Eilen käyttöön otettu Toyota. Erinomaisen laadukas auto. Kyllä japanilainen insinööri osaa hybridiauton tehdä.
Uusi Corolla Hybrid
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
autobild ylistää tojon hybridit ykköseksi
150 000km kestotesti eikä mitään vikaa
VW autoissa samaan km määrään tuhansien e remontteja- Anonyymi
AutoBild ajoi kahdella Volkkarilla saman matkan ilman mitään vikoja .taas terppanat valehtelee.
- Anonyymi
AutoBild ajoi 100tkm kestotesti Yariksella ja oli täysin mätä sen jälkeen. Jarrukilvet puhki ja liittimien metallikouria sulanut jne....
Anonyymi kirjoitti:
AutoBild ajoi 100tkm kestotesti Yariksella ja oli täysin mätä sen jälkeen. Jarrukilvet puhki ja liittimien metallikouria sulanut jne....
Minun piti epätoivoisena kommentoida useammalla Tohjoa solvaavalla oksennuksella koska totuus Tohjon ylivoimasta näihin Vw-romuihin vituttaa jo niin ankarasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AutoBild ajoi kahdella Volkkarilla saman matkan ilman mitään vikoja .taas terppanat valehtelee.
Ajoi kahdella yhteensä tuon matkan kun yhdellä ei päässyt koko matkaa. Tarkemmin sanoen: tehdas ei antanut lupaa ajaa yhdellä noin pitkää matkaa eikä saanut olla automaattivaihteinen.
- Anonyymi
Toyotan hybridit kestää ilman ensimmäistäkään vikaa yli puolimiljoonaa kilometriä, eikä miljoonakaan ole mikään saavutus. Toyotat ovat kestäviä ja pitkäikäisiä. lisäksi hiljaisia, ergonomisia,mukavia ja hyviä ajaa.
- Anonyymi
Erinomaisen mukava ajettava kaupungissakin, hybridivoimalinja toimii kuin ajatus. Kulutus olematonta. Olen onnellinen Toyotan omistaja.
- Anonyymi
Ajahan nyt jonkin aikaa ja kommentoi sitten milloin korvat alkaa tinnittämään..
- Anonyymi
" Erinomaisen mukava ajettava kaupungissakin, hybridivoimalinja toimii kuin ajatus. Kulutus olematonta. Olen onnellinen Toyotan omistaja. "
Hybridi-Tojota on kaikkein parhaimmillaan juuri reippaassa kaupunkiajossa. Autolla voi kiihdytellä reippaasti, ja samaten jarrutukset liikennevaloihin voivat olla voimakkaitakin, sillä lähes kaikki jarrutusenergia varastoituu ajoakkuun. Kun valo vaihtuu vihreäksi, niin silloin vain akusta ja Atkinson polttomoottorista vapautetaan sen verran energiaa, että ollaan piikkipaikalla. Hybridi-Tojotalla reipaskaan kaupunkiajo ei nosta kulutusta suureksi. Voimakkaat kiihdytykset ja jarrutuksetkin tapahtuvat täysin nykäyksettömästi, joten ajomukavuus reippaammassakin ajossa on huippuluokkaa. Kaupunkiajossa hybridi-Tojota on täysi kymppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajahan nyt jonkin aikaa ja kommentoi sitten milloin korvat alkaa tinnittämään..
kokoluokkansa hiljaisimmassa autossa ei ole melu ongelmaa. Tinnitys tulee kovasta melusta ei meluttomuudesta. Skodan Octavian ongelma on tuo melu. Sen mukana pitäisi tulla peltorit.
- Anonyymi
Niin onko melutao korjaantunut yhtään? Ainakin vanhemissa malleissa kovaa rengas- ja moottorimelua
- Anonyymi
Ei ole melutaso korjaantunut tuhnussa hintaluokkansa meluisin auto..
- Anonyymi
Mukahybrid on jo historiaa.
- Anonyymi
Kuiskauksenhiljainen hybridvoimalinjalla kulkeva Corolla hiipii sähköllä pitkin katuja. Jalankulkijat eivät kuule hiljaista Toyotaa. Isolohko bensiinimoottori herää silloin tällöin hiljaisesti hyrisemään, täysin huomaamatta.
Kyllä Toyota on ylivoimainen hybridiautoissa.- Anonyymi
Niin mutta kyllä vokkelossakin on hiljaista kun moottori ei taas toimi.
- Anonyymi
Ei auta tojoa olla kuolevan hybriditekniikan paras. Autoilun tätä päivää ovat ladattavat autot ja kaasuautot. Tojota on jäänyt jumiin 90-luvun tekniikkaan.
