Halosen ja Kontulan tavoitteet

Anonyymi

Ensin vasemmistolainen Halonen poisti Suomesta maamiinat ja nyt vasemmistolainen Kontula haluaa kieltää Israelista tulevat panssarintorjuntaohjukset. Toisinsanoen Suomesta halutaan poistaa kokonaan kyky torjua panssareita.

Johtaako siis Suomea todellisuudessa Viides kolonna...ja miten tähän tilanteeseen on tultu?!

21

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Viides Kolonna vaan sekopää-akat.

      • Anonyymi

        Saavat kävellä, kulkea ja touhuta vapaasti. Ylläpito tulee verovaroista, kansan kukkarosta.


    • Anonyymi

      Tuo maaminojen kielto on typeryydessään huippu ja käsittämätön , jos jotakin (venäläisiä) pelottaisi astua maamiinoihin suomea valloittaessaan niin mikä pakko niitä tänne olisi tulla polkemaan ?
      Tietenkin myös ohjuksia tarvitaan itsepuolustukseen , "jotakin" hyökkääjää vastaan .
      Yleensäkkin suomen asekauppa on näiden hyväätarkoittavien hölmöjen hampaissa . Eikös nämä samat tollot ole aina kaikessa katsomassa mallia ruotsista , voisi katsoa mallia myös asekaupoissa mallia ruotsista joka on asekaupoissa maailman huippuja .

    • Anonyymi

      Jäikö panssarivaunu miinat vielä mopseille kiikutettavaksi telaketjun väliin?

      • Anonyymi

        TELAMIINAT ovat sallittuja ja niitä riittää. MAAMIINAT halonen typeryydessään kielti,mutta jos suomi joutuu sotaan ,niin ei mene kauan kun miinoja taas käytetään,sillä se on yksi merkittävin jalkaväen ase vihollisen jalkaväkeä torjuttaessa. Tela eli panssarimiina tarvitsee myös tuekseen jalkaväkimiinoja mm vaikeuttamaan purkua ja ... Lisäksi käytössämme on lukuisa määrä ns tähymiinoja, joittenka teho ja läpäisykyky on aivan omaa luokkaa. SISSISODASSA joka olisi hyvin sopiva sodankäynnin muoto suomalaisille on myös käytössä pioneerien ja muitten taitavien taistelijoiden käsissä:eräs halpa miinoitteisiin verrattava ase jota en voi tässä yhteydessä paljastaa. Halosen ja muitten ymmärtämättömien hörhöjen mielipiteillä ja tekosilla ei ole sodan syttyessä muuta kuin huumorillinen merkitys. Tv,PIONEERIKERSANTTI


    • Anonyymi

      Kaksi varsinaista setaveteraania, tekisivät molemmat palvelun suomalaiselle yhteiskunnalle olemalla hiljaa ja pois julkisuudesta.

      • Anonyymi

        Halosella pitäisi nyt olla avustaja, joka estäisi hänen ulostulot julkisuuteen. Ehkä sieltä Marinin kamarista voisi yhden siirtää Haloselle. Ja eikö Suomelle tulisi halvemmaksi, jos ei eläkeläistä yllytettäisi matkustelemaan antamalla vielä kaiken lisäksi 30 000 euroa turhaan makustamiseen. Sillä rahalla saisi melkein yhden sairaanhoitajan palkattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halosella pitäisi nyt olla avustaja, joka estäisi hänen ulostulot julkisuuteen. Ehkä sieltä Marinin kamarista voisi yhden siirtää Haloselle. Ja eikö Suomelle tulisi halvemmaksi, jos ei eläkeläistä yllytettäisi matkustelemaan antamalla vielä kaiken lisäksi 30 000 euroa turhaan makustamiseen. Sillä rahalla saisi melkein yhden sairaanhoitajan palkattua.

        Tiedoksi: Halosella on avustaja ja työhuone kivenheiton päässä Hakaniementorilta . Ne kustannetaan verovaroista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi: Halosella on avustaja ja työhuone kivenheiton päässä Hakaniementorilta . Ne kustannetaan verovaroista

        "Tiedoksi: Halosella on avustaja ja työhuone kivenheiton päässä Hakaniementorilta . Ne kustannetaan verovaroista"

        MIKSI????? sehän on eläkkeellä?!!


    • Anonyymi

      Suomen sisällä mamumiehet saa touhuta mitä vain-Halonen?
      ja isis naiset hoivaat Pekan kanssa omissa kodeissa? muista ulkoiluttaa myös

      • Anonyymi

        Sodan syttyessä asioita ei onneksi hoida vihervasut, vaan sotilaat.


    • Ennen Kontula oli HOT.

      Nyt vaan panssarintorjuntohjuksen ruokaa.

      • Anonyymi

        Kontula kannetaan kunniakulkueessa kun Suomeen tulee. Kiitos hänen tempaukselleen.
        Häntä äänestämme 100% . Harvoin näin hyviä kansanedustajia Suomeen syntyy.
        On hieman parantunut äänestäjien tasokin näköjään uuden polven myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontula kannetaan kunniakulkueessa kun Suomeen tulee. Kiitos hänen tempaukselleen.
        Häntä äänestämme 100% . Harvoin näin hyviä kansanedustajia Suomeen syntyy.
        On hieman parantunut äänestäjien tasokin näköjään uuden polven myötä.

        Tarkoittanet jalat edellä.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kontula kannetaan kunniakulkueessa kun Suomeen tulee. Kiitos hänen tempaukselleen.
        Häntä äänestämme 100% . Harvoin näin hyviä kansanedustajia Suomeen syntyy.
        On hieman parantunut äänestäjien tasokin näköjään uuden polven myötä.

        Ehkä Pekka haetuttaa tämän kunniakansalaisen yksityiskoneella takaisin Suomeen.


    • Anonyymi

      Viedään Halonen itärajalla haarat levällään niin yksikään vihreä mies ei tule Suomeen.

      • Anonyymi

        Ghiähhhäähhhää,,,meinaatko että silakan haju saa vanjat luulemaan ,että ruottalaiset on kans rajalla, jossa aukovat niitä hapansilakka purkkejaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ghiähhhäähhhää,,,meinaatko että silakan haju saa vanjat luulemaan ,että ruottalaiset on kans rajalla, jossa aukovat niitä hapansilakka purkkejaan...

        Riippuu tuulensuunnasta. Jos tosiraju haju, leviää myös vastatuuleen.


      • Anonyymi

        Kyllä suvakkien touhut ja halut ovat lisänneet kunnia murhia ,raiskauksia ym. Tämäkin nuori naissuvakki oli ollut avosylin vastaanottamassa tätä maahantulijaa,joka hyljätyksi tulon jälkeen ,oli velvoitettu katkaisemaan tytön kurkku. Voi helvetti mitä naisten ja tyttöjen päässä oikein tapahtuu kun sekaantuvat ja yhtyvät näihin muslimi terroristeihin....heidän aiheuttamat kärsimykset täyttävät turvakotit.


    • Halonen aloitti presidenttipelin, koska hän on PARAS.

      Haavisto on toiseksi paras.
      Siksi Halonen avasi presidenttipelin, jotta Haavistosta tulisi paras.

      Halonen on kuten ME.

      Eli paras.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe