Olemme 2 avioparia Etelä-Suomesta.
Olemme iältämme 24-31 vuotiaita.
Olemme harrastaneet parinvaihtoa ja meillä on ollut välillä pari lisä miestä mukana.
Haemme nyt paria mukaan hauskanpitoon.
2 avioparia
8
986
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kerran on kaksi pariskuntaa jotka tekevät kivaa keskenään, nii miksi siihen pitää saada lisää porukkaa? Kyllä kaksi pariskuntaa pystyy tekemään paljon asioita. Naiset saa tupllaa ja miehet voi olla keskenään ja naiset keskenään.... ootekö vähän tyhmiä.
- Anonyymi
Jos heidän pitää saada niin sitten pitää. Eikä se olis sulle ongelma ellet olis niin tyhmä.
Onhan se aivan eri onko kaksi vai kolme paria mukana.
Kolmen parin kanssa on kivaa arpomalla valita kuka kenenkin kotiin menee seuraavaksi vuorokaudeksi.- Anonyymi
Sami24 kirjoitti:
Kolmen parin kanssa on kivaa arpomalla valita kuka kenenkin kotiin menee seuraavaksi vuorokaudeksi.Vaimon kanssa voidaan tutustua teihin.
Vaimo on 31v itse olen 34v. - Anonyymi
Sami24 kirjoitti:
Kolmen parin kanssa on kivaa arpomalla valita kuka kenenkin kotiin menee seuraavaksi vuorokaudeksi.Vaimon kanssa voidaan tutustua teihin.
Vaimo on 31v itse olen 34v.
Tulisimme mielellään mukaan parina.
Miten saadaan yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561420Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli511138Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi49920Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170917Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus75910Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36855- 56778
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy195748Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151743Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42736