsä ja (ehkä tyydytyksen) varmaankin juuri kun saa tuhota ihmisen mielen lopullisesti, Noh sairaita sadisteja on aina ollut olemassa ja näköjään on vieläkin.

        On nurinkurista että psykiatrisen pakon, johon kuuluvat aivojen tuhoaminen sähköllä, lääkkeillä ja ennen kirurgian keinoin lobotomian muodossa, vastustaminen nähdään sadismina.Ne jotka kannattavat pakkohoitoa lääkitsemisineen ovat oletettavasti myös valmiit ottamaan vastuun hoidosta aiheutuvista haitoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nurinkurista että psykiatrisen pakon, johon kuuluvat aivojen tuhoaminen sähköllä, lääkkeillä ja ennen kirurgian keinoin lobotomian muodossa, vastustaminen nähdään sadismina.Ne jotka kannattavat pakkohoitoa lääkitsemisineen ovat oletettavasti myös valmiit ottamaan vastuun hoidosta aiheutuvista haitoista.

        Mielestäni tuossa kuvataan sadisteiksi juuri nuo jotka kannatavat pakko ja lääkehoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä.. tämä mielentervesongelmalla päähän tyyppi on nyt riehut täällä pitkään. Erityisesti lääkepakko ja pakkohoitoasioissa.
        Vaikea arvata miksi. Joku syvä henkilökohtainen katkeruus. Kenties mielenterveysongelma 😂

        Katkeruudesta yleensä johtuu kaikkein pahimmat haukkumiset, kun ei hyväksytä sitä että jokin saattaakin olla pielessä.
        Sanotaan sitä myös sairaudentunnottomuudeksi. ( tuosta voi toki olla montaa eri mieltä ).

        Itse olin vuosikausia samassa kierteessä mutta jälkikäteen olen ymmärtänyt mikä aikoinaan meni pieleen, syyt ja seuraukset.
        Lääketokkurassa heiluin yli kymmenen vuotta.
        En ole kuitenkaan katkera menneistä ajoista. Jos takertuisin siihen vanhaan p....n niin ei tästä nykyisestä tulisi enää yhtään mitään.
        Olen vain tyytyväinen kun se kaikki on takana päin, tapahtunut mikä tapahtunut ja nyt on parempi.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloitus oli tarkoitettu keskustelun pohjaksi siitä, millaisia on HOITOKÄYTÄNNÖT SAIRAALASSA. Miten normaaleista ihmisistä tehdään kroonisesti sairaita, joita psyk. hoitojärjestelmä sitoo itseensä lääkkeillä ja pyörittää ihmisiä vuosikausia organisaatiossaan. Ovatko tämän ketjun keskustelijat juuri heitä jotka järjestelmä on sairastuttanut?

      Oikeasti itselleen ja toisille vaarallisia potilaita ei sairaalan osastoille tule kuin muutama vuosittain, mutta sieltä lähtee heitä paljon enemmän pois kun lääkkeillä muutetaan ja turrutetaan ihmisen olemus ja ajatusmaailma. Ja me veronmaksajat ylläpidämme tätä järjestelmää.

      Psykiatrisen potilaan muotokuva on suurella osalla ihmisistä vääristynyt koska hoitojärjestelmä, lääkärit ja hoitajat, muokkaavat sitä tehokkaasti sellaiseksi.
      Alkup.

      • Anonyymi

        Voiko psykiatrian puolella työskentelevää lääkäriä kutsua lääkäriksi? Ehkäpä puoskari on oikeampi nimitys koska potilaan tila on aina puoskarin oma näkemys ja käsitys siitä mitä hän pitää normaalina. Silmävammat tai vaikka flunssat on jotain mitkä on oikeasti olemassa ja toistettavissa uudelleen ja uudelleen vaikka 2000 tuhannen vuoden kuluttua. Psykiatria ei ole koska se ei ole mihinkään konkreettiseen käsin kosketeltavaan asiaan perustuva, koska mielipide ei koskaan ole.


    • Anonyymi

      No pakkohan se on sängyssä makuuttaa lääkkeitten kans jos ei muuten liho

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe