Olen keski ikäinen nainen. Anteeksi valmiiksi kirjoitusvirheet ja mahdollinen sekava teksti. Olen työskennellyt hoitoalalla,keittiöalalla ja nyt viimeisin kiinteistöala. Fyysinen sairaus keskeytti nyt työelämässä olon. Olen koittanut vitamiineja ottaa,rautaakin,sekä liikkua. Silti mikään ei kiinnosta ja koen syyllisyyttä olemassaolostani. En käy enää ystävillä. Joskus kiinnosti silloin tällöin baarissa käydä tai jonkun bändin keikalla tms. Nykyään koen nekin turhana. En oikeastaan tee muuta kuin katson tv.tä ja olen. En tiedä onko tämä masennus vai burn out.
Kun mikään ei kiinnosta
1
330
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen maisemanvaihdosta. Käyt lomailemassa ulkomailla tai matkustat jonnekin Suomen sisällä, kunhan vain pääset hetkeksi uusiin maisemiin, ihan vain vaikka viikonlopuksi.
Minuakin alkaa välillä ahdistaa ja seinät meinaa kaatua päälle, ellei pääse välillä pois. Hotellihuone ja vaikka kylpylässä lilluminen tai joku hemmotteluhoito tietysti herkkuja, niin on taas kuin uusi ihminen.
Toki jos kyse on jostakin vakavammasta, esim masennuksesta niin sitten tämä tuskin auttaa, ammattiapu on siihen parempi keino. Mutta burn outtia pieni levähdys tuskin ainakaan pahentaa.
Mutta toivotan sinulle paljon voimia, ei kannata tuntea syyllisyyttä siitä ettei kiinnosta nähdä ketään tai tehdä mitään. Jos ystäväsi ovat todella ystäviä, niin he odottavat kyllä kunnes olet valmis tukeutumaan heihin. Nyt vain keskityt täysin itseesi ja parantumiseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial311935Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3791773Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921113
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81076- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011