Olen keski ikäinen nainen. Anteeksi valmiiksi kirjoitusvirheet ja mahdollinen sekava teksti. Olen työskennellyt hoitoalalla,keittiöalalla ja nyt viimeisin kiinteistöala. Fyysinen sairaus keskeytti nyt työelämässä olon. Olen koittanut vitamiineja ottaa,rautaakin,sekä liikkua. Silti mikään ei kiinnosta ja koen syyllisyyttä olemassaolostani. En käy enää ystävillä. Joskus kiinnosti silloin tällöin baarissa käydä tai jonkun bändin keikalla tms. Nykyään koen nekin turhana. En oikeastaan tee muuta kuin katson tv.tä ja olen. En tiedä onko tämä masennus vai burn out.
Kun mikään ei kiinnosta
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen maisemanvaihdosta. Käyt lomailemassa ulkomailla tai matkustat jonnekin Suomen sisällä, kunhan vain pääset hetkeksi uusiin maisemiin, ihan vain vaikka viikonlopuksi.
Minuakin alkaa välillä ahdistaa ja seinät meinaa kaatua päälle, ellei pääse välillä pois. Hotellihuone ja vaikka kylpylässä lilluminen tai joku hemmotteluhoito tietysti herkkuja, niin on taas kuin uusi ihminen.
Toki jos kyse on jostakin vakavammasta, esim masennuksesta niin sitten tämä tuskin auttaa, ammattiapu on siihen parempi keino. Mutta burn outtia pieni levähdys tuskin ainakaan pahentaa.
Mutta toivotan sinulle paljon voimia, ei kannata tuntea syyllisyyttä siitä ettei kiinnosta nähdä ketään tai tehdä mitään. Jos ystäväsi ovat todella ystäviä, niin he odottavat kyllä kunnes olet valmis tukeutumaan heihin. Nyt vain keskityt täysin itseesi ja parantumiseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984