Miten saan tytön kiinnostumaan ku oon ollu 4 vuotta jo ihastunu nii oks kellää apui?

No siis. Oon tuntenu tän tytön ny 4 vuotta alus se tykkäs musta mutta sitte se alko tykkkää mun kaverista ja sen jälkee jos se on jostai tykänny nii siitä, välil tosiaan antaa semmosii merkkei et sitäki kiinnostaa mut ei se oo vaa edenny ja nykyää kumpikaa ei (kai) niistä tykkää toisistaan ja se kaveri oileestaa, no ei ny vihaa sitä mut heittää semmost läppää siit ja oikeestaa kaikist meijä luokkalaisist, et jos kertoisin sille suoraa mua luultavasti alettais kiusaa, ainakin sen kaverin pohjalta. Se nyt saattaa vaihtaa puolen vuoden pääst kouluu mut sit jos se ei onnistu nii sit mua ärsyttää vaa enemmä, enkä pysty lopettaa tän miettimisä, jopa viime yönä näin unta tästä (väh freak) mut jos joku on lukenu tänne asti ja tietää nii voisko auttaa koska en jaksa tätä pskaa just ny enää ja tosiaan se kaveri on semmone hulivili jolle aika usrin nauretaa ja se tyttö ain bälil myös naruaa ja juttelee sille iha innoissaa nii tulee vähä semmone turha olo.
Et jos jollai on jotai vinkkei nii otan vastaa

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En siis nähny suoraa siit tytöstä vaa siit et ne kaks alko oikeesti juttelee ja frendaa ja chillaa ja kaikke ja alko viel (kai) seurustelee

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5411
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      49
      2237
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2236
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      880
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      763
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe