Kerra hotellissa

Anonyymi

Silloin tällöin työmatkalla yövyn pikku kaupunkien hiljaisessa hotelleissa. Kerra olin pohjanmaalla, taiso olla maanantai ilta eli tosi hiljaista. Söin hotellin seisovasta pöydästä jotain ja menin sen jälkeen baarin puolelle oluelle. Pienessä pöydässä istui muutama paikkakuntalainen nuorimies, ehkä parikymppisiä juoden olutta.

Minä katselin olueni ohella ajankohtaisohjelmaa, joka näkyi barin tv:stä. Poika, joka oli vähän tutun näköinen meni hakemaan olutta tiskilla, pari muuta hänen kaveriaan lähtivät pois. Minäkin menin täydentämään lasini.
- tosi hiljaista sanoin.
-joo, ja kaveritkin lähti, niillä on aamuvuoro.
-tuu mun pöytään sanoin ja mietin mistä hän oli tutun näköinen.
Poika laittoi oluensa pöydälleni ja sanoi käyvänsä vessassa. Minä istuin paikalleni pöydän taakse, penkille.
-Kari, sanoi poika tullessaan pöytään, ja minäkin esityäydyin, -Pekka.
Mutta Kari ei istunutkaan tuolille vastapäätä vaan viereeni penkille. Baarin myyjä lähti korjaamaan ruokia pois pöydästä. Olimme kahdestaan baarissa.

Juttelimme hallituksen tekemättäjättämisestä ja kaikesta muustakin. Kun oluet loppui, Kari lähti hakemaan uutta.
-tuo mullekin ja maksa tuosta molemmat sanoin.
Kari tuli oluiden kanssa pöytään kun oli ensin saanut herätettyä salinpuolelta häärivän rouvan huomion. Minä ennätin käydä vessassa sillä välin.

Kari tuli taas, penkille nyt reitemme koskettivat toisiaan. Jatkoimme juttelua enkä siirtynyt yhtään jalkaani. Vaivihkaa katsoin alas ja huomasin karin housujen edessä selvän kohouman. Laskin oikean käteni pöydän alle ja raaputin polveni olematonta kutinaa. Samalla tunsin reiteäni vasten lujemmin Karin jalan. Vedin kättäni pois polveltani ja siirsin sen karin reiden päälle.

Hän nosti lasin huulilleen mitään sanomatta, hörppäsi oluesta ja nojautui taaksepäin, kohottaen lantiotaan hiukan.
Minä siirin käteni hän housujen kohouman päälle ja tunsin hänen kullinsa kovettuvan entisestään . Silittelin sitä varovasti.

Katsoin Kariin, ja nostin oluen, - juodaan nämä pois.

Lähdimme yhtäaikaa vessaan, Kari meni kuselle, minä työnsin 8 euroa automaattiin ja sain 4 pakettia.

- mennään ylös.

Kari meni edeltä, minä seurasin häntä, sain hänet kiinni toisessa kerroksessa ja menin huoneeseen, kari seurasi. Hän alkoi napittamaan paitaansa auki ja laski housnsa. Samalla kerralla alushousutkin. Hänen sopusuhtainen kulli seisoi jyrkästi yläviistoon.

Minäkin riisuin, ja vapautin suoraa seisovan kullini. Mwnimme suihkuun, saippuoin Karin. Sanoin, että olet tutun näköinen . Hän kertoi että olimme edellisenä kesänä runkanneet toisemme nopeasti paikallisen abc:n vessassa. Ja silloin muistinkin hänet, hänellä oli silloin hattupäässä ja aurinkolasit .
Hyväilin Karin pyllyä, jatyönsin sormeni hänen pyllyynsä. Kari teki minulle samoin.

Kuvasimme toisemme, menimme. Huoneeseen, istuin sohvalle, otin käsivoide tuubin ja rasvasin karin pyllyn reiän kunnolla. Laitoin kumin päälle ja pyysin karia istumaan syliini varovasti. Sovitin kullini hänen reiälleen ja vähitellen terskani upposi , ja sitten koko kulli.

Kari istui sylissäni ja ja liikutti itseään samassa tahdissa kun minä työntelin. Toisella kädelläni runkkasin hänen kulliaan ja toisella piden häntä kiinni.

Ei mennyt varmaan kymmentä minuuttia kun tulin.

Kävin pesemässä itseni. Tullessani huoneeseen kari runkkasi. Heitin hänelle kumin ja voiteen. Menin sängylleni, laitoin pari tyynyä alleni ja sanoin että sinun vuorosi.
Kari otti voiteen hieroi reikääni ja vähitellen työnsi sinne etusormensa, sitte toisen.
-laita kumi ja tule varovasti.
Kari meni polvilleen taakseni, tunsin hän painonsa selässäni ja kullin reijälläni, varovasti hän painoi sisään, Karin ohut kulli solahti hyvin sisään ja koko ehkä noin 17 cm tuli sisääni.

Kari nussi minua ensin varovaisesti mutta tahtinsa kiihtyi, hänen pallinsa hakkasivat rytmikkäästl munun pallejani.

Kari purkautui kumiin saaden ilmwisesti elämänsä orgun.

Kävimme suihkuss ja joimme munibaarista muutaman oluen. Istuin sohvalla, kari minun sylissäni. Leikuttelin hänen kalullaan ja suutelimme välillä. Puolilta öin hän lähti.

6

4115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh

      • Anonyymi

        Katslitko kategoriaa. Novellit.


    • Kiva tarina. Kiitos.

    • Anonyymi

      Hyvän kokoinen kalu.. 17cm ja ohut.. Kiihottaa ajatus sellaisesta

      • Anonyymi

        Kyllä haluisin tollasen sisääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluisin tollasen sisääni

        Vantaalta löytyis17 cm tuppi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe