Seuraan mitä kotipaikkakunnalla tapahtuu. Asun ulkomailla. Ihmettelen sitä ettei nuoremmat kaupunkilaiset ota vastuuta oman paikkakunnan asioista. Samat parrat näkyy paikallis lehdissä pöllistelevän. Jos ei haluta nuoremmille antaa tilaa ja paikkoja niin pudis näivettyy eläkeläisillä.
Entinen pudislainen
9
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nämä poromiehet ja uskon veljet uskalla siirtää valtaa nuoremmille. Ja kontrolloivat näköjää tälläistä sivustoakin kun näppärästi kommentit poistuu.
- Anonyymi
He ottavat vastuuta samalla tavalla kuin sinä, muuttamalla pois.
- Anonyymi
ååååååååååååååååååååå
- Anonyymi
Lahkopitäjää ovat puuhastelleet jo vuosia. Yritykset joiden omistajana uskon sisar tai veli ovat vielä hengissä.. uskossa niin autuaita etteivät pysähdy miettimään mistä sadaan verotulot jolla kaupunki ylläpidetään ja peruspalvelut pysyvät. Oulusalossa sama juttu aikoinaan. Kaikki mahdollisuudet olisi ollut käytettävänä. Päättäjät koostuivat uskon sisarista ja veljistä. Nyt on osa Oulua, lentokenttineen ja merenrantoineen..
- Anonyymi
Eihän niillä ole mitään hätää ne tietää että oma porukka hommaa töitä ja kaikki onnistuu. Se on varmasti oma nokka kaikista tärkein pidetään oma paikka kaikin keinoin eikä siinä lain ja oman tunnon kanssa ole mitään yhteistä kun synnit saa anteeksi ja syytteet ei nouse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niillä ole mitään hätää ne tietää että oma porukka hommaa töitä ja kaikki onnistuu. Se on varmasti oma nokka kaikista tärkein pidetään oma paikka kaikin keinoin eikä siinä lain ja oman tunnon kanssa ole mitään yhteistä kun synnit saa anteeksi ja syytteet ei nouse
Vielä kun itselleen vastailija oppisi kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Kiertokoulua on käyty väärinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun itselleen vastailija oppisi kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Kiertokoulua on käyty väärinpäin.
Yhdyssanoista huolimaatta asiat sovitaan uhreista välittämättä keskenään ja synnit annetaan anteeksi, eli niitä ei enää ole. Uhreille ne on ihan läpi koko loppuelämän. Tämähän on pitkään ollut ihan tapa ja käytäntö. Sitten ollaan muka ihan taivaisiin menossa. Enpä tuollaisten samaan taivaaseen haluakaan, ihan sairasta toimintaa. Sehän on pakko hyväksyä jos noihin piireihin sekoaa, sillä niistähän kaveripiiri koostuu.
- Anonyymi
Älä arvostele "kotipaikkakuntaa" jos asut jossain ulkomailla. Olisit voinut vaikuttaa asioihin pysymällä kotonas. Pysy siellä ulkomailla sittenkin kun pääset eläkkeelle.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole käynyt poronhoitoalueen ulkopuolella koskaan, samat kirjoitusvirheet toistuvat kaikissa valituksissa, useilla palstoilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612