Kovasti imatralaisia on hakeutumassa muualle ja ne jotka ovat suunnitelleet tänne muuttamista ovatkin peruneet ajatuksen.
Onkohan Imatran johto tehnyt vääriä toimenpiteitä joita on tulossa lisääkin ?
Kuntalaisten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä ja se kostautuu.
Imatralta pois
36
715
Vastaukset
- Anonyymi
ja HÖPÖ HÖPÖ! Mistäs tuommoista tiedät? Iske faktoja pöytään.
- Anonyymi
Imatra on samassa tilanteeessa vastaavan kokoisten kuntien kanssa, työpaikkoja ei synny, opiskelemaan lähteneet nuoret eivät siten tule takaisin ja kaikki sellaiset työttömät, joilla ei ole omaa kiinteistöä lähtee sinne missä työtä on tarjolla. Imatralle jää vain vanhusväestö.
Vieläkö faktaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imatra on samassa tilanteeessa vastaavan kokoisten kuntien kanssa, työpaikkoja ei synny, opiskelemaan lähteneet nuoret eivät siten tule takaisin ja kaikki sellaiset työttömät, joilla ei ole omaa kiinteistöä lähtee sinne missä työtä on tarjolla. Imatralle jää vain vanhusväestö.
Vieläkö faktaa?Onneksi Teillä on se Venäjä naapurina, virikkeitä, kokemuksia jopa pientä kauppaa. Sekä kulttuurin vaihtoa.
- Anonyymi
Tulkaa pois sieltä. Kymmenen vuotta sitten muutin pääkaupunkiseudulle ja on täällä elämä parempaa. Tekemistä ja näkemistä riittää kunhan vaivautuu kotoa ulos. Imatralla ei ollut mitään syytä lähteä kotoa ulos ellei ollut hätä Svetoon täydentämään viinakaappia.
Toki sohvaan kiinnikasvaneet saavat jäädäkin sinne Imatralle, teille on ihan sama missä alkoholisoidutte. - Anonyymi
itse kannatan pohjoista kunhan nuo korona epäilyt häviävät
- Anonyymi
Pohjoisessahan eivät aasialaiset taida juuri matkailla.
- Anonyymi
Korona saattaa olla jo täällä mikäli sitä löytyy Pietaristakin. Asiantuntijat vakuuttaa että Kaakkois-Suomeen se ei leviä.
- Anonyymi
Tää on vapaa maa ! Täältä voi muuttaa pois
ja tänne voi palata takaisin .
Hesa on hyvä .Imatra on kaunis !
On rajaseuden edut ! Vuoksen alajuoksu Venäjän puolella on kaunis ! Imatra on monen imatralaisen
Syntymäpaikka . Siis arvokas .- Anonyymi
Joo Imtra on ehkä kauneinta maailmassa :D
- Anonyymi
Tää on vapaa maa ! Täältä voi muuttaa pois
ja tänne voi palata takaisin .
Hesa on hyvä .Imatra on kaunis !
On rajaseuden edut ! Vuoksen alajuoksu Venäjän puolella on kaunis ! Imatra on monen imatralaisen
Syntymäpaikka . Siis arvokas . - Anonyymi
Mitä?Imatra?Mikä se on?
Tai sitten missä se on?- Anonyymi
Imatra on Suomessa ja suomalainen pieni kaupunki
missä on pelkästään mukavia ja ystävällisiä
ihmisiä. Olen itsekin imatralainen ja olen sitä
mieltä että olen ystävällinen ja kohtelias
kaikkia kohtaan ja minulla on hyviä aktiviteetteja
luen sanomalehtiä joka päivä ja käyn sosiaalisessa
mediassa joka päivä ( alle 4 tuntia ) ja huolehdin
fyysisestä kunnostani tekemällä fyysisesti rasittavaa työtä ja lenkkeilen ja ostokseni
suunnittelen eettisesti ja syön terveellisesti
( joka päivä lihaa,kanaa tai kalaa ) syön vihanneksia
ja hedelmiä joka päivä ja maitotuotteita
maitoa, juustoa ja maitotuotteita ja autan naapureita . Ja yleensäkin olen kiva ja kiva ihminen
kaikille , koska olen imatralainen .kaikki muutkin
imatralaiset ovat tosi hyviä ihmisiä .Vaikea
löytää mitään virheitä kenestäkään !
