Eli diesel ja farkku, vm. 2014 - 2016, ajokilometrit saavat olla 150 - 250 tkm. Kokemuksia tällaisesta menopelistä olisin vailla.
BMW 530 Xdrive hakusessa
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisista on useita palo- ja peräänajohavaintoja viime vuodelta.
- Anonyymi
Ainakin aiheuttaa naapurikateutta.
- Anonyymi
Ainoastaan tyhmä Bemarin omistaja luulee, että sääli on kateutta!!!
- Anonyymi
Paalaamojen unelmia tollaiset hankinnat. Ei mene kauaa auton ostosta aikaa, kun prässi jo laulaa jollain Kuusankoskelaisella Pikku purkaa olla. Isot purkaamothan ei noita edes ota paloturvattomuusseikkojen ja työturvallusuuslakien vuoksi.
- Anonyymi
Eikö Rolla lähtenyt käyntiin aamulla?
- Anonyymi
Eikö Rolla lähtenyt käyntiin aamulla?
- Anonyymi
Kävin koeajamassa ja kieltämättä varmaan yksi miellyttävimpiä ajokokemuksia ikinä. Kuitenkin on kokemusta aikalailla jokaisesta merkistä.
- Anonyymi
Koeajoit siis Kian, kun oli noin mainio?
- Anonyymi
Varmasti mukava, hiljainen ja hauska ajettava. Itselläni E60 530xda -08 ja ajellut sillä nyt n.160000tkm ja kaikki toiminnut hyvin ja varsinkin talvella mukava tuo x drive.
Nyt ajatellut vaihtaa sähkö/ hybridiin, kattellut BMW pientä kyssää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336497
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495632- 1074725
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434412Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483797- 502942
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.432819Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242182- 332166
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152137