- Anonyymi
Enpä ostaisi ihan heti kaasuautoa... Jo pelkästään oman turvallisuuteni takia....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/rajahtelevat-kaasuautot-ongelma-ruotsissa/73f235a4-3321-3b0b-bcaf-2ef4e5be2608 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ostaisi ihan heti kaasuautoa... Jo pelkästään oman turvallisuuteni takia....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/rajahtelevat-kaasuautot-ongelma-ruotsissa/73f235a4-3321-3b0b-bcaf-2ef4e5be2608Suomessa ei ole tapahtunut ensimmäistäkään ongelmaa kaasuautojen kanssa. Tojon jokainen fossilipoltin on pelkästään bensalla kulkeva kikotin. Suuret päästöt ja kalliit kilometrit. VW:llä on paljon parempaa tarjolla. Nollapäästöiset sähköäautot joilla 100km maksaa alle kaksi euroa. Lisäksi kaasuautot joilla 100km maksaa 3-4 euroa.
Tojot polttavat bensaa koko rahan edestä. Alle kuuden euron ei pääse vaikka kuinka hissuttelisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole tapahtunut ensimmäistäkään ongelmaa kaasuautojen kanssa. Tojon jokainen fossilipoltin on pelkästään bensalla kulkeva kikotin. Suuret päästöt ja kalliit kilometrit. VW:llä on paljon parempaa tarjolla. Nollapäästöiset sähköäautot joilla 100km maksaa alle kaksi euroa. Lisäksi kaasuautot joilla 100km maksaa 3-4 euroa.
Tojot polttavat bensaa koko rahan edestä. Alle kuuden euron ei pääse vaikka kuinka hissuttelisi.Suomessa ei varmasti ole tapahtunut yhtäkään kaasuauto-onnettomuutta, kun ei niitä täällä juurikaan ole. Sen sijaan Toyotan fossiilipollttimot ovat varmasti jatkuvasti räjähdelleet, ja olleet korjaamon pukeilla, jne. kun sinä niin trollaat. Kumma vaan, että ihmiset ostavat sen edelleen, ja aina vaan maailman ykköseksi. Suoli24 provoista piittaamatta!
- Anonyymi
Toyotan tankkaaminen hymyilyttää joka kerta ja lompakko kiittää.
Kertakaikkiaan ylivoimaista hybriditekniikkaa pienine kulutuksineen.- Anonyymi
Jos tykkää maksaa bensasta niin tyhmän hymyä pukkaa. Sähköllä ja kaasulla ajaa paljon halvemmalla.
- Anonyymi
" Toyotan tankkaaminen hymyilyttää joka kerta ja lompakko kiittää. Kertakaikkiaan ylivoimaista hybriditekniikkaa pienine kulutuksineen. "
Olen samaa mieltä siitä, että Tojotan hybriditekniikka on edelleen valovuosia muitten autonvalmistajien voimalinjoja edellä, ja auton kulutuskin on ihmeteltävän pieni. Yksi hankaluus hybridi-Tojotan pienessä kulutuksessa kuitenkin on. Kun bensa-asemalla joutuu nykyisin käymään niin harvoin, niin vanha mies tahtoo jo unohtaa sen, miten bensa-automaatilla oikein pitää toimia, jotta tankkaaminen sujuisi mahdollisimman nopeasti. Ilmeisesti tämä ongelma ei ole kovin suuri, sillä täyssähköautojen perään kuolaavat viher-hörhöt ovat varautuneen jo tuntienkin latausaikoihin.
- Anonyymi
Et ole koskaan kunnon autoa ajanut, jos tuota kehut.
- Anonyymi
Eilen käyttöön otettu Tojota hajosi tänään. Erinomaisen paska riisikuppi. Kyllä japanilainen insinööri osaa saada muovinkin ruostumaan päivässä.
- Anonyymi
Tojolla ei ole mitään muuta kuin vanhanaikaisia bensa-autoja. VW on vuosikymmenen edellä sähköautojen kautta.
- Anonyymi
Volkkari ei osannut tehdä bensa/dieseleitä.
Sähköautotki kulkee alle puolet luvatusta rangesta ja ovat kylmiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari ei osannut tehdä bensa/dieseleitä.
Sähköautotki kulkee alle puolet luvatusta rangesta ja ovat kylmiä.Tojolla ei ole sähköautoja lainkaan. Melkoinen luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojolla ei ole sähköautoja lainkaan. Melkoinen luuseri.
VW:llä sentään on, ja odottavat ulkosalla toimivaa ohjelmistoa, jotka myydään asiakkaille muka "uusina" autoina HAH!