Tosin en olekaan sellainen ihminen joka
etsii vikaa muista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imatra on Suomessa ja suomalainen pieni kaupunki
missä on pelkästään mukavia ja ystävällisiä
ihmisiä. Olen itsekin imatralainen ja olen sitä
mieltä että olen ystävällinen ja kohtelias
kaikkia kohtaan ja minulla on hyviä aktiviteetteja
luen sanomalehtiä joka päivä ja käyn sosiaalisessa
mediassa joka päivä ( alle 4 tuntia ) ja huolehdin
fyysisestä kunnostani tekemällä fyysisesti rasittavaa työtä ja lenkkeilen ja ostokseni
suunnittelen eettisesti ja syön terveellisesti
( joka päivä lihaa,kanaa tai kalaa ) syön vihanneksia
ja hedelmiä joka päivä ja maitotuotteita
maitoa, juustoa ja maitotuotteita ja autan naapureita . Ja yleensäkin olen kiva ja kiva ihminen
kaikille , koska olen imatralainen .kaikki muutkin
imatralaiset ovat tosi hyviä ihmisiä .Vaikea
löytää mitään virheitä kenestäkään !
Tosin en olekaan sellainen ihminen joka
etsii vikaa muista!Kaikki imatralaiset joita tunnen ovat nuhteettomia ja niinkuin vanha kansa sanoi "säntillisiä".
Ei minulla pahaa sanottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki imatralaiset joita tunnen ovat nuhteettomia ja niinkuin vanha kansa sanoi "säntillisiä".
Ei minulla pahaa sanottavaa.Ja kenestä vaan imatralaiset voi tulla kansan
edustaja ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenestä vaan imatralaiset voi tulla kansan
edustaja !Ja kenestä vaan imatraisesta voi tulla
menestyvä pörssimiljonääri , koska se , että
pörssissä menestyy vaatii loogisuutta ja
matemaattisuutta ja pitkäjänteisyyttä ja
kykyä arvioida asiat oikein.
Jokainen imatralainen menestyy omalla
alallaan ,koska kaikki imaralaiset ovat ahkeria
ja tunnollisia ihmisiä .Kukaan ei kadehdi toinen
toistaan vaan imatralaiset ovat ylpeitä siitä jos
toinen imatralainen mestyy ja pärjää elämässään . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenestä vaan imatraisesta voi tulla
menestyvä pörssimiljonääri , koska se , että
pörssissä menestyy vaatii loogisuutta ja
matemaattisuutta ja pitkäjänteisyyttä ja
kykyä arvioida asiat oikein.
Jokainen imatralainen menestyy omalla
alallaan ,koska kaikki imaralaiset ovat ahkeria
ja tunnollisia ihmisiä .Kukaan ei kadehdi toinen
toistaan vaan imatralaiset ovat ylpeitä siitä jos
toinen imatralainen mestyy ja pärjää elämässään .Kyllä varmasti teoriassa.
- Anonyymi
No ei ainakaan Lappeenrantaan , se olisi kun muuttaisi ojasta alikkoon.
- Anonyymi
Ja kenestä vaan Imatralaisesta voi tulla mitä
vaan hienoa / ministeri / kansanedustaja /
kaupungin hallituksen jäsen / kaupungin valtuuston jäsen / ! Imatralaiset ovat hienoja ihmisiä kaikki !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenestä vaan Imatralaisesta voi tulla mitä
vaan hienoa / ministeri / kansanedustaja /
kaupungin hallituksen jäsen / kaupungin valtuuston jäsen / ! Imatralaiset ovat hienoja ihmisiä kaikki !!!Politikot ovat nykyisin hyvin vähän arvostettuja ja eipä kovin paljon vaadita kun pääsee kansanedustajaksi, ei tarvita muuta kuin lipevää näyttelemistä ja huijaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politikot ovat nykyisin hyvin vähän arvostettuja ja eipä kovin paljon vaadita kun pääsee kansanedustajaksi, ei tarvita muuta kuin lipevää näyttelemistä ja huijaamista.
Kyllä siihen älykkyyttä tarvitaan.
- Anonyymi
kyllä se sarkasmi kukoistaa
- Anonyymi
Onhan se ihan paska kaupunki :) en tiedä onko sinne muuttanut kyrsiä ihmisiä vai tekeekö kaupunki ihmisistä mulkkuja, mutta ihan vihon viimeisiä loukkuja on asua.
- Anonyymi
Ai ! Mikä se kyrsä on ? En o ikinä kuullut .
Jotenkin tuntuu että onkse jotenkin
sellane et ei oo niinko sellainen mukava
ihminen ollenkaan .
Ei täällä sellaisia ole !
Nää on kaikki ihan mukavia ihmisiä
nää imatralaiset .Ystävällisiä ja toinen toisensa
huomioonottava , kivoja ihmisiä .
- Anonyymi
Ei täällä imatralaisille hyvää tehdä. Matkailijoita rukoillaan piipahtamaan ja heille kanavia rakennellaan ja katumoottoripyöräkisija uudelleenlämmitellään.
