Ihan kiva ajatus silleen

Anonyymi

että jos meistä tulisi pari. Ja nämä kaikki sanat multa sulle jää kuitenkin tänne nettiin. Ehkä esittelen niitä sulle joku päivä, että tuo oli multa sulle.. :) Tänne on paljon helpompi kirjoittaa suuriakin tunteita kuin toiselle ihmiselle puhuen.

51

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan se on. Suuria sanoja uskaltaa sanoa kasvotusten kun luottamus siihen, että toinen pysyy on.

      • Anonyymi

        Se on totta. Ehkä sitä voisi ajatella suhteessakin, että kirjoittaa paljon sanoja vaikka luuriin.. eikä yritä puhumalla kaikesta selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Ehkä sitä voisi ajatella suhteessakin, että kirjoittaa paljon sanoja vaikka luuriin.. eikä yritä puhumalla kaikesta selvitä.

        Puhuminen kyllä olisi se paras:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen kyllä olisi se paras:)

        ehkä niin, tiukka katsekontakti ja puhua tunteet ulos ja toisen tietoon. Eikä mitään palstoja enää koskaan sitten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä niin, tiukka katsekontakti ja puhua tunteet ulos ja toisen tietoon. Eikä mitään palstoja enää koskaan sitten :)

        Tuo on parasta. ♥️ Silti joskus voi olla helpompi aloittaa viestillä ja sanoa, että haluaa jatkaa kasvotusten. Tyyli ei ratkaise lopputulosta.


    • Anonyymi

      Niin voisi sitten katsoa, kuinka hyvin olemme toisemme täältä tunnistaneet

      • Anonyymi

        se voisi olla mukavaa..


    • Anonyymi

      Haluatko laittaa miehen polvilleen anomaan tuoksuillasi?

      • Anonyymi

        En halua. Miten niin?


    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei joku olisi myös kasvotusten puhunut. Oletko selvän näkijä? Kerroppas miltä meidän tulevaisuus näyttää, kiitos😉

      • Anonyymi

        Sivusta näyttäisi hyvältä rakkautta tai välittömistä puuttuisi..


      • Anonyymi

        Ajattelinkin vaan omalta kohdalta etten ole puhunut.


    • Anonyymi

      On kyllä ihan oikeasti kiva ajatus sulla :) Aika paljon olen itsekin tänne tunteita jäsennellyt..

      • Anonyymi

        Toivotaan, että joku edes saisi tilaisuuden siihen.


    • Anonyymi

      Auttaisikohan pariutumista jos lähettäisin jonkun tänne kirjoittamani nolon lemmenlurituksen sulle irl? Pelkään vain, että se saattaisi säikäyttää sinut pakoon.

      • Anonyymi

        Jos mies olet ja nainen on vähänkään romantikko niin voisi olla tosi iloinen.


      • Anonyymi

        Täällä tehtyjä tunnustuksia en kyllä ota tosissani! Van pelkuri tunnustaa täällä. Arvostan vain ihmisiä jotka sanovat sanottavansa face to face!


      • Anonyymi

        Jos mulle lähettäisit niin en säikähtäisi. Saattaisin juosta sun luo sen jälkeen pimeässä pelkästään kiittämään. Ihan juosten tulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies olet ja nainen on vähänkään romantikko niin voisi olla tosi iloinen.

        Olen mies ja tunteellinen höpsö, joka on kirjoitellut kaikenlaista hupsua tänne ihan liikaakin. Yksi tietty ihana nainen mielessä ja sydämessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tehtyjä tunnustuksia en kyllä ota tosissani! Van pelkuri tunnustaa täällä. Arvostan vain ihmisiä jotka sanovat sanottavansa face to face!