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ohjelmisto-ongelmat-riivaavat-uutta-volkswagen-id3-sahkoautoa/4fbe55a3-2676-45af-b913-83820f1fdc7d - Anonyymi
Etkö seuraa uutisia. VW on pulassa, koska sakot painaa päälle. Toyota on niitä harvoja autonvalmistajia, jotka pääsevät autonvalmistajille asetettuihin päästötavoitteisiin. Toisin on päästötavoitteissakin jälkeenjääneen VW:n laita.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/95-gramman-paastorajan-alitus-on-tiukka-tehtava-autonvalmistajille-uhkana-miljardisakot/2d48da00-261f-490c-9eb0-7435fa05ccd8
Toyotalla on varaa myydä sitä, mitä ostetaan. Monen muun autonvalmistajan on myytävä halvalla malleja, joilla valmistajan keskimääräinen hiilidioksidipäästö saadaan alas ja autonvalmistajalle langetettavat sakot saadaan minimoitua.
Tässä on esimerkki Toyotan tulevasta tekniikasta. Tosin tekniikka on jo olemassa. Neljännen sukupolven polttokennotekniikka on kehitteillä. Tavallisten kaasuasemien asemesta rakennetaan pian vetyasemia.
Enennkuin sähköautojen akkuongelma on saatu ratkaistua, on polttokennot vallanneet markkinat. Ei jokaiseen torppaan ja taloyhtiöön tarvitse rakentaa latausverkostoa. Käydään kerran kuussa tankaamassa kuten nytkin.
Vielä pidemmälle Toyota menee siinä, että tarjoaa auton asemesta kuljetuspalvelun.
Ei tarvitse kytkeä kaapeleita, eikä tankata. Ei tarvitse edes autoa. Kuittaa vain laskun kerran kuussa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toyotan-vastaus-tulevaisuuden-haasteisiin-on-kinto-lentava-pilvi/489e107c-e328-4d16-84fa-307545142ba5?ref=iltalehti:bcaf&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö seuraa uutisia. VW on pulassa, koska sakot painaa päälle. Toyota on niitä harvoja autonvalmistajia, jotka pääsevät autonvalmistajille asetettuihin päästötavoitteisiin. Toisin on päästötavoitteissakin jälkeenjääneen VW:n laita.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/95-gramman-paastorajan-alitus-on-tiukka-tehtava-autonvalmistajille-uhkana-miljardisakot/2d48da00-261f-490c-9eb0-7435fa05ccd8
Toyotalla on varaa myydä sitä, mitä ostetaan. Monen muun autonvalmistajan on myytävä halvalla malleja, joilla valmistajan keskimääräinen hiilidioksidipäästö saadaan alas ja autonvalmistajalle langetettavat sakot saadaan minimoitua.
Tässä on esimerkki Toyotan tulevasta tekniikasta. Tosin tekniikka on jo olemassa. Neljännen sukupolven polttokennotekniikka on kehitteillä. Tavallisten kaasuasemien asemesta rakennetaan pian vetyasemia.
Enennkuin sähköautojen akkuongelma on saatu ratkaistua, on polttokennot vallanneet markkinat. Ei jokaiseen torppaan ja taloyhtiöön tarvitse rakentaa latausverkostoa. Käydään kerran kuussa tankaamassa kuten nytkin.
Vielä pidemmälle Toyota menee siinä, että tarjoaa auton asemesta kuljetuspalvelun.
Ei tarvitse kytkeä kaapeleita, eikä tankata. Ei tarvitse edes autoa. Kuittaa vain laskun kerran kuussa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toyotan-vastaus-tulevaisuuden-haasteisiin-on-kinto-lentava-pilvi/489e107c-e328-4d16-84fa-307545142ba5?ref=iltalehti:bcaf&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksiEt näköjään tiedä vetytalouden ongelmista mitään. Suomessa et tankkaa vetyä autoon mistöän. Tuommoinen kuljetuspalvelu, jossa ei tarvi omistaa autoa, on jo olemassa. Sen nimi on taksi. Olisi hyvä, jos suurin osa Tojotan omistajista siirtyisi tämän palvelun käyttäjiksi. Kaikki voittaisivat.
- Anonyymi
corolla on vuoden 2020 myydyin auto
- Anonyymi
Toyota tulee varmasti olemaan seuraava autonikin. Maailman luotettavinta tekniikkaa.
- Anonyymi
Toyota valloitti Suomen vuonna 1969.
Suomen luotetuin ja suosituin automerkki jatkaa edelleen vuonna 2020 voittokulkuaan uusilla teknisillä innovaatioilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186239
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563360
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342572Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452420Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242148Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381590
- 1901491