Milloin Haapa-asuntojen ja keskusta-poliitikko Markku Laitilan

Anonyymi

asuntokaupat aivan tarkkaan kerrotaan haapavetisille avoimesti ?
Kauppa tuntuu täysin sopimattomalta .

30

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin kuulla miten kauppaa perustellaan tässä taloustilanteessa.

      • Anonyymi

        Tuolla kepulla ja myllyojan norttiköörillä on yllättävän kova valta jota yleensä käytetään väärin näillä seuduin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla kepulla ja myllyojan norttiköörillä on yllättävän kova valta jota yleensä käytetään väärin näillä seuduin.

        Voi vitun helevetti teitä katteellisia kusipöksyjä, jotka jaksatte vain itkeä täällä nimettöminä, jos jotku menestyy ja porskuttaa. Kantsis itekki alkaa tekee bisnestä ruikuttamisen sijaan pentele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vitun helevetti teitä katteellisia kusipöksyjä, jotka jaksatte vain itkeä täällä nimettöminä, jos jotku menestyy ja porskuttaa. Kantsis itekki alkaa tekee bisnestä ruikuttamisen sijaan pentele!

        Menestyminen kieroilulla on syytäkin nostaa tikun nokkaan. Kyllä kait täällä tekisi kaikki taloja jos olisi joku valmis ostamaan ne heti ylihinnalla. :D
        P.S. Eläkä puhu rumia! Se ei tee teistä lespositiivisistä yhtään katu-uskottavampia.


    • Anonyymi

      Paikallislehtihän palvelee haapavetisiä.

      • Anonyymi

        Vai uskaltaako lehti näyttää kyntensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai uskaltaako lehti näyttää kyntensä.

        Tuskin


    • Anonyymi

      Haapavesi-lehti ei pysty kirjoittamaan asiasta. Mennäänpä asioimaan Nivalaan. Nivalan lehti kirjoitti jopa oman rakennustarkastajan epäselvästä hometalokaupasta.
      Katariina rohkeutta julkisuuteen.

      • Anonyymi

        Se voip olla että isopääallu laittanu peukalot nippusiteellä seläntakaa kiinn.hyss hyss.


    • Anonyymi

      Jos kyseinen herra ei saa paritaloaan kaupaksi niin "tottakai" pitää kaupungin ostaa ja vedota asunto pulaan???
      On kyllä perustelut tosi hataralla pohjalla, kun kylä täynnä tyhjiä asuntoja.
      Ihmettelen suuresti kun kaupunki haluaa ulkoistaa kaiken tärkeän, mutta tämmöseen kyllä riittää rahaa... Paljonko Haapa-asunnot on maksanut kyseisestä paketista, montako hoitajaa/opettajaa olisi silläkin rahalla palkattu?

      • Anonyymi

        Kepu mafia ,tosi törkiää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu mafia ,tosi törkiää

        Kylla jokaisen itse on asunto saatava myytya siina ei kepuli konsteja hyvaksyta kaupunkille se ei kuulu asunnon myyjat on sita varten on asuntolandiaa jne ettanain muutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu mafia ,tosi törkiää

        Jos liityn kepuun ja mulla ylim.traktori,ostaako kaupunki sen jos en ite saa myytyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos liityn kepuun ja mulla ylim.traktori,ostaako kaupunki sen jos en ite saa myytyä?

        Leikin- ja laulunopettaa voi varastaa vain taulutussin. Byäää Byääää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikin- ja laulunopettaa voi varastaa vain taulutussin. Byäää Byääää

        Ei Haapavesilehti mitään kirjoita. Uutisoida pitäis,mutta kun on poliittinen puoluelehti ja silmäätekevien mielistelijä,niin ei kirjoita mitään niistä aiheista jotka kyläläisiä kiinnostaa ja joista olisi puolueettoman tiedon tarve. Vessapaperia koko lehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Haapavesilehti mitään kirjoita. Uutisoida pitäis,mutta kun on poliittinen puoluelehti ja silmäätekevien mielistelijä,niin ei kirjoita mitään niistä aiheista jotka kyläläisiä kiinnostaa ja joista olisi puolueettoman tiedon tarve. Vessapaperia koko lehti.

        On selvää että humanistitytöt lehdessä ovat ulkona asioista. Toisaalta on paineita þyöpaikan säilymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos liityn kepuun ja mulla ylim.traktori,ostaako kaupunki sen jos en ite saa myytyä?