        Eipä tuota sun arvostustakaan täällä voi kovin vakavasti ottaa, kun tänne sen kerrot. Sun logiikalla täällä sanottu on vähemmän totta kuin livessä. Täällä voi uskaltaa sanoa sellaista minkä sanomiseen menee vuosia livessä. Voisi näyttää rakkaalle, että noin mä susta ajattelin ja ajattelen edelleen jos ei saa muuten sanottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies ja tunteellinen höpsö, joka on kirjoitellut kaikenlaista hupsua tänne ihan liikaakin. Yksi tietty ihana nainen mielessä ja sydämessä.

        Oi kun kiva. Itsekin olen tunteellinen höpsö. Toivottavasti kaipuusi kohteella olisi myös tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuota sun arvostustakaan täällä voi kovin vakavasti ottaa, kun tänne sen kerrot. Sun logiikalla täällä sanottu on vähemmän totta kuin livessä. Täällä voi uskaltaa sanoa sellaista minkä sanomiseen menee vuosia livessä. Voisi näyttää rakkaalle, että noin mä susta ajattelin ja ajattelen edelleen jos ei saa muuten sanottua.

        Kyllä täällä helpommin sanoo sellaista, mitä ei kasvotusten tulisi sanoneeksi. Myös kielteisessä mielessä. Kokemusta on. 23.35


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuota sun arvostustakaan täällä voi kovin vakavasti ottaa, kun tänne sen kerrot. Sun logiikalla täällä sanottu on vähemmän totta kuin livessä. Täällä voi uskaltaa sanoa sellaista minkä sanomiseen menee vuosia livessä. Voisi näyttää rakkaalle, että noin mä susta ajattelin ja ajattelen edelleen jos ei saa muuten sanottua.

        Kyllä täällä helpommin sanoo sellaista, mitä ei kasvotusten tulisi sanoneeksi. Myös kielteisessä mielessä. Kokemusta on. 23.35


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies ja tunteellinen höpsö, joka on kirjoitellut kaikenlaista hupsua tänne ihan liikaakin. Yksi tietty ihana nainen mielessä ja sydämessä.

        Jos olisit mun (aloittaja) hän niin ehkä näitä yhdessä vielä luettaisiin..


    • Anonyymi

      Minusta olisi kiva sellainen keskusteleva suhde. Tämä yksipuolinen höpötys kyllästyttää todella.. Ihan mielellään katselisin hänen kirjoituksiaankin jos hän haluaisi niitä näyttää. En erota niitä täältä.

      • Anonyymi

        Tämänkin aloituksen on nähnyt vain 0,005927 prosenttia Suomen väestöstä. Mikä saa palstailijat luulemaan, että kaikki kirjoittelisivat tänne? 15-20 ihmistä kirjoittaa 90 % palstan aloituksista Aika iso sattuma olisi, jos joku niistä ihmisistä olisi juuri oma kaivattu. Kommenteissa voi olla hieman enemmän yksittäisiä kirjoittelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin aloituksen on nähnyt vain 0,005927 prosenttia Suomen väestöstä. Mikä saa palstailijat luulemaan, että kaikki kirjoittelisivat tänne? 15-20 ihmistä kirjoittaa 90 % palstan aloituksista Aika iso sattuma olisi, jos joku niistä ihmisistä olisi juuri oma kaivattu. Kommenteissa voi olla hieman enemmän yksittäisiä kirjoittelijoita.

        Sitä mä just tarkoitin sillä etten erota aloituksia toisistaan. Etenkin kun kaikki on kirjoitettu anonyyminä. Ihmettelen miten niiden alle tulee sellaisia vastauksia kuin olisi ajateltu aloituksen olevan juuri itselle. Itse en osallistu keskusteluketjuihin ja hyvin harvoin niitä edes luen. Anonyymit keskustelut eivät ole mua varten.


      • Anonyymi

        Muutoin olen kyllä sitä mieltä, että se mikä on palstalla jää palstalle. Jos olisi keskusteleva suhde en mielellään palstalle päin vilkuilisi!


