Raakile nimeltä BMW kestotestissä

Anonyymi

Huvittavaa luettavaa saksalaisten autojen mainoslehti Auto-bild BMW 540 100000km kestotesti. Vikoja ja kulumia siellä sun täällä silti kehuskeltiin kuinka erinomainen auto, muka. Kardaaniakselissa kuminivelissä isoja halkeamia, ruostetta takaakseli liitoksissa, kytkin paketeissaa palamisia, puolat vaihdettiin, nokka-akselin ajoitus säätimissä ongelmia, ohjausvaihteista ylimääräistä ääntelyä. Paljonkohan vikoja todellisuudessa lie ollut kun näitäkin vähäteltiin. Hintaa tämmöisellä raakileella alk.90552€. Tomppeleita kusetetaan oikein viimeisen päälle.
Mainittakoon että Daccia dusterissa oli vähemmän vikoja samassa testissä aikoinaan.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No bemarinkin myynti kyykähti jo viime vuonna, sekä Suomessa että globaalisti. Nuohan syttyy palamaankin vielä kaiken lisäksi.

    • Anonyymi

      Vikojen määräkö ratkaisee kumman ihminen valitsee autokseen, noloa tuollainen kateus.

      • Anonyymi

        En ottaisi ikinä Dusteria mutta en myöskään BMW:tä.


    • Anonyymi

      Lujaa laatua BMW

      • Anonyymi

        Bemaripojun harhakuvitelmissa..


    • Anonyymi

      Pientä ovat viat Tojotan vikoihin verrattuna. Tojotasta hajosi vaihdelaatikko kaksi kertaa kestotestissä. Ruostuneet pahasti.

      • Anonyymi

        Mitenkä Toyotan viat liittyy Pimmerin vikoihin?


      • Anonyymi

        😿😿😿😿😿😿😿


    • Anonyymi

      Autoilijat ympäri maailman huomanneet vihdoinkin , massiivisesta mainonnasta ja aivopesusta huolimatta millaisesta tekeleestä on kyse. Ylihinnoiteltu korjaamojen pihoilla seisovasta suunnittelu virheestä. Audilla sama kohtalo. Myynti sakkaa kaikkialla. Muut merkit menneet oikealta ja vasemmalta ohi nyky tekniikan kehittelyssä.
      Menneen maailman merkki aivan kohta ja joutaakin.

      • Anonyymi

        Vedä välillä henkeä niin ei tule niin paljon kirjoitusvirheitä.
        Koville tuntuu ottavan testijumbo Tollolaattorilla ajaminen.


    • Anonyymi

      Voi kun Tojo"miehen" kateuden saisi valjastettua energiaksi.

      BMW valmisti sinunkin Avensikseen dieselmoottorin, Toyota kun ei itse osannut. Yritti mutta tuloksena oli valtava määrä moottoririkkoja. Käyttäisi Tojo ne mainoseuronsa tuotekehitykseen niin ei tulisi niin paljon sutta ja sekundaa kuin nyt. Taitaa kaatua koko pulju.

      BMW:n myynti kasvoi Euroopassa, että pieleen meni taaskin onneton sepustuksesi.

      • Anonyymi

        Mikä on maailman eniten myyty automalli,merkki. Tojo tietenkin. Kyllä tervepäinen kansa tietää ja jättää huh haa tekeleet huh haa sakille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on maailman eniten myyty automalli,merkki. Tojo tietenkin. Kyllä tervepäinen kansa tietää ja jättää huh haa tekeleet huh haa sakille.

        Toyotaa ei voi sanoa edes autoksi. Se on auton irvikuva, ikuinen jumbo. Puolisokeiden ja kuurojen pappojen säälittävä merkki jolle nauraa harakatkin.
        BMW on taas autojen aatelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaa ei voi sanoa edes autoksi. Se on auton irvikuva, ikuinen jumbo. Puolisokeiden ja kuurojen pappojen säälittävä merkki jolle nauraa harakatkin.
        BMW on taas autojen aatelia.

        Toyota ostetaan sitten kun ei enää seiso.


    • Anonyymi

      Kymmenen vuoden kuluttua nämä menneen maailman saksalais tekeleet on nähtävissä museossa esimerkkinä tuleville suku polville, kuinka osattiin valmistaa heikkolaatuinen vikoja yhtenään omaava auto ja silti myytiin kohtalaisesti mielikuva mainonnalla tuulen viemille paidankuluttajille. Tosin saksalaisilla on jo historian peruja kuinka massojen kusetus tehdään. Itävaltalainen korpraali kusetti koko kansakunnan järjettömällä meuhkaamisellaan. Jäihän siitä perinnöksi VW huijari niminen yhtiö . Kärähti USA:ssa huijauksesta. Perinne velvoitaa…… haaaa

      • Anonyymi

        Nyt kymmenen vuotta vanhat Bemarit tulevat toimimaan vielä kymmenen vuoden päästäkin esikuvina Toyotalle miten rakennetaan laadukas auto. Kopiomaakari Tojo ei silti osaa autoa rakentaa. Suuren markkinakoneiston avulla onnistuu jymäyttämään lähinnä kouluttamattomia eläkeläisiä, jotka eivät ymmärrä mitään autoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

      Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

      Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

      Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

      Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe