Itsesuggestiolla psykoosi hallintaan.

Anonyymi

Olen koittanut psykologisoida psykoosisairauttani itsesuggestion/hypnoosin avulla. Onko kukaan muu yrittänyt samaa.

Itseäni kiinnostaisi saada tästä vinkkejä ja kokemuksia muiltakin.

6

286

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sen psykoosi huomaa, havaitsee tai tuntee kun minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia siitä vaikka on perusteetta väitetty että olen sairaudentunnoton.

• Anonyymi

Tämähän se on se koko jutun juoni, miksi jotkut avoimen dialogin mallit toimii vain niin marginaalille ryhmälle.

• Anonyymi

Aloittajalle voi sanoa, ettei itsesuggestiolla psykooseja parannella.

• Anonyymi

Itsesuggestio skitsofreenikolla tarkoittaa psykoosia. Oliko oikein? Oli.

• Anonyymi

Psykoosi ei ole sairaus, koska se ei viittaa mihinkään objektiivisesti mitattavaan poikkeavuuteen kehossa tai elimistössä.Psykologiset ja sosiaaliset keinot ovat tutkitusti toimivimpia juuri siitä syystä että psykoosi on normaali inhimillinen reaktio ympäristön tapahtumiin.Olisi parempi puhua stressistä tai peloista ja niiden syistä kuin käyttää sanaa "psykoosi" joka ei lisää ymmärrystä vaan vähentää sitä.

• Anonyymi

Minun psyykenlääkevieroituksen puhkaisema psykoosi joka puhkesi lääkekokeilussa loppui lääkkeiden alasajolla. Enkä ole sen koommin uusiin psyykenlääkkeisiin koskenut, ajoin niitä alas enkä käytä päihteitä. Mieli korjaa itseään. Toki ahdistus kokemuksesta on jäänyt. En ole ennen sitä ollut psykoosissa enkä sen jälkeen.

Psykiatria yritti luoda kuvan kuin minulla olisi hoitavien lääkkeiden puute vaikka kärsin heidän typerien aivoja sotkevien aineiden haitoista ja sen lisäämää pahaa oloa he tulkitsivat mielenterveysongelmana. Totuus ei pala tulessakaan. :) Totuus tuli ilmi lääkkeitä alasajaessa.

Psyykenlääkkeiden seurauksena mm lopulta
      - en pystynyt istumaan paikallaan ja olin hermoraunio
      - en pystynyt nukkumaan kun nuo lääkkeet sotki unen vieroituksessa
      - heräilin öisin adrenaliiniryöppyihin pitkään
      - tunsin kovaa ahdistusta mitä en ole kokenut ennen niitä
      - olin lääkekoukussa
      - epäilen saaneeni niin hermostollisia kuin neurologisiakin haittoja joita psykiatria kutsuu sairaudeksi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1907
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      711
      1312
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      101
      1067
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      918
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      761
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      662
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      69
      532
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      528
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe