Voi, miten hyvä ja varoittava tulos näkyy Hannele Laurin "kaunistelluissa" kasvoissa! Hannele on ollut tosi kaunis nainen nuorempana, mutta ei varmaan hyväksynyt iän mukanaan tuomia muutoksia. On leikelty ja täytetty nyt, eli mielestäni pilannut täysin ulkonäkönsä. Olen saman ikäinen, koskaan ei ole tehty kasvoilleni (eikä muuallekaan) mitään, ja tunnen olevani ainakin 10vee Hannelea nuorempi, kun katson peiliin. Surullista tuo luonnoton nuoruuden hakeminen.
Hannele Lauri
34
2258
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakointi ja iän merkkejä muka häivyttävien pistosten käyttö näkyvät kaikilla kasvoista. Tupakointi myös karheuttaa joidenkin naisten äänen miesmäiseksi. Mutta jokainen saa päättää itse siitä miltä näyttää ja kuulostaa.
- Anonyymi
Kehuu treffipyynnöillä ja on aika leuhkan tuntuinen muutenkin. Ei mikään kaunotar kyllä ole enää. Vanhoissa Uunoissa näkee, miten kaunis oli luomuna.
- Anonyymi
Maailman henki murisee mutta kaunis Hannele on edelleen kun täytettä on liikaa kai sitä voi poistaa vähentää jotenkin nimittäin joillakin nuoremmilla on rullahuuli liiasta täytteestä suorastaan menee tivolin pelle naamion puolelle.Alahuuli roikkuu turvonneena. Tupakointi on vähemmän paha tapa kuin mässäys ylensyönti huumepiiput ruiskut nuuskat.Tupakkaa pahempaa on rikollisuus ja ihmiskauppa.Tai myrkyt tai hampaat värjäävät mausteet.Moni keuhkotauti tuberkuloosi on tupakasta riippumatta kuten oli covid ja muutkin taudit flunssat ja ruuan kautta tulleet bakteerit entero stafylokokki.Saati sukupuolitaudit mitään tekemistä tupakan kanssa syylillä ja tuhkarokoilla.
- Anonyymi
Nuorena kaunis nainen, nyt turvotettu hirviö, näyttää ikäistään vanhemmalta ja tuo kova meikki ei sovi ikääntyvälle, tulee mieleen elähtänyt, viinan kyllästämä ilotalonemäntä!
- Anonyymi
Ikäistään vanhemmalta vai niin kertokaas nyt ihmeessä miltä 100 vuotiaat näyttää ikäiseltään.
- Anonyymi
Kyllä näkyy luonnottomalta! Putuminaiset nää sitä miten karmeen näköisiä!!!!!!.🙄! Hannele oli ihan nätti voi hyväihme et nyt!!!. Eikö osata vanheta luonnollisesti!!. Huono itsetunto!!!.
- Anonyymi
Olisi jännä tietää, että huomaavatko nämä naamansa pilanneet itse, miten hirveiltä näyttävät? Hannelen rinnalle olisi kiva laittaa muutama saman ikäluokan luomunainen, niin sitten ainakin huomaisi eron. Jos eivät itse huomaa, niin kyseessähän on sitten sairaus. Anorektikkokin pitää itseään lihavana, vaikka on pelkkää luuta ja nahkaa. Jospa nämäkin naiset itse näkevät itsensä kauniina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi jännä tietää, että huomaavatko nämä naamansa pilanneet itse, miten hirveiltä näyttävät? Hannelen rinnalle olisi kiva laittaa muutama saman ikäluokan luomunainen, niin sitten ainakin huomaisi eron. Jos eivät itse huomaa, niin kyseessähän on sitten sairaus. Anorektikkokin pitää itseään lihavana, vaikka on pelkkää luuta ja nahkaa. Jospa nämäkin naiset itse näkevät itsensä kauniina.