    • Anonyymi

      Aloittaja hyvä, tänne kirjoitetuilla sanoilla ei ole mitään merkitystä parinmuodostuksen kannalta, kukaan ei tiedä kuka sinä olet ja kenelle kirjoitat.
      Jokaisen täytyy ymmärtää että rakentaa voi vain sille että ollaan oikean ihmisen kanssa yhteydessä ja puhumassa. Mitä enemmän tänne kirjoittaa, sitä korkeammaksi kasvaa kynnys tehdä mitään oikeaa ja siinä sitten menee se ajatus parista.

    • Anonyymi

      Että silleen niin että naimisiin nettikirjoituksilla. Helpolla haluaa ihmiset nykyään päästä. Mitään ei uskalleta eikä viitsitä enää tehdä. Kyllä netti hoitaa.

      • Anonyymi

        Ei kannata käydä täällä jos on noin tosikko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata käydä täällä jos on noin tosikko!

        Sivusta vain, se on kylläkin realismia.


    • Anonyymi

      Nämä Paviaanit eivät mitään saa. Kaikki niin sekaisin, että ei käsi nouse näppäimistöltä.

      • Anonyymi

        Hyvä kun sinun kätesi eivät ole näppäimistöllä maalaismummo.


    • Anonyymi

      Nii!

    • Anonyymi

      Miani PusPus 😚😚❤️

      • Anonyymi

        Sä oot ihana , höpsö🙋🏻‍♀️

        Farrowiako kaipaat?


    • Anonyymi

      Kannattaa kuitenkin muistaa se että mitä kauemmin kirjoittelet tänne niin sitä suurempi on vaara että muuhun et sitten enää pystykään. Ja siihen kaatuu sitten toiveet pariksi tulemisesta.

      • Anonyymi

        Ketjun tärkein kommentti.


      • Anonyymi

        Niin kai. Sitten katuu jos on kaatuakseen. Surullisena jatkan sitten matkaani. Mutta mitäpä se muukaan tekeminen tätä suhdetta edistäisi, vaihdanko vauva palstalle vai alanko lukea jotain.. En mä voi muutakaan tehdä, ei ole sellaista suhdetta että voisin tekstareita tässä lähetellä. Sattumaa ja tuuria toivon kovasti, että joskus edes näkisin :(


    • Anonyymi

      Kieltämättä kiva ajatus kun vaan ymmärrät että se jääkin ajatuksen tasolle ellet
      rohkaise itseäsi puhumaan hänelle oikeasti. Nettipalstalla ei voi rakentaa oikeaa parisuhdetta, siihen tarvitaan toimintaa irlissä.

      • Anonyymi

        Toimikaa te, joilla siihen on mahdollisuus. Itse istun tässä nyt yksin kotona läppäri sylissä ja juon kahvia, ja vaikka kuinka haluaisin hänelle sanoa miten tykkäään, se ei vaan ole tässä nyt mahdollista.


    • Anonyymi

      ..kun meistä tulee pari ja sellainen jo aletaan olla vaikka eri osoitteissa asummekin vielä :)

      Hyvää yötä <3

      • Anonyymi

        Hyvää hyötä. Koska mahtaa olla meidän aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää hyötä. Koska mahtaa olla meidän aika?

        Se on jo alkanut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jo alkanut :)

        Lupaatko? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaatko? :)

        Lupaa, ja olen täysin varma meistä :)


    • Anonyymi

      Niin on.

      • Anonyymi

        Etkö saanut unta yöllä?


    • Anonyymi

      Parisuhteen alkaessa olisi meillä muuta kivempaa tekemistä kuin palstan lukeminen. Ei kyllä ehdittäisi tänne lukemaan uusia eikä vanhoja kirjoituksia. Siksi joskus sanoinkin, että se mikä tapahtuu palstalla jää palstalle!

      • Anonyymi

        Muistan jonkun noin kirjoittaneen täällä joskus. Ihan asiallista.
        Toivoisin, että mahdollisen parisuhteen alkaessa voitaisiin hänen kanssa rentoutua ja puhua kaikesta. Tietysti vasta aikanaan kun luottamus syntyy. Toivoisin, että hän olisi joskus lähempänä kun kukaan muu koskaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe