...koska kaikki eivät halua äänestää Pekka-poikaa presidentiksi.
Tarja-täti ärähti...
18
71
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olisi mitä sopivin aika paljastaa stasi-lista
- Anonyymi
Stasi-lista on jo paljastettu moneen kertaan eurooppalaisissa lehdissä. Lue sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stasi-lista on jo paljastettu moneen kertaan eurooppalaisissa lehdissä. Lue sieltä.
Juu, Stasi-listan olemassaolo tiedetään kyllä ulkomaita myöten. Sen sijaan listassa mainittujen Stasi-agenttien nimet on salattu Koiviston tahdon mukaisesti 60 vuodeksi. Halonen oli tuolloin oikeusministeri, joten Koivisto todennäköisesti kysyi Halosen mielipidettä.
Halonen on itse tehnyt 70 vuoden salauspäätöksiä myöhemmin.
Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Stasi-listan olemassaolo tiedetään kyllä ulkomaita myöten. Sen sijaan listassa mainittujen Stasi-agenttien nimet on salattu Koiviston tahdon mukaisesti 60 vuodeksi. Halonen oli tuolloin oikeusministeri, joten Koivisto todennäköisesti kysyi Halosen mielipidettä.
Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.Ei Koivisto niitä eurooppalaisissa lehdissä olleita stasi-listoja salannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.Tawja siinä loppumetreillä veti ässän hihasta.Salataan seuraavaksi sadaksi vuodeksi listat ja kansa menee aivan sekaisin ja meille jää siitä hyvät hillot ittellekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummankaan touhut eivät kestä päivänvaloa.Kyllä siinä listassa oli kaikki nimet, yhtään ei ollut ylipyyhitty tai poistettu. Joukossa ei ollut ainoatakaan merkittävää suomalaista poliitikkoa, kansanedustajaa tai ministeriä tai tasavallan presidenttiä tai entisiä presidenttejä.
- Anonyymi
Tarjalla on kaapissa salaisuus.Setan toimintaan
mukaanmenemisen syy onkin isäsuhteessa.
Asiat tulee tietoisuuteen.- Anonyymi
Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Syy isäsuhteessa!! Oliko se isä homo?
- Anonyymi
Haastattelussa kertoi omituisesti, että "ystäväni ovat arvelleet tämän liittyvän presidentti-peliin"...
Ei kuitenkaan kertonut suoraan omaa kantaansa ja näkemystään...- Anonyymi
Juristitausta näkyy juuri siinä, että Tarja kertoi kantansa ja kiihkomielisen näkemyksensä muka ystävänsä kantana. Kanta voi silti olla sama kuin harottavapartaisella Zavidovo- miehellä, joka tunnetusti on ystävä.
Juristit koulutetaan ketkuiksi, mutta Tarja on sitä jo syntyessään.
Sitäpaitsi kyseessä on sosdemien arvopohja, jossa paskanruskeus on hyve.
Tarja mokasi tämän asian.
Miksi Tarja haluaa puuttua perustuslailliseen toimintaan ha jopa valtakunnan oikeuteen asti ulottuvaan tapahtumaketjuun?
Onko Tarja huomannut, että kultapoika saa pian tuomion?
Tarjahan on juristi koulutukseltaan.
Hän varmasti tietää millä perusteilla poliitikon sopii virkamiehiä ohjata ja millä ei.
Hän myös tietää, millä perusteilla perustuslakivaliokunta joutuu toteamaan Haaviston toiminnan epäasialliseksi ja jopa rikolliseksi.
Olisi pitänyt mölyt mahassaan.
Vaikka SETA on hyvä asia, olisi Tarja nyt kuitenkin antaa asioiden mennä omalla painollaan.
Nyt Haavisto ei saa mitään rauhaa, sillä koko mediakenttä tietää, että SETA-Halonen koettaa hivuttaa Haavistoa pressaksi, maksoi mitä maksoi.
Presidenttipeliksi asian muuttaminen, vaikka kyseessä on vakavat syytteet ja tosiasialliset tapahtumat, antavat myös ex-presidentistä ei niin mairittelevan kuvan.- Anonyymi
Typeriä kommentteja, jotka keskittyvät epäoleellisuuksiin. Nämä sairaat kirjoittelijatahot löytyvät PS ja KD kannattajista.
- Anonyymi
...siis epäolennaista, että Halonen puski telkkaan esittämään "jonkun" näkemyksiä presidenttipelistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...siis epäolennaista, että Halonen puski telkkaan esittämään "jonkun" näkemyksiä presidenttipelistä?
Toimittajat valitsevat keitä he haastattelevat ja pyytävät sitten mukaan ohjelmaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimittajat valitsevat keitä he haastattelevat ja pyytävät sitten mukaan ohjelmaansa.
toimitukseen tuli vihjaus "joltain taholta", että halosella olisi jymyuutinen "joltain taholta", tosipainavaa asiaa koko kansalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toimitukseen tuli vihjaus "joltain taholta", että halosella olisi jymyuutinen "joltain taholta", tosipainavaa asiaa koko kansalle?
Tarjahan vain sanoi ääneen sen, mitä suurin osa kansasta ajattelee.
- Anonyymi
hoh-hoh-hoooooo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872