Anorektikko ja vaivaa syyllisyys varastelusta usein ja käsien pesu pakkomielle syyllisyyttä tehdyistä murhista. Katsokaa joskus muutenkin elokuva psyko uudestaan ajatuksella. Elokuvan alku jo näyttää montaa erilaista omantunnon tekoa mikä piiputtaa.Monikaan ei huomaa elokuvan alussa mitä ne tekee itse vaan tuijottaa psykon tekoja jää näiden muiden teot huomaamatta.Moni anorektikko on myös psyko omatunto huutaa.Mutta myös niitä joilla on ulkomaan tuomisina parasiitteja mitkä aiheuttaa anemiaa.
- Anonyymi
Julkisuudessa esillä olevilla saattaa tulla paineita. Ettei kehtaa oikein enää esiintyä, jos alkaa se nuoruuden kauneus rapisemaan iän myötä. Sitä pitää sitten kaikin tavoin keinotekoisesti yrittää alkaa palauttamaan. Sehän ei koskaan näytä luonnolliselta. Itse asiassa tälläinen fixaileminen pahemman näköistä, kuin se luonnollinen ikääntyminen. Vaikka fixailijat näkevätkin asiat peilistään toisin.
Mutta on julkisuudessa sellaisiakin näyttelijöitä ja taitelijoita, jotka uskaltavat vanheta luonnollisesti, pelkäämättä sitä. Yksi esimerkki on Eila Roine.
Ei juurikaan meikkaile ja tällää itseään rooliensa ulkopuolella.
Eikä ole ollenkaan mikään, ruma, tai rupsahtanut. Vaan tervehenkisen oloinen ikäisensä nainen. Arvostettu ja pidetty näyttelijä. Paula Koivuniemikin taitaa jo pikkuhiljaa luovuttaa taistelustaan iäntuomia merkkejä vastaan. Ei hänestäkään rumaa tule, vaikka ikääntyisi luomusti.- Anonyymi
Harmittaa Hannelen puolesta, oli tosi kaunis luonnollisena.
- Anonyymi
Paula on oikein kaunis edelleen ja muutkin on. Hyvä jos vähän kiristää löysää nahkaa mukavampi katsella ja itsellään hyvä olo. Kyllä Hannele taiteilijana on hyvin roolinsa vetänyt.
- Anonyymi
Hannele oli kaunis nuorena.
Nyt näyttää borrellin emänältä.- Anonyymi
Voiko Suvi Pitkäsen, Maisa Torpan ja Hannele Laurin kohdalla puhua "kauneusleikkauksista"? Nostaisin syytten kasvojeni pilaamisesta, jos moisesta leikkauksesta olisin herännyt tuon näköisenä! Ihan hirviöiden näköisiä jokainen.
- Anonyymi
Ei kai bordellin emännät noin hirviöiltä näytä.Eihän siellä kauppa kävisi ollenkaan.
Järkytyin todella kun Hannelea katselin telkusta,että mitä hänelle oikein on tapahtunut.
- Anonyymi
Kaiken tämän arvostelun jälkeen on hyvä vaihteeksi katsoa itse peiliin. Olla itselleen rehellinen, tunnustaa se mitä näkee.
- Anonyymi
Katsoin ja näin ihan tavallisen, normaalin 45vee vanhan naisen kasvot. Onneksi en nähnyt vinoksi vedettyjä silmiä, pieneksi kiristettyä nenää, turpeita, epäsymmetrisiä ankkahuulia, hohtavia, isoja hampaita, pallomaisia pyöreitä poskia, tiukalla olevia poskia jne...
Eli olin ihan tyytyväinen näkemääni - ja itseeni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin ja näin ihan tavallisen, normaalin 45vee vanhan naisen kasvot. Onneksi en nähnyt vinoksi vedettyjä silmiä, pieneksi kiristettyä nenää, turpeita, epäsymmetrisiä ankkahuulia, hohtavia, isoja hampaita, pallomaisia pyöreitä poskia, tiukalla olevia poskia jne...
Eli olin ihan tyytyväinen näkemääni - ja itseeni!Ei ketään nämä "kauneusleikkaukset" ole kaunistaneet, päinvastoin. Ankkahuulia katsellessa tulee oikeasti Disneyn elokuvat mieleen. Törkeän näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään nämä "kauneusleikkaukset" ole kaunistaneet, päinvastoin. Ankkahuulia katsellessa tulee oikeasti Disneyn elokuvat mieleen. Törkeän näköisiä.
