No siis. Oon tuntenu tän tytön ny 4 vuotta alus se tykkäs musta mutta sitte se alko tykkkää mun kaverista ja sen jälkee jos se on jostai tykänny nii siitä, välil tosiaan antaa semmosii merkkei et sitäki kiinnostaa mut ei se oo vaa edenny ja nykyää kumpikaa ei (kai) niistä tykkää toisistaan ja se kaveri oileestaa, no ei ny vihaa sitä mut heittää semmost läppää siit ja oikeestaa kaikist meijä luokkalaisist, et jos kertoisin sille suoraa mua luultavasti alettais kiusaa, ainakin sen kaverin pohjalta. Se nyt saattaa vaihtaa puolen vuoden pääst kouluu mut sit jos se ei onnistu nii sit mua ärsyttää vaa enemmä, enkä pysty lopettaa tän miettimisä, jopa viime yönä näin unta tästä (väh freak) mut jos joku on lukenu tänne asti ja tietää nii voisko auttaa koska en jaksa tätä pskaa just ny enää ja tosiaan se kaveri on semmone hulivili jolle aika usrin nauretaa ja se tyttö ain bälil myös naruaa ja juttelee sille iha innoissaa nii tulee vähä semmone turha olo.
Et jos jollai on jotai vinkkei nii otan vastaa
Miten saan tytön kiinnostumaan ku oon ollu 4 vuotta jo ihastunu nii oks kellää apui?
2
157
Vastaukset
En siis nähny suoraa siit tytöstä vaa siit et ne kaks alko oikeesti juttelee ja frendaa ja chillaa ja kaikke ja alko viel (kai) seurustelee
- Anonyymi
Opettele nauramaan hurmaavasti, kas noiin.. https://v.ylilauta.org/23/43f7597d.mp4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1244302Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja393268Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12433KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2081475Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2101086Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581069- 681014
Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka21936Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v16888En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott127802