Minkälainen olisi reittisuositus hiihtoon Kiilopäältä Tammukkalammelle ja sieltä edelleenTuiskukuruun.
Kannattaako hiihtää Suomunruoktun kautta?
Hiihtäen Kiilopäältä Tammukkalammelle
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hanki kantaa, hyvä vaihtoehto on hiihtää aluksi latu-uraa Niilanpään porokämpälle ja siitä vielä kaksi km Suomulle päin. Sitten puikata satulakohdasta Terävänkivenpään puolelle ja jatkaa Kopsusselkää kaakkoon. Kun olet Tammakkolammen kohdalla laskettele suoraan etelään kämpälle. Jos hanka kantaa outamaissakin, on helpointa mennä Suomunruoktulle Kopsuslampeen idästä laskevan puron varsia ja suojuotteja seuraillen ja laskea sitten Suomun varteen. Ei tarvitse kiivetä tunturin yli kesäreittiä pitkin. Siitä Tuiskukurulle muneekin selvä paljon kuljettu ura. Edellä kuvatulla reitillä ei ole valmista uraa, joten hiukan pitää osata suunnistaa. Jos on pehmeä lumi kannattaa harkita Tammakkolammen jättämistä väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043