En olisi Hannelesta uskonut, pidin ihan fiksuna naisena. Harmi vaan, ettei tuota voi millään enää korjata, tai saada entiselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi Hannelesta uskonut, pidin ihan fiksuna naisena. Harmi vaan, ettei tuota voi millään enää korjata, tai saada entiselleen.
Ei tosiaan kaunistumisesta ole kysymys noitten kolmen ja monen muun kohdalla.
Kyllä varmaan harmittaa.
- Anonyymi
Tänään Puoli seiskassa esittelee elokuvaansa. Taitaa jäädä katsomatta. En pidä tuota ihmistä minään näyttelijänä, esittää aina ihteesä. Ihan karseen näköinen, isot huulet ja silmät leikelty. Kumma kun nenärypyt vielä täyttämättä. Karsee räkänen ääni ja lipoo tupakkakielellään huuliaan.
Kehuu olevansa nuorekas, voikai sitä olla mieleltään nuorekas vaikkei hirviöksi leikkelytä itseään.- Anonyymi
"Kauneusleikkaukset" eivät kaunista ketään. Hannelekin olisi kauniimpi ihan luonnollisena. Mielestäni hänellä on aina olleet kivan näköiset hiukset ja hyvä maku pukeutumisessa.
Koira parka säälitti, niin on vanha ja väsynyt, että saisi jo levätä kotonaan loppu aikansa.
- Anonyymi
Nuorena kauniista naisesta on tullut vanhana surkuhupaisa nuoruuden irvikuva.
- Anonyymi
Omasta kokemuksesta tiedän, että nyt Hannele parka vanhenee rajusti, kun rakas koira kuoli.
Sitä ei arvaakkaan, kuinka tuollainen vie elämästä ilon.
- Anonyymi
Muistattekos vielä Hannelen nakuilua Hymy-lehdessä? Oli silloin jo viidenkymmenen mutta tarve elosteluun oli yhä läsnä. Poseeraa "Diiva"-kirjansa kannessakin ilman paitaa, peittäen rinnat nyrkeillään. Mistä tämä lienee peruja?
- Anonyymi
Hannele oli ennen "kauneusleikkauksia" ja muita temppuja tosi kaunis.
Varmasti ihan mukava ihminen, harmittaa vaan tuo ulkonäön pilaaminen.
- Anonyymi
Ehkä tuo nakuilu ja kauneusleikkaukset ovat vain keinoja tavoitella ikuista nuoruutta, vaikka eiväthän ne poista vääjäämätöntä. Itse ihmettelin, kuinka Hannele oli nakukuvistaan niin ylpeä, että yksi niistä päätyi koristamaan jopa elämäkertaa.
- Anonyymi
Onpa hyvä esimerkki, mitä ei kenenkään kannattaisi tehdä! Täytyy olla jotenkin sairas joka antaa noin pilata kasvonsa.
- Anonyymi
Milläköhän tavalla hetki sitten kirjoittamani viesti oli sääntöjen vastainen? Olen varma että Hannele olisi halunnut nähdä sen
- Anonyymi
Ennen kuin menee kauneusleikkauksiin kannataisi lukea Victor Hugon Nauruihminen.
- Anonyymi
Jos Hannele haluat tutustua lähes puolet itseäsi nuorempaan mieheen joka on alkanut kaljuuntumaan ja voi käydä hammaslääkärissä poistamassa hampaansa sinun iloksesi, olisimme erittäin yhteensopiva pari
- Anonyymi
Kaikella kunnituksella! Mutta ei me 70kymppiset kaunistu täytteellä järkkyä!
- Anonyymi
Ei sitä näköjään ymmärretä et kaikki me vanhenemme🤗! Ei sitä nuoruutta saa täytteillä!
- Anonyymi
Ihan näyttää pultsarimummolta, jolla huulet turvonneet.
- Anonyymi
Sama juttu kuin anoreksian kanssa, eivät itse näe sellaisena itseään, kuin minkä muut näkevät, outo ilmiö, kai se sitten sairaus täytyy olla, että kuvittelee karmean näköisenä olevansa kaunis.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349