- Anonyymi
mitä ne omista. raha ratkaisee kaikki ongelmat.ne rahan perässä juoksevat raukat vaan kun tajuis mitä niiden omat kullannuput tekee vapaa ajallaan
- Anonyymi
Ai että siis kun ihminen tekee työtä , jolla
tulolla sitten elää , niin onko ” rahan perässä juokseva raukka ” siis ? Ei minun mielestäni .
Kaikkien kuuluisi tehdä työtä .
- Anonyymi
miksi
- Anonyymi
Siksi, kun me ihmiset ollaan työtä varten. Toiset ovat vailla työtä, mutta toivottavasti vain tilapäisesti. Auttaa se työnteko monissa ongelmissa.
- Anonyymi
Siksi, että rahaa, rahaa....., jos etänaapurin tytöt ja pojat jatkaa käymään....sis ehkä Imatra voisi olla ........toisalta plkkukylä.
- Anonyymi
Imatralla on suuri työttömyys ja ihmisten on pakko lähteä muualle työhön ja asumaan.
Kaupunki on omalta osaltaan pahentanut tilannetta ja näin ollen asukasluku vähenee ja jokainen kynnelle kykenevä hakeutuu tai on hakeutumassa pois.- Anonyymi
Ei tavallinen ihminen ajattele , että pitäisi millään tavalla muka ottaa vastuu onko täällä paljon
ihmisiä tai ei ( siis veron maksajia ).
Itse en ainakaan ajattele tollasia !
Jokainenhan ottaa itse ensisijassa vain itsestään
( ja perheestään ). Ei paikkakunnassa mitään vikaa
ole. Jos ei ole täällä työtä , niin ei se ihmettelemällä
muutu . Miks pitäs .Voi sitä muuttaa muuallekin.
Ei siinä pitäisi ollla mitään väärää.
Saama Suomi muuallakin .
Minusta on ihan sama , missä naapuri tai naapurin
naapuri asuu tai tekee työtä ja asuu .
Ei normaali ihminen ( aikuinen) nyt naapureiden
kanssa hengaile . Niillä on omat asiansa ja
itsellä omat . Ja työ on tärkeä..Ei Imatra kaupunkina ole
vastuussa siitä onko kellä työtä vai ei .
Se pitää vain itse hakea se työpaikka sieltä mistä
saa .
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tavallinen ihminen ajattele , että pitäisi millään tavalla muka ottaa vastuu onko täällä paljon
ihmisiä tai ei ( siis veron maksajia ).
Itse en ainakaan ajattele tollasia !
Jokainenhan ottaa itse ensisijassa vain itsestään
( ja perheestään ). Ei paikkakunnassa mitään vikaa
ole. Jos ei ole täällä työtä , niin ei se ihmettelemällä
muutu . Miks pitäs .Voi sitä muuttaa muuallekin.
Ei siinä pitäisi ollla mitään väärää.
Saama Suomi muuallakin .
Minusta on ihan sama , missä naapuri tai naapurin
naapuri asuu tai tekee työtä ja asuu .
Ei normaali ihminen ( aikuinen) nyt naapureiden
kanssa hengaile . Niillä on omat asiansa ja
itsellä omat . Ja työ on tärkeä..Ei Imatra kaupunkina ole
vastuussa siitä onko kellä työtä vai ei .
Se pitää vain itse hakea se työpaikka sieltä mistä
saa .
.Kaupunki on toimenpiteillään vain pahentanut työttömyyttä. Tänne palkataan korkeapalkkaisia virkamiehiä muualta jotka vie tärkeät veroeurot muualle. Tavallinen imatralainen työntekijä ei ole minkään arvoinen ja siitä johtopäätöksenä on että asukasluku alenee.
- Anonyymi
Työttämyys nollaan Suomessa. Vappuna joka vuosi pidettäisiin Imatralla suuri kansanjuhla. Työttömien kellunta olisi tapahtuman nimi. Työttömät hyppäisi sillalta Vuokseen ja kelluisi Venäjälle. Sitten grillattaisiin sikaa ja juotaisiin piimää.
- Anonyymi
Onneksi kohta tulee aktiivimalli 2, että saadaan vätykset aktivoitua tuottavaan työhön.
- Anonyymi
No ei muuten tule!
- Anonyymi
Imatra ei ole mitään verrattuna Hesan ongelmiin. Imatralainen valittaa, kun ei ole pahempaa ongelmaa nähny, ja tappelevat toistensa kanssa.
Miten on mahdollista, että historiankirjat on, jotka kertoo vieraan väestön vaelluksen seurauksista, mutta niistä ei välitetä, vaan toistetaan niiden virheet, jotka oli paikallisia tietyllä alueella ennen toisen porukan tuloa?
Ei kai suomalaiset ole yksinomaan omasta mediastaan riippuvaisia? Kai osaavat hakea netistä tietoa muualtakin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778