        Hyvä traktor ois kaupan.


    • Anonyymi

      Nyt sattui sopivasti olemaan aikaa niin laitanpa kommenttia:
      1. Tietojeni mukaan Haapa-asunnot on ostanut useammalta tänne rakentaeelta yrittäjältä eri kohteista asuntoja. Tämän asian voi tarkistaa Haapa-asunnoilta. Miksi tätä tosiasiaa ei ole kerrottu esim. viime valtuuston kokouksessa, jossa kyllä käytettiin vihjailevia puheenvuoroja ns . hyväveli järjestelmästä? Paikalla oli useita henkilöitä, jotka olivat tietoisia, mutta istuivat hiljaa 🤔 Populisti ilman aikojaan jauhaa, faktaa pöytään ja tiedoksi 🧐
      2. Myyjä myy, ostaja ostaa, jos hyväksi näkee. Ilmeisen hyvältä paikalta päätetty ostaa ja pitemmässä juoksussa hyvinkin järkevä ostos.
      3. On kuulemma siinä samoilla nurkilla nytkin tonttia myynnissä. Ei muuta kuin ostamaan, tekemään ja myymään. Puheet ja kadehtiminen pois ja eiku toimeksi💪
      4. Eikö se olisi/olekin Haapa-asuntojen ja vuokralaistenkin kannalta järkevää, että myydään vanhimpia asuntoja pois ja ostetaan uudempia hyvillä sijainneilla?

    • Anonyymi

      Jos minä olisin ostanut kyseisen tontin kyseiseltä paikalta, en olisi saanut sitä vuokrattua/myytyä, kaupunki/haapa-asunnot ei varmasti olisi sitä ostaneet , tästä on minun mielestä kysymys. Jos meillä puhutaan säästämisistä hoitokodeista ja kouluista niin sanon, että tuo peruste ontuu kirjoittajalla. Kylä on täynnä tyhjiä asuntoja ja todellakaan kaikki ei ole vanhoja. Miksihän kyseinen herra irtisanoitui kunnallis politiikasta? Tais ruveta pluffi painamaan.

      • Anonyymi

        Eipäs vasemmistokaan enää vartio kaupungin asioita. Ville ja pojat missä oikeustaju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vasemmistokaan enää vartio kaupungin asioita. Ville ja pojat missä oikeustaju?

        Haapa-asunnot on yhtiö, kaupungin omistama.
        Yhtiön päätökset eivät tule valtuuston käsittelyyn.
        Ja se mahdollistaa salakaupat , niitä on valtuutettujan hankalaa valvoa.
        Seuraava valtuuston kokous on 10.2.2020 ja siellä salakauppa on varmaan esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapa-asunnot on yhtiö, kaupungin omistama.
        Yhtiön päätökset eivät tule valtuuston käsittelyyn.
        Ja se mahdollistaa salakaupat , niitä on valtuutettujan hankalaa valvoa.
        Seuraava valtuuston kokous on 10.2.2020 ja siellä salakauppa on varmaan esillä.

        Saa ollakin,rottapatsas muuten markulle hommataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapa-asunnot on yhtiö, kaupungin omistama.
        Yhtiön päätökset eivät tule valtuuston käsittelyyn.
        Ja se mahdollistaa salakaupat , niitä on valtuutettujan hankalaa valvoa.
        Seuraava valtuuston kokous on 10.2.2020 ja siellä salakauppa on varmaan esillä.

        Kiitos tiedosta


    • Anonyymi

      Milloin nuo on ostettu ja kenen päätöksellä?

    • Anonyymi

      Oliko tämä sama asunto välillä väistötilana oppilaille?

      • Anonyymi

        Sama kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kyseessä

        Kepulaiset vaikuttavat Haapa-asuntojen
        Johdossa hallituksessa saavat varmaan hyvät palkkiot Ja kavereille hyödyllisiä kauppoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulaiset vaikuttavat Haapa-asuntojen
        Johdossa hallituksessa saavat varmaan hyvät palkkiot Ja kavereille hyödyllisiä kauppoja

        Piiri pieni pyörii,sulle mulle ja varsinki mulle.muuten ei ottas yhtää pattiin vaan työtekevien verorahoilla mällätään,ry.llä synnit anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kyseessä

        Ja joutuiko kaupunki peruskorjaamaanki väistötilan jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joutuiko kaupunki peruskorjaamaanki väistötilan jälkeen?

        Näin tais käydä. ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe