Hiljaa parempi tulee.

Anonyymi

Vai tuleeko? Tapaus 0L3.

10

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sieltä tulee? Kun on käynnistyspäivä niin olisi suotavaa ilmoittaa länsi-suomalaisille ajoissa. Tietää millon lähteä johonkin pitkälle.
      On sen verran sutta tehty, purettu ja korjattu että ei taida olla takuu voimassa, eikä henkivakuutukset riittää.

• Anonyymi

Jep. Käynnistys viikolle, jos Uranus Jumala suo niin kandee varata Lapin loma oli sitten kesä tahi talvi. Lapissa paljolti nähtävää. On tuntureita ja asumattomia erämaita jossa juron Satakuntalaisen sielu kuin ruumis virvoittuu.

• Anonyymi

Ei kun olkiluodon väkeen on poliittinen yhteys ja sieltä voidaan tilata radioaktiivisia aineita salaa ja toimittaa jonkun kotiin.

• toivottavasti menee se laskeuma tuonne ruotsiin päin, kun helvetin kone lyödään tulille.

• Anonyymi

Ydinreaktorissa ei polteta tulia!

• Anonyymi kirjoitti:

Ydinreaktorissa ei polteta tulia!

vittu mitä paska siellä palaakin

• Anonyymi

Voipi olla että kohta myyään saastuneita saaria ja merenrantatontteja pilikkahintaan . Eipä silti ei se köyhää kosketa kun myytävää ei ole , muuta kun oma seläkänahka .

• Anonyymi

Olkiluoto 3 on ranskalais-saksalainen EPR-tyypin reaktori. Se lukeutuu 1 600 megawatin nimellistehollaan maailman suurimpiin ydinreaktoreihin.

Laitos vähentää tarvetta tuoda Suomeen sähköä naapurimaista. Lisäksi laitoksen odotetaan laskevan sähkön hintaa Suomessa.

• Anonyymi

Tuulivoimalat puretaan pois kannattamattomina koska 0L3 dumppaa halpaa bulkkisähköä kantavarkkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuulivoimalat puretaan pois kannattamattomina koska 0L3 dumppaa halpaa bulkkisähköä kantavarkkoon.

Jännän äärellä ollaan. Voi sitä päivää kun saadaan sähköä hintaan 1,5centtiä/kwh. Hyvää kannatta odottaa, joten jäädään siis vartomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe