Oi voi mun Mondeossa vuosimallia 2000 on ovet aivan lahot ja syynä kittivika, joka on ollut vanhojen Fordien vaiva. Nyt ei enää edes koritakuu korjaa näitä.
Kannattaako ostaa kaikki uudet ovet tähän autoon vai vienkö paaliin.
Autolla ajettu vain 180 000 kilsaa, joten kilometrejä olisi vielä jäljellä.
Ovet ruostuu
16
91
Vastaukset
- Anonyymi
vaihda autoa
- Anonyymi
vaihda autoa
- Anonyymi
Onhan se kestänyt jo 19 vuotta.
- Anonyymi
Tekniikka talteen ja irti. Ostajia löytyy
- Anonyymi
Kylä on hoona laatu tosiaan foordeis?
- Anonyymi
Fooordit on hyviä autoja. Ei vian vikaa ja ei lahhoo...hihiiii...
Ei muuta ku ajoa ja vaikka ovi tippuis, ei se haittaa... hahhhhaaa
T. köfffff ja Toyota Avensis- Anonyymi
Toyjotat on hyviä autoja.Ei vian vikaa joskus kaasupoljin hirttää kiinni
Ei muutaku ajoa ja vaikka kaasu hirttää, ei se
haittaa... hahhhhaaa
T.köfffff ja Ford Mondeo
- Anonyymi
Kuitenkin lähes viittä vuotta vanhempi mitä jo muualla pistetään naulapataan.
- Anonyymi
Joko ovet on pudonneet tielle ????
Hihhi hahhaaaa - Anonyymi
Ei voi olla alkuperäiset ovet. Tutullani oli 2000-luvun alun Ford ja siihen uusittiin ovet takuun/virhevastuun puitteissa jo n. 5 vuoden ikäisenä. 180 tkm/7 vuoden kohdalla siitä sitten kilahti kone -> paaliin, joten jäi testaamatta, kauanko ne uudet ovet olisivat kestäneet.
- Anonyymi
Mun Motsku meni paaliin 210 tuhannen kilsan kohdalla. Ovet aivan umpiruosteessa ja koneesta kettinki poikki.
Motsku oli 2006 mallinen.- Anonyymi
Meillä on kakkosena -06 Mondeo, ajettu 360tkm. Matka jatkuu vielä pitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on kakkosena -06 Mondeo, ajettu 360tkm. Matka jatkuu vielä pitään.
Meillä -01 ja 341tkm...vielä se huono 1.8 ja matka jatkuu.
- Anonyymi
Ei ne pienet ruosteet mitään haittaa.
Meillä on kakkosena myös 2006 farkku 2 litran bensakoneella, 160tkm. Ei ole ruostunut ollenkaan. Se on uutena ruostesuojattu, olisikohan sen ansiota - Anonyymi
Kaverilta tippui ovi liikennevaloissa. Motsku 2002 mallinen.
Aivan umpilaho ovi. Ihme, kun oli mennyt katsastuksessa läpi.
Oven kannakekohdat oli sisältä ruostuneet puhki.- Anonyymi
Minulla oli tuollainen kittivikainen Focus ja huollossa olivat vaan merkanneet huollosta annettavaan paperiin että ovissa kitit halkeilleet. Moni ei varmaankaan kiinnittäisi tuollaiseen huomiota, mutta kun tiesin vian otin heti yhteyttä peltiverstaan puolelle. Ovet oli ruostuneet jo senverran pahasti että vaihtoivat takuuna kaikki ovet uusiksi, vaikka auton takuuaika oli mennyt umpeen aikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1707356Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334469Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202575- 682102
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977