Tarja-täti ärähti...

Anonyymi

...koska kaikki eivät halua äänestää Pekka-poikaa presidentiksi.

18

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt olisi mitä sopivin aika paljastaa stasi-lista

      • Anonyymi

        Stasi-lista on jo paljastettu moneen kertaan eurooppalaisissa lehdissä. Lue sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stasi-lista on jo paljastettu moneen kertaan eurooppalaisissa lehdissä. Lue sieltä.

        Juu, Stasi-listan olemassaolo tiedetään kyllä ulkomaita myöten. Sen sijaan listassa mainittujen Stasi-agenttien nimet on salattu Koiviston tahdon mukaisesti 60 vuodeksi. Halonen oli tuolloin oikeusministeri, joten Koivisto todennäköisesti kysyi Halosen mielipidettä.
        Halonen on itse tehnyt 70 vuoden salauspäätöksiä myöhemmin.
        Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Stasi-listan olemassaolo tiedetään kyllä ulkomaita myöten. Sen sijaan listassa mainittujen Stasi-agenttien nimet on salattu Koiviston tahdon mukaisesti 60 vuodeksi. Halonen oli tuolloin oikeusministeri, joten Koivisto todennäköisesti kysyi Halosen mielipidettä.
        Halonen on itse tehnyt 70 vuoden salauspäätöksiä myöhemmin.
        Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.

        Ei Koivisto niitä eurooppalaisissa lehdissä olleita stasi-listoja salannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Stasi-listan olemassaolo tiedetään kyllä ulkomaita myöten. Sen sijaan listassa mainittujen Stasi-agenttien nimet on salattu Koiviston tahdon mukaisesti 60 vuodeksi. Halonen oli tuolloin oikeusministeri, joten Koivisto todennäköisesti kysyi Halosen mielipidettä.
        Halonen on itse tehnyt 70 vuoden salauspäätöksiä myöhemmin.
        Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.

        Tawja siinä loppumetreillä veti ässän hihasta.Salataan seuraavaksi sadaksi vuodeksi listat ja kansa menee aivan sekaisin ja meille jää siitä hyvät hillot ittellekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Stasi-listan olemassaolo tiedetään kyllä ulkomaita myöten. Sen sijaan listassa mainittujen Stasi-agenttien nimet on salattu Koiviston tahdon mukaisesti 60 vuodeksi. Halonen oli tuolloin oikeusministeri, joten Koivisto todennäköisesti kysyi Halosen mielipidettä.
        Halonen on itse tehnyt 70 vuoden salauspäätöksiä myöhemmin.
        Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.

        Kyllä siinä listassa oli kaikki nimet, yhtään ei ollut ylipyyhitty tai poistettu. Joukossa ei ollut ainoatakaan merkittävää suomalaista poliitikkoa, kansanedustajaa tai ministeriä tai tasavallan presidenttiä tai entisiä presidenttejä.


    • Anonyymi

      Tarjalla on kaapissa salaisuus.Setan toimintaan
      mukaanmenemisen syy onkin isäsuhteessa.
      Asiat tulee tietoisuuteen.

      • Anonyymi

        Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Syy isäsuhteessa!! Oliko se isä homo?


    • Anonyymi

      Haastattelussa kertoi omituisesti, että "ystäväni ovat arvelleet tämän liittyvän presidentti-peliin"...

      Ei kuitenkaan kertonut suoraan omaa kantaansa ja näkemystään...

      • Anonyymi

        Juristitausta näkyy juuri siinä, että Tarja kertoi kantansa ja kiihkomielisen näkemyksensä muka ystävänsä kantana. Kanta voi silti olla sama kuin harottavapartaisella Zavidovo- miehellä, joka tunnetusti on ystävä.
        Juristit koulutetaan ketkuiksi, mutta Tarja on sitä jo syntyessään.
        Sitäpaitsi kyseessä on sosdemien arvopohja, jossa paskanruskeus on hyve.


    • Tarja mokasi tämän asian.

      Miksi Tarja haluaa puuttua perustuslailliseen toimintaan ha jopa valtakunnan oikeuteen asti ulottuvaan tapahtumaketjuun?

      Onko Tarja huomannut, että kultapoika saa pian tuomion?
      Tarjahan on juristi koulutukseltaan.
      Hän varmasti tietää millä perusteilla poliitikon sopii virkamiehiä ohjata ja millä ei.
      Hän myös tietää, millä perusteilla perustuslakivaliokunta joutuu toteamaan Haaviston toiminnan epäasialliseksi ja jopa rikolliseksi.

      Olisi pitänyt mölyt mahassaan.
      Vaikka SETA on hyvä asia, olisi Tarja nyt kuitenkin antaa asioiden mennä omalla painollaan.
      Nyt Haavisto ei saa mitään rauhaa, sillä koko mediakenttä tietää, että SETA-Halonen koettaa hivuttaa Haavistoa pressaksi, maksoi mitä maksoi.

      Presidenttipeliksi asian muuttaminen, vaikka kyseessä on vakavat syytteet ja tosiasialliset tapahtumat, antavat myös ex-presidentistä ei niin mairittelevan kuvan.

    • Anonyymi

      Typeriä kommentteja, jotka keskittyvät epäoleellisuuksiin. Nämä sairaat kirjoittelijatahot löytyvät PS ja KD kannattajista.

      • Anonyymi

        ...siis epäolennaista, että Halonen puski telkkaan esittämään "jonkun" näkemyksiä presidenttipelistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...siis epäolennaista, että Halonen puski telkkaan esittämään "jonkun" näkemyksiä presidenttipelistä?

        Toimittajat valitsevat keitä he haastattelevat ja pyytävät sitten mukaan ohjelmaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajat valitsevat keitä he haastattelevat ja pyytävät sitten mukaan ohjelmaansa.

        toimitukseen tuli vihjaus "joltain taholta", että halosella olisi jymyuutinen "joltain taholta", tosipainavaa asiaa koko kansalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimitukseen tuli vihjaus "joltain taholta", että halosella olisi jymyuutinen "joltain taholta", tosipainavaa asiaa koko kansalle?

        Tarjahan vain sanoi ääneen sen, mitä suurin osa kansasta ajattelee.


    • Anonyymi

      hoh-hoh-hoooooo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe