Olen keski ikäinen nainen. Anteeksi valmiiksi kirjoitusvirheet ja mahdollinen sekava teksti. Olen työskennellyt hoitoalalla,keittiöalalla ja nyt viimeisin kiinteistöala. Fyysinen sairaus keskeytti nyt työelämässä olon. Olen koittanut vitamiineja ottaa,rautaakin,sekä liikkua. Silti mikään ei kiinnosta ja koen syyllisyyttä olemassaolostani. En käy enää ystävillä. Joskus kiinnosti silloin tällöin baarissa käydä tai jonkun bändin keikalla tms. Nykyään koen nekin turhana. En oikeastaan tee muuta kuin katson tv.tä ja olen. En tiedä onko tämä masennus vai burn out.
Kun mikään ei kiinnosta
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen maisemanvaihdosta. Käyt lomailemassa ulkomailla tai matkustat jonnekin Suomen sisällä, kunhan vain pääset hetkeksi uusiin maisemiin, ihan vain vaikka viikonlopuksi.
Minuakin alkaa välillä ahdistaa ja seinät meinaa kaatua päälle, ellei pääse välillä pois. Hotellihuone ja vaikka kylpylässä lilluminen tai joku hemmotteluhoito tietysti herkkuja, niin on taas kuin uusi ihminen.
Toki jos kyse on jostakin vakavammasta, esim masennuksesta niin sitten tämä tuskin auttaa, ammattiapu on siihen parempi keino. Mutta burn outtia pieni levähdys tuskin ainakaan pahentaa.
Mutta toivotan sinulle paljon voimia, ei kannata tuntea syyllisyyttä siitä ettei kiinnosta nähdä ketään tai tehdä mitään. Jos ystäväsi ovat todella ystäviä, niin he odottavat kyllä kunnes olet valmis tukeutumaan heihin. Nyt vain keskityt täysin itseesi ja parantumiseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569