Raakile nimeltä BMW kestotestissä

Anonyymi

Huvittavaa luettavaa saksalaisten autojen mainoslehti Auto-bild BMW 540 100000km kestotesti. Vikoja ja kulumia siellä sun täällä silti kehuskeltiin kuinka erinomainen auto, muka. Kardaaniakselissa kuminivelissä isoja halkeamia, ruostetta takaakseli liitoksissa, kytkin paketeissaa palamisia, puolat vaihdettiin, nokka-akselin ajoitus säätimissä ongelmia, ohjausvaihteista ylimääräistä ääntelyä. Paljonkohan vikoja todellisuudessa lie ollut kun näitäkin vähäteltiin. Hintaa tämmöisellä raakileella alk.90552€. Tomppeleita kusetetaan oikein viimeisen päälle.
Mainittakoon että Daccia dusterissa oli vähemmän vikoja samassa testissä aikoinaan.

16

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No bemarinkin myynti kyykähti jo viime vuonna, sekä Suomessa että globaalisti. Nuohan syttyy palamaankin vielä kaiken lisäksi.

    • Anonyymi

      Vikojen määräkö ratkaisee kumman ihminen valitsee autokseen, noloa tuollainen kateus.

      • Anonyymi

        En ottaisi ikinä Dusteria mutta en myöskään BMW:tä.


    • Anonyymi

      Lujaa laatua BMW

      • Anonyymi

        Bemaripojun harhakuvitelmissa..


    • Anonyymi

      Pientä ovat viat Tojotan vikoihin verrattuna. Tojotasta hajosi vaihdelaatikko kaksi kertaa kestotestissä. Ruostuneet pahasti.

      • Anonyymi

        Mitenkä Toyotan viat liittyy Pimmerin vikoihin?


      • Anonyymi

        😿😿😿😿😿😿😿


    • Anonyymi

      Autoilijat ympäri maailman huomanneet vihdoinkin , massiivisesta mainonnasta ja aivopesusta huolimatta millaisesta tekeleestä on kyse. Ylihinnoiteltu korjaamojen pihoilla seisovasta suunnittelu virheestä. Audilla sama kohtalo. Myynti sakkaa kaikkialla. Muut merkit menneet oikealta ja vasemmalta ohi nyky tekniikan kehittelyssä.
      Menneen maailman merkki aivan kohta ja joutaakin.

      • Anonyymi

        Vedä välillä henkeä niin ei tule niin paljon kirjoitusvirheitä.
        Koville tuntuu ottavan testijumbo Tollolaattorilla ajaminen.


    • Anonyymi

      Voi kun Tojo"miehen" kateuden saisi valjastettua energiaksi.

      BMW valmisti sinunkin Avensikseen dieselmoottorin, Toyota kun ei itse osannut. Yritti mutta tuloksena oli valtava määrä moottoririkkoja. Käyttäisi Tojo ne mainoseuronsa tuotekehitykseen niin ei tulisi niin paljon sutta ja sekundaa kuin nyt. Taitaa kaatua koko pulju.

      BMW:n myynti kasvoi Euroopassa, että pieleen meni taaskin onneton sepustuksesi.

      • Anonyymi

        Mikä on maailman eniten myyty automalli,merkki. Tojo tietenkin. Kyllä tervepäinen kansa tietää ja jättää huh haa tekeleet huh haa sakille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on maailman eniten myyty automalli,merkki. Tojo tietenkin. Kyllä tervepäinen kansa tietää ja jättää huh haa tekeleet huh haa sakille.

        Toyotaa ei voi sanoa edes autoksi. Se on auton irvikuva, ikuinen jumbo. Puolisokeiden ja kuurojen pappojen säälittävä merkki jolle nauraa harakatkin.
        BMW on taas autojen aatelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaa ei voi sanoa edes autoksi. Se on auton irvikuva, ikuinen jumbo. Puolisokeiden ja kuurojen pappojen säälittävä merkki jolle nauraa harakatkin.
        BMW on taas autojen aatelia.

        Toyota ostetaan sitten kun ei enää seiso.


    • Anonyymi

      Kymmenen vuoden kuluttua nämä menneen maailman saksalais tekeleet on nähtävissä museossa esimerkkinä tuleville suku polville, kuinka osattiin valmistaa heikkolaatuinen vikoja yhtenään omaava auto ja silti myytiin kohtalaisesti mielikuva mainonnalla tuulen viemille paidankuluttajille. Tosin saksalaisilla on jo historian peruja kuinka massojen kusetus tehdään. Itävaltalainen korpraali kusetti koko kansakunnan järjettömällä meuhkaamisellaan. Jäihän siitä perinnöksi VW huijari niminen yhtiö . Kärähti USA:ssa huijauksesta. Perinne velvoitaa…… haaaa

      • Anonyymi

        Nyt kymmenen vuotta vanhat Bemarit tulevat toimimaan vielä kymmenen vuoden päästäkin esikuvina Toyotalle miten rakennetaan laadukas auto. Kopiomaakari Tojo ei silti osaa autoa rakentaa. Suuren markkinakoneiston avulla onnistuu jymäyttämään lähinnä kouluttamattomia eläkeläisiä, jotka eivät ymmärrä mitään autoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ihana on nähdä edes ohimennen

      Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      193
      12960
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

      Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6265
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

      Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      123
      5965
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

      Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5552
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

      Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4462
    6. Ootko nainen jotenkin

      Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4380
    7. Moi kuumis.

      Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

      Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

      Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4218
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

      Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe