Olen muuttamassa Kuusamoon nyt keväällä ja kyselisin mikä siellä on tilanne hoitoalalla?. Löytyykö töitä ja olisko tarvetta ahkeralle työntekijälle? Ja millaisia vanhusten paikkoja siellä on? Olen tällä hetkellä Espoossa vanhusten puolella töissä ja työskentelen yksityisellä puolella. Täällä on hyvä tilanne ja hoitajia vuoroissa tarpeeksi, 1 hoitaja/5-8 asukasta kohti, miten Kuusamossa? Montako hoidettavaa on vuoron aikana yhtä hoitajaa kohti? Viihtyisin täällä etelässä hyvin, mutta henkilökohtaisista syistä muutan Kuusamoon.
Hoitajan työt
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen työskennellyt täällä Kuusamossa yksityisellä puolella neljä vuotta ja meillä on 15 vanhusta. Kolme hoitajaa on aina vuorossa eli 5 asukasta hoitajaa kohden. Opiskelu aikoina olin työharjoittelussa paikassa, jossa oli peräti 15 asukasta hoitajaa kohden. Siinä ei ehtinyt tehdä kuin pakolliset työt.
- Anonyymi
30 muistisairaan vanhuksen ympärivuorokautinen hoitopaikka. 2 käytävää ja 15 asukasta per käytävä. käytävät jaettu kolmeen soluun kumpikin. 3 hoitajaa arkiaamuisin per käytävä eli 5 asukasta on hoidettavia.
Illalla 2 hoitajaa per käytävä eli7,5 asukasta hoitajalle . Se puolikas sitte hoidetaan yhdessä.
viikonloppuisin 5 hoitajaa eli 2 per käytävä ja yksi on välissä ja tekee kummankin käytävän kanssa yhteistyötä.
Yöllä oot yksin niin silloin niitä asiakkaita on 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849